abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91911003
Kist :'(
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:38:14 #3
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91911038
Wehehehe

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:

[..]

Om dan toch bij twitter te blijven

Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone

Aldus Van Cuilenborg

[ Bericht 48% gewijzigd door msnk op 26-01-2011 20:45:16 ]
AFC AJAX
pi_91911289
de doodskist van Feyenoord?
pi_91912115
quote:
19s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef TwenteFC het volgende:
de doodskist van Feyenoord?
Opvolger van Herman Finkers?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:55:49 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91912311
Het is weer gezellig op the golfcourse w/

Feyenoord O+
pi_91912338
nog even over mijn eerdere post:
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb van iemand die Fer kent gehoord dat hij sowieso, wat er ook gebeurt, niet bij gaat tekenen, en aanstuurt op een vertrek in de zomer. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat z'n maatje "jonge-vaders-kunnen-best-naar-het-buitenland-Wijnaldum" ook weg gaat. Zonder die 2 blijft Vlaar natuurlijk ook niet.

Bruins heeft een topsalaris en zal gezien de afgelopen jaren en zijn status bij het legioen niet bijtekenen. Bahia en Castaignos willen eigenlijk ook weg, dus dat wordt vanaf volgend jaar dus een compleet nieuw elftal op te bouwen.

Ik zou zeggen dat ze Swerts moeten houden, en eventueel op het middenveld plaatsen. Niet de beste speler, maar in ieder geval een jongen met karakter. Hopelijk kunnen ze ook Simon vastleggen.

Uitgaande van wat we dan nu onder contract hebben staan kom je dan tot iets als:

--------------------------------Darley/Mulder----------------------------

- Fernandez --- Schenkeveld --- De Vrij --- Martens Indi -

-----------------------------------Mokotjo----------------------------------
------Swerts------------------------------------------------Cabral-------
--------------------------------Van Haaren-------------------------------

---------------------------Simon ------- Cisse---------------------------

Ik hoop dat er nog wat kan worden vastgelegd, want hier win je ook geen oorlogen mee :{
Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...

Denken jullie dat De Cler of Bruins nog gaat bijtekenen, terwijl ze nu een royaal salaris vangen waar ze vanaf zullen moeten zien, en niet goed liggen bij het legioen?
Denken jullie dat er toch nog iemand bij gaat tekenen, en dat de rest dan volgt?

Als je uitgaat van het vertrek van Bruins, de Cler, Bahia, Vlaar, Fer, Wijnaldum en eventueel Castaignos, waar liggen dan de prioriteiten? zo veel mogelijk aflossen en hopen nog een seizoen degradatie te ontlopen met vrijwel alleen jonge jongens, of toch wat investeren, en indien het tweede, op welke posities?
Hoe denken jullie over bovengenoemde opstelling?

Ik denk dat in ieder geval Bruins, de Cler, Bahia weg zijn.
Vlaar, Fer en Wijnaldum zijn van elkaar afhankelijk: als er een weggaat zullen ze denk ik allemaal weg willen, en als ze niet bijtekenen is dat gewoon ook noodzakelijk.

Castaignos moet ik nog maar zien, aangezien Inter ons wat mij betreft een beetje aan het lijntje houdt. ze zijn al 2/3 maanden aan het onderhandelen en er zit geen enkele vooruitgang in, sterker nog, als we de geruchten mogen geloven staan we alleen maar steeds verder van elkaar.

Ik ben vind dat als bovenstaande allemaal weggaat we in ieder geval 1 ervaren verdediger, tussen de 26 en 31 ofzo moeten halen, liefst een (linker) centrale middenvelder. Daarnaast zie ik Swerts graag blijven en doorschuiven naar het middenveld zodra Fernandez weer fit is. Als je dan nog een jongen vind die de ballen er in legt (of Castaignos ontwikkelt zich goed), heb je opzich een goede basiself, maar wel een hele smalle selectie...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91912478
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef msnk het volgende:
Wehehehe

[..]

Hij had een goed excuus :+ :

Kust dus, sta in vrieskou bij amateurvoetbal
2 minutes ago via Twitter for iPhone
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:01:04 #9
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91912669
Van Cuilenborg:
Zou wat zijn zeg, wanneer #Feyenoord zonder Leo en met tijdsdruk wel een aardige spits weet te scoren deze week.
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

Maakt ie mij toch nieuwsgierig .. Koevermans? Kubik?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_91913661
Ze gaan Hulk huren van Porto.

.. als ik Feyenoord was, dan zou ik gewoon open en eerlijk met Bruins zijn. Je kan of bijtekenen voor minder, of je kan zoeken naar een nieuwe club wetende dat we je minder gaan betalen per week/maand dat je zoekende bent en je uiteindelijk toch voor ons kiest. Op die manier weet je gelijk of hij gaat bijtekenen of niet, en zo niet dan kan hij altijd nog tekenen voor minder. Zo kan je tenminste beleid voeren ipv af te wachten.
pi_91916118
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
nog even over mijn eerdere post:

[..]

Hoe zien jullie het volgende seizoen? Er even van uitgaande dat we niet tussen plaats 9 en 15 eindigen...

Denken jullie dat De Cler of Bruins nog gaat bijtekenen, terwijl ze nu een royaal salaris vangen waar ze vanaf zullen moeten zien, en niet goed liggen bij het legioen?
Denken jullie dat er toch nog iemand bij gaat tekenen, en dat de rest dan volgt?

Als je uitgaat van het vertrek van Bruins, de Cler, Bahia, Vlaar, Fer, Wijnaldum en eventueel Castaignos, waar liggen dan de prioriteiten? zo veel mogelijk aflossen en hopen nog een seizoen degradatie te ontlopen met vrijwel alleen jonge jongens, of toch wat investeren, en indien het tweede, op welke posities?
Hoe denken jullie over bovengenoemde opstelling?

Ik denk dat in ieder geval Bruins, de Cler, Bahia weg zijn.
Vlaar, Fer en Wijnaldum zijn van elkaar afhankelijk: als er een weggaat zullen ze denk ik allemaal weg willen, en als ze niet bijtekenen is dat gewoon ook noodzakelijk.

Castaignos moet ik nog maar zien, aangezien Inter ons wat mij betreft een beetje aan het lijntje houdt. ze zijn al 2/3 maanden aan het onderhandelen en er zit geen enkele vooruitgang in, sterker nog, als we de geruchten mogen geloven staan we alleen maar steeds verder van elkaar.

Ik ben vind dat als bovenstaande allemaal weggaat we in ieder geval 1 ervaren verdediger, tussen de 26 en 31 ofzo moeten halen, liefst een (linker) centrale middenvelder. Daarnaast zie ik Swerts graag blijven en doorschuiven naar het middenveld zodra Fernandez weer fit is. Als je dan nog een jongen vind die de ballen er in legt (of Castaignos ontwikkelt zich goed), heb je opzich een goede basiself, maar wel een hele smalle selectie...
tis voor mij wel duidelijk...
als ze niet willen bij tekenen kankeren ze maar op, liefst deze winter nog.
doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.

Wijnaldum... niet bijtekenen?? :W
Fer... niet bijtekenen?? :W
Vlaar... Niet bijtekenen?? :W
Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..

Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven

Het moet godverdomme een eer zijn om in dat shirt te spelen..
Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar ^O^

Ben die zakkenvullers zo zat :r
pi_91917628
Willen ze nu zelfs de kist van Moulijn al wegkapen?
pi_91917664
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Irrem het volgende:

[..]

Hij had een goed excuus :+ :

Kust dus, sta in vrieskou bij amateurvoetbal
2 minutes ago via Twitter for iPhone
Doe eens een linkje naar zijn Twitter? wardCuil toch? Of is dat omdat jullie volgers zijn ofzo :')
pi_91917936
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:

[..]

doelstelling bijstellen naar het publiek toe; alles doen om nacompetitie te ontlopen.

Edit: vergeet Castaignos nog, met zijn ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging..

Teken 3 jaar bij en je staat voor de grootste uitdaging uit je carriere ooit en potentieele standbeelden voor de mannen die trouw blijven

Mag lijden dat ze verpauperen bij Wigan oid op de bank voor 1.7 M per jaar dan heb je het namelijk wel voor elkaar ^O^

Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.
pi_91918071
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef john-x het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Ze een ultimatum geven deze winter, en als ze niet willen, verkoop die zooi voor samen 15 miljoen en je bent in elk geval uit de zwarte cijfers aangezien het totaalbedrag van Blokland/VVF al bijna 30 miljoen schijnt te zijn.
Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 22:21:20 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91918194
quote:

[..]

Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel volkomen!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91918309
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat ultimatum was al door Beenhakker gesteld, zoals je weet. Allemaal hebben ze geweigerd in te gaan op dat ultimatum en gezegd pas te beslissen in de zomer, m.a.w. die zien we volgend seizoen niet meer terug.
Zo zonde... :'( In dat geval hoop ik dat we snel een nieuwe TD hebben. Maar wordt pijnlijk als we ze straks tegenkomen bij Twente, Ajax of PSV. Of nog erger: bij NAC "hier maak ik een grotere kans om om de prijzen te spelen". :') Volgens mij zat Twente of PSV toen al achter Fer aan.
pi_91918540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is niet helemáál realistisch maar ik deel je gevoel helemaal!
Tsja, realistisch.. Feyenoord moet niet meer zo met zich laten sollen door spelers/zaakwaarnemers. De Guzman blijft er trouwens bij dat het hem pijn doet om Feyenoord zo te zien, maar het niet verdiend om door de supporters uitgekotst te worden omdat hij naar Gudde/het bestuur blijft wijzen om die mislukte transfer naar Manchester City.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:27:00 #19
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91918566
quote:

Eens.

woensdag 26 januari 2011 @ 22:27:56 #20
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91918625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Lastpost het volgende:
Oh Mulder's contract loopt blijkbaar door tot 2013, dit seizoen verlengt. ;(
Dit is het lijstje met aflopende contracten.

Tim de Cler
Luigi Bruins
Jon Dahl Tomasson
Rob van Dijk
Jhonny van Beukering
Gill Swerts

Ik zou persoonlijk enkel Bruins en Swerts houden mits ie een meerwaarde blijkt in het komende half jaar. Voor de rest kun je met het vrij te komen salaris prima betere vervangers halen in de transfervrije vijver van het profvoetbal.
Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een bredere selectie nodig.
De Cler, beste linksback uit je selectie. Verminderd aanbod doen, zo niet alsnog weg.
Bruins, verkopen wanneer mogelijk.
Tomasson, helemaal afhankelijk hoe/of hij terug komt van zijn blessure.
van Dijk, hopen dat Dudek komt als ervaren keeper.
van Beukering, is denk ik de best haalbare transfervrije aanvaller op dit moment en aangezien je niet breed zit in je aanvallers dus behouden.
Swerts, behouden.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_91918855
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel afscheid nemen van alle spelers, je hebt toch een brede selectie nodig.
De Cler, beste linksback uit je selectie. Verminderd aanbod doen, zo niet alsnog weg.
Bruins, verkopen wanneer mogelijk.
Tomasson, helemaal afhankelijk hoe/of hij terug komt van zijn blessure.
van Dijk, hopen dat Dudek komt als ervaren keeper.
van Beukering, is denk ik de beste haalbare transfervrije aanvaller op dit moment en aangezien je niet breed zit in je aanvallers dus behouden.
Swerts, behouden.
Iedereen die meer verdient dan redelijk is met onze financieele situatie kan weg.
Zet die jonge apen er maar neer en schreeuw niet dat je in de 2e seizoenshelft voor Europees voetbal wil gaan.
Je moet je handhaven nu en bouwen aan een nieuw team met jeugd.
Nog 2 a 3 zwarte jaren en dan met jongens van Varkenoord weer groot worden zoals ze ooit groot zijn geworden

@ Dekatria : so true!
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:32:48 #22
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91918936
Daar moeten die jonge apen wel zin in hebben, en goed genoeg voor zijn.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_91919048
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
Daar moeten die jonge apen wel zin in hebben, en goed genoeg voor zijn.
Dan maar geen topclub!

Spelers bepalen het beleid niet, mensen als Moulijn die 17 jaar bij je club spelen zijn een uitstervend ras.
Als de club hun identiteit maar houd, niet zeiken en de mouwen opstropen ben ik een gelukkig mens.
Jupiler League, middenmoot Eredivisie so be it.
Waarheid is dat we geen topclub meer zijn en dat alles waar we bekend om zijn historie is.
pi_91919650
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Dannare het volgende:

[..]

Dan maar geen topclub!

Spelers bepalen het beleid niet, mensen als Moulijn die 17 jaar bij je club spelen zijn een uitstervend ras.
Als de club hun identiteit maar houd, niet zeiken en de mouwen opstropen ben ik een gelukkig mens.
Jupiler League, middenmoot Eredivisie so be it.
Waarheid is dat we geen topclub meer zijn en dat alles waar we bekend om zijn historie is.

Daar moet je ook niet naar kijken, die tijd is niet te vergelijken met nu. Maar kijk naar Twente en Ajax, daar verlengen ze wel allemaal. Komt natuurlijk omdat ze er sportief heel wat beter voorstaan, maar dat is niet de enige reden want bij PSV willen ze ook niet altijd verlengen. Ajax en Twente doen ook iets heel goed met het overtuigen van spelers om bij te tekenen. Ik heb het idee dat dat hem in de presentatie van de toekomstplannen (voor de speler zelf, maar ook voor de club in z'n geheel) zit.
pi_91921251
Ik denk dat het de Koef is. Maar die zal weer lekker meer kosten na vanavond. En das mooi, want ik hoef m hier niet te hebben.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')