Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
Een heersende mening is geen feit, het is geen feit dat hun mening klopt, daarvoor is het een mening.
quote:En ja, het gaat puur over exterieur, dus uiterlijke eigenschappen. Mijn stagebegeleider vind ramshoofden (zie spoiler) niet mooi en ik bijvoorbeeld wel, wie heeft er dan geen smaak? Ik of hij? Qua functioneren maakt het niet uit, overigens. Onderstaand een ramshoofdGeen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Klopt. Maar iemand die die mening niet deelt heeft niet per definitie wansmaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.
[..]
Geen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Schapen hebben ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom?
En wat heeft een paardenhoofd te maken met een ram?
Edit: Waarom dat gat, slapen snap ik.
Ah, zo'n neus die bol is in het midden... Dacht al. In mijn paardrijdtijd nooit een paard een ram genoemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schapeen hebben vaak ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramRamsneus/ramshoofd.
En ik gooide m'n afstandsbediening weg omdat het kreng het niet deed, resultaat, deuk
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
Doosjeslaap lekker trouwens, ga ik ook doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoef pas om half 1 op de zaak te zijn![]()
Wel werken tot half 1 's nachts trouwens
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.
Ik ben 's ochtends op mijn slechtst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijk
Ook leuk voor de vrouwen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen slaapt al?
TRON: Legacy, IMAX 3D. Wat een VETTE film!![]()
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!quote:
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb trouwens een game tip voor de triggerfingers onder ons.. Bulletstorm, net de demo gespeeld en zelfs ik vind het goed te doen!
Unreal, maar dan anders!
Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.
Btw het moest zijn verveel me;)quote:
Dan kan toch overal heen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemen
Nope, een Wii.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?
Een aanrader dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kan toch overal heen?We wonen in een vrij land!
Ik was er met knuffelmeisje die ook zat te genieten, ja dus.
Das toch heul anders hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Btw het moest zijn verveel me;)
Hahaha dat is een optie maar ik krijg iedere avond een welterusten kus van mijn ma hoor
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopenquote:
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopen
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.
Nee, want Mario Kart. Verder game ik niet zoveel meer. Zou es een leuk nieuw spel moeten hebben...quote:
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieledenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..
Stokslobberen doe je wel, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Maar niet met familie, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Stokslobberen als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, nooit gedaan iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod![]()
Whaha, wat een inbeeldings vermogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
Dat geeft niet, wat is je antwoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet met familie, mag ik hopen
Zie editquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat is je antwoord?
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, wat een inbeeldings vermogen![]()
Maar mijn punt is bewezen
Ik heb geen ooms die sinterklaaas spelen hooguit kerstmanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...
quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeker!
Wie gaat dan ook op vakantie naar Chili?
Ik zou geen reden weten om er heen te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodig
Omdat het daar zomer is en hier winterquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om er heen te gaan
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat het daar zomer is en hier winter
Ja maar niet morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!
Niet eerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan zo slapen, maar ik wil nog niet, das wat anders
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!quote:
Nou ja ook lief hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!
Lekker al in pyama, dat wel, dus ik ga de deur ook niet meer uit om mensen te helpen slapen
Rotterdam - Schiedam op de fiets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nou ja ook lief hoor
Ik ga maar weer proberen te slapen morgen een drukke dag , mag rondje Rotterdam-Schiedam op de fiets doen.
Ook Weltrsutenquote:
En jij ook..quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga me tegen een knorrend knuffelmeisje aanvleien.
Een goede nacht allen!
4 dagen in de week..quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
5?! uur?! pfoe.. sterkte Nouk
De mijne om 06:45 en ik heb gisteravond niet durven kijken hoe laat het was voor ik ging slapen, maar het was laatquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wekker ging om half 8
wekker CL, niet wakker.
Ik ga weer naar bed
Geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan volgens mij wel tien uur slapen elke nacht
Dat red ik niet. Ik wordt na een uur of acht wakker. Dan kan ik nog wel doezelen tot de wekker gaat, dat wel. En dat is wel een ontzettend toffe droomtijd, omdat je al op het randje van wakker wandelt, zijn die vrijwel altijd lucidequote:Op donderdag 27 januari 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan volgens mij wel tien uur slapen elke nacht
Herkenbaarquote:
Na een slapeloze nacht is dat best moeilijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon hard voor jezelf zijn en gelijk uit bed stappen
Is net als zwemmen in koud water, er gewoon in 1x doorheen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon hard voor jezelf zijn en gelijk uit bed stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |