abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91904819
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?
Nee, dat mag ik niet hopen. :') Maar het was als voorbeeld bedoeld, dat je nu niet moet kijken naar wie ooit bij Ajax gewerkt heeft maar naar z'n kwaliteiten.
pi_91904861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

ze kregen 3,5 miljoen van ons....
Als ie ons er voor 3,5 miljoen bovenop kan helpen, zeg ik: doen.
pi_91904921
Been houdt zich overigens opvallend rustig nu... Zou me niets verbazen als we ergens straks midden in de week zomaar het bericht krijgen dat ie vertrekt. Zoiets komt nooit na wedstrijden maar altijd ergens op een moment dat je het niet direct verwacht.
pi_91904937
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef john-x het volgende:

[..]

Nee, dat mag ik niet hopen. :') Maar het was als voorbeeld bedoeld, dat je nu niet moet kijken naar wie ooit bij Ajax gewerkt heeft maar naar z'n kwaliteiten.
Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.
Maar die hebben ze geloof al een keer benaderd toen het er allemaal nog een stuk rooskleuriger uitzag en toen wilde die ook niet. |:(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91905041
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.
Maar die hebben ze geloof al een keer benaderd toen het er allemaal nog een stuk rooskleuriger uitzag en toen wilde die ook niet. |:(
Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.

Verbeek zou denk ik onze ideale trainer zijn (nu op De Cler na iedereen weg is) maar ja die hebben we al gehad. :')
pi_91905108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef john-x het volgende:

[..]

Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.

Verbeek zou denk ik onze ideale trainer zijn (nu op De Cler na iedereen weg is) maar ja die hebben we al gehad. :')
Ron Jans?
Al acht ik die intelligent genoeg om nu niet in deze puinbak te stappen. :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91905187
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ron Jans?
Al acht ik die intelligent genoeg om nu niet in deze puinbak te stappen. :P
Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.
pi_91905328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef john-x het volgende:

[..]

Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.
Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.
Die gasten hebben we nu natuurlijk totaal niet. Daarnaast is hij net als Adriaanse en v Gaal oorspronkelijk docent geweest dus die is echt wel in staat hetgeen hij tactisch bedenkt aan zijn groep op te leggen.

Maarja speculeren speculeren speculeren. Vooralsnog zullen we het gewoon met (loser) Mario Been moeten doen.
Groetjes, Ezio.
pi_91905425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.
Die gasten hebben we nu natuurlijk totaal niet. Daarnaast is hij net als Adriaanse en v Gaal oorspronkelijk docent geweest dus die is echt wel in staat hetgeen hij tactisch bedenkt aan zijn groep op te leggen.

Maarja speculeren speculeren speculeren. Vooralsnog zullen we het gewoon met (loser) Mario Been moeten doen.
Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.
Alleen ik ben bang dat hij dit elftal niet meer aan het voetballen krijgt... Aan de andere kant: bij NEC heeft hij ook zo'n periode gehad. Toen lieten ze hem zitten en dat heeft ie dubbel en dwars uitbetaald.
pi_91905610
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef john-x het volgende:

[..]

Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.
Alleen ik ben bang dat hij dit elftal niet meer aan het voetballen krijgt... Aan de andere kant: bij NEC heeft hij ook zo'n periode gehad. Toen lieten ze hem zitten en dat heeft ie dubbel en dwars uitbetaald.
Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.
Als mens is het een prettige gozert om te zien en om naar te luisteren.

Overigens weet je natuurlijk niet of hij blijft omdat hij als hij zelf opstapt hij zijn salaris kwijt is, of dat hij echt denkt dat de club gebaat is bij zijn aanwezigheid. ;)
Groetjes, Ezio.
pi_91905715
Haha, ik ken ook iemand die Fer kent. Die zegt dat hij sowieso wel gaat bijtekenen, en dat zijn "wat voor vriendje dan ook (?) :') Wijnaldum ook bijtekent.

Gaan jullie nou allemaal geloven wat een of ander ventje zegt? WTF?

Laten we nou eerst wachten tot de zomer.
pi_91905872
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.
Als mens is het een prettige gozert om te zien en om naar te luisteren.

Overigens weet je natuurlijk niet of hij blijft omdat hij als hij zelf opstapt hij zijn salaris kwijt is, of dat hij echt denkt dat de club gebaat is bij zijn aanwezigheid. ;)
Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.
pi_91906432
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef john-x het volgende:

[..]

Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.
Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingen :D
Probleem is alleen dat zoiets er totaal niet in zit. Zelfs de wedstrijden die we wel wisten te winnen tegen ADO enzo waren totaal niet overtuigend.
Laatste klinkende thuiszege was volgens mij tegen Vitesse of zo :?
Groetjes, Ezio.
pi_91907386
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingen :D
Probleem is alleen dat zoiets er totaal niet in zit. Zelfs de wedstrijden die we wel wisten te winnen tegen ADO enzo waren totaal niet overtuigend.
Laatste klinkende thuiszege was volgens mij tegen Vitesse of zo :?
Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!

Dit is overigens niet alleen op jou gericht hoor ;) all are welcome!
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:27:23 #290
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_91907690
1 stad, 1 club!
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_91907785
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!

Dit is overigens niet alleen op jou gericht hoor ;) all are welcome!
Dan moet je beter opletten.
Groetjes, Ezio.
pi_91908512
El Ahmadi is morgen jarig
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_91909431
Hehehe, uiteraard is het niet zijn echte twitter, maar de berichtjes zijn vermakelijk: http://twitter.com/timdecler5
pi_91909440
Gaat gemist worden.

Of wordt gezien als goed en ze spelen de sterren van de hemel.

Nu kan Been niet meer om Mokotjo heen.
pi_91909505
quote:
Feyenoord wil verder met Jean-Paul van Gastel

* Feyenoord nieuws

Feyenoord wil het aflopende contract van jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel verlengen. De verbintenis van de oud-speler van Feyenoord liep af en de club is zeer te spreken over zijn trainerskwaliteiten.

Van Gastel werd al twee keer kampioen met de Landelijke Jeugd van Feyenoord. De Brabander stroomde talenten als Stefan de Vrij, Luc Castaignos, Kelvin Leerdam, Jerson Cabral en Ricky van Haaren door naar het eerste elftal.

Hoofdopleidingen Stanley Brard heeft contractverlenging aangeboden en binnenkort gaat Van Gastel met algemeen directeur Eric Gudde om de tafel om te praten over de functie die hij de komende jaren bij Feyenoord gaat bekleden.

(Bron: rijnmond.nl)
Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:15:34 #296
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91909677
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.
Zit er dik in inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91909964
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Hehehe, uiteraard is het niet zijn echte twitter, maar de berichtjes zijn vermakelijk: http://twitter.com/timdecler5
Om dan toch bij twitter te blijven

Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone

Aldus Van Cuilenborg
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:21:16 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91910023
Toch wel goed dat er nog 4 versterkingen in de winterstop komen, waarvan minimaal twee voor de basis :) .
2000 light years from home
pi_91910339
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:

[..]

Om dan toch bij twitter te blijven

Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone

Aldus Van Cuilenborg
Jij ziet meer dan ik :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:29:58 #300
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91910467
Kapers op de kist _O-
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: