Nee was juist uit mijn secure containerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben je ore gejat? Dat gebeurt idd als je in een jetcan mined. Dat soort zaken horen ook echt bij EVE. Net zoals het zogenaamde suicide ganking, waar je binnenkort een dikke week voor uit moet kijken met je mooie nieuwe glimmende retriever ivm Hulkageddon.
Dan zwermen de gankers uit over hi-sec om georganiseerd zoveel mogelijk industriële schepen te kamikazen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus let op.
Als je die netjes ancored en een password instelt is het onmogelijk er iets uit te jatten zonder password. Ze zomaar opblazen gaat in hi-sec ook erg moeilijk worden omdat ze nogal wat hitpoints hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee was juist uit mijn secure containerMaar misschien dat er geen wachtwoord op zat (was er 1 kwijt geraakt en misschien dat ik dat nog was vergeten).
En wat Hulkagedon betreft was ik al gewaarschuwed door mijn Corp. Dus nu nog even voorzichting in de starters area minen maar volgende week blijft ie binnen en ga ik 2 weken met mijn probes spelen
Dan zal ik vergeten zijn op deze een password te zetten. Ach 1 giant container aan ore is nou ook weer niet het eind van de wereld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je die netjes ancored en een password instelt is het onmogelijk er iets uit te jatten zonder password. Ze zomaar opblazen gaat in hi-sec ook erg moeilijk worden omdat ze nogal wat hitpoints hebben.
Nope, wel zeer geïnteresseerd. Lijkt me tof om een keer te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Al mensen met Incursions bezig gegaan? Ze zijn best gaaf eigenlijk, ook stoer hoe het alarm in station af gaat.
Rukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef drumstickNL het volgende:
Het is wel erg moeilijk om een fleet te vinden. Echt twee uur mensen gevraagd of ze een basilisk/tengu pilot nodig hadden.
Ik ben te paranoïde om mijn ingame name zomaar weg te gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mark Odunen
En die van jullie?
Want? geen idee wat je er mee zou kunnen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben te paranoïde om mijn ingame name zomaar weg te geven
In eerste instantie kan je mijn fok account dan aan mijn ingame account koppelen. En dat kan je doorvertellen aan andere mensen die ik ingame ken, die dan mijn gezwam op fok kunnen volgen en dat kunnen linken aan mijn echte naam. Daar ben ik voorzichtig mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Want? geen idee wat je er mee zou kunnen eigenlijk
To be addedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Pixell het volgende:
mijn ingame name is "James Hull" voeg me toe of stuur ff een ingame mailtje ofzo, ben wel een noob..dus verder heb je niet veel aan me
btw, er is ook een "Dutch" channel, met wat mensen..best gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |