http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtmlquote:Blokland tegen supporters: Niemand staat ter discussie
ROTTERDAM - Investeerder Pim Blokland en commercieel directeur Mark Koevermans spraken gisteren met een delegatie van diverse supportsgroeperingen van Feyenoord. Ze deden dat naar aanleiding van de gebeurtenissen zaterdagavond na de ontluisterende 0-1 nederlaag tegen De Graafschap. Dat is vandaag te lezen in het AD.
Supporters kwamen na het duel voor de poorten van het stadion woedend verhaal halen bij de clubleiding. Pim Blokland stond enkele fans tot diep in de nacht te woord. Daarbij werd de afspraak gemaakt later verder te praten.
,,Het is goed om met elkaar te praten,'' zegt de voorzitter van de Vrienden van Feyenoord en lid van de raad van commissarissen. ,,Ik heb benadrukt dat er niemand in de organisatie ter discussie staat.''
De ongeruste fans wilden weten of algemeen directeur Eric Gudde en trainer Mario Been op dit moment nog de juiste mensen op de juiste plekken zijn in de Kuip.
Blokland: ,,Feyenoord moet nu vooral de rust bewaren. Die boodschap heb ik nogmaals overgebracht.''
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het op peil brengen van de selectie. Bas Dost, spits van Heerenveen, blijft wat betreft voor trainer Mario Been de beste optie.
27/01/11 10u57
Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-ter-discussie.dhtml
Vooral die laatste twee zinnen zijn interessant. Zouden ze Dost echt al realistische optie zien? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Een contract met de NV Stadion ja, Feyenoord ontvangt geen cent voor de catering.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef JooB65 het volgende:
Neem aan dat er een exploitatiecontract is. X- percentage denk ik zo. Met die eenwording zullen ze die hele stadionhuur constructie aan de sc toch wel herzien?
Mooie wedstrijd was dat, helaas zette ik hem pas aan toen het al 0-2 stondquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag een jaar geleden wonnen we met 0-3 bij PSV.
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien probeert Blokland samen met andere investeerders extern geld bij elkaar te krijgen voor de aankoop van Dost?
Hij heet Bas, en geen Gekke Henkie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
Die goal van Gio weet ik nog wel, ongeveer dezelfde als tegen Uruguay!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag een jaar geleden wonnen we met 0-3 bij PSV.
En dan te bedenken dat we nu niemand hebben die een degelijk schot heeft. Vlaar op sommige momenten uitgezonderd.quote:
Nog meer kapers op de kistquote:Nelson Rivas werd in de wandelgangen nog in verband gebracht met Feyenoord, als onderdeel van de transfer van Luc Castaignos naar Internazionale. De toekomst van de verdediger lijkt echter niet in Rotterdam te liggen: het Duitse Hamburger SV en Metalist Kharkiv uit Oekraïne willen de 27-jarige Colombiaan graag hebben. Het is niet bekend wat Inter hoopt te vangen voor tribuneklant Rivas.
Wat lijkt het zo lang geledenquote:
Next.quote:Kubik zegt nee tegen Feyenoord en wil ADO trouw blijven
Ondanks serieuze interesse van AZ en Feyenoord en enkele andere clubs speelt Frantisek Kubik volgend seizoen het liefst bij ADO Den Haag. De Residentieclub is daarom druk in gesprek met diverse partijen over een langer verblijf.
De Slowaakse linksbuiten speelt dit seizoen op huurbasis in de Hofstad. ADO Den Haag wil deze huurperiode graag verlengen, meldt het Algemeen Dagblad. Tscheu la Ling, eigenaar van Kubiks werkgever AS Trencin laat weten dat verhuren aan AZ en Feyenoord geen optie is. Beide clubs zouden de verbintenis moeten afkopen.
Ling: Maar het liefst blijft Frantisek bij ADO Den Haag. Die club is goed bezig en maakt flinke stappen. Daar kan hij zich het beste ontwikkelen. Kubik maakte dit seizoen ook zijn debuut in de nationale ploeg van Slowakije. De 21-jarige linkspoot scoorde al zes keer voor ADO Den Haag.
Dost moet niet zeiken en blij zijn dat ie in de Kuip mag spelen. Buiten Heracles om heeft ie nooit laten zien een toekomstige topspits te zijn. Sowieso zie ik in hem geen verlosser, ik zou er geen 3 miljoen in investeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Financieel is het misschien wel mogelijk, maar een speler als Dost is toch wel gek als hij bij dit Feyenoord tekent.
Hant van Castaignos af. Die soap moeten ze nou ook eens een keer afronden trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Er gaat echt niemand meer komen ..
wat een drama word dit toch zo langzamerhand..
Liever een sterke middenvelder dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt heerlijk was die wedstrijd tegen PSV toendertijd, met Wilfred Genee als presentator, deed het super.
Ik kan alleen maar hopen op Dost maar of dat nou de verlosser wordt. Er missen gewoon een aantal sterke spelers die wel terug moeten komen willen we Europees halen. Voor mij is geen Europees een hele erge domper.
Hoe weet jij dat ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
Er gaat echt niemand meer komen ..
wat een drama word dit toch zo langzamerhand..
Dan moet je wel weer direct een nieuwe spits halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Calciumdude het volgende:
Luc verkopen = opbokken gelijk..
niks geen ander half jaar meer in investeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |