Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk. Maar wat heeft dat in godsnaam met muzieksmaak te maken? En daarbij, tegenwoordig is er nauwelijks nog etiquette.
Techno op max volume op de iPod zal dan ook niet echt gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.
Techno is er in vele maten en soorten. En max volume is sowieso onbeschoft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Gasol het volgende:
Techno op max volume op de iPod zal dan ook niet echt gewaardeerd worden.
Ik snap niet wat het mijn baas aan gaat wat ik voor muziek luister. Ik vind kledingregels tot daar aan toe in bepaalde beroepen en dat is gewoon logisch. Maar het moet geen zier uitmaken wat voor muziek ik op mijn iPod heb staan. Kom op zeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanalles. Krijgen jullie nog wel geschiedenis op school tegenwoordig? En ja hoor. Wel degelijk. Als jij straks advocate bent moet je echt niet komen aankakken in je jeans op kantoor, met happyhardcore muziek op max volume op je iPod.
Wat maakt het dan uit dat ik graag naar AC/DC luister, ik doe dat sowieso nooit op maximaal volume, dat vind ik inderdaad ook onbeschoft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Techno is er in vele maten en soorten. En max volume is sowieso onbeschoft.
7-6 in penalties.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze het toch nog kunnen winnen?
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat anderen zich er niet aan kunnen ergeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat het mijn baas aan gaat wat ik voor muziek luister. Ik vind kledingregels tot daar aan toe in bepaalde beroepen en dat is gewoon logisch. Maar het moet geen zier uitmaken wat voor muziek ik op mijn iPod heb staan. Kom op zeg.
Overigens houd ik helemaal niet van happy hardcoreKlote muziek.
Oh, psssst, op kantoor lopen ze bijna allemaal in spijkerbroek
Techno kent geen subjectieve waarheden, alleen objectieve waarhedenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?
Daar heb ik geen zak mee te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:35 schreef STING het volgende:
[..]
Techno kent geen subjectieve waarheden, alleen objectieve waarheden
Goh wat flauw. Ik heb het begrip niet uitgevonden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef YipYip het volgende:
Dus wat jij goed vindt,moeten wij allemaal maar goed vinden?
Hoe ga je je ergeren aan iets wat je niet hoort?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat anderen zich er niet aan kunnen ergeren.
Jantje Smit dan, of whatever.
Psst, iets met uitzonderingen op de regel. Loop maar eens een gemiddeld advocatenkantoor binnen. Of bank. Of iets anders serieus op zakelijk gebied.
En bier, tja wat wil je erover kwijtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over bier en tieten hebben?
Daarom heb ik dus niks met jou te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh wat flauw. Ik heb het begrip niet uitgevonden.
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.
Beetje snel aangebrand?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga maar met die van LDG spelen of zo en laat ons lekker deze discussie voeren.
Nee, helemaal niet. Maar jij komt altijd zeuren over bier en tieten als het een keer ergens over gaat. Ook al gaat het in feite nergens over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Beetje snel aangebrand?
Een discussie is sowieso zinloos als je niet naar elkaars argumenten luistert.
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
Hoe ga je je ergeren aan iets wat je niet hoort?Ik zorg namelijk dat ik anderen niet lastig val met mijn muziek. En ik weet ook niet wat dit met wansmaak te maken heeft, iedereen heeft gewoon zijn of haar eigen smaak en heeft daar ook gewoon recht op.
En klopt, maar er zijn steeds meer kantoren waar je ook gewoon in een nette spijkerbroek mag rondlopen. Maar daar ging het niet om. Jij zegt dat over smaak valt te twisten, ik zeg van niet.
Nah, dat is saai en oppervlakkig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |