abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91923612
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?

[..]

Die zal dan ook niet lukken nee.
pi_91923662
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gewoon huurcontract tot de zomer, dus je kunt hem hoogstens vastleggen voor in Juli.
Heeft in elk geval al een keer verloren in de Kuip, dan is de overgang niet zo groot voor hem als ie naar Feyenoord komt.
pi_91923918
quote:
Play me a sad song tonight

Het is zondagavond 23 januari als ik met de trein vanuit Rotterdam het station van Utrecht kom binnen rollen. De stad die mijn weekend enigszins goed heeft gemaakt. Dat wil zeggen dat de plaatselijke FC gewonnen heeft van Ajax. Onze aartsrivaal en eerder die week de bovenliggende partij. Ik ben Feyenoordsupporter. Ons geluk bestaat uit het verlies en daarmee het uitblijvende kampioenschap van onze aartsrivaal. In de volksmond wordt dat ook wel Calimerogedrag genoemd.

Terwijl ik door de enorme aankomsthal van het station loop denk ik met pijnlijke weemoed terug aan de avond daarvoor. De avond dat één van Feyenoords beste voetballers ooit werd herdacht: Coen Moulijn. Terwijl Bob Dylan Forever Young zingt zie ik de beelden weer voor me. Veertigduizend volwassen mannen die het maar wat moeilijk hadden hun emoties de baas te blijven. Zelf kon ik nog maar net mijn tranen wegslikken toen Theo Reitsma bijna monotoon opdreunde wat voor weergaloze voetballer Moulijn is geweest.

Ik heb hem nooit in het echt mogen zien spelen. Ik heb het moeten doen met Blinker, van Vossen en nu Cabral. Erfgenamen van Moulijn, maar de pure eenvoud van de bewegingen van Coen zijn door hen allen nooit nagedaan. Naar binnen dreigen en buitenom gaan. Althans, dat is wat mijn vader zegt.

De oudspelers houden een spandoek omhoog gedurende de minuut stilte. Het werd een minuut applaudiseren. Oudspelers verlaten onder luid gejuich het veld en ik zoek naar Coen Moulijn tussen die mannen. Ik zoek naar wat voor mij het eerste herkenningspunt is tussen de helden van weleer. Die guitige kop en beheerste dribbel. Ik zie hem niet, vanzelfsprekend en ik slik alweer.

De wedstrijd die daarna volgt is van een bedroevend niveau. Mochten de spelers opgelet hebben tijdens dat eerbetoon had dat alleen al een reden moeten zijn om alles te geven. Dat had een reden moeten zijn om ook die heldenstatus te willen bereiken. Stuk voor stuk spelers die jaarlijks een bedrag krijgen bijgeschreven wat Moulijn in zijn hele carrière nooit heeft verdient. Zeventien seizoenen lang heeft hij zich ingezet voor Feyenoord. Zeventien!

Terwijl ik zie hoe de elf van nu gelaten over het veld slenteren denk ik aan de kledingzaak van Coen. Moulijn Herenmode, aan de Langenhorst, Rotterdam-Zuid. Waar hij nog moest werken om rond te kunnen komen. Waar hij na het winnen van de Wereldbeker werd gefeliciteerd door zijn vaste klanten en nieuwsgierige bezoekers. Zou hij ooit iets hebben verkocht? Altijd als ik er langs fiets is het er akelig stil.

Die man die de eerste Nederlandse Europa cup veroverde met Feyenoord en later de Wereldbeker, 5 landskampioenschappen en 2 nationale bekers, is er niet meer en dat maakt droevig. Dat is het bewijs dat alles vergankelijk is. Dat de schoonheid van het voetbal verworden is tot directeuren die klagen over te weinig geld en gebrek aan respect. Het was ooit een spelletje bedoelt voor het plezier van supporters en spelers. Dat was al heel lang niet meer, maar het lijkt met het overlijden van Coen Moulijn defintief bevestigd.

De trein richting s-Hertogenbosch komt aan op spoor 15. Ik moet zo snel mogelijk weg uit deze stad waar men dronken is van geluk. Naar een stad waar men de verhalen over sportieve succesen ook alleen maar kent, omdat vader aan de eettafel daar nog wel eens over uit wil wijden. Paul Simon zingt Play me a sad song en ik denk: Yes, play me a sad song, tonight. En ik huil, voor het eerst, omdat niemand me ziet.

Bron : Lunatic News
Mooi stukkie wel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91923937
Overigens, bij Liverpool willen ze nu ook weer eens het over een andere boeg gooien, minder, maar betere spelers kopen en groeien naar de top. Ondertussen wordt Kuyt steeds vaker genoemd als een van de zwakkere spelers van de basis-elf dit seizoen. ls het klopt loopt zijn contract in de zomer van 2012 af. Als we Castaignos inderdaad nog anderhalf jaar kunnen houden, hoop ik dat hij daarna transfervrij terugkomt. :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91924346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens, bij Liverpool willen ze nu ook weer eens het over een andere boeg gooien, minder, maar betere spelers kopen en groeien naar de top. Ondertussen wordt Kuyt steeds vaker genoemd als een van de zwakkere spelers van de basis-elf dit seizoen. ls het klopt loopt zijn contract in de zomer van 2012 af. Als we Castaignos inderdaad nog anderhalf jaar kunnen houden, hoop ik dat hij daarna transfervrij terugkomt. :)
Mocht z'n andere jeugdliefde Quick Boys hem tegen die tijd dan geen sportief-financieel interessantere aanbieding doen.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 00:21:00 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91924760
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef john-x het volgende:

[..]

Mocht z'n andere jeugdliefde Quick Boys hem tegen die tijd dan geen sportief-financieel interessantere aanbieding doen.
Kuyt wil echt nog wel twee van zijn goede jaren bij Feyenoord spelen.
Maar dan moet er wel iéts te bieden zijn. En dan doel ik niet op een enorm salaris, maar wel op een teambasis waarin het gewoon een beetje leuk voetballen is.
Kuyt wordt 31 deze zomer. Kan me voorstellen dat hij nog een jaar bjj Liverpool of elders voetbalt, en als Feyenoord dan in 2012 de boel hopelijk wat meer op de rit heeft, op zijn 32e nog twee jaar in De Kuip komt voetballen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91924790
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef john-x het volgende:

[..]

Acht de kans aannemelijker dat hij naar Utrecht terugkeert. Ook een van zn vele liefdes. :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91924940
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Kuyt wil echt nog wel twee van zijn goede jaren bij Feyenoord spelen.
Maar dan moet er wel iéts te bieden zijn. En dan doel ik niet op een enorm salaris, maar wel op een teambasis waarin het gewoon een beetje leuk voetballen is.
Kuyt wordt 31 deze zomer. Kan me voorstellen dat hij nog een jaar bjj Liverpool of elders voetbalt, en als Feyenoord dan in 2012 de boel hopelijk wat meer op de rit heeft, op zijn 32e nog twee jaar in De Kuip komt voetballen.
Zou best kunnen, maar ik weet niet of ie nou persé een grotere band met Feyenoord heeft dan met Utrecht (of zelfs Quick Boys).
pi_91925070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef john-x het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar ik weet niet of ie nou persé een grotere band met Feyenoord heeft dan met Utrecht (of zelfs Quick Boys).
Hij heeft sowieso langer daar gespeeld.Bovendien wil men in Utrecht graag Twente achterna.De basis daarvoor zou nu gelegd worden. Die v Seumeren schijnt zelfs de Galgenwaard en al van plan zijn te kopen.
Groetjes, Ezio.
pi_91925149
Paar dagen geleden zei Kuyt nog dat hij nog niet wil terugkeren naar Feyenoord, en als hij terugkeert is het om kampioen te worden. Dus ik verwacht er niet veel van.
pi_91925157
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij heeft sowieso langer daar gespeeld.Bovendien wil men in Utrecht graag Twente achterna.De basis daarvoor zou nu gelegd worden. Die v Seumeren schijnt zelfs de Galgenwaard en al van plan zijn te kopen.
Ze kunnen zoveel willen.
pi_91925657
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
Paar dagen geleden zei Kuyt nog dat hij nog niet wil terugkeren naar Feyenoord, en als hij terugkeert is het om kampioen te worden. Dus ik verwacht er niet veel van.
Ja precies.
In deze teringzooi wel het laatste dat relevant is.
Groetjes, Ezio.
pi_91925692
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ze kunnen zoveel willen.
Ze zijn voorlopig in tegenstelling tot ons wel lekker bezig om dat doel daadwerkelijk te realiseren.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:48:28 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91925841
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mooi stukkie wel.
Vind het een beetje melodramatisch gewauwel eigenlijk :') .
2000 light years from home
pi_91926224
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind het een beetje melodramatisch gewauwel eigenlijk :') .
Joh
Misschien dat het me daarom zo aansprak :P

Desondanks lees ik geen onwaarheden in zijn verhaal/betoog.
Groetjes, Ezio.
pi_91927199
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Joh
Misschien dat het me daarom zo aansprak :P

Desondanks lees ik geen onwaarheden in zijn verhaal/betoog.
Jij bent wel van de emoties ja merk ik. :P Kan ik wel begrijpen, maar soms moet je ze helaas even opzij zetten voor de realiteit.
pi_91927392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef john-x het volgende:

[..]

Jij bent wel van de emoties ja merk ik. :P Kan ik wel begrijpen, maar soms moet je ze helaas even opzij zetten voor de realiteit.
Rationele Feyenoorders bestaan gelukkig niet.
Hadden die namelijk wel bestaan kwam er geen hond meer kijken.
Groetjes, Ezio.
pi_91927481
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Rationele Feyenoorders bestaan gelukkig niet.
Hadden die namelijk wel bestaan kwam er geen hond meer kijken.
Dat is ook wel weer zo ja ;) Maar ik heb bijvoorbeeld geen problemen met een eventueel nieuw stadion (indien de uitkomsten van het onderzoek zeggen dat dit voor Feyenoord een enorme groei betekent) hoe mooi en historisch ik de Kuip ook vind. Moet er wel een mooi stadion voor terugkomen uiteraard.

Aan de andere kant: per sé weer eens kampioen willen worden is ook emotie natuurlijk. :P
pi_91927833
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef john-x het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo ja ;) Maar ik heb bijvoorbeeld geen problemen met een eventueel nieuw stadion (indien de uitkomsten van het onderzoek zeggen dat dit voor Feyenoord een enorme groei betekent) hoe mooi en historisch ik de Kuip ook vind. Moet er wel een mooi stadion voor terugkomen uiteraard.

Aan de andere kant: per sé weer eens kampioen willen worden is ook emotie natuurlijk. :P
Als dat nieuwe stadion inherent staat aan meer omzet waarom niet...
Maar het kan door de enorme exploitatiekosten voor de gemeente ook zomaar een blok aan je poot worden. Zeker als blijkt dat er helemaal geen 60 of 70 duizend mensen naar dat stadion gaan komen.....

De Kuip is nu toch ook slechts zelden stijf uitverkocht? Sterker nog er komen hoe slechter het ook gaat meer en meer lege plekken. Moet je dan tegen beter weten in alsnog naar een ander stadion verkassen? Is dat visie? :{

Trouwens:
Als Nederland en België dat WK hadden gekregen was de huidige Kuip ook nog prima geschikt voor wedstrijden. Bouwtechnisch schijnt het in orde te zijn dus er moet een HEEEEEEL goed verhaal/rapport komen waarom het nou zo enorm rendabel (en dus beter voor de club) is wil jij mij overstag krijgen. :)

Groetjes, Ezio.
pi_91927928
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als dat nieuwe stadion inherent staat aan meer omzet waarom niet...
Maar het kan door de enorme exploitatiekosten voor de gemeente ook zomaar een blok aan je poot worden. Zeker als blijkt dat er helemaal geen 60 of 70 duizend mensen naar dat stadion gaan komen.....

De Kuip is nu toch ook slechts zelden stijf uitverkocht? Sterker nog er komen hoe slechter het ook gaat meer en meer lege plekken. Moet je dan tegen beter weten in alsnog naar een ander stadion verkassen? Is dat visie? :{
Absoluut niet. Ik zeg dan ook: alleen als Feyenoord er een stuk beter van wordt. En niet alleen de gemeente Rotterdam of de bouwbedrijven. Daarom moet het zeker wel onderzocht worden, maar als daar uit komt dat het belangrijk/noodzakelijk is dan bekijk ik het van de positieve kant en denk ik aan de grote topclub Feyenoord, waar spelers weer liever heen willen dan naar Twente en waar Ajax jarenlang naar huis wordt gestuurd met een pak slaag.
quote:
Trouwens:
Als Nederland en België dat WK hadden gekregen was de huidige Kuip ook nog prima geschikt voor wedstrijden. Bouwtechnisch schijnt het in orde te zijn dus er moet een HEEEEEEL goed verhaal/rapport komen waarom het nou zo enorm rendabel (en dus beter voor de club) is wil jij mij overstag krijgen. :)

Dat laatste vraag ik me af, of de Kuip in 2018 nog geschikt zou zijn voor WK's. Ik ken die eisen niet, en ik weet niet of de Kuip daar aan voldoet. Als we dat WK kregen, was dat een mooi excuus om de overheid flink mee te laten betalen. :P
pi_91928085
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:35 schreef john-x het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik zeg dan ook: alleen als Feyenoord er een stuk beter van wordt. En niet alleen de gemeente Rotterdam of de bouwbedrijven. Daarom moet het zeker wel onderzocht worden, maar als daar uit komt dat het belangrijk/noodzakelijk is dan bekijk ik het van de positieve kant en denk ik aan de grote topclub Feyenoord, waar spelers weer liever heen willen dan naar Twente en waar Ajax jarenlang naar huis wordt gestuurd met een pak slaag.

[..]

Dat laatste vraag ik me af, of de Kuip in 2018 nog geschikt zou zijn voor WK's. Ik ken die eisen niet, en ik weet niet of de Kuip daar aan voldoet. Als we dat WK kregen, was dat een mooi excuus om de overheid flink mee te laten betalen. :P
Ben ik met je eens.
En uiteindelijk zal het er ook ongetwijfeld van gaan komen. De vraag is alleen of je dat niet beter kunt doen als je via een flink stuk eigen vermogen een betere participatie/exploitatie kunt afdwingen.
Nu instappen zou volledige afhankelijkheid betekenen van gemeente en investeerders. Immers wie betaalt, bepaalt.

Overigens is er in de zomer nog een inspectie geweest en de huidige Kuip voldeed als enige van de 17 stadions in het WK bid van NL/BE aan de FIFA criteria. Hoefde niets aangepast te worden. (bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=129258)
Groetjes, Ezio.
pi_91928181
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
En uiteindelijk zal het er ook ongetwijfeld van gaan komen. De vraag is alleen of je dat niet beter kunt doen als je via een flink stuk eigen vermogen een betere participatie/exploitatie kunt afdwingen.
Nu instappen zou volledige afhankelijkheid betekenen van gemeente en investeerders. Immers wie betaalt, bepaalt.
Absoluut, maar ook in goede doen leg je geen 500 miljoen neer als Feyenoord zijnde. Zelfs de rijkste club van Nederland (Ajax) heeft 'maar' iets van 20 a 30 miljoen eigen vermogen. (Deels) zelf een stadion kopen zit er dus sowieso niet in. De enige grote club in NL met een volledig eigen stadion is PSV. Maar dat zal door Philips gesubsideert zijn.

Maar ik vraag me dan idd af, hoe zoiets gaat. Als U2 of Lady Gaga nou 3 optredens in de nieuwe Kuip geeft, hoe verdient Feyenoord daar aan als het stadion van b.v. de gemeente is? Of neemt Feyenoord een aandeel in het stadion (betaald door sponsoren en/of investeringen van bedrijven) waardoor b.v. een bepaald percentage naar jou als club gaat? Hoe werkt dat bij b.v. de Arena en Ajax of het Gelredome en Vitesse?
quote:
Overigens is er in de zomer nog een inspectie geweest en de huidige Kuip voldeed als enige van de 17 stadions in het WK bid van NL/BE aan de FIFA criteria. Hoefde niets aangepast te worden. (bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=129258)
Ah, dat is wel positief ja. Maar goed, we moeten ons niet baseren op een WK dat we al niet krijgen. Als er een stadion komt, moet dat er komen voor Feyenoord en niet voor de FIFA.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 10:08:21 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91931352
Feyenoord verdient toch geen cent aan de catering nu?
Alleen dát is al een enorme inkomstenderving vergeleken bij clubs die dat wél in eigen beheer hebben. Als ik het even snel en grof uitreken, toch al snel 2,5 miljoen brutowinst per jaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91931872
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Gert het volgende:
Feyenoord verdient toch geen cent aan de catering nu?
Alleen dát is al een enorme inkomstenderving vergeleken bij clubs die dat wél in eigen beheer hebben. Als ik het even snel en grof uitreken, toch al snel 2,5 miljoen brutowinst per jaar.
ze zullen best wel wat krijgen hoor ..
kan me niet voorstellen dat de catering gratis in de kuip mag verkopen..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 10:51:59 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91932476
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:29 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ze zullen best wel wat krijgen hoor ..
kan me niet voorstellen dat de catering gratis in de kuip mag verkopen..
De NV Stadion Feyenoord zal daar ongetwijfeld flink geld voor vangen, maar de clúb Feyenoord niet.

En ja ik weet van die 'eenwording', maar die is ook slechts beperkt (lees: NIET financieel en juridisch).
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:40:35 #76
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91934071
Neem aan dat er een exploitatiecontract is. X- percentage denk ik zo. Met die eenwording zullen ze die hele stadionhuur constructie aan de sc toch wel herzien?
Nou doe je het weer!
pi_91934602
Vandaag een jaar geleden wonnen we met 0-3 bij PSV.
pi_91934740
quote:
Blokland tegen supporters: Niemand staat ter discussie

ROTTERDAM - Investeerder Pim Blokland en commercieel directeur Mark Koevermans spraken gisteren met een delegatie van diverse supportsgroeperingen van Feyenoord. Ze deden dat naar aanleiding van de gebeurtenissen zaterdagavond na de ontluisterende 0-1 nederlaag tegen De Graafschap. Dat is vandaag te lezen in het AD.

Supporters kwamen na het duel voor de poorten van het stadion woedend verhaal halen bij de clubleiding. Pim Blokland stond enkele fans tot diep in de nacht te woord. Daarbij werd de afspraak gemaakt later verder te praten.

,,Het is goed om met elkaar te praten,'' zegt de voorzitter van de Vrienden van Feyenoord en lid van de raad van commissarissen. ,,Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat.''

De ongeruste fans wilden weten of algemeen directeur Eric Gudde en trainer Mario Been op dit moment nog de juiste mensen op de juiste plekken zijn in de Kuip.

Blokland: ,,Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht.''

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het op peil brengen van de selectie. Bas Dost, spits van Heerenveen, blijft wat betreft voor trainer Mario Been de beste optie.
27/01/11 10u57
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtml

Vooral die laatste twee zinnen zijn interessant. Zouden ze Dost echt al realistische optie zien? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 12:03:40 #80
42184 crew  DaMart
pi_91934814
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtml

Vooral die laatste twee zinnen zijn interessant. Zouden ze Dost echt al realistische optie zien? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 12:07:09 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91934934
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef JooB65 het volgende:
Neem aan dat er een exploitatiecontract is. X- percentage denk ik zo. Met die eenwording zullen ze die hele stadionhuur constructie aan de sc toch wel herzien?
Een contract met de NV Stadion ja, Feyenoord ontvangt geen cent voor de catering.
Heb net effe wat gegoogled: FC Twente, met een kleiner stadion, heeft de catering wél in eigen beheer en haalde daar vorig seizoen 3 miljoen euro mee binnen.

Hopelijk wordt dit ook meegenomen in dat 5-jarenplan.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:07:27 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91934947
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Mooie wedstrijd was dat, helaas zette ik hem pas aan toen het al 0-2 stond :P .
2000 light years from home
pi_91935396
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 12:37:30 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91936036
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
Hij heet Bas, en geen Gekke Henkie.
pi_91937769
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Die goal van Gio weet ik nog wel, ongeveer dezelfde als tegen Uruguay!
pi_91939716
quote:
En dan te bedenken dat we nu niemand hebben die een degelijk schot heeft. Vlaar op sommige momenten uitgezonderd.
pi_91940661
quote:
Nelson Rivas werd in de wandelgangen nog in verband gebracht met Feyenoord, als onderdeel van de transfer van Luc Castaignos naar Internazionale. De toekomst van de verdediger lijkt echter niet in Rotterdam te liggen: het Duitse Hamburger SV en Metalist Kharkiv uit Oekraïne willen de 27-jarige Colombiaan graag hebben. Het is niet bekend wat Inter hoopt te vangen voor tribuneklant Rivas.
Nog meer kapers op de kist ;(
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:44:23 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91941622
quote:
Wat lijkt het zo lang geleden ;(
pi_91941631
quote:
Kubik zegt nee tegen Feyenoord en wil ADO trouw blijven

Ondanks serieuze interesse van AZ en Feyenoord en enkele andere clubs speelt Frantisek Kubik volgend seizoen het liefst bij ADO Den Haag. De Residentieclub is daarom druk in gesprek met diverse partijen over een langer verblijf.

De Slowaakse linksbuiten speelt dit seizoen op huurbasis in de Hofstad. ADO Den Haag wil deze huurperiode graag verlengen, meldt het Algemeen Dagblad. Tscheu la Ling, eigenaar van Kubiks werkgever AS Trencin laat weten dat verhuren aan AZ en Feyenoord geen optie is. Beide clubs zouden de verbintenis moeten afkopen.

Ling: Maar het liefst blijft Frantisek bij ADO Den Haag. Die club is goed bezig en maakt flinke stappen. Daar kan hij zich het beste ontwikkelen. Kubik maakte dit seizoen ook zijn debuut in de nationale ploeg van Slowakije. De 21-jarige linkspoot scoorde al zes keer voor ADO Den Haag.
Next.
pi_91942658
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.
pi_91942909
Er gaat echt niemand meer komen ..
wat een drama word dit toch zo langzamerhand..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91943035
Echt heerlijk was die wedstrijd tegen PSV toendertijd, met Wilfred Genee als presentator, deed het super.

Ik kan alleen maar hopen op Dost maar of dat nou de verlosser wordt. Er missen gewoon een aantal sterke spelers die wel terug moeten komen willen we Europees halen. Voor mij is geen Europees een hele erge domper.
pi_91943049
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Hant van Castaignos af. Die soap moeten ze nou ook eens een keer afronden trouwens.
pi_91943068
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt heerlijk was die wedstrijd tegen PSV toendertijd, met Wilfred Genee als presentator, deed het super.

Ik kan alleen maar hopen op Dost maar of dat nou de verlosser wordt. Er missen gewoon een aantal sterke spelers die wel terug moeten komen willen we Europees halen. Voor mij is geen Europees een hele erge domper.
Liever een sterke middenvelder dan.
pi_91943093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Hoe weet jij dat ?
pi_91943104
Luc verkopen = opbokken gelijk..
niks geen ander half jaar meer in investeren..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91943127
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ?
common sense
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91943193
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

common sense
Voorbarige negativiteit.
pi_91943197
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Calciumdude het volgende:
Luc verkopen = opbokken gelijk..
niks geen ander half jaar meer in investeren..
Dan moet je wel weer direct een nieuwe spits halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')