abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91871373

EVE Gate: https://gate.eveonline.com/
Game Website: http://www.eveonline.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/CCPGAMES
FaceBook: http://twitter.com/eveonline
Twitter: http://twitter.com/eveonline

http://www.eve-central.com - Price checks across regions
http://www.eveinfo.com - refine values/mission database
http://www.evegeek.com tanking/ore info - ore locational info
http://www.eve-online.com/itemdatabase/ - Intrinsic value check
http://www.eve-online.com/guide/en/ - the eve online guide
http://eve-survival.org/missions/ - best kill mission database, works IGB use it during your missions
http://www.eve-agents.com - search for agents
http://eve.grismar.net/explorer/ - search for a whole lot, among other things storyline agents
http://evenews24.com - war news

DOTLAN
Ombey

http://myeve.eve-online.c(...)topic&threadID=86084 - research agent guide
http://myeve.eve-online.c(...)readID=445716&page=1
- exploration guide
http://www.eve-production.org/invention/ - invention guide
http://myeve.eve-online.c(...)opic&threadID=434899 - Miner's Guide

EVEmon
EVE fitting tool
EVE PI planner

Nog meer handige tools http://wiki.eveonline.com/wiki/3rd_party_Applications

[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 26-01-2011 15:49:48 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91871384
En weer verder! Vorige post:
quote:
Oke, tof maar eerst even trading aankijken haha. Heb nu 6 miljard opgespaard en heb geen alts eerst even een providence aanschaffen. :D Ik stap wel eens in een pvp bootje en dan knal ik ff nullsec door. Heb wel eens wat kills gemaakt maar het komt vaker voor dat ik zelf dood ga. Word de lol niet minder om. :P
Doelstelling voor dit topic:
Vol posten voor 2012. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91871851
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
En weer verder! Vorige post:

[..]

Doelstelling voor dit topic:
Vol posten voor 2012. :D
Al moet ik het hoogstpersoonlijk doen.

PS: je link in de lapo van het vorige topic verwijst naar deel 5, wat dus nu dicht is :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91872072
:@

Gaat CCP nog een keer nieuwe schepen uitbrengen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91872383
Zou wel weer meer actief willen zijn. Zit nu in een wh in een NL corp maar wegens tijdgebrek kan ik niet eens isk's verdienen, laat staan pvp'en.
なんだっけ
pi_91872458
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
:@

Gaat CCP nog een keer nieuwe schepen uitbrengen?
Ik denk dat ze voorlopig veel te druk bezig zijn met Incarna, Dust en World of Darkness..

Ze houden de playerbase vaak worsten voor waar dan nooit meer iets van gehoord wordt. Devs die het over zaken als T3 frigates hebben gehad, een rework van het mining systeem, die laatste is iets van 3 jaar geleden oid en behalve wat grafische updates en de introductie van de Orca is het nog hetzelfde als toen EVE begon....

Maar deze winter hebben we de Noctis gehad, een dedicated salvaging schip. Wat natuurlijk ook ongeveer 5 jaar te laat is maar hey, dat is er iig nu. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91872595
Ik zit ook niet echt op nieuwe schepen te wachten. Doe eerst maar eens iets aan de tig schepen die nu eigenlijk geen actieve rol hebben omdat er voor elke bedenkbare rol een beter alternatief is. Dan is je balans dus gewoon niet goed. :)
pi_91872673
Dust had potentie maar daar hebben we nooit wat van gehoord en het hoort op de PC te komen, niet op de console. :X World of Darkness kunnen ze wel droppen, het lijkt mij dat ze die uren beter in eve kunnen steken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91872719
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit ook niet echt op nieuwe schepen te wachten. Doe eerst maar eens iets aan de tig schepen die nu eigenlijk geen actieve rol hebben omdat er voor elke bedenkbare rol een beter alternatief is. Dan is je balans dus gewoon niet goed. :)
Schepen hoeven niet altijd nut te hebben. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91872852
Geloof me, er gaat niks gedropt worden. Incarna niet, Dust niet en WoD ook niet.
pi_91873012
Ik denk ook niet dat ze dat gaan doen, ik denk alleen dat ze meer geld met eve kunnen verdienen dan met bijv. WoD. Dust weet ik niet, dat zag er wel tof uit in de trailer van vorig jaar of dat jaar ervoor?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91873065
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Schepen hoeven niet altijd nut te hebben. :P
Nou ja, ik vind van wel. Ze zijn in het leven geroepen om iets mee te doen, niet om de itemdatabase mee te vullen. Als dan blijkt dat boot X of zelfs klasse X bijna niet gebruikt wordt in PVE en PVP dan moet je je eens afvragen of er niet iets mis mee is.

En nieuwe schepen maken het alleen maar moeilijker om een goed balans te vinden. Ik zie momenteel echt weinig ruimte voor nieuwe schepen. Voor mij hoeft het voorlopig niet.
pi_91873233
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk ook niet dat ze dat gaan doen, ik denk alleen dat ze meer geld met eve kunnen verdienen dan met bijv. WoD. Dust weet ik niet, dat zag er wel tof uit in de trailer van vorig jaar of dat jaar ervoor?
Story of CCP :+

Als ze een beetje werk maken van WoD zie ik het wel zitten, als spel dan, of het commercieel een succes wordt durf ik niet te zeggen.
pi_91873711
Ik snap ook niet waarom CCP met 3 games tegelijk bezig gaat. Het is een relatief kleine studio en die andere twee games worden grotendeels gefinancierd door de opbrengst van EVE. Misschien als ze een ding tegelijk gaan doen dan komt er ook nog eens iets af. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91893687
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap ook niet waarom CCP met 3 games tegelijk bezig gaat. Het is een relatief kleine studio en die andere twee games worden grotendeels gefinancierd door de opbrengst van EVE. Misschien als ze een ding tegelijk gaan doen dan komt er ook nog eens iets af. :D
Ze zijn over-ambitieus imho. Niks mis met ambities maar er is alles mis met teveel hooi op je vork nemen.

En idd, alles moet gefinancierd worden uit de gelden van EVE, al kan het best dat ze ook vreemd vermogen aantrekken maar dan nog leunt het natuurlijk allemaal heel erg op wat ze verdienen aan EVE.

Van de week geluisterd naar een live-devblog van ze wb de plannen voor EVE. Ik werd er niet vrolijk van. Het was allemaal een hele hoop "WOW KIJK EENS NAAR ALLE FANTASTISCHE SHIT DIE WE WILLEN GAAN DOEN MET EVE!1!". "Ok, tof, wanneer kunnen we het verwachten?".
"Hm, we hopen het in de volgende 2 uitbreidingen voor elkaar te krijgen. Maar ik kan niks garanderen..."

En waar ging dat over? Over meer kledingsopties, accessoires en dingen als tattoos en sieraden ed voor je character. En de mogelijkheid om je portret af en toe aan te passen. Dus daarvan hopen ze dat ze dat over een jaar voor elkaar hebben maar ze garanderen niks. Tja, als dat soort relatief simpele dingen niet in een jaar tijd fatsoenlijk voor elkaar gebokst kunnen worden riekt dat toch echt naar een tekort aan resources voor het betreffende item.

En de nieuwe char creation is best tof hoor, maar hij is gewoon nog niet af, punt. Net na de release ervan werd er veel over geklaagd en zag je veel CCP-fanboys roepen dat er op een fanfest oid was beloofd dat de spelers zodra Incarna kwam zélf dat soort content zouden kunnen maken en verkopen en dat we dus niet moesten zeiken. Nou, uit die devblog van de week bleek dus dat dat pas mogelijk zal worden ná dat CCP zelf eerst de opties behoorlijk uitgebreid heeft. Uit de intonatie van de betreffende dev kon je al wel opmaken dat hij zelf niet bepaald heel erg hoopvol was dat dat snel zou gaan gebeuren.

Ik vermoed dan ook dat dat weer op het ellenlange lijstje van beloftes komt te staan die jaren later nog niet uitgevoerd zijn.

Ik weet nog dat ik een kleine 3 jaar geleden met EVE begon en dat Walking in Stations/Incarna/welke naam het ook allemaal gehad heeft in 2008 het licht zou zien. Uhuh. De launchdate is nu zomer 2011 en CCP heeft al aangegeven dat het slechts om de eerste implementatie ervan gaat. Wat mij doet vermoeden dat het dus echt weer een beta-geval gaat worden. De CSM heeft ook al aangegeven niet bepaald entousiast te zijn over wat ze tot nu toe gezien hebben. Die mogen verder niks zeggen vanwege hun geheimhoudingsplicht maar ik ga er gewoon maar vanuit dat we de komende 12 tot 18 maanden gewoon allemaal niet te veel nieuws hoeven te verwachten.

Prima, als ze de huidige content eens goed zouden fixen, maar dat zal dus ook niet snel gebeuren....
pi_91894107
Mooie post, ik wou dat CCP het kon lezen. Ik denk dat user-created content EVE aardig kan verbeteren, zolang CCP er maar goed toezicht op kan houden. Om ze een beetje werk uit handen te geven. Ik kan me voorstellen dat er best wel wat EVE spelers zijn die kleding/tattoo's kunnen maken voor chars. :Y

Over ingame: Heb gisteren voor 100m stuff gekocht. Heb nu een winst van 2% gemaakt. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91895026
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Mooie post, ik wou dat CCP het kon lezen. Ik denk dat user-created content EVE aardig kan verbeteren, zolang CCP er maar goed toezicht op kan houden. Om ze een beetje werk uit handen te geven. Ik kan me voorstellen dat er best wel wat EVE spelers zijn die kleding/tattoo's kunnen maken voor chars. :Y
Dit soort sentimenten wordt ook met CCP gecommuniceerd door de CSM. En er wordt ook wel beterschap belooft maar CCP gaat nu niet zijn hele plan overhoop gooien. We zullen zien hoe het in de toekomst gaat.

quote:
Over ingame: Heb gisteren voor 100m stuff gekocht. Heb nu een winst van 2% gemaakt. :D
Netto 2%? Altijd een beetje uitkijken met kleine marges. Prijsschommelingen kunnen zo je marge verneuken. Ik houd ook altijd de prijstrend goed in de gaten via de price history grafiek.

Hoe ben je gaan traden eigenlijk? Ik raad echt aan om je spullen vrijwel uitsluitend via buy-orders te kopen en via sell orders te verkopen om je marges zo groot mogelijk te houden.

Af en toe zie je wel eens echte koopjes en die pluk ik dan zo van de markt. Laatst een Orca gezien die voor slechts 5 miljoen meer dan de goedkoopste buy order te koop stond. Terwijl de goedkoopste sell order daar zo'n 40 miljoen boven lag.

Eventjes in Jita (met de jita pricecheck/trade-alt) gekeken of ze in de betreffende regio ongeveer op hetzelfde prijsniveau zaten en toen dat het geval bleek meteen die Orca gekocht en voor 40 miljoen meer weer meteen op de markt gezet. Binnen een dag verkocht, hoppa, bijna instant profit voor bijna nul moeite :) .

Maar goed, dat zijn wel uitzonderingen en je moet om ze überhaupt tegen het lijf te lopen ook regelmatig prijzen checken.
pi_91895515
Ik heb weer een leuke aanvulling voor de eerste post: evenews24.com
Is een nieuws website wat vooral nullsec sov warfare nieuws bevat. Ook gebruikt als propaganda tool tegen IT Alliance. De website mods hebben blijkbaar een voorkeur voor de russen :S (-A-, AAA, RED. etc)
pi_91895619
Kut-russen :r
pi_91897090
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.

Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
pi_91897920
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Sacrifixe het volgende:
Ik heb weer een leuke aanvulling voor de eerste post: evenews24.com
Is een nieuws website wat vooral nullsec sov warfare nieuws bevat. Ook gebruikt als propaganda tool tegen IT Alliance. De website mods hebben blijkbaar een voorkeur voor de russen :S (-A-, AAA, RED. etc)
Hij staat ertussen.
@Grrr:
Netto 2% met de methode die jij beschreef.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.

Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91900628
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Hij staat ertussen.
@Grrr:
Netto 2% met de methode die jij beschreef.

[..]

Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug. :P
Oke ik wacht af :)
pi_91903087
Iemand nog een Providence te koop?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91903370
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:

Scamming is idd gewoon toegestaan in EVE. Net als non-consensual PvP. Zelfs in high security gebied kan je zonder waarschuwing aangevallen worden. De aanvaller zal dan zelf door de 'politie' ook uit de weg geruimd worden maar daar heb je zelf weinig aan als hij jouw schip kapot geschoten heeft voordat hijzelf kapot werd geschoten. :+

Basisregels in EVE:
1) Trust nobody
2) Don't fly what you cannot afford to lose.

Banken en investeringen doe ik dus ook niet aan, waarom niet? Omdat ik dan de directe controle over mijn geld kwijt ben. En de geschiedenis leert dat het nogal eens fout gaat. Zelfs als de initiatiefnemer in het begin goede bedoelingen heeft kan het zijn dat hij na een paar jaar besluit om toch de boel maar eens stevig op te lichten. Gewoon voor de lol, uit hebzucht om het om te zetten naar RL cash of wat dan ook.

Er is ooit een gast geweest die IRL in de financiële problemen kwam en die had toegang tot een grote hoeveelheid assets die niet van hem waren en die heeft voor tienduizenden dollars gestolen toen :+

ISK omzetten in RL cash is trouwens wél verboden en levert je een ban op als het ontdekt wordt.

En wat schepen betreft: je gaat niet al je geld in 1 vreselijk duur schip stoppen en daarmee je ding doen, dat is vragen om problemen. En je laadt ook niet al je bezittingen in een simpel transportschip en gaat daarmee rondvliegen.

Don't be a target. Dat is zo'n beetje de mindset die je moet hebben in EVE.
pi_91903835
Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91904056
quote:
2s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps. :P
Klopt, als je weet wat je doet is het niet zo gevaarlijk. Maar een foutje is zo gemaakt.

Als je 100 miljoen bezit is het gewoon niet verstandig om 90 miljoen aan een schip uit te geven, de overige 10 miljoen in je cargo te pleuren en dan eens een lvl 4 missie te gaan runnen wat je nog nooit gedaan hebt :+
pi_91904198
Net iemand kapot geschoten en zijn spullen voor veel geld verkocht, wat een tradeskills he. En dat binnen een dag of twee. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91905006
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
Net iemand kapot geschoten en zijn spullen voor veel geld verkocht, wat een tradeskills he. En dat binnen een dag of twee. :D
Top! :+
pi_91907271
Het lijkt me wel leuk, maar zijn er dan opganghelp guides?
Ik vind btw PvP met veel gevaar nooit zo heel erg leuk in games, meestal vind ik handelen en shit verkopen leuker.
pi_91907521
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91907527
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91908027
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar zijn er dan opganghelp guides?
Ik vind btw PvP met veel gevaar nooit zo heel erg leuk in games, meestal vind ik handelen en shit verkopen leuker.
Als je handelen en/of productie het leukste vind zit je echt geramd in EVE. Het heeft de meest geavanceerde economie in MMO-land. Het overgrote gedeelte van de spullen die je koopt zullen ook door spelers gemaakt zijn.
pi_91908133
Oh, join EVE-University als je een goede corporation voor noobs zoekt.

http://www.eveuniversity.org/

Een idealistisch corp die zich richt op het wegwijs maken van nieuwe spelers, ze geven zelfs 'classes' in alles wat je maar kan bedenken.
pi_91909500
quote:
Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps.
Probeer dat eens in Impass/Catch of elk willekeurig ander region in nullsec. Veel drag bubbles op gates of tussen gates in. Alleen snelle schepen en SB's komen er dan nog langs :). Al zijn er ook weer truukjes om deze tegen te houden.
pi_91909543
Net zoals er trucjes zijn om er langs te komen. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91910065
quote:
Net zoals er trucjes zijn om er langs te komen.
ASAP uit de bubble gaan met MWD. Als er een fast-tackle is ben je al getackled voordat je eruit bent, vooral alles groter als frigg.
pi_91986477
Ik ben net in een 0.8 zone op veldspar gaan minen met mijn noob gastje, in 1 keer kapot geschoten.. Wat nu?
pi_91986904
Ik heb nu geen schip maar wel 2 Mil van een behulpzame gast gekregen. Iemand enig idee wat voor een schip?
Was bezig met de Industial noob mission. Zit nog in de warzone..
pi_91988243
Voeg me anders even toe Gilan Piekartz.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91994689
En join een corp, seriously, shit get's really boring really fast als je dat niet doet in EVE :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:00:24 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91996037
Beter vinden ze ff zo'n matrix plug in insta-learn ding uit, dan kan ik het spel ook in normale tijd leren :@

Als ik jullie hier d'r over hoor pratengz klinkt het wel tof, maar zodra ik voor de duizendste keer de trial weer ga proberen dan faal ik toch weer hard en heb ik het geduld er ook niet voor over.

Ik weet niet of jullie het spel Freelancer (multiplayer) kennen, maar ik zou het fantastisch vinden als men op die stijl verder zou kunnen gaan, eigenlijk zoals EVE, alleen bestuur je dan slechts 1 schip tegelijk en is het 1000x simpeler (voor simpeler volk als ik :@ )
pi_91996757
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
Beter vinden ze ff zo'n matrix plug in insta-learn ding uit, dan kan ik het spel ook in normale tijd leren :@

Als ik jullie hier d'r over hoor pratengz klinkt het wel tof, maar zodra ik voor de duizendste keer de trial weer ga proberen dan faal ik toch weer hard en heb ik het geduld er ook niet voor over.

Ik weet niet of jullie het spel Freelancer (multiplayer) kennen, maar ik zou het fantastisch vinden als men op die stijl verder zou kunnen gaan, eigenlijk zoals EVE, alleen bestuur je dan slechts 1 schip tegelijk en is het 1000x simpeler (voor simpeler volk als ik :@ )
Freelancer was tof ja.

Maar je kan EVE vrij simpel maken, er zijn maar weinig mensen die echt alle ins-en-outs kennen van het spel kennen. Je hebt wel gelijk dat EVE zeker in het begin een erg steile leer-curve heeft. Zelf houd ik me bijvoorbeeld niet erg bezig met PVP en ik weet na 3 jaar dus nog steeds niet hoe het damage model nou eigenlijk werkt :D
pi_92003961
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En join een corp, seriously, shit get's really boring really fast als je dat niet doet in EVE :)
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?
pi_92005434
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ja, daar zijn er honderden van. Nog wat, dat EVE zo ingewikkeld is houd het juist interessant. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92005586
Is misschien wel leuk om eens te kijken: eve heeft ook een soort van storyline. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92005688
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Tig, al ken ik ze niet zo goed. De V3SPA groep is een verzameling Nederlandstalige corporations geloof ik.
pi_92010891
Wat zijn jullie EVE namen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92018995
En Grrr, ik ben nu al een paar dagen spullen aan het vergelijken met bepaalde gebieden en Jita maar heb nog niets gevonden dat echt de moeite waard was. Zou je me via een PM ofzo een tip kunnen geven? Dan kan ik iig zien waar ik naar moet kijken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_92021921
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.

Vandaag heb ik me verdiept in Mining en Industry, morgen eens economics bekijken.
pi_92036394
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.
Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')