Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Frak! 500+ mil aan datacores kapotgeschoten... Daar gaat m'n gtc.
Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :xquote:
Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben buitengesloten van wh-space en daar zit m'n br. Aangezien er nog geen ingang was ging ik wat datacores haulen, maar deed dit in een fail-fit mammoth en werd geganked in Jita :x
Domme beginnersfoutjes weer...
Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben ooit eens met mijn Viator op autopilot afk in low sec opgeblazen. Podded en Viator kwijt
Vaak zat gebeurd als ik weer eens niet op had gelet met de autopilot settingsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Afk in lowsec met autopilot aan? Lijkt me aardig terecht.
Heb je een pm gestuurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort met een trial ga beginnen, zit me nog een beetje in te lezen etc.
had ook een website gevonden isktheguide.com, heel boekwerk, maar misschien wel interessant
Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen?quote:
Klopt, lijkt me niet verboden toch? Het leek daar wat drukker qua mensen op tweakers. Maar ik ben vannacht met de tuts bezig geweest en wat military quests, was bij 1 quest niet helemaal lekker bezig en heb dus al 1 schip verlorenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
:s
Zag net dat hij ook op tweakers had gepost.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou al zoveel verdiend dat je er een char van kan kopen?Volgens mij moet jij mij tips gaan geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |