Doelstelling voor dit topic:quote:Oke, tof maar eerst even trading aankijken haha. Heb nu 6 miljard opgespaard en heb geen alts eerst even een providence aanschaffen.Ik stap wel eens in een pvp bootje en dan knal ik ff nullsec door. Heb wel eens wat kills gemaakt maar het komt vaker voor dat ik zelf dood ga. Word de lol niet minder om.
Al moet ik het hoogstpersoonlijk doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
En weer verder! Vorige post:
[..]
Doelstelling voor dit topic:
Vol posten voor 2012.
Ik denk dat ze voorlopig veel te druk bezig zijn met Incarna, Dust en World of Darkness..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Gaat CCP nog een keer nieuwe schepen uitbrengen?
Schepen hoeven niet altijd nut te hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit ook niet echt op nieuwe schepen te wachten. Doe eerst maar eens iets aan de tig schepen die nu eigenlijk geen actieve rol hebben omdat er voor elke bedenkbare rol een beter alternatief is. Dan is je balans dus gewoon niet goed.
Nou ja, ik vind van wel. Ze zijn in het leven geroepen om iets mee te doen, niet om de itemdatabase mee te vullen. Als dan blijkt dat boot X of zelfs klasse X bijna niet gebruikt wordt in PVE en PVP dan moet je je eens afvragen of er niet iets mis mee is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Schepen hoeven niet altijd nut te hebben.
Story of CCPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk ook niet dat ze dat gaan doen, ik denk alleen dat ze meer geld met eve kunnen verdienen dan met bijv. WoD. Dust weet ik niet, dat zag er wel tof uit in de trailer van vorig jaar of dat jaar ervoor?
Ze zijn over-ambitieus imho. Niks mis met ambities maar er is alles mis met teveel hooi op je vork nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap ook niet waarom CCP met 3 games tegelijk bezig gaat. Het is een relatief kleine studio en die andere twee games worden grotendeels gefinancierd door de opbrengst van EVE. Misschien als ze een ding tegelijk gaan doen dan komt er ook nog eens iets af.
Dit soort sentimenten wordt ook met CCP gecommuniceerd door de CSM. En er wordt ook wel beterschap belooft maar CCP gaat nu niet zijn hele plan overhoop gooien. We zullen zien hoe het in de toekomst gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Mooie post, ik wou dat CCP het kon lezen. Ik denk dat user-created content EVE aardig kan verbeteren, zolang CCP er maar goed toezicht op kan houden. Om ze een beetje werk uit handen te geven. Ik kan me voorstellen dat er best wel wat EVE spelers zijn die kleding/tattoo's kunnen maken voor chars.
Netto 2%? Altijd een beetje uitkijken met kleine marges. Prijsschommelingen kunnen zo je marge verneuken. Ik houd ook altijd de prijstrend goed in de gaten via de price history grafiek.quote:Over ingame: Heb gisteren voor 100m stuff gekocht. Heb nu een winst van 2% gemaakt.
Hij staat ertussen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Sacrifixe het volgende:
Ik heb weer een leuke aanvulling voor de eerste post: evenews24.com
Is een nieuws website wat vooral nullsec sov warfare nieuws bevat. Ook gebruikt als propaganda tool tegen IT Alliance. De website mods hebben blijkbaar een voorkeur voor de russen :S (-A-, AAA, RED. etc)
Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.
Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
Oke ik wacht afquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat ertussen.
@Grrr:
Netto 2% met de methode die jij beschreef.
[..]
Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug.
Scamming is idd gewoon toegestaan in EVE. Net als non-consensual PvP. Zelfs in high security gebied kan je zonder waarschuwing aangevallen worden. De aanvaller zal dan zelf door de 'politie' ook uit de weg geruimd worden maar daar heb je zelf weinig aan als hij jouw schip kapot geschoten heeft voordat hijzelf kapot werd geschoten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.
Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
Klopt, als je weet wat je doet is het niet zo gevaarlijk. Maar een foutje is zo gemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps.
Top!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
Net iemand kapot geschoten en zijn spullen voor veel geld verkocht, wat een tradeskills he. En dat binnen een dag of twee.
Als je handelen en/of productie het leukste vind zit je echt geramd in EVE. Het heeft de meest geavanceerde economie in MMO-land. Het overgrote gedeelte van de spullen die je koopt zullen ook door spelers gemaakt zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar zijn er dan opganghelp guides?
Ik vind btw PvP met veel gevaar nooit zo heel erg leuk in games, meestal vind ik handelen en shit verkopen leuker.
Probeer dat eens in Impass/Catch of elk willekeurig ander region in nullsec. Veel drag bubbles op gates of tussen gates in. Alleen snelle schepen en SB's komen er dan nog langsquote:Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps.
ASAP uit de bubble gaan met MWD. Als er een fast-tackle is ben je al getackled voordat je eruit bent, vooral alles groter als frigg.quote:Net zoals er trucjes zijn om er langs te komen.
Freelancer was tof ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
Beter vinden ze ff zo'n matrix plug in insta-learn ding uit, dan kan ik het spel ook in normale tijd leren
Als ik jullie hier d'r over hoor pratengz klinkt het wel tof, maar zodra ik voor de duizendste keer de trial weer ga proberen dan faal ik toch weer hard en heb ik het geduld er ook niet voor over.
Ik weet niet of jullie het spel Freelancer (multiplayer) kennen, maar ik zou het fantastisch vinden als men op die stijl verder zou kunnen gaan, eigenlijk zoals EVE, alleen bestuur je dan slechts 1 schip tegelijk en is het 1000x simpeler (voor simpeler volk als ik)
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En join een corp, seriously, shit get's really boring really fast als je dat niet doet in EVE
Ja, daar zijn er honderden van. Nog wat, dat EVE zo ingewikkeld is houd het juist interessant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?
Tig, al ken ik ze niet zo goed. De V3SPA groep is een verzameling Nederlandstalige corporations geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?
Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.
Nog bedankt voor die tips.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.
Je hebt ook starbase structures in de market staan. Die zijn voor player owned stations. (in het geval je je dat afvraagt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.
Vandaag heb ik me verdiept in Mining en Industry, morgen eens economics bekijken.
Ach, als het niks zit te doen in je wallet heb je er ook niks aan. Er is overigens een skill die ervoor zorgt dat je minder vooruit hoeft te betalen. Op lvl 5 hoef je dan nog maar 20% van de waarde van de buy order vooruit te betalen en de rest wordt uit je wallet getrokken op het moment dat hij daadwerkelijk gevuld wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die tips.Vandaag wat dingetjes aangeschaft. Irritant is wel dat je je geld kwijt bent terwijl je nog niets gekocht hebt.
Weeknie uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef drumstickNL het volgende:
Welke is dat? Dat lijkt me erg nuttig.
Het traditionele lvl grinden bestaat iig niet in EVEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef Teeno het volgende:
Zojuist aangemeld voor een 14-daagse trial, ben zeer benieuwd naar het economische aspect. Is dit ook een spel waar je ver kan komen met af en toe een uurtje spelen of is het echt een tijdvreter?
Je bedoelt hopelijk 'het duurste'. Aangezien de hoogste buy order die "in range is" altijd degene is die gevuld wordt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hehe hier niet. Als ik wat verdien geef ik het uit aan pvp.
Zeg grr, ik ben nu constant aan het heen en weer vliegen met mn providence, ik ben het goedkoopste kwa buyorders maar niemand verkoopt me wat?
Al zijn er 5000 buy en sell orders. als er niemand een keer rechts klikt en blind verkoopt zal dat je niet helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:
Maar dat is het dus, er zijn veel buy orders en veel sell orders maar ik heb vandaag niks kunnen kopen terwijl ik constant de goedkoopste ben geweest.
Proberen om je probes nog dichter op het signaal te krijgen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Teeno het volgende:
Net bezig met die Magnetometric Training, 4 probes op 0,1 tot 0,2 AU maar blijft steken op 99,99%, zie ik nog iets over het hoofd?
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik beleef eigenlijk geen reet omdat ik vooral aan trading doe eerlijk gezegd
Zat mensen spelen het spel juist om het traden alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?
Mij lijkt het juist gaaf om in dikke pvp space battles mee te doen etc.
Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal
Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?
Mij lijkt het juist gaaf om in dikke pvp space battles mee te doen etc.
Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal
Vrijwel elke PvP'er heeft idd een flink inkomen nodig uit trade/productie/andere carebearzut.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Frak! 500+ mil aan datacores kapotgeschoten... Daar gaat m'n gtc.
Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :xquote:
Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :x
Domme beginnersfoutjes weer...
Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijt
Vaak zat gebeurd als ik weer eens niet op had gelet met de autopilot settingsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht.
Heb je een pm gestuurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort met een trial ga beginnen, zit me nog een beetje in te lezen etc.
had ook een website gevonden isktheguide.com, heel boekwerk, maar misschien wel interessant
Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen?quote:
Klopt, lijkt me niet verboden toch? Het leek daar wat drukker qua mensen op tweakers. Maar ik ben vannacht met de tuts bezig geweest en wat military quests, was bij 1 quest niet helemaal lekker bezig en heb dus al 1 schip verlorenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
:s
Zag net dat hij ook op tweakers had gepost.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen?Volgens mij moet jij mij tips gaan geven!
Wel eens gedaan? Ik weet niet eens waar ik ze kan vindenquote:
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
Jup, zou je even moeten googlen, je hebt er niet veel aan hoor.
Probeer al een tijdje een character te kopen maar heb nog niet veel geluk. Meeste character gaan voor te veel geld weg.
Ach ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef ethiraseth het volgende:
Dit spel doet me echt voelen alsof ik een of andere kwijlende retard ben.
Kostda?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Net een nieuwe aangeschaft.30mil SP tengu pilot.
Troost je, nog niet zo lang geleden was het een uur per dag. Ergens in de toekomst willen ze helemaal van de daily downtime af.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is het voor nonsens dat elke midddag de servers opeens offline worden gehaald voor een half uur. Doe eens zoals een fatsoenlijke MMO-developer het doet en doe dat midden in de nacht of om 6 uur sochtends ofzo.
2, je vergeet Sisiquote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Je snapt wel dat er maar een server is voor heel de wereld en dat het nu niet overal 12 uur is he?
De server staat in Londen, dus oke, het is daar nu 11 uur. Nog steeds niet de meest handige tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Je snapt wel dat er maar een server is voor heel de wereld en dat het nu niet overal 12 uur is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Met je char transfer?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
Heb die gast ISK gestuurd, verlaat hij direct de convo. Scam?
Tof, zit zo eens naar mijn wallet te kijken en besef me dat ik ook wel eens iets leuks kan gaan doen met die 43 miljard oidquote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef drumstickNL het volgende:
http://eveboard.com/pilot/ZargonTheKnave
Dit is de char trouwens.
Hij is alweer terug.
Je mag anders mij ook wel wat geven, mijn trade imperium ligt een beetje op z'n gat door die uitgave van 7.6 bil. Money makes money..quote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tof, zit zo eens naar mijn wallet te kijken en besef me dat ik ook wel eens iets leuks kan gaan doen met die 43 miljard oid
Stelt niet veel voor hoor, je kan beter eventjes wachten tot de zomervakantie. Hopen dat incarna dan uitkomt?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Damn ik kan EVE eigenlijk niet spelen tot de zomervakantie i.v.m stage en enorm lange dagen, zou zonde zijn van mijn geld, maar damn het begint toch wel te jeuken hoor. Wil die nieuwe character creator proberen!
Of nu account aanmaken en skills trainen =Dquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je mag anders mij ook wel wat geven, mijn trade imperium ligt een beetje op z'n gat door die uitgave van 7.6 bil. Money makes money..
[..]
Stelt niet veel voor hoor, je kan beter eventjes wachten tot de zomervakantie. Hopen dat incarna dan uitkomt?
Weet je wel hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je mag anders mij ook wel wat geven, mijn trade imperium ligt een beetje op z'n gat door die uitgave van 7.6 bil. Money makes money..
Dat is wel zo, maar ik kon niet wachten tot ik de juiste skills had om iets te doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Nah, ik vind het zo zonde van mijn geld om een account te hebben lopen alleen om skills te trainen. Wil ook echt spelen als ik voor mijn account betaal.
Beetje station zitten en traden...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doen
Moest anders wel aardig wat heen en weer slepen in m'n freighter.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik kon niet wachten tot ik de juiste skills had om iets te doen.
Ik zou mijn toon eik. moeten verkopen, aangezien ik niks met r&d/industry doe.
[..]
Beetje station zitten en traden...
Meh, ik heb het afgelopen week geprobeerd. Had 100mil winst gemaakt in 3 dagen zonder het station te verlaten. Van 400 naar 500quote:Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moest anders wel aardig wat heen en weer slepen in m'n freighter.
Beetje véél jaquote:
Kon dus meer zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Meh, ik heb het afgelopen week geprobeerd. Had 100mil winst gemaakt in 3 dagen zonder het station te verlaten. Van 400 naar 500
Hopelijk komt die eerste miljard nu.
Schepen en wapens leunen vooral op perception en willpower. Al zou ik in het begin wat meer voor een all round char gaan. Aangezien je zeker in het begin ook heel veel 'support skills' moet trainen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Pixell het volgende:
-- newbie vraag incomming --
Ik zit nou al een tijdje dingen te lezen over skills, attributes etc.
Maar attributes kan ik dus alleen veranderen met remappen en implants, heb ik dat nou goed
Want ik heb nog niet die 2 punten geinvesteerd in remappen, dus daar moet ik nog steeds naar kijken.. misschien dat iemand tips heeft? Ik wil voornamelijk dingen opblazen (pvp/missions)... perception/intelligence?
Ze hebben je ore gejat? Dat gebeurt idd als je in een jetcan mined. Dat soort zaken horen ook echt bij EVE. Net zoals het zogenaamde suicide ganking, waar je binnenkort een dikke week voor uit moet kijken met je mooie nieuwe glimmende retriever ivm Hulkageddon.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef Black_Ninja het volgende:
En even een newbie hallo hier
Ben nu een kleine 2 weken bezig en vind het tot nu toe een heerlijke MMO. Niet constant gestress of gezeik met jonge gamers. Alhoewel het wel jammer was dat ik gister werd bestolen in een 1.0 gebied
Owja en mochten er hier nog meer newbies komen, ik zit sinds deze week in een Corp. Ik zal geen reclame maken maar mocht je meer willen weten of een corp die beginnende spelers op een leuke manier opleid moet je me maar even aanspreken
Owja, vanavond kan ik mijn retriever gaan komen
18 feb volgens de website.quote:
Oja maar mijn corp zei dat ze alvast bezig gingen dus dat we in station moesten blijven.quote:
Er zal best wat geoefend worden maar de official launch laat nog even op zich wachten volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja maar mijn corp zei dat ze alvast bezig gingen dus dat we in station moesten blijven.
Zelfs dat is me nog nooit overkomen. Al vloog ik ooit eens in een shuttle een low sec gatecamp in (vlieg wel vaker door low sec in een shuttle, ze kunnen je toch niet locken) waar men net een slachtoffer aan het smartbomben was, mijn pod overleefde het iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn freighters blijven ook even binnen. Gisteren wel gesuicided in highsec terwijl ik in een shuttle zat. (m'n implants.) Maar dat valt nog mee vergeleken met een freighter waarin een paar bil aan spullen zit.
Ah, de intriges en verraad in EVE.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Crashcat het volgende:
Vet geluk... Gisteren mijn spullen verhuisd buiten wh omdat ik weg ga, is vannacht de de pos offllined en alles weg geschoten door een alt van iemand die uit het corp is gestapt.
Alles foetsie, wel zuur voor alle leden die hun spullen erin hadden zitten.
Tussen Rens en Jita in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs dat is me nog nooit overkomen. Al vloog ik ooit eens in een shuttle een low sec gatecamp in (vlieg wel vaker door low sec in een shuttle, ze kunnen je toch niet locken) waar men net een slachtoffer aan het smartbomben was, mijn pod overleefde het iig.
Was wel schrikken aangezien er toch wel voor een slordige 800 mil aan implants in zit.
Waar ben je geganked? Jita?
Nee was juist uit mijn secure containerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben je ore gejat? Dat gebeurt idd als je in een jetcan mined. Dat soort zaken horen ook echt bij EVE. Net zoals het zogenaamde suicide ganking, waar je binnenkort een dikke week voor uit moet kijken met je mooie nieuwe glimmende retriever ivm Hulkageddon.
Dan zwermen de gankers uit over hi-sec om georganiseerd zoveel mogelijk industriële schepen te kamikazen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus let op.
Als je die netjes ancored en een password instelt is het onmogelijk er iets uit te jatten zonder password. Ze zomaar opblazen gaat in hi-sec ook erg moeilijk worden omdat ze nogal wat hitpoints hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee was juist uit mijn secure containerMaar misschien dat er geen wachtwoord op zat (was er 1 kwijt geraakt en misschien dat ik dat nog was vergeten).
En wat Hulkagedon betreft was ik al gewaarschuwed door mijn Corp. Dus nu nog even voorzichting in de starters area minen maar volgende week blijft ie binnen en ga ik 2 weken met mijn probes spelen
Dan zal ik vergeten zijn op deze een password te zetten. Ach 1 giant container aan ore is nou ook weer niet het eind van de wereld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je die netjes ancored en een password instelt is het onmogelijk er iets uit te jatten zonder password. Ze zomaar opblazen gaat in hi-sec ook erg moeilijk worden omdat ze nogal wat hitpoints hebben.
Nope, wel zeer geïnteresseerd. Lijkt me tof om een keer te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Al mensen met Incursions bezig gegaan? Ze zijn best gaaf eigenlijk, ook stoer hoe het alarm in station af gaat.
Rukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef drumstickNL het volgende:
Het is wel erg moeilijk om een fleet te vinden. Echt twee uur mensen gevraagd of ze een basilisk/tengu pilot nodig hadden.
Ik ben te paranoïde om mijn ingame name zomaar weg te gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mark Odunen
En die van jullie?
Want? geen idee wat je er mee zou kunnen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben te paranoïde om mijn ingame name zomaar weg te geven
In eerste instantie kan je mijn fok account dan aan mijn ingame account koppelen. En dat kan je doorvertellen aan andere mensen die ik ingame ken, die dan mijn gezwam op fok kunnen volgen en dat kunnen linken aan mijn echte naam. Daar ben ik voorzichtig mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Want? geen idee wat je er mee zou kunnen eigenlijk
To be addedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Pixell het volgende:
mijn ingame name is "James Hull" voeg me toe of stuur ff een ingame mailtje ofzo, ben wel een noob..dus verder heb je niet veel aan me
btw, er is ook een "Dutch" channel, met wat mensen..best gezellig
Zit al in EVE Uni quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
To be addedEven kleine werving voor mijn Corp doen
Ik weet niet hoelang je al speelt maar ik moet zeggen dat ze wel erg vriendelijk zijn en een leuke training geven aan beginners dus mocht je een goede basis willen krijgen voor EVE moet je het maar laten weten.
Volgens mij is het adress book nog steeds bugged, dat de status van iemand vaak niet veranderd als hij offline gaat...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef drumstickNL het volgende:
Toch zie ik je constant online Grrr.
Ik zit bij Ordo Mercuia dat is de beginners groep van de Paladin Order (PAOR). Wij zijn compleet tegen pirating en dat soort dingen. Opleiden van beginners is een belangrijk onderdeel en gewoon gezelligheidquote:
Het erin zitten. Vliegen kan ik zeker goed met mijn skills. Mis alleen nog indy command 5, maar ik heb niemand om mijn awesome leadership skills te geven haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef drumstickNL het volgende:
Het erin kunnen zitten of het goed vliegen ervan?
[para] Zie je, daar heb je het al!1!1!![/para]quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoor trouwens dat corp-leden meelezen.Lurkers.
Ik lees nooit kanalen, ik zou niet eens weten waar ik relevante info zou kunnen vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef ethiraseth het volgende:
Welp, mijn Bestower opgeblazen omdat ik vergat de lokale surveillance kanalen te lezen. Zal me leren.
Auwquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef ethiraseth het volgende:
Nah, 0.0 gebied, 1 jump van de thuisbasis van mijn corp vandaan waar een paar mensen een warpbubble hadden geplaatst en ik dus in terecht kwam toen ik een schip vol crap dat ik had gesalvaged naar een reprocessing plant wilde brengen.
Houdt de economie levendigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
oei ging net heel erg slecht met incursion. 20 man fleet in stukken geschoten omdat we niet snel genoeg konden reppen. Echt jammer.(Om een of andere manier overleef ik het altijd.
)
"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!"quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zal ze nog even een mail sturen dat ik schepen te koop heb.
Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!"
Die doorsnee contract scams ed vind ik maar triestig eerlijk gezegd. Het is vooral profiteren van de onervarenheid en het te goeder trouw zijn van mensen. Ik kan niet zeggen dat het spel daar leuker van wordt. En dan ook nog altijd er disposable alts voor gebruiken, nul risico, hoge opbrengst en elke idioot kan het....quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen.
Daar zou ik waarschijnlijk ook moeite mee hebben ja. Al zijn er bijvoorbeeld bepaalde alliances en corps waar ik een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:21 schreef drumstickNL het volgende:
Het is niet zo moeilijk maar als je veel met mensen speelt worden het toch je "vrienden", ik heb het niet in me om zo mensen op te lichten.
Tis niet eens via contracts maar gewoon "hey, geef mij een 500 miljoen deposit (je krijgt het terug, heus!) en ik zorg dat je in mijn corp komt". En mensen willen dat blijkbaar zo graag dat ze daar intrappen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die doorsnee contract scams ed vind ik maar triestig eerlijk gezegd. Het is vooral profiteren van de onervarenheid en het te goeder trouw zijn van mensen. Ik kan niet zeggen dat het spel daar leuker van wordt. En dan ook nog altijd er disposable alts voor gebruiken, nul risico, hoge opbrengst en elke idioot kan het....![]()
Voor de zorgvuldig opgezette corp thefts en investment scams waar gedurende vele maanden en soms zelfs jaren aan gewerkt wordt kan ik niet genoeg krijgen daarentegen. Van die verhalen kan ik echt smullen.
Het is dat ik er te lam voor ben maar het lijkt me prachtig om zelf zo'n 500 billion + scam/theft te voltooien
Goonswarm?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tis niet eens via contracts maar gewoon "hey, geef mij een 500 miljoen deposit (je krijgt het terug, heus!) en ik zorg dat je in mijn corp komt". En mensen willen dat blijkbaar zo graag dat ze daar intrappen.
Jep.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goonswarm?![]()
Maar dat is van hetzelfde laken een pak natuurlijk...
Wtf? Dat is nogal een collapse jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Noooo, heb ik eindelijk een leuke voorraad enriched uranium, die gisteravond voor 7000 het stuk gingen, is de markt opeens ingestort en gaan ze nog maar voor 2000.
Lijkt mij dat die gasten moeilijk op te lichten zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goonswarm?![]()
Maar dat is van hetzelfde laken een pak natuurlijk...
Ik bedoel dat Goonswarm dat soort scams veel runt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die gasten moeilijk op te lichten zijn.
Tegenovergestelde hier, ik wil vaak veel dingen doen maar heb maar voor een ding de tijd. Bijv. ik wil een incursion doen omdat mensen mij vragen mee te gaan maar ik moet mijn buy&sell orders updaten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Moet wel zeggen dat ik bij eve online voornamelijk wel ingelogd ben, maar echt helemaal niks doe. Vreemd spel.
Oh, ik ben ook de helft van de tijd afk-ish hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Moet wel zeggen dat ik bij eve online voornamelijk wel ingelogd ben, maar echt helemaal niks doe. Vreemd spel.
I've noticed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook de helft van de tijd afk-ish hoor
Ja, misschien wel een goed idee. Maar vond het zo'n gedoe om daar bij te komen enzoquote:
Ok, dankje. Zal het eens uitzoeken allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:16 schreef ethiraseth het volgende:
Badass beginnerstip 1: vlieg in niks wat je niet kan veroorloven te verliezen, want je gaat het op een gegeven moment verliezen.Een frigate als de Rifter, uitgerus met een microwarpdrive, is snel genoeg om te kunnen ontkomen aan de meeste mensen die je willen opblazen
Badass beginnerstip 2: lees je in in Planetary Interaction. Ik weet niet helemaal hoe makkelijk je dat kan doen op planeten in high-sec gebieden (meen dat er delen zijn waar het niet mag), maar ik trek er een miljoen isk per planeet per dag mee binnen in 0.0 sec gebieden, voor 20 minuten werk in totaal.Kost iets van 1 dag trainen maar, hoewel ik niet weet hoe duur de skillbooks zijn die je nodig hebt (Interplanetary Consolidation, Remote Sension, Command Center Upgrades, Planetology) aangezien mijn corp ze gratis geeft.
badass beginnerstip 3: ga niet minen tenzij je dood wilt gaan van verveling.Maar echt, ga niet minen, en zeker niet in high-sec gebied. Dat is echt de moeite niet waard.
Past prima in de stijl van Goonswarm idd...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ben nu aan het wachten tot ik Caldari frigate IV heb, zodat ik cruisers kan trainen en misschien eens in een beetje degelijk schip kan gaan. Nog 30 uur te gaan.
Zou eigenlijk eens zo'n miningbot moeten gaan gebruiken.
Het is gemeengoed onder de grote 0.0 alliances ja. Officieel zullen ze het nooit toegeven natuurlijk. Maakt het niet minder lame overigens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef ethiraseth het volgende:
Elke grote corp doet dat, hoe denk je anders dat ze Titans en supercarriers kunnen veroorloven.
Logisch, CCP kan moeilijk toegeven dat hun hele 'endgame' gebaseerd is op zwaar valsspelende spelersgroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:46 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, het helpt ook niet dat het CCP echt helemaal niks kan schelen. Als ze al iemand bannen ervoor (en dat is ook alleen maar als je wekenlang 23 uur per dag online bent) is het voor 24 uur.
Tip 81: wacht nog even met het verkopen van al die Hulks die je pre-Hulkageddon gestockpiled hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
Tip 80: Ga nu niet minen ivm hulkageddon.
Nou ja, het is niet echt een stockpile, maar wel een paarquote:
Dit dus, een maand kwijt voor een verschil van 5% ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
5 dagen maarWacht maar tot je de skills moet trainen die 30 dagen kosten
lekker aan het minen geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef ethiraseth het volgende:
Goede ochtend vandaag, 4 schepen verloren door domme acties en ben nu bijna blut. oeps.
Ik kan je in onze corp brengen (Paladin order). We hebben een speciale newbie opleiding waar ik zelf nu ook in zit. Je leert er goed en we hebben veel mensen die samen willen spelen waardoor je ook nog leert en lekker veel ISK kan makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef Thory het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een goed idee. Maar vond het zo'n gedoe om daar bij te komen enzo. Dacht eraan misschien het spel te leren in een wat casual corp. Toch is het misschien verstandiger om maar eens gelijk het spel goed te leren in EVE university?
Astrogeology V.... 14 dagen en alleen omdat je dan verder kan voor de training van je Hulkquote:
Oh, dat beschouw ik tegenwoordig als korte skillsquote:
Klinkt wel interessant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kan je in onze corp brengen (Paladin order). We hebben een speciale newbie opleiding waar ik zelf nu ook in zit. Je leert er goed en we hebben veel mensen die samen willen spelen waardoor je ook nog leert en lekker veel ISK kan maken. Ben nu 3 weken bezig en gister mijn eerste Drake gekocht. Vanavond een mooie T1 fitting er op en dan een tijdje T3 missies draaien
Mark Odunen, Ik zit nu op me werk dus kan je niet toevoegen maar ga vooral je gang. Ik zal vanavond zorgen dat ze contact met je opnemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef Thory het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.Mijn enige en main char heet Joram Sukarala.
Achternaam laten generen is dom geweest. Ik moet steeds mijn eigen naam opzoeken.
Ok. Vanavond zal ik er niet zijn. Maar morgen komt het wel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mark Odunen, Ik zit nu op me werk dus kan je niet toevoegen maar ga vooral je gang. Ik zal vanavond zorgen dat ze contact met je opnemen.
Ben je nu toevallig online? kan namelijk wel op het forum en dan kan ik het daar even vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:16 schreef Thory het volgende:
[..]
Ok. Vanavond zal ik er niet zijn. Maar morgen komt het wel goed.
Ik ben online. Ben wel half afk. Maar kan wel reageren op berichtjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ben je nu toevallig online? kan namelijk wel op het forum en dan kan ik het daar even vragen.
Ok ik ga proberen wat te regelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Thory het volgende:
[..]
Ik ben online. Ben wel half afk. Maar kan wel reageren op berichtjes
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok ik ga proberen wat te regelen
Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.
En dankje
Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.
En dankje
Prima hoor. Ik ben niet ongeduldig ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgen
Topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is.
T2 schepen zitten in een lichte neerwaartse trend volgens mij, maar die waren ook gruwelijk gespiked de laatste maanden.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef drumstickNL het volgende:
Zeg grr, merk jij ook een daling in de waarde van veel zooi?
Low:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, ook maar eens proberen dan.
Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7quote:
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7.
Ik baal wel altijd als een stekker als het weer eens zo ver is. Ik ging echt richting huis met allerlei mooie ingame plannen en het vooruitzicht dat ik daar de hele middag voor had. Kom thuis, start client, zie dat de downtime tot half 3 duurt maar dat de server al weer aan het opstarten is. Ok, kan, half uurtje wachten is niet zo'n ramp, ik wilde toch nog wat forum posts maken. Vliegt het EVE forum er ook om de haverklap uit en is het ondertussen half 4 geweest
Ik word nog eventjes niet enthousiast, ik zie wel wat er allemaal nieuw is bij de release ervan. Iets te vaak te hoge verwachtingen gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=860
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Three women are in a bar talking about their husbands and how they made love.
The 1st woman says, "My husband is a marriage counselor, and before we make love, he brings me flowers and candy. I like that."
The 2nd woman proclaimes, "My husband is a mechanic, he makes love a little rough, I like that."
The 3d woman replies, "Well my husband works for CCP and all he does is sit on the edge of the bed and tell me how good it's going to be when I get it.
En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen.Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten.
En dan nog 50 dagen om effectief op een Raven over te kunnen gaan.
Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchers
Ach nou ja, het is wel de moeite waard iig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills.
Drake is al leuk genoegquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen.Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten.
Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Bedankt, maar Goonswarm hanteert specifieke fittings die je moet vliegen om je schip vergoed te krijgen als je onverhoopt wordt opgeblazen. En deze worden ook kant en klaar geleverd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m.
Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe gaat het traden tegenwoordig Drum?
Ik doe niet zoveel in Jita, juist omdat je er zo bovenop moet zitten daar. Ik heb wat items daar waar het allemaal niet zo snel mee gaat en waar ik ondertussen wel van weet tussen wat voor waardes ze schommelen en ben nét begonnen met wat meer experimenteren met andere shit daar maar jita is niet echt mijn ding ben ik bang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita.
En bij jou? Misschien kun je je hier wel in vinden?
Daar was ik net mee aan het experimenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Trade je ook in POS onderdelen? Blijkt lucratief te zijn. Over Jita gesproken, je moet orders veel vaker updaten maar ze worden ook wat sneller gevuld dus als je tijd hebt is dat een goede zaak. Ik ga misschien een laptop kopen zodat ik overal orders kan updaten.
Langzaam aan haal ik die 7,6b schade wel weer in.
Oh ja, daar zou ik ook nog ooit eens naar gaan kijkenquote:
JF bouwen from scratch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Langzaam aan trainen richting een JF terwijl ik hem zelf bouw from scratch.
In null-sec aan het dwalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ben hier voor een JF aan het trainen.
Ik heb een grote portemonnee als doel, next stop 100 miljard, de volgende mijlpaal is 1 trillionquote:Op maandag 21 maart 2011 10:11 schreef drumstickNL het volgende:
Pff, ik ga even een vakantie nemen van EVE. Ik merk dat ik eigenlijk geen doelen meer heb nu, even wachten op de volgende expa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |