quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:
[..]
Om dan toch bij twitter te blijven
Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone
Aldus Van Cuilenborg
Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb van iemand die Fer kent gehoord dat hij sowieso, wat er ook gebeurt, niet bij gaat tekenen, en aanstuurt op een vertrek in de zomer. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat z'n maatje "jonge-vaders-kunnen-best-naar-het-buitenland-Wijnaldum" ook weg gaat. Zonder die 2 blijft Vlaar natuurlijk ook niet.
Bruins heeft een topsalaris en zal gezien de afgelopen jaren en zijn status bij het legioen niet bijtekenen. Bahia en Castaignos willen eigenlijk ook weg, dus dat wordt vanaf volgend jaar dus een compleet nieuw elftal op te bouwen.
Ik zou zeggen dat ze Swerts moeten houden, en eventueel op het middenveld plaatsen. Niet de beste speler, maar in ieder geval een jongen met karakter. Hopelijk kunnen ze ook Simon vastleggen.
Uitgaande van wat we dan nu onder contract hebben staan kom je dan tot iets als:
--------------------------------Darley/Mulder----------------------------
- Fernandez --- Schenkeveld --- De Vrij --- Martens Indi -
-----------------------------------Mokotjo----------------------------------
------Swerts------------------------------------------------Cabral-------
--------------------------------Van Haaren-------------------------------
---------------------------Simon ------- Cisse---------------------------
Ik hoop dat er nog wat kan worden vastgelegd, want hier win je ook geen oorlogen mee
Hij had een goed excuusquote:
tis voor mij wel duidelijk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog even over mijn eerdere post:
[..]
Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...
Denken jullie dat De Cler of Bruins nog gaat bijtekenen, terwijl ze nu een royaal salaris vangen waar ze vanaf zullen moeten zien, en niet goed liggen bij het legioen?
Denken jullie dat er toch nog iemand bij gaat tekenen, en dat de rest dan volgt?
Als je uitgaat van het vertrek van Bruins, de Cler, Bahia, Vlaar, Fer, Wijnaldum en eventueel Castaignos, waar liggen dan de prioriteiten? zo veel mogelijk aflossen en hopen nog een seizoen degradatie te ontlopen met vrijwel alleen jonge jongens, of toch wat investeren, en indien het tweede, op welke posities?
Hoe denken jullie over bovengenoemde opstelling?
Ik denk dat in ieder geval Bruins, de Cler, Bahia weg zijn.
Vlaar, Fer en Wijnaldum zijn van elkaar afhankelijk: als er een weggaat zullen ze denk ik allemaal weg willen, en als ze niet bijtekenen is dat gewoon ook noodzakelijk.
Castaignos moet ik nog maar zien, aangezien Inter ons wat mij betreft een beetje aan het lijntje houdt. ze zijn al 2/3 maanden aan het onderhandelen en er zit geen enkele vooruitgang in, sterker nog, als we de geruchten mogen geloven staan we alleen maar steeds verder van elkaar.
Ik ben vind dat als bovenstaande allemaal weggaat we in ieder geval 1 ervaren verdediger, tussen de 26 en 31 ofzo moeten halen, liefst een (linker) centrale middenvelder. Daarnaast zie ik Swerts graag blijven en doorschuiven naar het middenveld zodra Fernandez weer fit is. Als je dan nog een jongen vind die de ballen er in legt (of Castaignos ontwikkelt zich goed), heb je opzich een goede basiself, maar wel een hele smalle selectie...
Doe eens een linkje naar zijn Twitter? wardCuil toch? Of is dat omdat jullie volgers zijn ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hij had een goed excuus:
Kust dus, sta in vrieskou bij amateurvoetbal
2 minutes ago via Twitter for iPhone
Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
tis voor mij wel duidelijk...
als ze niet willen bij tekenen kankeren ze maar op, liefst deze winter nog.
doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.
Wijnaldum... niet bijtekenen??![]()
Fer... niet bijtekenen??
Vlaar... Niet bijtekenen??
Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..
Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven
Het moet godverdomme een eer zijn om in dat shirt te spelen..
Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar![]()
Ben die zakkenvullers zo zat
Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.
Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel volkomen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.
Fer... niet bijtekenen??
Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..
Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven
Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar![]()
Zo zonde...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.
Tsja, realistisch.. Feyenoord moet niet meer zo met zich laten sollen door spelers/zaakwaarnemers. De Guzman blijft er trouwens bij dat het hem pijn doet om Feyenoord zo te zien, maar het niet verdiend om door de supporters uitgekotst te worden omdat hij naar Gudde/het bestuur blijft wijzen om die mislukte transfer naar Manchester City.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel helemaal!
Eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
Fer... niet bijtekenen??
Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een bredere selectie nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Lastpost het volgende:
Oh Mulder's contract loopt blijkbaar door tot 2013, dit seizoen verlengt.
Dit is het lijstje met aflopende contracten.
Tim de Cler
Luigi Bruins
Jon Dahl Tomasson
Rob van Dijk
Jhonny van Beukering
Gill Swerts
Ik zou persoonlijk enkel Bruins en Swerts houden mits ie een meerwaarde blijkt in het komende half jaar. Voor de rest kun je met het vrij te komen salaris prima betere vervangers halen in de transfervrije vijver van het profvoetbal.
Iedereen die meer verdient dan redelijk is met onze financieele situatie kan weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een brede selectie nodig.
De Cler, beste linksback uit je selectie. Verminderd aanbod doen, zo niet alsnog weg.
Bruins, verkopen wanneer mogelijk.
Tomasson, helemaal afhankelijk hoe/of hij terug komt van zijn blessure.
van Dijk, hopen dat Dudek komt als ervaren keeper.
van Beukering, is denk ik de beste haalbare transfervrije aanvaller op dit moment en aangezien je niet breed zit in je aanvallers dus behouden.
Swerts, behouden.
Dan maar geen topclub!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
Daar moeten die jonge apen wel zin in hebben, en goed genoeg voor zijn.
Daar moet je ook niet naar kijken, die tijd is niet te vergelijken met nu. Maar kijk naar Twente en Ajax, daar verlengen ze wel allemaal. Komt natuurlijk omdat ze er sportief heel wat beter voorstaan, maar dat is niet de enige reden want bij PSV willen ze ook niet altijd verlengen. Ajax en Twente doen ook iets heel goed met het overtuigen van spelers om bij te tekenen. Ik heb het idee dat dat hem in de presentatie van de toekomstplannen (voor de speler zelf, maar ook voor de club in z'n geheel) zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Dannare het volgende:
[..]
Dan maar geen topclub!
Spelers bepalen het beleid niet, mensen als Moulijn die 17 jaar bij je club spelen zijn een uitstervend ras.
Als de club hun identiteit maar houd, niet zeiken en de mouwen opstropen ben ik een gelukkig mens.
Jupiler League, middenmoot Eredivisie so be it.
Waarheid is dat we geen topclub meer zijn en dat alles waar we bekend om zijn historie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |