Doelstelling voor dit topic:quote:Oke, tof maar eerst even trading aankijken haha. Heb nu 6 miljard opgespaard en heb geen alts eerst even een providence aanschaffen.Ik stap wel eens in een pvp bootje en dan knal ik ff nullsec door. Heb wel eens wat kills gemaakt maar het komt vaker voor dat ik zelf dood ga. Word de lol niet minder om.
Al moet ik het hoogstpersoonlijk doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
En weer verder! Vorige post:
[..]
Doelstelling voor dit topic:
Vol posten voor 2012.
Ik denk dat ze voorlopig veel te druk bezig zijn met Incarna, Dust en World of Darkness..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Gaat CCP nog een keer nieuwe schepen uitbrengen?
Schepen hoeven niet altijd nut te hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit ook niet echt op nieuwe schepen te wachten. Doe eerst maar eens iets aan de tig schepen die nu eigenlijk geen actieve rol hebben omdat er voor elke bedenkbare rol een beter alternatief is. Dan is je balans dus gewoon niet goed.
Nou ja, ik vind van wel. Ze zijn in het leven geroepen om iets mee te doen, niet om de itemdatabase mee te vullen. Als dan blijkt dat boot X of zelfs klasse X bijna niet gebruikt wordt in PVE en PVP dan moet je je eens afvragen of er niet iets mis mee is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Schepen hoeven niet altijd nut te hebben.
Story of CCPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk ook niet dat ze dat gaan doen, ik denk alleen dat ze meer geld met eve kunnen verdienen dan met bijv. WoD. Dust weet ik niet, dat zag er wel tof uit in de trailer van vorig jaar of dat jaar ervoor?
Ze zijn over-ambitieus imho. Niks mis met ambities maar er is alles mis met teveel hooi op je vork nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap ook niet waarom CCP met 3 games tegelijk bezig gaat. Het is een relatief kleine studio en die andere twee games worden grotendeels gefinancierd door de opbrengst van EVE. Misschien als ze een ding tegelijk gaan doen dan komt er ook nog eens iets af.
Dit soort sentimenten wordt ook met CCP gecommuniceerd door de CSM. En er wordt ook wel beterschap belooft maar CCP gaat nu niet zijn hele plan overhoop gooien. We zullen zien hoe het in de toekomst gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef drumstickNL het volgende:
Mooie post, ik wou dat CCP het kon lezen. Ik denk dat user-created content EVE aardig kan verbeteren, zolang CCP er maar goed toezicht op kan houden. Om ze een beetje werk uit handen te geven. Ik kan me voorstellen dat er best wel wat EVE spelers zijn die kleding/tattoo's kunnen maken voor chars.
Netto 2%? Altijd een beetje uitkijken met kleine marges. Prijsschommelingen kunnen zo je marge verneuken. Ik houd ook altijd de prijstrend goed in de gaten via de price history grafiek.quote:Over ingame: Heb gisteren voor 100m stuff gekocht. Heb nu een winst van 2% gemaakt.
Hij staat ertussen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Sacrifixe het volgende:
Ik heb weer een leuke aanvulling voor de eerste post: evenews24.com
Is een nieuws website wat vooral nullsec sov warfare nieuws bevat. Ook gebruikt als propaganda tool tegen IT Alliance. De website mods hebben blijkbaar een voorkeur voor de russen :S (-A-, AAA, RED. etc)
Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.
Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
Oke ik wacht afquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij staat ertussen.
@Grrr:
Netto 2% met de methode die jij beschreef.
[..]
Ja er zijn meerdere guides, ik kan je zo niet vertellen welke de beste zijn maar daar kom ik binnenkort op terug.
Scamming is idd gewoon toegestaan in EVE. Net als non-consensual PvP. Zelfs in high security gebied kan je zonder waarschuwing aangevallen worden. De aanvaller zal dan zelf door de 'politie' ook uit de weg geruimd worden maar daar heb je zelf weinig aan als hij jouw schip kapot geschoten heeft voordat hijzelf kapot werd geschoten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Rivalo het volgende:
Ik het begin van game ooit een keer gekapt, zag er te ingewikkeld uit en werd overspoelt met rechtermuisklikken.
Na een Power Unlimited review gelezen te hebben begint mijn belangstelling te groeien, ik begrijp dat de economie heel erg appart in elkaar steekt. Dat er zelfs banken zijn geweest die na 5 jaar goed draaien, de zak geld verkochten op eBay voor 20000 dollar, en de rest kon fluiten naar hun geld.
Is er misschien, omdat dit nogal een andere soort MMO is als Guildwars of WoW, een soort beginners boek/guide?
Klopt, als je weet wat je doet is het niet zo gevaarlijk. Maar een foutje is zo gemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps.
Top!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
Net iemand kapot geschoten en zijn spullen voor veel geld verkocht, wat een tradeskills he. En dat binnen een dag of twee.
Als je handelen en/of productie het leukste vind zit je echt geramd in EVE. Het heeft de meest geavanceerde economie in MMO-land. Het overgrote gedeelte van de spullen die je koopt zullen ook door spelers gemaakt zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar zijn er dan opganghelp guides?
Ik vind btw PvP met veel gevaar nooit zo heel erg leuk in games, meestal vind ik handelen en shit verkopen leuker.
Probeer dat eens in Impass/Catch of elk willekeurig ander region in nullsec. Veel drag bubbles op gates of tussen gates in. Alleen snelle schepen en SB's komen er dan nog langsquote:Ach, als je weet waar de gevaren zijn is EVE niet zo gevaarlijk. Ik vlieg vaak rustig langs gate camps.
ASAP uit de bubble gaan met MWD. Als er een fast-tackle is ben je al getackled voordat je eruit bent, vooral alles groter als frigg.quote:Net zoals er trucjes zijn om er langs te komen.
Freelancer was tof ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
Beter vinden ze ff zo'n matrix plug in insta-learn ding uit, dan kan ik het spel ook in normale tijd leren
Als ik jullie hier d'r over hoor pratengz klinkt het wel tof, maar zodra ik voor de duizendste keer de trial weer ga proberen dan faal ik toch weer hard en heb ik het geduld er ook niet voor over.
Ik weet niet of jullie het spel Freelancer (multiplayer) kennen, maar ik zou het fantastisch vinden als men op die stijl verder zou kunnen gaan, eigenlijk zoals EVE, alleen bestuur je dan slechts 1 schip tegelijk en is het 1000x simpeler (voor simpeler volk als ik)
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En join een corp, seriously, shit get's really boring really fast als je dat niet doet in EVE
Ja, daar zijn er honderden van. Nog wat, dat EVE zo ingewikkeld is houd het juist interessant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?
Tig, al ken ik ze niet zo goed. De V3SPA groep is een verzameling Nederlandstalige corporations geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, maar is er een nederlandse corp ofzo?
Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |