Dat zeker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeker!
Wie gaat dan ook op vakantie naar Chili?
Ik zou geen reden weten om er heen te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodig
Omdat het daar zomer is en hier winterquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om er heen te gaan
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat het daar zomer is en hier winter
Ja maar niet morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!
Niet eerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan zo slapen, maar ik wil nog niet, das wat anders
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!quote:
Nou ja ook lief hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!
Lekker al in pyama, dat wel, dus ik ga de deur ook niet meer uit om mensen te helpen slapen
Rotterdam - Schiedam op de fiets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nou ja ook lief hoor
Ik ga maar weer proberen te slapen morgen een drukke dag , mag rondje Rotterdam-Schiedam op de fiets doen.
Ook Weltrsutenquote:
En jij ook..quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga me tegen een knorrend knuffelmeisje aanvleien.
Een goede nacht allen!
4 dagen in de week..quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
5?! uur?! pfoe.. sterkte Nouk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |