abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92376537
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
Epic Arc ook nog.
Wel eens gedaan? Ik weet niet eens waar ik ze kan vinden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92377764
Jup, zou je even moeten googlen, je hebt er niet veel aan hoor.

Probeer al een tijdje een character te kopen maar heb nog niet veel geluk. Meeste character gaan voor te veel geld weg. :{
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:37:39 #103
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92386163
Dit spel doet me echt voelen alsof ik een of andere kwijlende retard ben. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92387354
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef drumstickNL het volgende:
Jup, zou je even moeten googlen, je hebt er niet veel aan hoor.

Probeer al een tijdje een character te kopen maar heb nog niet veel geluk. Meeste character gaan voor te veel geld weg. :{
Wat zoek je? :7
pi_92400123
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef ethiraseth het volgende:
Dit spel doet me echt voelen alsof ik een of andere kwijlende retard ben. ;(
Ach ja...

Je bent niet de enige, de 'learning curve' van EVE is vrij berucht.

Het is ook echt een love it or hate it spel. Maar als je eenmaal hooked bent blijf je ook gewoon terug komen. Ik ken stapels mensen die het eerst een aantal jaren spelen, of een jaar, dan helemaal over de flos gaan en het bombarderen tot het kutste en saaiste spel ooit om dan vervolgens na een pauze van één of enkele jaren weer terug komen :') . Waarna de cyclus zich weer herhaalt :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92403700
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Wat zoek je? :7
Net een nieuwe aangeschaft. :) 30mil SP tengu pilot. :D
pi_92404104
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Net een nieuwe aangeschaft. :) 30mil SP tengu pilot. :D
Kostda?
pi_92404151
7.6b. :@ Had geen zin om op een koopje te wachten. :X
  zondag 6 februari 2011 @ 11:58:15 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92404264
Wat is het voor nonsens dat elke midddag de servers opeens offline worden gehaald voor een half uur. Doe eens zoals een fatsoenlijke MMO-developer het doet en doe dat midden in de nacht of om 6 uur sochtends ofzo. ;(
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92404291
:')

Je snapt wel dat er maar een server is voor heel de wereld en dat het nu niet overal 12 uur is he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 11:59:12 ]
pi_92404353
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
Wat is het voor nonsens dat elke midddag de servers opeens offline worden gehaald voor een half uur. Doe eens zoals een fatsoenlijke MMO-developer het doet en doe dat midden in de nacht of om 6 uur sochtends ofzo. ;(
Troost je, nog niet zo lang geleden was het een uur per dag. Ergens in de toekomst willen ze helemaal van de daily downtime af.
pi_92404389
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef drumstickNL het volgende:

Je snapt wel dat er maar een server is voor heel de wereld en dat het nu niet overal 12 uur is he?
2, je vergeet Sisi :')

Er zijn mensen die ik ken ingame die bijna lijken te leven op de testserver :D
  zondag 6 februari 2011 @ 12:05:33 #113
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92404535
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef drumstickNL het volgende:

De server staat in Londen, dus oke, het is daar nu 11 uur. Nog steeds niet de meest handige tijd.
pi_92404602
mwoah, voor de meeste eve spelers is de downtime of s'middags of s'nachts. Aangezien de meeste spelers toch overdag gaan werken is dit de meest handige tijd. :)
pi_92404693
Overigens is het vaak niet eens de volle 30 minuten dat ze offline zijn.
pi_92404796
Klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92406160
Heb die gast ISK gestuurd, verlaat hij direct de convo. Scam?
pi_92406264
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
Heb die gast ISK gestuurd, verlaat hij direct de convo. Scam?
Met je char transfer? :o
Geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat maar als het echt een scam blijkt te zijn meteen petitionen. CCP heeft weinig geduld met char scammers gelukkig.
pi_92406401
http://eveboard.com/pilot/ZargonTheKnave
Dit is de char trouwens.

Hij is alweer terug. :P
pi_92407169
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef drumstickNL het volgende:
http://eveboard.com/pilot/ZargonTheKnave
Dit is de char trouwens.

Hij is alweer terug. :P
Tof, zit zo eens naar mijn wallet te kijken en besef me dat ik ook wel eens iets leuks kan gaan doen met die 43 miljard oid :')
pi_92409129
Zeker, is een kleine duizend euro he. :)

Aangezien er weinig mensen zijn die zoveel bil te besteden hebben gaan chars die eigenlijk laten we zeggen 40 bil waard zijn ook wel eens voor 20 weg ofzo. :P

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2011 14:03:51 ]
pi_92419802
* Crashcatcheckt wallet :(
なんだっけ
pi_92420772
Damn ik kan EVE eigenlijk niet spelen tot de zomervakantie i.v.m stage en enorm lange dagen, zou zonde zijn van mijn geld, maar damn het begint toch wel te jeuken hoor. Wil die nieuwe character creator proberen!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_92422005
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tof, zit zo eens naar mijn wallet te kijken en besef me dat ik ook wel eens iets leuks kan gaan doen met die 43 miljard oid :')
Je mag anders mij ook wel wat geven, mijn trade imperium ligt een beetje op z'n gat door die uitgave van 7.6 bil. Money makes money.. :P
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Damn ik kan EVE eigenlijk niet spelen tot de zomervakantie i.v.m stage en enorm lange dagen, zou zonde zijn van mijn geld, maar damn het begint toch wel te jeuken hoor. Wil die nieuwe character creator proberen!
Stelt niet veel voor hoor, je kan beter eventjes wachten tot de zomervakantie. Hopen dat incarna dan uitkomt? :)
pi_92436492
Duurt wel erg lang die transfer, de tien uur is tenminste al om..
pi_92436704
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je mag anders mij ook wel wat geven, mijn trade imperium ligt een beetje op z'n gat door die uitgave van 7.6 bil. Money makes money.. :P

[..]

Stelt niet veel voor hoor, je kan beter eventjes wachten tot de zomervakantie. Hopen dat incarna dan uitkomt? :)
Of nu account aanmaken en skills trainen =D
なんだっけ
pi_92442232
Nah, ik vind het zo zonde van mijn geld om een account te hebben lopen alleen om skills te trainen. Wil ook echt spelen als ik voor mijn account betaal.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_92454733
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doen :{w
pi_92465178
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Nah, ik vind het zo zonde van mijn geld om een account te hebben lopen alleen om skills te trainen. Wil ook echt spelen als ik voor mijn account betaal.
Dat is wel zo, maar ik kon niet wachten tot ik de juiste skills had om iets te doen.
Ik zou mijn toon eik. moeten verkopen, aangezien ik niks met r&d/industry doe.

quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel moeite ik daar voor heb moeten doen :{w
Beetje station zitten en traden...
なんだっけ
pi_92466356
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar ik kon niet wachten tot ik de juiste skills had om iets te doen.
Ik zou mijn toon eik. moeten verkopen, aangezien ik niks met r&d/industry doe.

[..]

Moest anders wel aardig wat heen en weer slepen in m'n freighter. :)
pi_92467058
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Moest anders wel aardig wat heen en weer slepen in m'n freighter. :)
Meh, ik heb het afgelopen week geprobeerd. Had 100mil winst gemaakt in 3 dagen zonder het station te verlaten. Van 400 naar 500 :D
Hopelijk komt die eerste miljard nu.
なんだっけ
pi_92467855
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Crashcat het volgende:

Beetje véél ja :D
pi_92480212
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:40 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Meh, ik heb het afgelopen week geprobeerd. Had 100mil winst gemaakt in 3 dagen zonder het station te verlaten. Van 400 naar 500 :D
Hopelijk komt die eerste miljard nu.
Kon dus meer zijn. :)

Btw: Lachen als je een char delete. Wrede geluidjes. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2011 22:02:33 ]
pi_92500463
Ik zit nu eens te kijken naar "inter-hub-trading" maar heel erg enthousiast ben ik er nog niet over. Prijsverschillen tussen jita en Rens lijken nogal snel gedicht te worden bijvoorbeeld.
pi_92500549
Moet zeggen dat de prijzen aardig zijn bijgetrokken nadat ik op elk schip met aardig wat winstmarge buyoffers had geplaatst.
pi_92500819
Wat dan wel weer grappig is, ik heb dus in Rens een pricecheck alt zitten. Die had een paar ton in z'n wallet zitten en daar ben ik 2 dagen geleden mee gaan traden, gewoon voor de fun. 1 item waar zo'n 100% winstmarge op zit en een paar ton kost. Nu heb ik dus 'zijn' vermogen verzesvoudigd in 2 dagen tijd.

Ging dat met bedragen boven de miljard ook maar zo makkelijk :+
pi_92504295
Een pricecheck alt? :{ Ik koop zooi in Rens en verkoop dat in Jita. :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:46:35 #138
279335 Pixell
Natte Doos
pi_92507427
-- newbie vraag incomming --

Ik zit nou al een tijdje dingen te lezen over skills, attributes etc.

Maar attributes kan ik dus alleen veranderen met remappen en implants, heb ik dat nou goed :?
Want ik heb nog niet die 2 punten geinvesteerd in remappen, dus daar moet ik nog steeds naar kijken.. misschien dat iemand tips heeft? Ik wil voornamelijk dingen opblazen (pvp/missions)... perception/intelligence?
pi_92507789
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:46 schreef Pixell het volgende:
-- newbie vraag incomming --

Ik zit nou al een tijdje dingen te lezen over skills, attributes etc.

Maar attributes kan ik dus alleen veranderen met remappen en implants, heb ik dat nou goed :?
Want ik heb nog niet die 2 punten geinvesteerd in remappen, dus daar moet ik nog steeds naar kijken.. misschien dat iemand tips heeft? Ik wil voornamelijk dingen opblazen (pvp/missions)... perception/intelligence?
Schepen en wapens leunen vooral op perception en willpower. Al zou ik in het begin wat meer voor een all round char gaan. Aangezien je zeker in het begin ook heel veel 'support skills' moet trainen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:04:53 #140
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_92508267
En even een newbie hallo hier :)

Ben nu een kleine 2 weken bezig en vind het tot nu toe een heerlijke MMO. Niet constant gestress of gezeik met jonge gamers. Alhoewel het wel jammer was dat ik gister werd bestolen in een 1.0 gebied :P

Owja en mochten er hier nog meer newbies komen, ik zit sinds deze week in een Corp. Ik zal geen reclame maken maar mocht je meer willen weten of een corp die beginnende spelers op een leuke manier opleid moet je me maar even aanspreken :)

Owja, vanavond kan ik mijn retriever gaan komen *O*
Domo Arigato!
pi_92508939
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef Black_Ninja het volgende:
En even een newbie hallo hier :)

Ben nu een kleine 2 weken bezig en vind het tot nu toe een heerlijke MMO. Niet constant gestress of gezeik met jonge gamers. Alhoewel het wel jammer was dat ik gister werd bestolen in een 1.0 gebied :P

Owja en mochten er hier nog meer newbies komen, ik zit sinds deze week in een Corp. Ik zal geen reclame maken maar mocht je meer willen weten of een corp die beginnende spelers op een leuke manier opleid moet je me maar even aanspreken :)

Owja, vanavond kan ik mijn retriever gaan komen *O*
Ze hebben je ore gejat? Dat gebeurt idd als je in een jetcan mined. Dat soort zaken horen ook echt bij EVE. Net zoals het zogenaamde suicide ganking, waar je binnenkort een dikke week voor uit moet kijken met je mooie nieuwe glimmende retriever ivm Hulkageddon.

Dan zwermen de gankers uit over hi-sec om georganiseerd zoveel mogelijk industriële schepen te kamikazen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus let op.
pi_92509853
Hulkageddon is toch al begonnen?
pi_92510045
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hulkageddon is toch al begonnen?
18 feb volgens de website.
pi_92510173
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

18 feb volgens de website.
Oja maar mijn corp zei dat ze alvast bezig gingen dus dat we in station moesten blijven. :)
pi_92510313
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Oja maar mijn corp zei dat ze alvast bezig gingen dus dat we in station moesten blijven. :)
Er zal best wat geoefend worden maar de official launch laat nog even op zich wachten volgens mij.

Ach, ik mine al eeuwen niet meer en als er iets gehauled moet worden gebeurt dat in een freighter met scout of in een goed getankte orca of een blockade runner. Good luck suiciding those :P
pi_92510501
Mijn freighters blijven ook even binnen. Gisteren wel gesuicided in highsec terwijl ik in een shuttle zat. (m'n implants. :{ ) Maar dat valt nog mee vergeleken met een freighter waarin een paar bil aan spullen zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 17:54:00 ]
pi_92511418
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:53 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn freighters blijven ook even binnen. Gisteren wel gesuicided in highsec terwijl ik in een shuttle zat. (m'n implants. :{ ) Maar dat valt nog mee vergeleken met een freighter waarin een paar bil aan spullen zit.
Zelfs dat is me nog nooit overkomen. Al vloog ik ooit eens in een shuttle een low sec gatecamp in (vlieg wel vaker door low sec in een shuttle, ze kunnen je toch niet locken) waar men net een slachtoffer aan het smartbomben was, mijn pod overleefde het iig.

Was wel schrikken aangezien er toch wel voor een slordige 800 mil aan implants in zit.

Waar ben je geganked? Jita?
pi_92511461
Vet geluk... Gisteren mijn spullen verhuisd buiten wh omdat ik weg ga, is vannacht de de pos offllined en alles weg geschoten door een alt van iemand die uit het corp is gestapt.
Alles foetsie, wel zuur voor alle leden die hun spullen erin hadden zitten.
なんだっけ
pi_92511624
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef Crashcat het volgende:
Vet geluk... Gisteren mijn spullen verhuisd buiten wh omdat ik weg ga, is vannacht de de pos offllined en alles weg geschoten door een alt van iemand die uit het corp is gestapt.
Alles foetsie, wel zuur voor alle leden die hun spullen erin hadden zitten.
Ah, de intriges en verraad in EVE. O+
pi_92511655
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfs dat is me nog nooit overkomen. Al vloog ik ooit eens in een shuttle een low sec gatecamp in (vlieg wel vaker door low sec in een shuttle, ze kunnen je toch niet locken) waar men net een slachtoffer aan het smartbomben was, mijn pod overleefde het iig.

Was wel schrikken aangezien er toch wel voor een slordige 800 mil aan implants in zit.

Waar ben je geganked? Jita?
Tussen Rens en Jita in. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')