Nadeel daarvan is dat als het erg fout gaat je daar ook erg lang kan liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke omdat het bij ons vanmorgen op de galerij al een beetje wit was. Vandaar dat ik het even vraag voordat ik straks in mijn uppie in de polder onderuit ga. Voordeel daarvan is dus dat niemand het dan ziet.
Jij stond toch altijd al in de OP?quote:
Same here. Denk dat sommige mensen te lui zijn om even de nieuwste OP op te halenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Littlecreep het volgende:
Ik dacht dat ik mijn doel voor het seizoen in de OP had aangepast... Maar staat nog steeds mijn oude doel.
Dat stond je toch al maanden, met die grijnzende porem van je?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat stond je toch al maanden, met die grijnzende porem van je?
Niet slechter dan voor de winter, ook niet beter. Constant. Heb niet heel veel gefietst, maar wel genoeg om het op peil te houden..! Hoezo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw conditie oksel?
Ik moet eraan werken vandaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet slechter dan voor de winter, ook niet beter. Constant. Heb niet heel veel gefietst, maar wel genoeg om het op peil te houden..! Hoezo?
Hoe doe ik dat? En hoe kan ik de mijne aanpassen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef No-P het volgende:
CG? Kun je de OP updaten met de wiki gegevens? Even kopiëren-plakken.
Bij mijn lichaam kan er nog 3 kilo af denk ik, en dan zit ik ideaal volgens de site maar vind zo meer dan genoeg. Fiets kan denk ik nog zeker 4 kilo af en misschien wel 5-6.
De rechterlager zat helemaal vast, als je dan doorfietst trap je de hele crank kapot. En een Ultegra crank is vrij duurquote:
Dat is wel super zuur zeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja die kost wel wat ja, maar gelukkig is het opgelost.
CB heeft wel een probleem, portemonnee vergeten, bus gemist, trein gemist en nu mist hij waarschijnlijk ook zijn vliegtuig. Maar ja het is niet echt zijn probleem omdat die gasten van het Catalaans team vanmorgen pas met de vluchttijden kwamen terwijl hij hier 3 weken geleden al om gevraagd had. Dus als hij zijn vlucht mist geen Spaans kampioenschappen. Hij baalt er wel van. En ik kan m niet brengen want in zit in Capelle ad IJssel en er is dikke file dus is hij waarschijnlijk alsnog te laat.
Ja, ik hoezo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkigzijn er nog mensen die morgenochtend gaan fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |