abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:23:18 #126
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_91950996
En dan zeggen we straks dag tegen Wijnaldum, Vlaar, Fer en Castaignos, die ons in totaal niet meer dan 9 miljoen gaan opleveren..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_91951002
Maar hoe serieus is zo'n gerucht vraag ik me altijd af.
pi_91951026
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Euribob het volgende:
En dan zeggen we straks dag tegen Wijnaldum, Vlaar, Fer en Castaignos, die ons in totaal niet meer dan 9 miljoen gaan opleveren..
5,5 Fer 3,5 Luc dan zit je al aan 9.
pi_91951137
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

5,5 Fer 3,5 Luc dan zit je al aan 9.
Tel daar eens nul bij op.
pi_91951155
quote:
19s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef Sportex het volgende:

[..]

Tel daar eens nul bij op.
Waarom zouden Vlaar en Gini niks opleveren ?
pi_91951427
Triest dat opportunisme onder sommige mensen als het gaat om bedragen die we al dan niet voor spelers gaan krijgen. :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91951473
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
Triest dat opportunisme onder sommige mensen als het gaat om bedragen die we al dan niet voor spelers gaan krijgen. :')
Of bedoel je het negativisme.
pi_91951538
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Of bedoel je het negativisme.
Probeer je liever een keer te beperken tot realisme
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91951649
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Probeer je liever een keer te beperken tot realisme
Wat is er niet realistisch aan om voor Vlaar, Fer, Gini en Luc in totaal 9 miljoen te verwachten ?
Dat is 2,25 miljoen per speler.
pi_91951788
Het zijn de wandelgangen. Ga er nou maar van uit dat alle spelers 'gewoon' blijven. Verder deel ik echt wel de mening van v Hanegem. Met dit team, als je het in zijn geheel behoudt, en met 2 a 3 gerichte aankopen doe je weer mee. Het enige probleem is dat die mannetjes moeten gaan durven en zich niet de hele tijd gaan verschuilen. Hun best doen ze misschien wel, al zie ik dat niet altijd, maar ze moeten die bal durven opvragen, durven spelen, durven,durven,durven, daar draait het om. Ik zie echt veel liever een wedstrijd die verloren gaat maar dat ze wel gewoon durfden te voetballen.
En als ze thuis zitten, en zeker tegen de Graafschap, moeten ze er gewoon a la de laatste minuten er vol bovenop zitten, en knallen!

Tevens heeft Mario eindelijk die ezel uit zijn hoofd gehaalt, eindelijk praten met Willen. Hij mag nu de wedstrijd nauwlettend volgen, :') , het is een begin...
pi_91951999
Mario heeft ook nooit gezegd dat hij niet met Willem wil praten hij heeft alleen gezegd dat hij zich niets laat opdringen en dat er voor Willem in de technische staf geen plaats is.

En daarbij al die dingen die wij zien wat betreft de durf van spelers etc. ziet Mario ook echt wel maar zoiets is gewoon bijna niet de trainen, het is ook net wat Mario zegt, op trainingen durven ze wel iemand met een man in de rug aan te spelen en zichzelf weer aan te bieden maar in een wedstrijd blokkeren ze op de een of andere manier. Het is heel moeilijk om de angst en onzekerheid uit een ploeg te halen.
pi_91952408
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Het zijn de wandelgangen. Ga er nou maar van uit dat alle spelers 'gewoon' blijven. Verder deel ik echt wel de mening van v Hanegem. Met dit team, als je het in zijn geheel behoudt, en met 2 a 3 gerichte aankopen doe je weer mee. Het enige probleem is dat die mannetjes moeten gaan durven en zich niet de hele tijd gaan verschuilen. Hun best doen ze misschien wel, al zie ik dat niet altijd, maar ze moeten die bal durven opvragen, durven spelen, durven,durven,durven, daar draait het om. Ik zie echt veel liever een wedstrijd die verloren gaat maar dat ze wel gewoon durfden te voetballen.
En als ze thuis zitten, en zeker tegen de Graafschap, moeten ze er gewoon a la de laatste minuten er vol bovenop zitten, en knallen!

Tevens heeft Mario eindelijk die ezel uit zijn hoofd gehaalt, eindelijk praten met Willen. Hij mag nu de wedstrijd nauwlettend volgen, :') , het is een begin...
Precies. Dat gezeik over transferbedragen en wat we wel ff niet zullen gaan krijgen voor die gasten gaat nergens over.
Met Luc ook.... Het begon met 7 miljoen, daarna 4 en nu zou het nog maar 2 zijn..... 8)7
Volgens mij is er trouwens al een topic over transfergeruchten...
Groetjes, Ezio.
pi_91952542
'AS Monaco bereidt bod op Fer voor'
Geschreven op 2011-01-27 om 18:16:43 | Bekeken: 3533 | Reacties: 104 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl

Feyenoord neemt mogelijk nog deze maand afscheid van Leroy Fer. AS Monaco is bereid om de hoofdprijs van 5,5 miljoen euro voor de middenvelder te betalen. De Ligue 1-club is op zoek naar een controlerende middenvelder en heeft meerdere ijzers in het vuur. Ook Manuele Blasi (Napoli) en Christian Poulsen (Juventus) zijn in beeld bij de Monegasken

------
Oprotten als hij niet wilt bijtekenen.
pi_91952562
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies. Dat gezeik over transferbedragen en wat we wel ff niet zullen gaan krijgen voor die gasten gaat nergens over.
Met Luc ook.... Het begon met 7 miljoen, daarna 4 en nu zou het nog maar 2 zijn..... 8)7
Volgens mij is er trouwens al een topic over transfergeruchten...
Ja dat snap ik ook wel, maar wat is er niet realistisch aan om 9 miljoen te verwachten voor die 4 ?
pi_91952642
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, maar wat is er niet realistisch aan om 9 miljoen te verwachten voor die 4 ?
Wanneer ze nu of in de zomer worden verkocht wel.

Alleen gaat nog een kwart naar investeerders.
pi_91952722
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Wanneer ze nu of in de zomer worden verkocht wel.

Alleen gaat nog een kwart naar investeerders.
Klopt maar dat zijn dezelfde die nu in de club zitten dus je hebt ook nog een redelijke kans dat ze de 'winst' opnieuw in Feyenoord steken.
pi_91952821
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt maar dat zijn dezelfde die nu in de club zitten dus je hebt ook nog een redelijke kans dat ze de 'winst' opnieuw in Feyenoord steken.
Zou mooi zijn ja.:)
pi_91953214
quote:
Einde gesprekken tussen Supporters en Club

Gedurende de afgelopen maanden heeft een aantal supporters zich de groeiende malaise van Feyenoord aangetrokken en zich met hart en ziel ingezet voor de club. In het kort betekende dit dat zij intensief contact hadden met het Feyenoordbestuur, de Vrienden van Feyenoord en supporters uit alle geledingen. In de vele gesprekken die hebben plaatsgevonden werden diverse zaken aangedragen om de club verder te brengen en het Legioen constructief te betrekken bij de wederopstanding van de club.

In het gehele proces was rust rondom onze club echter van groot belang. Negatieve situaties moesten koste wat kost worden vermeden. Dit hebben de supporters uiteindelijk onderling zelf weten te bewerkstelligen. Ondanks de vele verloren duels waaronder de 10-0 in Eindhoven en de houding en gedrag van bepaalde spelers en bestuursleden. De huidige malaise is voor een groot deel te wijten aan en het niet kunnen dragen van verantwoordelijkheid en het ontbreken van de juiste mentaliteit hetgeen naar onze mening wordt waargenomen in alle lagen van de BVO. Een situatie die de wederopstanding van Feyenoord nu en op de langere termijn ondermijnt.

Zaterdag j.l. gaven de supporters massaal uiting aan hun ongenoegen. Direct na afloop van de verloren wedstrijd tegen De Graafschap verzamelden honderden supporters zich voor het Maasgebouw. Wederom wist een aantal supporters, ondanks de hoop oplopende spanningen, de rust te bewaren. Dit tot grote complimenten van de aanwezige politieagenten van de Voetbaleenheid. Vervolgens volgde er een gesprek tussen de vertegenwoordigers uit de diverse supportersgeledingen, de FSV, de directie van de club, de Raad van Commissarissen (VvF) en politieagenten van de voetbaleenheid. Tot diep in de nacht hebben de aanwezige supporters de frustraties duidelijk gemaakt wat nodig was om de club verder op weg te helpen. De desbetreffende punten zijn zondag ter bevestiging per mail aan de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord gezonden. Hierbij is aangegeven dat uiterlijk eind deze week uitsluitsel werd verwacht.

Op uitnodiging van de directie is gisterenavond een vervolggesprek geweest. De partijen kwamen niet uit de voor supporters meest belangrijke punten. Feyenoord vroeg vervolgens 24 uur bedenktijd. Hedenavond is door Feyenoord te kennen gegeven dat de belangrijkste punten niet worden ingewilligd. Alle inspanningen en constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters.

Op grond hiervan heeft deze groep supporters, die alle geledingen vertegenwoordigen, besloten het overleg met de club te beëindigen.
pi_91953408
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Om welke punten ging dit? Enig idee?
pi_91953447
Was al een beetje duidelijk met het nieuwe shirt. Uiteindelijk hebben we geen reet te zeggen.
Trouwens.... Rellen hoeven we ons voorlopig toch geen zorgen over te maken.

Denk dat de gemeente Rotterdam/Politie ook wel blij is met Blokland VVF :D
Groetjes, Ezio.
pi_91953474
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Om welke punten ging dit? Enig idee?
Nope, maar dat zal binnenkort vast wel bekend worden gemaakt. Wel een slechte zaak dit hoor,
pi_91953701
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nope, maar dat zal binnenkort vast wel bekend worden gemaakt. Wel een slechte zaak dit hoor,
Zou me niks verbazen als we dat morgenavond om 20:30 horen :')
pi_91954156
De vraag is of die delegatie nog steeds het Maasgebouw gaat 'beschermen' als er weer eens een flinke domper verwerkt moet worden.
pi_91954730
Van mij mag het nu wel eens goed losbarsten zeg, wat een arrogantie van de club om dit zo af te wimpelen. De club bestaat niet doordat de club bestaat, maar doordat er supporters zijn die de club door dik en dun steunen. Als je die zo afwimpelt mag je van mij opkankeren. Beter stapt het hoge bestuur binnenkort op, en dan bedoel ik vooral die dikke, vadsige, vieze RvC en bestuurders die al veel te lang het handje boven het hoofd is gehouden.
pi_91955148
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
De vraag is of die delegatie nog steeds het Maasgebouw gaat 'beschermen' als er weer eens een flinke domper verwerkt moet worden.
Welnee man. Ze schijten 7 kleuren stront dat bij rellen het einde investeerders en dus einde Feyenoord is.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')