quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:
[..]
Om dan toch bij twitter te blijven
Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone
Aldus Van Cuilenborg
Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb van iemand die Fer kent gehoord dat hij sowieso, wat er ook gebeurt, niet bij gaat tekenen, en aanstuurt op een vertrek in de zomer. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat z'n maatje "jonge-vaders-kunnen-best-naar-het-buitenland-Wijnaldum" ook weg gaat. Zonder die 2 blijft Vlaar natuurlijk ook niet.
Bruins heeft een topsalaris en zal gezien de afgelopen jaren en zijn status bij het legioen niet bijtekenen. Bahia en Castaignos willen eigenlijk ook weg, dus dat wordt vanaf volgend jaar dus een compleet nieuw elftal op te bouwen.
Ik zou zeggen dat ze Swerts moeten houden, en eventueel op het middenveld plaatsen. Niet de beste speler, maar in ieder geval een jongen met karakter. Hopelijk kunnen ze ook Simon vastleggen.
Uitgaande van wat we dan nu onder contract hebben staan kom je dan tot iets als:
--------------------------------Darley/Mulder----------------------------
- Fernandez --- Schenkeveld --- De Vrij --- Martens Indi -
-----------------------------------Mokotjo----------------------------------
------Swerts------------------------------------------------Cabral-------
--------------------------------Van Haaren-------------------------------
---------------------------Simon ------- Cisse---------------------------
Ik hoop dat er nog wat kan worden vastgelegd, want hier win je ook geen oorlogen mee
Hij had een goed excuusquote:
tis voor mij wel duidelijk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog even over mijn eerdere post:
[..]
Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...
Denken jullie dat De Cler of Bruins nog gaat bijtekenen, terwijl ze nu een royaal salaris vangen waar ze vanaf zullen moeten zien, en niet goed liggen bij het legioen?
Denken jullie dat er toch nog iemand bij gaat tekenen, en dat de rest dan volgt?
Als je uitgaat van het vertrek van Bruins, de Cler, Bahia, Vlaar, Fer, Wijnaldum en eventueel Castaignos, waar liggen dan de prioriteiten? zo veel mogelijk aflossen en hopen nog een seizoen degradatie te ontlopen met vrijwel alleen jonge jongens, of toch wat investeren, en indien het tweede, op welke posities?
Hoe denken jullie over bovengenoemde opstelling?
Ik denk dat in ieder geval Bruins, de Cler, Bahia weg zijn.
Vlaar, Fer en Wijnaldum zijn van elkaar afhankelijk: als er een weggaat zullen ze denk ik allemaal weg willen, en als ze niet bijtekenen is dat gewoon ook noodzakelijk.
Castaignos moet ik nog maar zien, aangezien Inter ons wat mij betreft een beetje aan het lijntje houdt. ze zijn al 2/3 maanden aan het onderhandelen en er zit geen enkele vooruitgang in, sterker nog, als we de geruchten mogen geloven staan we alleen maar steeds verder van elkaar.
Ik ben vind dat als bovenstaande allemaal weggaat we in ieder geval 1 ervaren verdediger, tussen de 26 en 31 ofzo moeten halen, liefst een (linker) centrale middenvelder. Daarnaast zie ik Swerts graag blijven en doorschuiven naar het middenveld zodra Fernandez weer fit is. Als je dan nog een jongen vind die de ballen er in legt (of Castaignos ontwikkelt zich goed), heb je opzich een goede basiself, maar wel een hele smalle selectie...
Doe eens een linkje naar zijn Twitter? wardCuil toch? Of is dat omdat jullie volgers zijn ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hij had een goed excuus:
Kust dus, sta in vrieskou bij amateurvoetbal
2 minutes ago via Twitter for iPhone
Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
tis voor mij wel duidelijk...
als ze niet willen bij tekenen kankeren ze maar op, liefst deze winter nog.
doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.
Wijnaldum... niet bijtekenen??![]()
Fer... niet bijtekenen??
Vlaar... Niet bijtekenen??
Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..
Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven
Het moet godverdomme een eer zijn om in dat shirt te spelen..
Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar![]()
Ben die zakkenvullers zo zat
Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.
Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel volkomen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.
Fer... niet bijtekenen??
Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..
Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven
Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar![]()
Zo zonde...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.
Tsja, realistisch.. Feyenoord moet niet meer zo met zich laten sollen door spelers/zaakwaarnemers. De Guzman blijft er trouwens bij dat het hem pijn doet om Feyenoord zo te zien, maar het niet verdiend om door de supporters uitgekotst te worden omdat hij naar Gudde/het bestuur blijft wijzen om die mislukte transfer naar Manchester City.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel helemaal!
Eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
Fer... niet bijtekenen??
Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een bredere selectie nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Lastpost het volgende:
Oh Mulder's contract loopt blijkbaar door tot 2013, dit seizoen verlengt.
Dit is het lijstje met aflopende contracten.
Tim de Cler
Luigi Bruins
Jon Dahl Tomasson
Rob van Dijk
Jhonny van Beukering
Gill Swerts
Ik zou persoonlijk enkel Bruins en Swerts houden mits ie een meerwaarde blijkt in het komende half jaar. Voor de rest kun je met het vrij te komen salaris prima betere vervangers halen in de transfervrije vijver van het profvoetbal.
Iedereen die meer verdient dan redelijk is met onze financieele situatie kan weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een brede selectie nodig.
De Cler, beste linksback uit je selectie. Verminderd aanbod doen, zo niet alsnog weg.
Bruins, verkopen wanneer mogelijk.
Tomasson, helemaal afhankelijk hoe/of hij terug komt van zijn blessure.
van Dijk, hopen dat Dudek komt als ervaren keeper.
van Beukering, is denk ik de beste haalbare transfervrije aanvaller op dit moment en aangezien je niet breed zit in je aanvallers dus behouden.
Swerts, behouden.
Dan maar geen topclub!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
Daar moeten die jonge apen wel zin in hebben, en goed genoeg voor zijn.
Daar moet je ook niet naar kijken, die tijd is niet te vergelijken met nu. Maar kijk naar Twente en Ajax, daar verlengen ze wel allemaal. Komt natuurlijk omdat ze er sportief heel wat beter voorstaan, maar dat is niet de enige reden want bij PSV willen ze ook niet altijd verlengen. Ajax en Twente doen ook iets heel goed met het overtuigen van spelers om bij te tekenen. Ik heb het idee dat dat hem in de presentatie van de toekomstplannen (voor de speler zelf, maar ook voor de club in z'n geheel) zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Dannare het volgende:
[..]
Dan maar geen topclub!
Spelers bepalen het beleid niet, mensen als Moulijn die 17 jaar bij je club spelen zijn een uitstervend ras.
Als de club hun identiteit maar houd, niet zeiken en de mouwen opstropen ben ik een gelukkig mens.
Jupiler League, middenmoot Eredivisie so be it.
Waarheid is dat we geen topclub meer zijn en dat alles waar we bekend om zijn historie is.
Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beukquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het de Koef is. Maar die zal weer lekker meer kosten na vanavond. En das mooi, want ik hoef m hier niet te hebben.
Ja, en b.v. bij dode spelmomenten heb je iemand die de boel open kan breken. Plus hij is sterk en laat zich niet snel van de bal afzetten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beuk
Pfuh. Die vent is nog langzamer dan de Beuk. Daarbij kan ik niet vaak genoeg herhalen dat zelfs David Villa himself nog amper scoort zonder fatsoenlijke aanvoer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beuk
Maar wel slimmer en sterker. Maar ik denk ook niet dat dat de oplossing is, al moet er gewoon wel een spits komen als Luc per direct vertrekt (waar het steeds meer op begint te lijken) want anders heb je v. Beukering als enige en eerste spits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Pfuh. Die vent is nog langzamer dan de Beuk. Daarbij kan ik niet vaak genoeg herhalen dat zelfs David Villa himself nog amper scoort zonder fatsoenlijke aanvoer.
Dat ook zeker ja. Maar al heb je die wel, met v. Beukering alleen verder gaan dat kun je serieus niet doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Haringkop het volgende:
Probleem zit hem veel meer in het middenveld.
Zoals hier boven gezegd het gaat om de aanvoer, als die een beetje fatsoenlijk is schiet Jhonny er ook wel 10-15 in.
Feyenoord heeft meer behoefte aan een goede middenvelder, die kan stofzuigen en met een fatsoenlijk schot in pot, typetje Bosvelt/Van Gastel.
Ik betwijfel of Castaignos deze periode wel weggaat hoor. Inter wordt met steeds meer andere jongens voor in de spits, met name uit Italie zelf, in verband gebracht voor een directe transfer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat ook zeker ja. Maar al heb je die wel, met v. Beukering alleen verder gaan dat kun je serieus niet doen.
Uhm, Schaken was dat hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
Godverdomme Tiendalli, dezelfde gozer die de beslissende strafschop bij Feyenoord - Roda met een pisrolletje 3 meter naast schoot kan nu wel gewoon de beslissende voor Twente in de kruising rossen.
Feyenoord is gewoon een vloek ofzo
Ik zou het risico niet nemen dat ie op de laatste dag van de transferdeadline vertrekt. Snel duidelijkheid stellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Castaignos deze periode wel weggaat hoor. Inter wordt met steeds meer andere jongens voor in de spits, met name uit Italie zelf, in verband gebracht voor een directe transfer.
Daarnaast zitten we wel in een proces waarbij saneren en aflossen hoofdzaak zijn, maar ze snappen toch ook wel dat we gewoon moeten knokken tegen degradatie, en dat dan 2 miljoen waarvan 500.000 naar investeerders, je niet verder gaat helpen.
Als Inter niet met een respectvol bod komt vallen ze maar lekker dood.
Mocht hij er nou nog eens stuk of 6 inschieten de rest van het seizoen zullen er in de zomer wel wat clubs in de rij staan.
Dat zingt al rond vanaf het moment dat een verhuur van el ah in de wandelgangen kwam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb wat pagina's gemist, maar Feyenoord is blijkbaar bezig met een spits ?
Toen tegen Roda in de beker zat Tiendalli al een jaar bij Twente hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
Godverdomme Tiendalli, dezelfde gozer die de beslissende strafschop bij Feyenoord - Roda met een pisrolletje 3 meter naast schoot kan nu wel gewoon de beslissende voor Twente in de kruising rossen.
Feyenoord is gewoon een vloek ofzo
Dost was al afgeschreven omdat H'veen hem niet wilde verhuren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zingt al rond vanaf het moment dat een verhuur van el ah in de wandelgangen kwam.
Ze zouden er na Dost nu nog 1 op het oog hebben, maar onbekend wie of wat.
Volgens mij niet Koevermans maar Kubik :quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het de Koef is. Maar die zal weer lekker meer kosten na vanavond. En das mooi, want ik hoef m hier niet te hebben.
Overigens kan je lullen wat je wil maar waar Koevermans speelt scoort hij.quote:ADO-spits Kubik op verlanglijstje Feyenoord en AZ
Gepubliceerd op 26-01-2011, 10:37 door André van Bochove.
Frantisek Kubik staat in de belangstelling van Feyenoord en AZ. Dat meldt AD Sportwereld. De Slowaakse vleugelaanvaller is een van de sterkhouders van het dit seizoen verrassend sterk opererende ADO Den Haag.
De door ADO van het Slowaakse AS Trencin gehuurde Kubik (21) was dit seizoen al goed voor zes doelpunten en leverde ook talrijke assists.
Want?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
Kubik kan niet gehaald worden in de winter.
Weet ik, daarom zeg ik dat ze nu een andere op het oog hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef john-x het volgende:
[..]
Dost was al afgeschreven omdat H'veen hem niet wilde verhuren.
Z'n contract loopt dus over een half jaar af? Dan moet je met het geld van El Ahmadi en Castaignos toch wel wat kunnen?quote:
Hij is door ado gehuurd van zo'n oostblokclubje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef john-x het volgende:
[..]
Z'n contract loopt dus over een half jaar af? Dan moet je met het geld van El Ahmadi en Castaignos toch wel wat kunnen?
Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?quote:
quote:De 21-jarige Kubik staat onder contract bij de club van Tsheu La Ling, maar heeft aangegeven niet meer willen terug te keren naar Slowakije. ADO hoopt de aanvaller definitief over te nemen, maar het is nog onduidelijk of ADO de aanvaller kan betalen.
Gewoon huurcontract tot de zomer, dus je kunt hem hoogstens vastleggen voor in Juli.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?
[..]
Die zal dan ook niet lukken nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?
[..]
Heeft in elk geval al een keer verloren in de Kuip, dan is de overgang niet zo groot voor hem als ie naar Feyenoord komt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon huurcontract tot de zomer, dus je kunt hem hoogstens vastleggen voor in Juli.
Mooi stukkie wel.quote:Play me a sad song tonight
Het is zondagavond 23 januari als ik met de trein vanuit Rotterdam het station van Utrecht kom binnen rollen. De stad die mijn weekend enigszins goed heeft gemaakt. Dat wil zeggen dat de plaatselijke FC gewonnen heeft van Ajax. Onze aartsrivaal en eerder die week de bovenliggende partij. Ik ben Feyenoordsupporter. Ons geluk bestaat uit het verlies en daarmee het uitblijvende kampioenschap van onze aartsrivaal. In de volksmond wordt dat ook wel Calimerogedrag genoemd.
Terwijl ik door de enorme aankomsthal van het station loop denk ik met pijnlijke weemoed terug aan de avond daarvoor. De avond dat één van Feyenoords beste voetballers ooit werd herdacht: Coen Moulijn. Terwijl Bob Dylan Forever Young zingt zie ik de beelden weer voor me. Veertigduizend volwassen mannen die het maar wat moeilijk hadden hun emoties de baas te blijven. Zelf kon ik nog maar net mijn tranen wegslikken toen Theo Reitsma bijna monotoon opdreunde wat voor weergaloze voetballer Moulijn is geweest.
Ik heb hem nooit in het echt mogen zien spelen. Ik heb het moeten doen met Blinker, van Vossen en nu Cabral. Erfgenamen van Moulijn, maar de pure eenvoud van de bewegingen van Coen zijn door hen allen nooit nagedaan. Naar binnen dreigen en buitenom gaan. Althans, dat is wat mijn vader zegt.
De oudspelers houden een spandoek omhoog gedurende de minuut stilte. Het werd een minuut applaudiseren. Oudspelers verlaten onder luid gejuich het veld en ik zoek naar Coen Moulijn tussen die mannen. Ik zoek naar wat voor mij het eerste herkenningspunt is tussen de helden van weleer. Die guitige kop en beheerste dribbel. Ik zie hem niet, vanzelfsprekend en ik slik alweer.
De wedstrijd die daarna volgt is van een bedroevend niveau. Mochten de spelers opgelet hebben tijdens dat eerbetoon had dat alleen al een reden moeten zijn om alles te geven. Dat had een reden moeten zijn om ook die heldenstatus te willen bereiken. Stuk voor stuk spelers die jaarlijks een bedrag krijgen bijgeschreven wat Moulijn in zijn hele carrière nooit heeft verdient. Zeventien seizoenen lang heeft hij zich ingezet voor Feyenoord. Zeventien!
Terwijl ik zie hoe de elf van nu gelaten over het veld slenteren denk ik aan de kledingzaak van Coen. Moulijn Herenmode, aan de Langenhorst, Rotterdam-Zuid. Waar hij nog moest werken om rond te kunnen komen. Waar hij na het winnen van de Wereldbeker werd gefeliciteerd door zijn vaste klanten en nieuwsgierige bezoekers. Zou hij ooit iets hebben verkocht? Altijd als ik er langs fiets is het er akelig stil.
Die man die de eerste Nederlandse Europa cup veroverde met Feyenoord en later de Wereldbeker, 5 landskampioenschappen en 2 nationale bekers, is er niet meer en dat maakt droevig. Dat is het bewijs dat alles vergankelijk is. Dat de schoonheid van het voetbal verworden is tot directeuren die klagen over te weinig geld en gebrek aan respect. Het was ooit een spelletje bedoelt voor het plezier van supporters en spelers. Dat was al heel lang niet meer, maar het lijkt met het overlijden van Coen Moulijn defintief bevestigd.
De trein richting s-Hertogenbosch komt aan op spoor 15. Ik moet zo snel mogelijk weg uit deze stad waar men dronken is van geluk. Naar een stad waar men de verhalen over sportieve succesen ook alleen maar kent, omdat vader aan de eettafel daar nog wel eens over uit wil wijden. Paul Simon zingt Play me a sad song en ik denk: Yes, play me a sad song, tonight. En ik huil, voor het eerst, omdat niemand me ziet.
Bron : Lunatic News
Mocht z'n andere jeugdliefde Quick Boys hem tegen die tijd dan geen sportief-financieel interessantere aanbieding doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens, bij Liverpool willen ze nu ook weer eens het over een andere boeg gooien, minder, maar betere spelers kopen en groeien naar de top. Ondertussen wordt Kuyt steeds vaker genoemd als een van de zwakkere spelers van de basis-elf dit seizoen. ls het klopt loopt zijn contract in de zomer van 2012 af. Als we Castaignos inderdaad nog anderhalf jaar kunnen houden, hoop ik dat hij daarna transfervrij terugkomt.
Kuyt wil echt nog wel twee van zijn goede jaren bij Feyenoord spelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Mocht z'n andere jeugdliefde Quick Boys hem tegen die tijd dan geen sportief-financieel interessantere aanbieding doen.
Acht de kans aannemelijker dat hij naar Utrecht terugkeert. Ook een van zn vele liefdes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Mocht z'n andere jeugdliefde Quick Boys hem tegen die tijd dan geen sportief-financieel interessantere aanbieding doen.
Zou best kunnen, maar ik weet niet of ie nou persé een grotere band met Feyenoord heeft dan met Utrecht (of zelfs Quick Boys).quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Kuyt wil echt nog wel twee van zijn goede jaren bij Feyenoord spelen.
Maar dan moet er wel iéts te bieden zijn. En dan doel ik niet op een enorm salaris, maar wel op een teambasis waarin het gewoon een beetje leuk voetballen is.
Kuyt wordt 31 deze zomer. Kan me voorstellen dat hij nog een jaar bjj Liverpool of elders voetbalt, en als Feyenoord dan in 2012 de boel hopelijk wat meer op de rit heeft, op zijn 32e nog twee jaar in De Kuip komt voetballen.
Hij heeft sowieso langer daar gespeeld.Bovendien wil men in Utrecht graag Twente achterna.De basis daarvoor zou nu gelegd worden. Die v Seumeren schijnt zelfs de Galgenwaard en al van plan zijn te kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef john-x het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik weet niet of ie nou persé een grotere band met Feyenoord heeft dan met Utrecht (of zelfs Quick Boys).
Ze kunnen zoveel willen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso langer daar gespeeld.Bovendien wil men in Utrecht graag Twente achterna.De basis daarvoor zou nu gelegd worden. Die v Seumeren schijnt zelfs de Galgenwaard en al van plan zijn te kopen.
Ja precies.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Paar dagen geleden zei Kuyt nog dat hij nog niet wil terugkeren naar Feyenoord, en als hij terugkeert is het om kampioen te worden. Dus ik verwacht er niet veel van.
Ze zijn voorlopig in tegenstelling tot ons wel lekker bezig om dat doel daadwerkelijk te realiseren.quote:
Johquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het een beetje melodramatisch gewauwel eigenlijk.
Jij bent wel van de emoties ja merk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh
Misschien dat het me daarom zo aansprak
Desondanks lees ik geen onwaarheden in zijn verhaal/betoog.
Rationele Feyenoorders bestaan gelukkig niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef john-x het volgende:
[..]
Jij bent wel van de emoties ja merk ik.Kan ik wel begrijpen, maar soms moet je ze helaas even opzij zetten voor de realiteit.
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rationele Feyenoorders bestaan gelukkig niet.
Hadden die namelijk wel bestaan kwam er geen hond meer kijken.
Als dat nieuwe stadion inherent staat aan meer omzet waarom niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo jaMaar ik heb bijvoorbeeld geen problemen met een eventueel nieuw stadion (indien de uitkomsten van het onderzoek zeggen dat dit voor Feyenoord een enorme groei betekent) hoe mooi en historisch ik de Kuip ook vind. Moet er wel een mooi stadion voor terugkomen uiteraard.
Aan de andere kant: per sé weer eens kampioen willen worden is ook emotie natuurlijk.
Absoluut niet. Ik zeg dan ook: alleen als Feyenoord er een stuk beter van wordt. En niet alleen de gemeente Rotterdam of de bouwbedrijven. Daarom moet het zeker wel onderzocht worden, maar als daar uit komt dat het belangrijk/noodzakelijk is dan bekijk ik het van de positieve kant en denk ik aan de grote topclub Feyenoord, waar spelers weer liever heen willen dan naar Twente en waar Ajax jarenlang naar huis wordt gestuurd met een pak slaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dat nieuwe stadion inherent staat aan meer omzet waarom niet...
Maar het kan door de enorme exploitatiekosten voor de gemeente ook zomaar een blok aan je poot worden. Zeker als blijkt dat er helemaal geen 60 of 70 duizend mensen naar dat stadion gaan komen.....
De Kuip is nu toch ook slechts zelden stijf uitverkocht? Sterker nog er komen hoe slechter het ook gaat meer en meer lege plekken. Moet je dan tegen beter weten in alsnog naar een ander stadion verkassen? Is dat visie?![]()
Dat laatste vraag ik me af, of de Kuip in 2018 nog geschikt zou zijn voor WK's. Ik ken die eisen niet, en ik weet niet of de Kuip daar aan voldoet. Als we dat WK kregen, was dat een mooi excuus om de overheid flink mee te laten betalen.quote:Trouwens:
Als Nederland en België dat WK hadden gekregen was de huidige Kuip ook nog prima geschikt voor wedstrijden. Bouwtechnisch schijnt het in orde te zijn dus er moet een HEEEEEEL goed verhaal/rapport komen waarom het nou zo enorm rendabel (en dus beter voor de club) is wil jij mij overstag krijgen.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:35 schreef john-x het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik zeg dan ook: alleen als Feyenoord er een stuk beter van wordt. En niet alleen de gemeente Rotterdam of de bouwbedrijven. Daarom moet het zeker wel onderzocht worden, maar als daar uit komt dat het belangrijk/noodzakelijk is dan bekijk ik het van de positieve kant en denk ik aan de grote topclub Feyenoord, waar spelers weer liever heen willen dan naar Twente en waar Ajax jarenlang naar huis wordt gestuurd met een pak slaag.
[..]
Dat laatste vraag ik me af, of de Kuip in 2018 nog geschikt zou zijn voor WK's. Ik ken die eisen niet, en ik weet niet of de Kuip daar aan voldoet. Als we dat WK kregen, was dat een mooi excuus om de overheid flink mee te laten betalen.![]()
Absoluut, maar ook in goede doen leg je geen 500 miljoen neer als Feyenoord zijnde. Zelfs de rijkste club van Nederland (Ajax) heeft 'maar' iets van 20 a 30 miljoen eigen vermogen. (Deels) zelf een stadion kopen zit er dus sowieso niet in. De enige grote club in NL met een volledig eigen stadion is PSV. Maar dat zal door Philips gesubsideert zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
En uiteindelijk zal het er ook ongetwijfeld van gaan komen. De vraag is alleen of je dat niet beter kunt doen als je via een flink stuk eigen vermogen een betere participatie/exploitatie kunt afdwingen.
Nu instappen zou volledige afhankelijkheid betekenen van gemeente en investeerders. Immers wie betaalt, bepaalt.
Ah, dat is wel positief ja. Maar goed, we moeten ons niet baseren op een WK dat we al niet krijgen. Als er een stadion komt, moet dat er komen voor Feyenoord en niet voor de FIFA.quote:Overigens is er in de zomer nog een inspectie geweest en de huidige Kuip voldeed als enige van de 17 stadions in het WK bid van NL/BE aan de FIFA criteria. Hoefde niets aangepast te worden. (bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=129258)
ze zullen best wel wat krijgen hoor ..quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Gert het volgende:
Feyenoord verdient toch geen cent aan de catering nu?
Alleen dát is al een enorme inkomstenderving vergeleken bij clubs die dat wél in eigen beheer hebben. Als ik het even snel en grof uitreken, toch al snel 2,5 miljoen brutowinst per jaar.
De NV Stadion Feyenoord zal daar ongetwijfeld flink geld voor vangen, maar de clúb Feyenoord niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:29 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ze zullen best wel wat krijgen hoor ..
kan me niet voorstellen dat de catering gratis in de kuip mag verkopen..
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtmlquote:Blokland tegen supporters: Niemand staat ter discussie
ROTTERDAM - Investeerder Pim Blokland en commercieel directeur Mark Koevermans spraken gisteren met een delegatie van diverse supportsgroeperingen van Feyenoord. Ze deden dat naar aanleiding van de gebeurtenissen zaterdagavond na de ontluisterende 0-1 nederlaag tegen De Graafschap. Dat is vandaag te lezen in het AD.
Supporters kwamen na het duel voor de poorten van het stadion woedend verhaal halen bij de clubleiding. Pim Blokland stond enkele fans tot diep in de nacht te woord. Daarbij werd de afspraak gemaakt later verder te praten.
,,Het is goed om met elkaar te praten,'' zegt de voorzitter van de Vrienden van Feyenoord en lid van de raad van commissarissen. ,,Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat.''
De ongeruste fans wilden weten of algemeen directeur Eric Gudde en trainer Mario Been op dit moment nog de juiste mensen op de juiste plekken zijn in de Kuip.
Blokland: ,,Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht.''
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het op peil brengen van de selectie. Bas Dost, spits van Heerenveen, blijft wat betreft voor trainer Mario Been de beste optie.
27/01/11 10u57
Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtml
Vooral die laatste twee zinnen zijn interessant. Zouden ze Dost echt al realistische optie zien? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Een contract met de NV Stadion ja, Feyenoord ontvangt geen cent voor de catering.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef JooB65 het volgende:
Neem aan dat er een exploitatiecontract is. X- percentage denk ik zo. Met die eenwording zullen ze die hele stadionhuur constructie aan de sc toch wel herzien?
Mooie wedstrijd was dat, helaas zette ik hem pas aan toen het al 0-2 stondquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag een jaar geleden wonnen we met 0-3 bij PSV.
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?
Hij heet Bas, en geen Gekke Henkie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
Die goal van Gio weet ik nog wel, ongeveer dezelfde als tegen Uruguay!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag een jaar geleden wonnen we met 0-3 bij PSV.
En dan te bedenken dat we nu niemand hebben die een degelijk schot heeft. Vlaar op sommige momenten uitgezonderd.quote:
Nog meer kapers op de kistquote:Nelson Rivas werd in de wandelgangen nog in verband gebracht met Feyenoord, als onderdeel van de transfer van Luc Castaignos naar Internazionale. De toekomst van de verdediger lijkt echter niet in Rotterdam te liggen: het Duitse Hamburger SV en Metalist Kharkiv uit Oekraïne willen de 27-jarige Colombiaan graag hebben. Het is niet bekend wat Inter hoopt te vangen voor tribuneklant Rivas.
Wat lijkt het zo lang geledenquote:
Next.quote:Kubik zegt nee tegen Feyenoord en wil ADO trouw blijven
Ondanks serieuze interesse van AZ en Feyenoord en enkele andere clubs speelt Frantisek Kubik volgend seizoen het liefst bij ADO Den Haag. De Residentieclub is daarom druk in gesprek met diverse partijen over een langer verblijf.
De Slowaakse linksbuiten speelt dit seizoen op huurbasis in de Hofstad. ADO Den Haag wil deze huurperiode graag verlengen, meldt het Algemeen Dagblad. Tscheu la Ling, eigenaar van Kubiks werkgever AS Trencin laat weten dat verhuren aan AZ en Feyenoord geen optie is. Beide clubs zouden de verbintenis moeten afkopen.
Ling: Maar het liefst blijft Frantisek bij ADO Den Haag. Die club is goed bezig en maakt flinke stappen. Daar kan hij zich het beste ontwikkelen. Kubik maakte dit seizoen ook zijn debuut in de nationale ploeg van Slowakije. De 21-jarige linkspoot scoorde al zes keer voor ADO Den Haag.
Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
Hant van Castaignos af. Die soap moeten ze nou ook eens een keer afronden trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Er gaat echt niemand meer komen ..
wat een drama word dit toch zo langzamerhand..
Liever een sterke middenvelder dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt heerlijk was die wedstrijd tegen PSV toendertijd, met Wilfred Genee als presentator, deed het super.
Ik kan alleen maar hopen op Dost maar of dat nou de verlosser wordt. Er missen gewoon een aantal sterke spelers die wel terug moeten komen willen we Europees halen. Voor mij is geen Europees een hele erge domper.
Hoe weet jij dat ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Er gaat echt niemand meer komen ..
wat een drama word dit toch zo langzamerhand..
Dan moet je wel weer direct een nieuwe spits halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Calciumdude het volgende:
Luc verkopen = opbokken gelijk..
niks geen ander half jaar meer in investeren..
Zonder spits... doe ff realistisch man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef Calciumdude het volgende:
dat willen ze nu toch al doen ?
dan maar zonder spits.. tis niet alsof het met zo geweldig gaat
Een verlosserquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef john-x het volgende:
[..]
Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.
We moeten vooral op korte termijn punten binnen halen om ons te handhaven. Daarna komt het team samenstellen wat jij zegt. Maar ik neem aan dat je dat niet vanuit de eerste divisie wilt gaan doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Een verlosser
We moeten gewoon een team samenstellen wat voor elkaar door het vuur gaat, niet een of twee spelers die ons 'verlossen'.
Ja, bied hem als salaris een zak snoep en de eer om Feyenoorder te mogen zijn, dat zal helpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef john-x het volgende:
[..]
Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.
Hou toch op man met dat 'voor elkaar door het vuur gaan'-geouwehoer. Als een spits er 30 inschiet mag ie van mij part op de middenstip slapen als we niet in balbezit zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Een verlosser
We moeten gewoon een team samenstellen wat voor elkaar door het vuur gaat, niet een of twee spelers die ons 'verlossen'.
quote:Been en van Hanegem in gesprek tijdens potje golf
Mario Been heeft donderdag met Willem van Hanegem gesproken tijdens een potje golf. De trainer van Feyenoord laat aan RTV Rijnmond weten dat het gesprek "goed is verlopen". Verdere inhoudelijke mededelingen worden door beiden niet gedaan.
De trainer van Feyenoord en de oud-trainer van de Stadionclub waren op golfclub Broekpolder in Vlaardingen om van gedachten te wisselen over de teleurstellende resultaten van Feyenoord in de afgelopen maanden. Met het gesprek geeft Been gehoor aan het verzoek van zowel geldschieters als supporters van de Rotterdamse club.
Omdat club-icoon Van Hanegem het slechte spel van Feyenoord van de laatste maanden maar moeilijk kon verdragen bood hij zijn diensten meerdere malen aan. De Kromme deed dit in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiële functie voor hem klaarligt.
Exact.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Een verlosser
Lul toch niet zo slap. Een spits zal er nooit 30 inschieten als er rond hem niks loopt wat als team functioneert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hou toch op man met dat 'voor elkaar door het vuur gaan'-geouwehoer. Als een spits er 30 inschiet mag ie van mij part op de middenstip slapen als we niet in balbezit zijn.
Zijn contract loopt af he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
Na een jaar niet te hebben gevoetbald, op die leeftijd,met die blessuregevoeligheid en met dat salaris ?
Ja idd. Al kon hij er zelf natuurlijk niks aan doen aan die blessure.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
Eventueel een laag prestatiecontract aanbieden, hij mag wel wat terugdoen voor dit verloren jaar waar hij zonder 1 minuut te spelen wel de volle mep kreeg.
Ik vind Pazzini eigenlijk wel bij Feyenoord passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
Pazzini dicht bij overgang naar Inter, dus lijkt er sterk op dat Luc in elk geval nog geen directe overstap gaat maken. Pazzini is ook meer het kaliber wat bij Inter past, Luc is daar nog lang niet aan toe.
Mooi bedrag.quote:'AS Monaco bereid bod op Fer voor'
Feyenoord neemt mogelijk nog deze maand afscheid van Leroy Fer. AS Monaco is bereid om de hoofdprijs van 5,5 miljoen euro voor de middenvelder te betalen. De Ligue 1-club is op zoek naar een controlerende middenvelder en heeft meerdere ijzers in het vuur. Ook Manuele Blasi (Napoli) en Christian Poulsen (Juventus) zijn in beeld bij de Monegasken
5,5 Fer 3,5 Luc dan zit je al aan 9.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Euribob het volgende:
En dan zeggen we straks dag tegen Wijnaldum, Vlaar, Fer en Castaignos, die ons in totaal niet meer dan 9 miljoen gaan opleveren..
Tel daar eens nul bij op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
5,5 Fer 3,5 Luc dan zit je al aan 9.
Of bedoel je het negativisme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
Triest dat opportunisme onder sommige mensen als het gaat om bedragen die we al dan niet voor spelers gaan krijgen.
Probeer je liever een keer te beperken tot realismequote:
Wat is er niet realistisch aan om voor Vlaar, Fer, Gini en Luc in totaal 9 miljoen te verwachten ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer je liever een keer te beperken tot realisme
Precies. Dat gezeik over transferbedragen en wat we wel ff niet zullen gaan krijgen voor die gasten gaat nergens over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Het zijn de wandelgangen. Ga er nou maar van uit dat alle spelers 'gewoon' blijven. Verder deel ik echt wel de mening van v Hanegem. Met dit team, als je het in zijn geheel behoudt, en met 2 a 3 gerichte aankopen doe je weer mee. Het enige probleem is dat die mannetjes moeten gaan durven en zich niet de hele tijd gaan verschuilen. Hun best doen ze misschien wel, al zie ik dat niet altijd, maar ze moeten die bal durven opvragen, durven spelen, durven,durven,durven, daar draait het om. Ik zie echt veel liever een wedstrijd die verloren gaat maar dat ze wel gewoon durfden te voetballen.
En als ze thuis zitten, en zeker tegen de Graafschap, moeten ze er gewoon a la de laatste minuten er vol bovenop zitten, en knallen!
Tevens heeft Mario eindelijk die ezel uit zijn hoofd gehaalt, eindelijk praten met Willen. Hij mag nu de wedstrijd nauwlettend volgen,, het is een begin...
Ja dat snap ik ook wel, maar wat is er niet realistisch aan om 9 miljoen te verwachten voor die 4 ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies. Dat gezeik over transferbedragen en wat we wel ff niet zullen gaan krijgen voor die gasten gaat nergens over.
Met Luc ook.... Het begon met 7 miljoen, daarna 4 en nu zou het nog maar 2 zijn.....![]()
Volgens mij is er trouwens al een topic over transfergeruchten...
Wanneer ze nu of in de zomer worden verkocht wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar wat is er niet realistisch aan om 9 miljoen te verwachten voor die 4 ?
Klopt maar dat zijn dezelfde die nu in de club zitten dus je hebt ook nog een redelijke kans dat ze de 'winst' opnieuw in Feyenoord steken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Wanneer ze nu of in de zomer worden verkocht wel.
Alleen gaat nog een kwart naar investeerders.
Zou mooi zijn ja.:)quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar dat zijn dezelfde die nu in de club zitten dus je hebt ook nog een redelijke kans dat ze de 'winst' opnieuw in Feyenoord steken.
quote:Einde gesprekken tussen Supporters en Club
Gedurende de afgelopen maanden heeft een aantal supporters zich de groeiende malaise van Feyenoord aangetrokken en zich met hart en ziel ingezet voor de club. In het kort betekende dit dat zij intensief contact hadden met het Feyenoordbestuur, de Vrienden van Feyenoord en supporters uit alle geledingen. In de vele gesprekken die hebben plaatsgevonden werden diverse zaken aangedragen om de club verder te brengen en het Legioen constructief te betrekken bij de wederopstanding van de club.
In het gehele proces was rust rondom onze club echter van groot belang. Negatieve situaties moesten koste wat kost worden vermeden. Dit hebben de supporters uiteindelijk onderling zelf weten te bewerkstelligen. Ondanks de vele verloren duels waaronder de 10-0 in Eindhoven en de houding en gedrag van bepaalde spelers en bestuursleden. De huidige malaise is voor een groot deel te wijten aan en het niet kunnen dragen van verantwoordelijkheid en het ontbreken van de juiste mentaliteit hetgeen naar onze mening wordt waargenomen in alle lagen van de BVO. Een situatie die de wederopstanding van Feyenoord nu en op de langere termijn ondermijnt.
Zaterdag j.l. gaven de supporters massaal uiting aan hun ongenoegen. Direct na afloop van de verloren wedstrijd tegen De Graafschap verzamelden honderden supporters zich voor het Maasgebouw. Wederom wist een aantal supporters, ondanks de hoop oplopende spanningen, de rust te bewaren. Dit tot grote complimenten van de aanwezige politieagenten van de Voetbaleenheid. Vervolgens volgde er een gesprek tussen de vertegenwoordigers uit de diverse supportersgeledingen, de FSV, de directie van de club, de Raad van Commissarissen (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid. Tot diep in de nacht hebben de aanwezige supporters de frustraties duidelijk gemaakt wat nodig was om de club verder op weg te helpen. De desbetreffende punten zijn zondag ter bevestiging per mail aan de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord gezonden. Hierbij is aangegeven dat uiterlijk eind deze week uitsluitsel werd verwacht.
Op uitnodiging van de directie is gisterenavond een vervolggesprek geweest. De partijen kwamen niet uit de voor supporters meest belangrijke punten. Feyenoord vroeg vervolgens 24 uur bedenktijd. Hedenavond is door Feyenoord te kennen gegeven dat de belangrijkste punten niet worden ingewilligd. Alle inspanningen en constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters.
Op grond hiervan heeft deze groep supporters, die alle geledingen vertegenwoordigen, besloten het overleg met de club te beëindigen.
Nope, maar dat zal binnenkort vast wel bekend worden gemaakt. Wel een slechte zaak dit hoor,quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Om welke punten ging dit? Enig idee?
Zou me niks verbazen als we dat morgenavond om 20:30 horenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope, maar dat zal binnenkort vast wel bekend worden gemaakt. Wel een slechte zaak dit hoor,
Welnee man. Ze schijten 7 kleuren stront dat bij rellen het einde investeerders en dus einde Feyenoord is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
De vraag is of die delegatie nog steeds het Maasgebouw gaat 'beschermen' als er weer eens een flinke domper verwerkt moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |