abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91943649
dat willen ze nu toch al doen ?
dan maar zonder spits.. tis niet alsof het met zo geweldig gaat ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91943745
Zaterdag ging het met Beuk toch zeker niet onaardig.
pi_91943778
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:31 schreef Calciumdude het volgende:
dat willen ze nu toch al doen ?
dan maar zonder spits.. tis niet alsof het met zo geweldig gaat ;)
Zonder spits... doe ff realistisch man. :o
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:34:31 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91943780
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef john-x het volgende:

[..]

Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.
Een verlosser :?

We moeten gewoon een team samenstellen wat voor elkaar door het vuur gaat, niet een of twee spelers die ons 'verlossen'.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91943869
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef Happel het volgende:

[..]

We moeten gewoon een team samenstellen wat voor elkaar door het vuur gaat, niet een of twee spelers die ons 'verlossen'.
We moeten vooral op korte termijn punten binnen halen om ons te handhaven. Daarna komt het team samenstellen wat jij zegt. Maar ik neem aan dat je dat niet vanuit de eerste divisie wilt gaan doen? :P

Dost zal hetzelfde probleem hebben als v. Beukering en Castaignos ben ik bang.
pi_91944254
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef john-x het volgende:

[..]

Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.
Ja, bied hem als salaris een zak snoep en de eer om Feyenoorder te mogen zijn, dat zal helpen :').
pi_91944324
quote:

[..]

Hou toch op man met dat 'voor elkaar door het vuur gaan'-geouwehoer. Als een spits er 30 inschiet mag ie van mij part op de middenstip slapen als we niet in balbezit zijn.
pi_91944722
als een spits er 30 inschiet in een seizoen hoor je hier niemand over hem klagen hoor..
al blijft ie bij de goal staan wachten
alleen moet je daarvoor als team wel dynamischer , aanvallender en sneller voetballen..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91945464
quote:
Been en van Hanegem in gesprek tijdens potje golf

Mario Been heeft donderdag met Willem van Hanegem gesproken tijdens een potje golf. De trainer van Feyenoord laat aan RTV Rijnmond weten dat het gesprek "goed is verlopen". Verdere inhoudelijke mededelingen worden door beiden niet gedaan.

De trainer van Feyenoord en de oud-trainer van de Stadionclub waren op golfclub Broekpolder in Vlaardingen om van gedachten te wisselen over de teleurstellende resultaten van Feyenoord in de afgelopen maanden. Met het gesprek geeft Been gehoor aan het verzoek van zowel geldschieters als supporters van de Rotterdamse club.

Omdat club-icoon Van Hanegem het slechte spel van Feyenoord van de laatste maanden maar moeilijk kon verdragen bood hij zijn diensten meerdere malen aan. De Kromme deed dit in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiële functie voor hem klaarligt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:21:32 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91945816
Het gaat dus weer puik op the golfcourse ^O^
pi_91945971
:')
pi_91946083
Het beleid bij Feyenoord wordt op de golfbaan bepaalt.
:')
pi_91946262
Heeft 'ie weer reden om dat te herhalen.
pi_91947123
quote:

[..]

Exact.
En een team dat meer bestaat uit ijzervreters ipv huilende schoolkinderen.
Zo'n gemene Joegoslaaf of slinkse Zuid Amerikaan in je elftal zou al een enorme boost kunnen geven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:57:27 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91947449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hou toch op man met dat 'voor elkaar door het vuur gaan'-geouwehoer. Als een spits er 30 inschiet mag ie van mij part op de middenstip slapen als we niet in balbezit zijn.
Lul toch niet zo slap. Een spits zal er nooit 30 inschieten als er rond hem niks loopt wat als team functioneert.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91947712
Hoop dat Tomasson er trouwens ook volgend jaar nog gewoon bij is....mits hij fit gaat worden...
Wat jullie?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91947859
Na een jaar niet te hebben gevoetbald, op die leeftijd,met die blessuregevoeligheid en met dat salaris ? :N
pi_91947958
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
Na een jaar niet te hebben gevoetbald, op die leeftijd,met die blessuregevoeligheid en met dat salaris ? :N
Zijn contract loopt af he.
Dus uiteraard tegen een gereduceerde norm.
En mits hij fit is/gaat worden. Zelf gaf hij al eerder aan nog wel te willen.

Je kunt lullen wat je wilt maar als hij meedoet is hij wel vrijwel altijd bepalend.
Groetjes, Ezio.
pi_91948047
Eventueel een laag prestatiecontract aanbieden, hij mag wel wat terugdoen voor dit verloren jaar waar hij zonder 1 minuut te spelen wel de volle mep kreeg.
pi_91948149
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
Eventueel een laag prestatiecontract aanbieden, hij mag wel wat terugdoen voor dit verloren jaar waar hij zonder 1 minuut te spelen wel de volle mep kreeg.
Ja idd. Al kon hij er zelf natuurlijk niks aan doen aan die blessure.
Wel een jongen met een echt Feyenoord hart die bereid is inzet te tonen.
Groetjes, Ezio.
pi_91950179
Volgende week gaat er nog een gesprek tussen Mario en Willem plaatsvinden.
pi_91950641
Pazzini dicht bij overgang naar Inter, dus lijkt er sterk op dat Luc in elk geval nog geen directe overstap gaat maken. Pazzini is ook meer het kaliber wat bij Inter past, Luc is daar nog lang niet aan toe.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:18:35 #123
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_91950832
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
Pazzini dicht bij overgang naar Inter, dus lijkt er sterk op dat Luc in elk geval nog geen directe overstap gaat maken. Pazzini is ook meer het kaliber wat bij Inter past, Luc is daar nog lang niet aan toe.
Ik vind Pazzini eigenlijk wel bij Feyenoord passen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_91950928
quote:
'AS Monaco bereid bod op Fer voor'

Feyenoord neemt mogelijk nog deze maand afscheid van Leroy Fer. AS Monaco is bereid om de hoofdprijs van 5,5 miljoen euro voor de middenvelder te betalen. De Ligue 1-club is op zoek naar een controlerende middenvelder en heeft meerdere ijzers in het vuur. Ook Manuele Blasi (Napoli) en Christian Poulsen (Juventus) zijn in beeld bij de Monegasken
Mooi bedrag.
pi_91950944
Daar zullen ze verder niet over nadenken lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')