abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92036474
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.
Nog bedankt voor die tips. :D Vandaag wat dingetjes aangeschaft. Irritant is wel dat je je geld kwijt bent terwijl je nog niets gekocht hebt. :P
pi_92036509
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.

Vandaag heb ik me verdiept in Mining en Industry, morgen eens economics bekijken.
Je hebt ook starbase structures in de market staan. Die zijn voor player owned stations. (in het geval je je dat afvraagt. :P )
pi_92036550
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nog bedankt voor die tips. :D Vandaag wat dingetjes aangeschaft. Irritant is wel dat je je geld kwijt bent terwijl je nog niets gekocht hebt. :P
Ach, als het niks zit te doen in je wallet heb je er ook niks aan. Er is overigens een skill die ervoor zorgt dat je minder vooruit hoeft te betalen. Op lvl 5 hoef je dan nog maar 20% van de waarde van de buy order vooruit te betalen en de rest wordt uit je wallet getrokken op het moment dat hij daadwerkelijk gevuld wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92036599
Welke is dat? Dat lijkt me erg nuttig. :P
pi_92036691
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef drumstickNL het volgende:
Welke is dat? Dat lijkt me erg nuttig. :P
Weeknie uit m'n hoofd :P

Gewoon even de trade skills bekijken op de market, dat zijn er niet zoveel dus moet vrij makkelijk te vinden zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92037078
Overigens verschilt het traden in Jita significant van traden in een 'normale' hi-sec region. Markt fluctueert veel harder, marges zijn over het algemeen kleiner en je moet er voor de meeste items behoorlijk bovenop zitten of je koopt en verkoopt bijna niks omdat de concurrentie je steeds out bid en under-cut :P

Dat de marges kleiner zijn hoeft geen probleem te zijn aangezien er ook veel meer volume verhandelt wordt maar je moet wel beter letten op prijsfluctuaties.
pi_92044565
Zojuist aangemeld voor een 14-daagse trial, ben zeer benieuwd naar het economische aspect. Is dit ook een spel waar je ver kan komen met af en toe een uurtje spelen of is het echt een tijdvreter?
pi_92047318
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef Teeno het volgende:
Zojuist aangemeld voor een 14-daagse trial, ben zeer benieuwd naar het economische aspect. Is dit ook een spel waar je ver kan komen met af en toe een uurtje spelen of is het echt een tijdvreter?
Het traditionele lvl grinden bestaat iig niet in EVE :+

Maar voor de rest kan het zo tijdverslindend zijn als je zelf wilt. :P
pi_92127889
Soms lees ik af en toe hier nog eens wat jullie beleven en dan denk ik om ook weer een trial te beginnen, maar de vorige keer snapte ik niet heel veel van en werd dat heen en weer gereis toch wel erg tijdrovend, ook al kan je natuurlijk wat anders gaan doen terwijl je op de auto-piloot staat, maar dat is niet altijd te vertrouwen in eve :)
pi_92127959
Ik beleef eigenlijk geen reet omdat ik vooral aan trading doe eerlijk gezegd :')
pi_92128023
Hehe hier niet. Als ik wat verdien geef ik het uit aan pvp. :P

Zeg grr, ik ben nu constant aan het heen en weer vliegen met mn providence, ik ben het goedkoopste kwa buyorders maar niemand verkoopt me wat? :?
pi_92128096
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hehe hier niet. Als ik wat verdien geef ik het uit aan pvp. :P

Zeg grr, ik ben nu constant aan het heen en weer vliegen met mn providence, ik ben het goedkoopste kwa buyorders maar niemand verkoopt me wat? :?
Je bedoelt hopelijk 'het duurste'. Aangezien de hoogste buy order die "in range is" altijd degene is die gevuld wordt.
pi_92128211
Dat bedoelde ik inderdaad. :')
pi_92129154
Maar goed, sommige buy orders worden gewoon heel langzaam gevuld. Dat heeft voor en nadelen.
Voordeel: minder mensen die in die markt zitten, wat betekent dat jij je buy orders niet elke minuut hoeft te checken omdat je anders steeds outbid wordt.

Nadeel: lang wachten.

Ik heb gewoon een hele berg aan buy orders en die update ik wanneer ik zin heb. Dat kan 1 keer per week zijn of 5 keer per dag.

Sell orders check ik meestal elke dag ook wel. Ik blijf graag de goedkoopste in een region.
pi_92130094
Maar dat is het dus, er zijn veel buy orders en veel sell orders maar ik heb vandaag niks kunnen kopen terwijl ik constant de goedkoopste ben geweest.
pi_92131496
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:
Maar dat is het dus, er zijn veel buy orders en veel sell orders maar ik heb vandaag niks kunnen kopen terwijl ik constant de goedkoopste ben geweest.
Al zijn er 5000 buy en sell orders. als er niemand een keer rechts klikt en blind verkoopt zal dat je niet helpen :+

Kijk eens in de price history graph of tabel, daar kan je zien hoeveel er per dag in gehandeld wordt.
pi_92134702
Kak, een per dag. :X
pi_92142286
Net bezig met die Magnetometric Training, 4 probes op 0,1 tot 0,2 AU maar blijft steken op 99,99%, zie ik nog iets over het hoofd?
pi_92142809
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Teeno het volgende:
Net bezig met die Magnetometric Training, 4 probes op 0,1 tot 0,2 AU maar blijft steken op 99,99%, zie ik nog iets over het hoofd?
Proberen om je probes nog dichter op het signaal te krijgen?
pi_92147767
CCP heeft een video-guide uitgebracht, misschien daar eens naar kijken?
pi_92179860
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik beleef eigenlijk geen reet omdat ik vooral aan trading doe eerlijk gezegd :')
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?

Mij lijkt het juist gaaf om in dikke pvp space battles mee te doen etc.

Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal :D
pi_92180186
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:

[..]

Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal :D
Zat mensen spelen het spel juist om het traden alleen :P .

Nou is het bij mij niet zo erg maar het is wel mijn hoofdactiviteit ja.
pi_92182901
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:

[..]

Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp. c_/
pi_92183415
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp. c_/
Vrijwel elke PvP'er heeft idd een flink inkomen nodig uit trade/productie/andere carebearzut.
pi_92183591
hehe als ik zo door ga knal ik gewoon met Battleships 0.0 voor de lulz. 8-) :7 *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')