En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen.Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten.
En dan nog 50 dagen om effectief op een Raven over te kunnen gaan.
Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan trainen voor T2 fittings, dat is pas dikke pret, vooral de launchers
Ach nou ja, het is wel de moeite waard iig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, daarom nog 50 dagen voor de Raven. Al die level 5 skills.
Drake is al leuk genoegquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen.Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten.
Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
Bedankt, maar Goonswarm hanteert specifieke fittings die je moet vliegen om je schip vergoed te krijgen als je onverhoopt wordt opgeblazen. En deze worden ook kant en klaar geleverd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een inclusief fitting liggen, die mag je wel overkopen voor 60m.
Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe gaat het traden tegenwoordig Drum?
Ik doe niet zoveel in Jita, juist omdat je er zo bovenop moet zitten daar. Ik heb wat items daar waar het allemaal niet zo snel mee gaat en waar ik ondertussen wel van weet tussen wat voor waardes ze schommelen en ben nét begonnen met wat meer experimenteren met andere shit daar maar jita is niet echt mijn ding ben ik bang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Redelijk, kreeg een aardige klap te verwerken toen begin deze week al mijn orders in Jita 20/30% in waarde waren gedaald. (1b verlies) Maar het gaat steeds beter in Jita.
En bij jou? Misschien kun je je hier wel in vinden?
Daar was ik net mee aan het experimenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Trade je ook in POS onderdelen? Blijkt lucratief te zijn. Over Jita gesproken, je moet orders veel vaker updaten maar ze worden ook wat sneller gevuld dus als je tijd hebt is dat een goede zaak. Ik ga misschien een laptop kopen zodat ik overal orders kan updaten.
Langzaam aan haal ik die 7,6b schade wel weer in.
Oh ja, daar zou ik ook nog ooit eens naar gaan kijkenquote:
JF bouwen from scratch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Langzaam aan trainen richting een JF terwijl ik hem zelf bouw from scratch.
In null-sec aan het dwalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef drumstickNL het volgende:
Ben hier voor een JF aan het trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |