Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beukquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het de Koef is. Maar die zal weer lekker meer kosten na vanavond. En das mooi, want ik hoef m hier niet te hebben.
Ja, en b.v. bij dode spelmomenten heb je iemand die de boel open kan breken. Plus hij is sterk en laat zich niet snel van de bal afzetten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beuk
Pfuh. Die vent is nog langzamer dan de Beuk. Daarbij kan ik niet vaak genoeg herhalen dat zelfs David Villa himself nog amper scoort zonder fatsoenlijke aanvoer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Koef maakt het verschil inderdaad ook niet, maar toch, zou wel een verbetering zijn tov Castaignos/Beuk
Maar wel slimmer en sterker. Maar ik denk ook niet dat dat de oplossing is, al moet er gewoon wel een spits komen als Luc per direct vertrekt (waar het steeds meer op begint te lijken) want anders heb je v. Beukering als enige en eerste spits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Pfuh. Die vent is nog langzamer dan de Beuk. Daarbij kan ik niet vaak genoeg herhalen dat zelfs David Villa himself nog amper scoort zonder fatsoenlijke aanvoer.
Dat ook zeker ja. Maar al heb je die wel, met v. Beukering alleen verder gaan dat kun je serieus niet doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef Haringkop het volgende:
Probleem zit hem veel meer in het middenveld.
Zoals hier boven gezegd het gaat om de aanvoer, als die een beetje fatsoenlijk is schiet Jhonny er ook wel 10-15 in.
Feyenoord heeft meer behoefte aan een goede middenvelder, die kan stofzuigen en met een fatsoenlijk schot in pot, typetje Bosvelt/Van Gastel.
Ik betwijfel of Castaignos deze periode wel weggaat hoor. Inter wordt met steeds meer andere jongens voor in de spits, met name uit Italie zelf, in verband gebracht voor een directe transfer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat ook zeker ja. Maar al heb je die wel, met v. Beukering alleen verder gaan dat kun je serieus niet doen.
Uhm, Schaken was dat hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
Godverdomme Tiendalli, dezelfde gozer die de beslissende strafschop bij Feyenoord - Roda met een pisrolletje 3 meter naast schoot kan nu wel gewoon de beslissende voor Twente in de kruising rossen.
Feyenoord is gewoon een vloek ofzo
Ik zou het risico niet nemen dat ie op de laatste dag van de transferdeadline vertrekt. Snel duidelijkheid stellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Castaignos deze periode wel weggaat hoor. Inter wordt met steeds meer andere jongens voor in de spits, met name uit Italie zelf, in verband gebracht voor een directe transfer.
Daarnaast zitten we wel in een proces waarbij saneren en aflossen hoofdzaak zijn, maar ze snappen toch ook wel dat we gewoon moeten knokken tegen degradatie, en dat dan 2 miljoen waarvan 500.000 naar investeerders, je niet verder gaat helpen.
Als Inter niet met een respectvol bod komt vallen ze maar lekker dood.
Mocht hij er nou nog eens stuk of 6 inschieten de rest van het seizoen zullen er in de zomer wel wat clubs in de rij staan.
Dat zingt al rond vanaf het moment dat een verhuur van el ah in de wandelgangen kwam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb wat pagina's gemist, maar Feyenoord is blijkbaar bezig met een spits ?
Toen tegen Roda in de beker zat Tiendalli al een jaar bij Twente hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
Godverdomme Tiendalli, dezelfde gozer die de beslissende strafschop bij Feyenoord - Roda met een pisrolletje 3 meter naast schoot kan nu wel gewoon de beslissende voor Twente in de kruising rossen.
Feyenoord is gewoon een vloek ofzo
Dost was al afgeschreven omdat H'veen hem niet wilde verhuren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zingt al rond vanaf het moment dat een verhuur van el ah in de wandelgangen kwam.
Ze zouden er na Dost nu nog 1 op het oog hebben, maar onbekend wie of wat.
Volgens mij niet Koevermans maar Kubik :quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het de Koef is. Maar die zal weer lekker meer kosten na vanavond. En das mooi, want ik hoef m hier niet te hebben.
Overigens kan je lullen wat je wil maar waar Koevermans speelt scoort hij.quote:ADO-spits Kubik op verlanglijstje Feyenoord en AZ
Gepubliceerd op 26-01-2011, 10:37 door André van Bochove.
Frantisek Kubik staat in de belangstelling van Feyenoord en AZ. Dat meldt AD Sportwereld. De Slowaakse vleugelaanvaller is een van de sterkhouders van het dit seizoen verrassend sterk opererende ADO Den Haag.
De door ADO van het Slowaakse AS Trencin gehuurde Kubik (21) was dit seizoen al goed voor zes doelpunten en leverde ook talrijke assists.
Want?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
Kubik kan niet gehaald worden in de winter.
Weet ik, daarom zeg ik dat ze nu een andere op het oog hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef john-x het volgende:
[..]
Dost was al afgeschreven omdat H'veen hem niet wilde verhuren.
Z'n contract loopt dus over een half jaar af? Dan moet je met het geld van El Ahmadi en Castaignos toch wel wat kunnen?quote:
Hij is door ado gehuurd van zo'n oostblokclubje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef john-x het volgende:
[..]
Z'n contract loopt dus over een half jaar af? Dan moet je met het geld van El Ahmadi en Castaignos toch wel wat kunnen?
Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?quote:
quote:De 21-jarige Kubik staat onder contract bij de club van Tsheu La Ling, maar heeft aangegeven niet meer willen terug te keren naar Slowakije. ADO hoopt de aanvaller definitief over te nemen, maar het is nog onduidelijk of ADO de aanvaller kan betalen.
Gewoon huurcontract tot de zomer, dus je kunt hem hoogstens vastleggen voor in Juli.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor contract heb die precies bij Ado dan?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |