Logisch, CCP kan moeilijk toegeven dat hun hele 'endgame' gebaseerd is op zwaar valsspelende spelersgroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:46 schreef ethiraseth het volgende:
Mja, het helpt ook niet dat het CCP echt helemaal niks kan schelen. Als ze al iemand bannen ervoor (en dat is ook alleen maar als je wekenlang 23 uur per dag online bent) is het voor 24 uur.
Tip 81: wacht nog even met het verkopen van al die Hulks die je pre-Hulkageddon gestockpiled hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
Tip 80: Ga nu niet minen ivm hulkageddon.
Nou ja, het is niet echt een stockpile, maar wel een paarquote:
Dit dus, een maand kwijt voor een verschil van 5% ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
5 dagen maarWacht maar tot je de skills moet trainen die 30 dagen kosten
lekker aan het minen geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:42 schreef ethiraseth het volgende:
Goede ochtend vandaag, 4 schepen verloren door domme acties en ben nu bijna blut. oeps.
Ik kan je in onze corp brengen (Paladin order). We hebben een speciale newbie opleiding waar ik zelf nu ook in zit. Je leert er goed en we hebben veel mensen die samen willen spelen waardoor je ook nog leert en lekker veel ISK kan makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef Thory het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een goed idee. Maar vond het zo'n gedoe om daar bij te komen enzo. Dacht eraan misschien het spel te leren in een wat casual corp. Toch is het misschien verstandiger om maar eens gelijk het spel goed te leren in EVE university?
Astrogeology V.... 14 dagen en alleen omdat je dan verder kan voor de training van je Hulkquote:
Oh, dat beschouw ik tegenwoordig als korte skillsquote:
Klinkt wel interessant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kan je in onze corp brengen (Paladin order). We hebben een speciale newbie opleiding waar ik zelf nu ook in zit. Je leert er goed en we hebben veel mensen die samen willen spelen waardoor je ook nog leert en lekker veel ISK kan maken. Ben nu 3 weken bezig en gister mijn eerste Drake gekocht. Vanavond een mooie T1 fitting er op en dan een tijdje T3 missies draaien
Mark Odunen, Ik zit nu op me werk dus kan je niet toevoegen maar ga vooral je gang. Ik zal vanavond zorgen dat ze contact met je opnemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef Thory het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.Mijn enige en main char heet Joram Sukarala.
Achternaam laten generen is dom geweest. Ik moet steeds mijn eigen naam opzoeken.
Ok. Vanavond zal ik er niet zijn. Maar morgen komt het wel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mark Odunen, Ik zit nu op me werk dus kan je niet toevoegen maar ga vooral je gang. Ik zal vanavond zorgen dat ze contact met je opnemen.
Ben je nu toevallig online? kan namelijk wel op het forum en dan kan ik het daar even vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:16 schreef Thory het volgende:
[..]
Ok. Vanavond zal ik er niet zijn. Maar morgen komt het wel goed.
Ik ben online. Ben wel half afk. Maar kan wel reageren op berichtjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ben je nu toevallig online? kan namelijk wel op het forum en dan kan ik het daar even vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |