Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.
Btw het moest zijn verveel me;)quote:
Dan kan toch overal heen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemen
Nope, een Wii.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?
Een aanrader dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kan toch overal heen?We wonen in een vrij land!
Ik was er met knuffelmeisje die ook zat te genieten, ja dus.
Das toch heul anders hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Btw het moest zijn verveel me;)
Hahaha dat is een optie maar ik krijg iedere avond een welterusten kus van mijn ma hoor
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopenquote:
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopen
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.
Nee, want Mario Kart. Verder game ik niet zoveel meer. Zou es een leuk nieuw spel moeten hebben...quote:
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieledenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..
Stokslobberen doe je wel, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Maar niet met familie, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Stokslobberen als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, nooit gedaan iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod![]()
Whaha, wat een inbeeldings vermogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
Dat geeft niet, wat is je antwoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet met familie, mag ik hopen
Zie editquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat is je antwoord?
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, wat een inbeeldings vermogen![]()
Maar mijn punt is bewezen
Ik heb geen ooms die sinterklaaas spelen hooguit kerstmanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |