abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91902241
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef john-x het volgende:

[..]

Dan Darley en Mulder het uit laten vechten als eerste keeper en een jeugdkeeper als derde keeper.
Darley krijgt denk ik niet eens meer de kans van Been. Jammer want die jongen heeft wel degelijk potentie en uitstraling. Uitstraling die Mulder echt 0,0 heeft.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91902303
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Darley krijgt denk ik niet eens meer de kans van Been. Jammer want die jongen heeft wel degelijk potentie en uitstraling. Uitstraling die Mulder echt 0,0 heeft.
Klopt ja. Maar een jeugdkeeper zal niet veel meer uitstraling hebben dan Mulder. Als je die laat vertrekken moet je weer een keeper gaan kopen en dat lijkt me nu niet de eerste prioriteit.
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:25:54 #253
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91902333
Oh Mulder's contract loopt blijkbaar door tot 2013, dit seizoen verlengt. ;(
Dit is het lijstje met aflopende contracten.

quote:
Tim de Cler
Luigi Bruins
Jon Dahl Tomasson
Rob van Dijk
Jhonny van Beukering
Gill Swerts
Ik zou persoonlijk enkel Bruins en Swerts houden mits ie een meerwaarde blijkt in het komende half jaar.
Voor de rest kun je met het vrij te komen salaris prima betere vervangers halen in de transfervrije vijver van het profvoetbal.

Je bespaard zo (ruw geschat) al snel zo'n 3,5 miljoen euro op de salaris posten en dat voor maar 4 spelers.

Voor mij is het duidelijk dat uit de spelers die een contract hebben tot 2012 we er 'alles' aan moeten doen om Vlaar, Wijnaldum, De Vrij, Fernandez, Schenkeveld, Van Haaren en Mokotjo te behouden, deze jongens zijn al van groot belang of kunnen dat worden voor de club, maar wel tegen het juiste bedrag want niemand is onvervangbaar.
Darley, Bahia, Biseswar, Auassar en Schaken drukken gewoon zwaar op de salarissen en acht ik niet onvervangbaar (understatement) als je ziet wat er verder nog rondloopt op de velden, al heeft Darley dan wel de potentie om een goede eerste doelman te worden voor Feyenoord.
pi_91902422
Swerts houden zou denk ik wel aan te raden zijn. Zou de eerste stap zijn in een elftal dat volgend seizoen voor de punten kan knokken.
pi_91902458
Eigenlijk moeten we toekomstige jonge spelers gewoon proberen een zo lang mogelijk contract aan te bieden.
Dus tot 2016 ipv 2012 of 2013.

Als ze het dan op de heupen krijgen en heel stoer hogerop willen kun je ze tenminste gewoon aan hun contract houden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91902506
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk moeten we toekomstige jonge spelers gewoon proberen een zo lang mogelijk contract aan te bieden.

Als ze het dan op de heupen krijgen en heel stoer hogerop willen kun je ze tenminste gewoon aan hun contract houden.
Wat dat betreft hebben we aan v. Geel een goede, die weet wel hoe je dat doet.
Babel voor 18 miljoen verkopen. _O_
pi_91902851
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:29 schreef john-x het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben we aan v. Geel een goede, die weet wel hoe je dat doet.
Babel voor 18 miljoen verkopen. _O_
Dat was echt niet zo'n heel bijzonder achievement in die tijd.
In die periode hebben wij Royston ook verkocht voor 10 miljoen :')

Overigens is hij nu Algemeen Directeur en gaat hij straks (eventueel) Technisch Directeur bij ons worden. Zit er nog veel verschil in die functies? Of is een Algemeen Directeur gewoon hetzelfde als een TD maar dan met extra taken? :{
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:41:14 #258
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91903030
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:

Wel in de zin van te lichten opties (die rechtsgeldig zijn) graag, die jongens willen ook niet voetballen voor een appel en een ei tegen de tijd dat ze in de 20 zijn natuurlijk en je moet ze nog wel relatief simpel kunnen lozen mochten ze de potentie vanuit de jeugd niet doorzetten als ze ouder worden.

Je ziet tegenwoordig vaak dit soort constructies langskomen.
Op hun 18e:
- Contract voor 3 of 4 jaar.
- Een te lichten optie zonder gelimiteerde transfersom voor 2 jaar en een verhoging van het salaris.
- Na die optie een extra optie voor nog eens 2 jaar met een gelimiteerde som in het contract en nogmaals een verhoging van het salaris.

Zo zit je niet te lang vast aan een speler mocht ie niet aan de verwachtingen kunnen voldoen, voldoet ie wel dan heb je hem nog eens 2 jaar extra onder contract en hoop je de hoofdprijs te kunnen vangen en anders heb je hem nog tot z'n 25ste onder contract en verkoop je hem voor een gelimiteerd afgesproken bedrag.
Ik vind dat soort clausules in een contract prima en die zouden een uitkomst zijn voor Feyenoord, alleen jammer dat die clubs uit Engeland vaak al voor hun 18e verjaardag aan komen zetten. :r

Vooral in Italië en Duitsland zie je dit soort contracten geregeld voorbij komen waarmee je alles van hun 18e tot mogelijk hun 25/26ste al op papier hebt staan en beiden partijen weten waar ze aan toe zijn.
pi_91903377
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wel in de zin van te lichten opties (die rechtsgeldig zijn) graag, die jongens willen ook niet voetballen voor een appel en een ei tegen de tijd dat ze in de 20 zijn natuurlijk en je moet ze nog wel relatief simpel kunnen lozen mochten ze de potentie vanuit de jeugd niet doorzetten als ze ouder worden.

Je ziet tegenwoordig vaak dit soort constructies langskomen.
Op hun 18e:
- Contract voor 3 of 4 jaar.
- Een te lichten optie zonder gelimiteerde transfersom voor 2 jaar en een verhoging van het salaris.
- Na die optie een extra optie voor nog eens 2 jaar met een gelimiteerde som in het contract en nogmaals een verhoging van het salaris.

Zo zit je niet te lang vast aan een speler mocht ie niet aan de verwachtingen kunnen voldoen, voldoet ie wel dan heb je hem nog eens 2 jaar extra onder contract en hoop je de hoofdprijs te kunnen vangen en anders heb je hem nog tot z'n 25ste onder contract en verkoop je hem voor een gelimiteerd afgesproken bedrag.
Ik vind dat soort clausules in een contract prima en die zouden een uitkomst zijn voor Feyenoord, alleen jammer dat die clubs uit Engeland vaak al voor hun 18e verjaardag aan komen zetten. :r

Vooral in Italië en Duitsland zie je dit soort contracten geregeld voorbij komen waarmee je alles van hun 18e tot mogelijk hun 25/26ste al op papier hebt staan en beiden partijen weten waar ze aan toe zijn.
Exact.
Het is toch fucking zielig dat ons concept voor de jeugdopleidingen interesse geniet van de halve Europese top en wij machteloos moeten toekijken hoe jongens op hun 21e transfervrij, of voor een schijntje de deur uitlopen.
Uitzonderlijke talenten die op hun 15e weggekaapt worden daar buiten gelaten. Doe je niets aan en onze scouts halen zelf ook zeer jonge spelers uit jeugdelftallen weg van andere clubs zoals ADO.

Zullen ze daar vast ook niet vrolijk van worden.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:59:37 #260
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91903845
Ik heb van iemand die Fer kent gehoord dat hij sowieso, wat er ook gebeurt, niet bij gaat tekenen, en aanstuurt op een vertrek in de zomer. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat z'n maatje "jonge-vaders-kunnen-best-naar-het-buitenland-Wijnaldum" ook weg gaat. Zonder die 2 blijft Vlaar natuurlijk ook niet.

Bruins heeft een topsalaris en zal gezien de afgelopen jaren en zijn status bij het legioen niet bijtekenen. Bahia en Castaignos willen eigenlijk ook weg, dus dat wordt vanaf volgend jaar dus een compleet nieuw elftal op te bouwen.

Ik zou zeggen dat ze Swerts moeten houden, en eventueel op het middenveld plaatsen. Niet de beste speler, maar in ieder geval een jongen met karakter. Hopelijk kunnen ze ook Simon vastleggen.

Uitgaande van wat we dan nu onder contract hebben staan kom je dan tot iets als:

Darley/Mulder

Fernandez - Schenkeveld - De Vrij - Martens Indi

Mokotjo
Swerts Cabral
Van Haaren

Simon - Cisse

Ik hoop dat er nog wat kan worden vastgelegd, want hier win je ook geen oorlogen mee :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:01:53 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91903948
Ach, ze brengen ons momenteel toch niet verder. Verkopen in de zomer zodat Van Geel kan bouwen aan een nieuw elftal.
2000 light years from home
pi_91904117
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Merkie het volgende:
Ach, ze brengen ons momenteel toch niet verder. Verkopen in de zomer zodat Van Geel kan bouwen aan een nieuw elftal.
Of zo'n Fer gewoon een heel seizoen op de tribune zetten. Kutkneus met zn ambities. Laat ze eerst godverdomme wat presteren op de club voor ze alweer denken aan oprotten.
Lekker loyaal ook naar het Legioen. Maar ze zijn kennelijk stuk voor stuk te laf om het nu al aan te geven.
Groetjes, Ezio.
pi_91904127
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Exact.
Het is toch fucking zielig dat ons concept voor de jeugdopleidingen interesse geniet van de halve Europese top en wij machteloos moeten toekijken hoe jongens op hun 21e transfervrij, of voor een schijntje de deur uitlopen.
Uitzonderlijke talenten die op hun 15e weggekaapt worden daar buiten gelaten. Doe je niets aan en onze scouts halen zelf ook zeer jonge spelers uit jeugdelftallen weg van andere clubs zoals ADO.

Zullen ze daar vast ook niet vrolijk van worden.
Ik denk dat je er wel wat aan kunt doen, als je met de ECV gezamelijk naar de politiek stapt. Om of de EU-leeftijd te verhogen of hier onze eigen wet te versoepelen. Die wet is bedoeld om kinderen te beschermen maar dat heeft dus geen effect als ze in Engeland ze vervolgens wel een contract krijgen.
pi_91904248
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat was echt niet zo'n heel bijzonder achievement in die tijd.
In die periode hebben wij Royston ook verkocht voor 10 miljoen :')
Klopt, maar dat was niet aan onszelf te danken maar aan de hype die rondom hem ontstond door dat EK -19. In elk geval heeft v. Geel het overal goed gedaan qua aankoop en met name verkoopbeleid. Is bij Ajax ook niet weggegaan omdat ie daar faalde, maar een reorganisatie waarbij ik dacht v. Basten in de praktijk boven hem zou komen te staan.
pi_91904360
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef john-x het volgende:

[..]

Ik denk dat je er wel wat aan kunt doen, als je met de ECV gezamelijk naar de politiek stapt. Om of de EU-leeftijd te verhogen of hier onze eigen wet te versoepelen. Die wet is bedoeld om kinderen te beschermen maar dat heeft dus geen effect als ze in Engeland ze vervolgens wel een contract krijgen.
Het mes snijdt denk ik wel aan 2 kanten. Als je de Engelse dwingt hun regelgeving aan gaat passen heb je ook kans dat constructies zoals nu met Arsenal en die jonge Japanner niet meer gaan werken.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:11:22 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91904364
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef john-x het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was niet aan onszelf te danken maar aan de hype die rondom hem ontstond door dat EK -19. In elk geval heeft v. Geel het overal goed gedaan qua aankoop en met name verkoopbeleid. Is bij Ajax ook niet weggegaan omdat ie daar faalde, maar een reorganisatie waarbij ik dacht v. Basten in de praktijk boven hem zou komen te staan.
Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc. Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.

Ik stelde hem overigens al voor als TD toen Beenhakker nog niet was aangesteld en toen werd ik in dit topic weggehoond. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91904499
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het mes snijdt denk ik wel aan 2 kanten. Als je de Engelse dwingt hun regelgeving aan gaat passen heb je ook kans dat constructies zoals nu met Arsenal en die jonge Japanner niet meer gaan werken.
Dat is ook weer waar ja, maar tot nu toe hebben zij meer voordeel aan onze jeugd dan wij aan hun Japanners.
pi_91904520
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc. Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.

Ik stelde hem overigens al voor als TD toen Beenhakker nog niet was aangesteld en toen werd ik in dit topic weggehoond. ;(
Denk je dat zo'n V Geel het beter zou doen dan Leo zonder geld?
Enige dat ik hem deels aanreken (even buiten de recente poppenkast :') ) is dat hij er niet in geslaagd is spelers bij te laten tekenen.

Maar dan kan ook door het gebrek aan ambitie of de sfeer in de kleedkamer komen natuurlijk.

En vooral arrogantie en zelfoverschatting bij sommige jongetjes :r
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:17:52 #269
53267 TC03
pi_91904618
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Enige dat ik hem deels aanreken (even buiten de recente poppenkast :') ) is dat hij er niet in geslaagd is spelers bij te laten tekenen.

Maar dan kan ook door het gebrek aan ambitie of de sfeer in de kleedkamer komen natuurlijk.

Nee dat denk ik niet, ik zeg ook niet dat Beenhakker een verkeerde keus was geweest. Echter, toen was Beenhakker nog bondscoach bij Polen en zag ik liever een full-time TD dan iemand die het er half bij doet, zoals Beenhakkers destijds wel deed. Daarom dacht ik aan Van Geel.

Ik moet wel zeggen dat ik Leo's gefaal m.b.t. contractverlengingen ook betreur, ik denk dat Van Geel dat zeker beter had gedaan...
pi_91904668
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc.
Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten. _O- Ben benieuwd welke spelers dat dan waren trouwens.

En dat Coronol-rapport ligt alweer een paar jaar in de prullenbak, dus hoe serieus je dat kunt nemen...
quote:
Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.

Dat kwam denk ik voornamelijk omdat we dan wederom weer een ex-Ajax speler/TD zouden krijgen. Maar ja, so be it. Een technisch directeur hoeft geen clubliefde te hebben maar goed beleid te voeren. Liever Martin dan Willem dus.
pi_91904729
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kijk eens wat ie bij Roda heeft gedaan nu. Daar hadden ze toen hij aantrad even veel geld te besteden als wij nu.
quote:

Ook mensen waarvan je het helemaal niet zou verwachten, zoals Fer en Vlaar. Lijken me prima jongens...
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:20:38 #272
53267 TC03
pi_91904730
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef john-x het volgende:

[..]

Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten. _O-
:D
quote:

[..]

Dat kwam denk ik voornamelijk omdat we dan wederom weer een ex-Ajax speler/TD zouden krijgen. Maar ja, so be it. Een technisch directeur hoeft geen clubliefde te hebben maar goed beleid te voeren. Liever Martin dan Willem dus.
Ja, wellicht.. Toch ben ik een visionair. ;)
pi_91904741
quote:

[..]

Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten. _O- Ben benieuwd welke spelers dat dan waren trouwens.

En dat Coronol-rapport ligt alweer een paar jaar in de prullenbak, dus hoe serieus je dat kunt nemen...

[..]

Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:21:19 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91904758
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?
Van Geel is nummer 1 op de lijst.
pi_91904813
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef john-x het volgende:

[..]

Kijk eens wat ie bij Roda heeft gedaan nu. Daar hadden ze toen hij aantrad even veel geld te besteden als wij nu.

ze kregen 3,5 miljoen van ons....
pi_91904819
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, dat mag ik niet hopen. :') Maar het was als voorbeeld bedoeld, dat je nu niet moet kijken naar wie ooit bij Ajax gewerkt heeft maar naar z'n kwaliteiten.
pi_91904861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

ze kregen 3,5 miljoen van ons....
Als ie ons er voor 3,5 miljoen bovenop kan helpen, zeg ik: doen.
pi_91904921
Been houdt zich overigens opvallend rustig nu... Zou me niets verbazen als we ergens straks midden in de week zomaar het bericht krijgen dat ie vertrekt. Zoiets komt nooit na wedstrijden maar altijd ergens op een moment dat je het niet direct verwacht.
pi_91904937
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef john-x het volgende:

[..]

Nee, dat mag ik niet hopen. :') Maar het was als voorbeeld bedoeld, dat je nu niet moet kijken naar wie ooit bij Ajax gewerkt heeft maar naar z'n kwaliteiten.
Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.
Maar die hebben ze geloof al een keer benaderd toen het er allemaal nog een stuk rooskleuriger uitzag en toen wilde die ook niet. |:(
Groetjes, Ezio.
pi_91905041
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.
Maar die hebben ze geloof al een keer benaderd toen het er allemaal nog een stuk rooskleuriger uitzag en toen wilde die ook niet. |:(
Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.

Verbeek zou denk ik onze ideale trainer zijn (nu op De Cler na iedereen weg is) maar ja die hebben we al gehad. :')
pi_91905108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef john-x het volgende:

[..]

Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.

Verbeek zou denk ik onze ideale trainer zijn (nu op De Cler na iedereen weg is) maar ja die hebben we al gehad. :')
Ron Jans?
Al acht ik die intelligent genoeg om nu niet in deze puinbak te stappen. :P
Groetjes, Ezio.
pi_91905187
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ron Jans?
Al acht ik die intelligent genoeg om nu niet in deze puinbak te stappen. :P
Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.
pi_91905328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef john-x het volgende:

[..]

Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.
Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.
Die gasten hebben we nu natuurlijk totaal niet. Daarnaast is hij net als Adriaanse en v Gaal oorspronkelijk docent geweest dus die is echt wel in staat hetgeen hij tactisch bedenkt aan zijn groep op te leggen.

Maarja speculeren speculeren speculeren. Vooralsnog zullen we het gewoon met (loser) Mario Been moeten doen.
Groetjes, Ezio.
pi_91905425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.
Die gasten hebben we nu natuurlijk totaal niet. Daarnaast is hij net als Adriaanse en v Gaal oorspronkelijk docent geweest dus die is echt wel in staat hetgeen hij tactisch bedenkt aan zijn groep op te leggen.

Maarja speculeren speculeren speculeren. Vooralsnog zullen we het gewoon met (loser) Mario Been moeten doen.
Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.
Alleen ik ben bang dat hij dit elftal niet meer aan het voetballen krijgt... Aan de andere kant: bij NEC heeft hij ook zo'n periode gehad. Toen lieten ze hem zitten en dat heeft ie dubbel en dwars uitbetaald.
pi_91905610
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef john-x het volgende:

[..]

Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.
Alleen ik ben bang dat hij dit elftal niet meer aan het voetballen krijgt... Aan de andere kant: bij NEC heeft hij ook zo'n periode gehad. Toen lieten ze hem zitten en dat heeft ie dubbel en dwars uitbetaald.
Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.
Als mens is het een prettige gozert om te zien en om naar te luisteren.

Overigens weet je natuurlijk niet of hij blijft omdat hij als hij zelf opstapt hij zijn salaris kwijt is, of dat hij echt denkt dat de club gebaat is bij zijn aanwezigheid. ;)
Groetjes, Ezio.
pi_91905715
Haha, ik ken ook iemand die Fer kent. Die zegt dat hij sowieso wel gaat bijtekenen, en dat zijn "wat voor vriendje dan ook (?) :') Wijnaldum ook bijtekent.

Gaan jullie nou allemaal geloven wat een of ander ventje zegt? WTF?

Laten we nou eerst wachten tot de zomer.
pi_91905872
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.
Als mens is het een prettige gozert om te zien en om naar te luisteren.

Overigens weet je natuurlijk niet of hij blijft omdat hij als hij zelf opstapt hij zijn salaris kwijt is, of dat hij echt denkt dat de club gebaat is bij zijn aanwezigheid. ;)
Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.
pi_91906432
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef john-x het volgende:

[..]

Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.
Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingen :D
Probleem is alleen dat zoiets er totaal niet in zit. Zelfs de wedstrijden die we wel wisten te winnen tegen ADO enzo waren totaal niet overtuigend.
Laatste klinkende thuiszege was volgens mij tegen Vitesse of zo :?
Groetjes, Ezio.
pi_91907386
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingen :D
Probleem is alleen dat zoiets er totaal niet in zit. Zelfs de wedstrijden die we wel wisten te winnen tegen ADO enzo waren totaal niet overtuigend.
Laatste klinkende thuiszege was volgens mij tegen Vitesse of zo :?
Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!

Dit is overigens niet alleen op jou gericht hoor ;) all are welcome!
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:27:23 #290
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_91907690
1 stad, 1 club!
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_91907785
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!

Dit is overigens niet alleen op jou gericht hoor ;) all are welcome!
Dan moet je beter opletten.
Groetjes, Ezio.
pi_91908512
El Ahmadi is morgen jarig
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_91909431
Hehehe, uiteraard is het niet zijn echte twitter, maar de berichtjes zijn vermakelijk: http://twitter.com/timdecler5
pi_91909440
Gaat gemist worden.

Of wordt gezien als goed en ze spelen de sterren van de hemel.

Nu kan Been niet meer om Mokotjo heen.
pi_91909505
quote:
Feyenoord wil verder met Jean-Paul van Gastel

* Feyenoord nieuws

Feyenoord wil het aflopende contract van jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel verlengen. De verbintenis van de oud-speler van Feyenoord liep af en de club is zeer te spreken over zijn trainerskwaliteiten.

Van Gastel werd al twee keer kampioen met de Landelijke Jeugd van Feyenoord. De Brabander stroomde talenten als Stefan de Vrij, Luc Castaignos, Kelvin Leerdam, Jerson Cabral en Ricky van Haaren door naar het eerste elftal.

Hoofdopleidingen Stanley Brard heeft contractverlenging aangeboden en binnenkort gaat Van Gastel met algemeen directeur Eric Gudde om de tafel om te praten over de functie die hij de komende jaren bij Feyenoord gaat bekleden.

(Bron: rijnmond.nl)
Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:34 #296
53267 TC03
pi_91909677
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.
Zit er dik in inderdaad.
pi_91909964
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Hehehe, uiteraard is het niet zijn echte twitter, maar de berichtjes zijn vermakelijk: http://twitter.com/timdecler5
Om dan toch bij twitter te blijven

Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone

Aldus Van Cuilenborg
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:21:16 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91910023
Toch wel goed dat er nog 4 versterkingen in de winterstop komen, waarvan minimaal twee voor de basis :) .
pi_91910339
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:

[..]

Om dan toch bij twitter te blijven

Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone

Aldus Van Cuilenborg
Jij ziet meer dan ik :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:29:58 #300
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91910467
Kapers op de kist _O-
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: