abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93243285
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen. 8-) Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten. ;(

En dan nog 50 dagen om effectief op een Raven over te kunnen gaan. :')
En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchers :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:35:55 #277
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93243377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchers :')
Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills. ;(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_93243824
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills. ;(
Ach nou ja, het is wel de moeite waard iig. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:01:23 #279
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_93248407
quote:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen. 8-) Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten. ;(

Drake is al leuk genoeg ;) Daar ga je je voorlopig wel in vermaken de komende 50 dagen :)

Ik ben zelf nu ook met planetary interaction begonnen. Opzich ook wel grappig en het levert ISK op terwijl je offline bent :P
Domo Arigato!
pi_93249646
quote:

Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m. :)
pi_93249801
Hoe gaat het traden tegenwoordig Drum?
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:56:29 #282
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93250766
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m. :)
Bedankt, maar Goonswarm hanteert specifieke fittings die je moet vliegen om je schip vergoed te krijgen als je onverhoopt wordt opgeblazen. En deze worden ook kant en klaar geleverd.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:27:51 #283
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93266132
Noh, vanochtend voor ik naar mijn werk ging had ik nog even een jumpclone uitgevoerd, en daarna vergeten mijn skilltraining weer aan te zetten! ;(
pi_93268257
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe gaat het traden tegenwoordig Drum?
Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita. :)

En bij jou? Misschien kun je je hier wel in vinden? :P
pi_93275502
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita. :)

En bij jou? Misschien kun je je hier wel in vinden? :P
Ik doe niet zoveel in Jita, juist omdat je er zo bovenop moet zitten daar. Ik heb wat items daar waar het allemaal niet zo snel mee gaat en waar ik ondertussen wel van weet tussen wat voor waardes ze schommelen en ben nét begonnen met wat meer experimenteren met andere shit daar maar jita is niet echt mijn ding ben ik bang.

Maar vandaag even de cijfers gechecked en heb deze maand tot dusver een slordige 3.5 bill winst gemaakt. Iets hoger nog waarschijnlijk maar mijn market tool (EMMA) heeft wat bugs waardoor de raportage nooit helemaal correct is.

Ik ben eigenlijk ook helemaal geen hardcore trader in de zin van dat ik het spel speel om zo veel mogelijk te verdienen met traden. Het is meer uit nood geboren om mijn PLEX-jes mee te betalen. Nou, dat is voor deze maand iig weer gelukt dus :+ .

Mijn goede voornemen is om eens wat meer van mijn isk te gaan genieten. Zoals een tanked Hulk van 200 mill tussen de gankers smijten met het risico dat ie alsnog opgeblazen wordt :')
pi_93282106
Trade je ook in POS onderdelen? Blijkt lucratief te zijn. Over Jita gesproken, je moet orders veel vaker updaten maar ze worden ook wat sneller gevuld dus als je tijd hebt is dat een goede zaak. Ik ga misschien een laptop kopen zodat ik overal orders kan updaten. :P

Langzaam aan haal ik die 7,6b schade wel weer in. :Y

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 22:41:39 ]
pi_93295909
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Trade je ook in POS onderdelen? Blijkt lucratief te zijn. Over Jita gesproken, je moet orders veel vaker updaten maar ze worden ook wat sneller gevuld dus als je tijd hebt is dat een goede zaak. Ik ga misschien een laptop kopen zodat ik overal orders kan updaten. :P

Langzaam aan haal ik die 7,6b schade wel weer in. :Y
Daar was ik net mee aan het experimenteren :+ .
pi_93522007
Yip, pi is niks voor mij...
なんだっけ
pi_93539048
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Crashcat het volgende:
Yip, pi is niks voor mij...
Oh ja, daar zou ik ook nog ooit eens naar gaan kijken :')
pi_93813845
Om de een of andere reden heb ik op mijn 'main alt' nooit neuts getraind... Daar word ik zo moe van, als blijkt dat je iets basics nooit getraind hebt maar wel allerlei multi-weken-skills naar lvl V :(
pi_93813999
Haha, dat heb je met zoveel skills. :)
pi_93915141
Langzaam aan trainen richting een JF terwijl ik hem zelf bouw from scratch. *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_93955949
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Langzaam aan trainen richting een JF terwijl ik hem zelf bouw from scratch. *O*
JF bouwen from scratch? :o

Is dat inclusief het inventen? :P
pi_93960062
Dat is wel de bedoeling als het een beetje meezit :)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_93982915
Had ik maar de resources om alles te bouwen wat ik wil vliegen. Kan alles maken wat los en vast zit, maar zonder iskies heb ik niks aan die alt haha.
なんだっけ
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:15:08 #296
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_93995030
einderlijk drones 5 vandaag gehaald *O*

Nog een ruime dag werken aan mijn drones en daarna de lange weg voor mijn eigen hulk -O-
Domo Arigato!
pi_93995529
Ben hier voor een JF aan het trainen. :D
pi_94033868
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ben hier voor een JF aan het trainen. :D
In null-sec aan het dwalen?

Ik zelf dwell alleen in empire (hi&lo) en heb nog nooit behoefte gehad aan een JF om eerlijk te zijn. :P
pi_94326499
En vergeet niet te stemmen voor de CSM mensen!

http://massively.joystiq.(...)andidate-roundup-p1/
pi_94410705
Pff, ik ga even een vakantie nemen van EVE. Ik merk dat ik eigenlijk geen doelen meer heb nu, even wachten op de volgende expa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')