abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92203362
Frak! 500+ mil aan datacores kapotgeschoten... Daar gaat m'n gtc.
なんだっけ
pi_92221270
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Frak! 500+ mil aan datacores kapotgeschoten... Daar gaat m'n gtc.
Hoe krijg je dat voor elkaar? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92233077
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? :P
Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :x
Domme beginnersfoutjes weer...
なんだっけ
pi_92233231
In jita? :P
pi_92233622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :x
Domme beginnersfoutjes weer...
Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijt :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92235062
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijt :D
Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht. :P
pi_92235136
jitageddon -.-'
なんだっけ
pi_92236925
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht. :P
Vaak zat gebeurd als ik weer eens niet op had gelet met de autopilot settings :D

Het meest verbazende is nog wel dat het me slechts 1 schip heeft gekost al die keren.
pi_92254935
Hehe,

Zeg Grrr weet jij nog goede corps? :)
pi_92262567
Niet echt :') . Zelf kut ik ook maar wat rond met wat vage internetkennissen.
pi_92280434
Ik denk dat ik binnenkort met een trial ga beginnen, zit me nog een beetje in te lezen etc.

had ook een website gevonden isktheguide.com, heel boekwerk, maar misschien wel interessant :P
pi_92290018
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort met een trial ga beginnen, zit me nog een beetje in te lezen etc.

had ook een website gevonden isktheguide.com, heel boekwerk, maar misschien wel interessant :P
Heb je een pm gestuurd.
なんだっけ
pi_92295115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Heb je een pm gestuurd.
:D
pi_92295710
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:D
:s

Zag net dat hij ook op tweakers had gepost.
なんだっけ
pi_92301383
Ik koop er een character bij. :P
pi_92308350
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef drumstickNL het volgende:
Ik koop er een character bij. :P
Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen? :o Volgens mij moet jij mij tips gaan geven! :Y
pi_92309073
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Crashcat het volgende:

[..]

:s

Zag net dat hij ook op tweakers had gepost.
Klopt, lijkt me niet verboden toch? Het leek daar wat drukker qua mensen op tweakers. Maar ik ben vannacht met de tuts bezig geweest en wat military quests, was bij 1 quest niet helemaal lekker bezig en heb dus al 1 schip verloren :P gelukkig zat er niks speciaals op en heb me wreck + ammo kunnen terugvinden :)

Best leuk tot nu toe, maar soms ook overweldigend, bijv. aantal handelingen die je doet tijdens vechten (ken alle keybinds niet) en de vele menu's en skills!
pi_92313342
In het begin is het zeker overweldigend. :)
pi_92317641
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen? :o Volgens mij moet jij mij tips gaan geven! :Y
:P

Wil er een caldari PVP char bij kopen voor ongeveer 8 bil. :D
pi_92331536
Wat ik op zich wel een mooi systeem vind is dat je mooi skills blijft leren als je slaapt.

Had vandaag vrij, dus gister tot 3u 's nachts gespeeld ofzo en vandaag rond 14u me bed uitgerold

:P
pi_92331930
Haha inderdaad, best deprimerend als je bedenkt dat je pas over 2 jaar een redelijk goede speler bent. Of je verzameld heel veel ISK zoals mij een koopt een character. :P
pi_92333526
Iets zegt me dat voordat ik zoveel ISK heb verzamel ik iets meer dan 1 dag moet spelen :P

Heb geapplied by eve university, om zo wat beter te worden. En als ik het wat meer ga snappen wil ik toch een beetje richting PVP, en dan waarschijnlijk missions runnen voor ISK.
pi_92375649
Top, EVE University is echt een goede organisatie. Enne, ik denk dat missions runnen voor PVP gaat komen. :P (Eerste tijd of je moet een grote corp vinden. )
pi_92375848
Ja, ben ook nog bezig met me career agents en straks sisters of eve? ik wil alles stap voor stap doen, nadat ik er achter kwam door 2 career missions tegelijk te doen dat ik maar 1 manufacturing line per keer kan gebruiken :P
pi_92375961
Epic Arc ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')