Nog bedankt voor die tips.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is voor spullekes te minen\maken op een planeet. Zoek maar eens op PI-guide. Mezelf nog niet mee bezig gehouden overigens.
Je hebt ook starbase structures in de market staan. Die zijn voor player owned stations. (in het geval je je dat afvraagt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind het wel iets hebben, ik zie nog wel of ik mijn trial acc nog upgrade(ben al tegen dingen aangelopen..)
Wat is btw zo'n barrel command center die je in de market kan kopen.
Vandaag heb ik me verdiept in Mining en Industry, morgen eens economics bekijken.
Ach, als het niks zit te doen in je wallet heb je er ook niks aan. Er is overigens een skill die ervoor zorgt dat je minder vooruit hoeft te betalen. Op lvl 5 hoef je dan nog maar 20% van de waarde van de buy order vooruit te betalen en de rest wordt uit je wallet getrokken op het moment dat hij daadwerkelijk gevuld wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die tips.Vandaag wat dingetjes aangeschaft. Irritant is wel dat je je geld kwijt bent terwijl je nog niets gekocht hebt.
Weeknie uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef drumstickNL het volgende:
Welke is dat? Dat lijkt me erg nuttig.
Het traditionele lvl grinden bestaat iig niet in EVEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:49 schreef Teeno het volgende:
Zojuist aangemeld voor een 14-daagse trial, ben zeer benieuwd naar het economische aspect. Is dit ook een spel waar je ver kan komen met af en toe een uurtje spelen of is het echt een tijdvreter?
Je bedoelt hopelijk 'het duurste'. Aangezien de hoogste buy order die "in range is" altijd degene is die gevuld wordt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hehe hier niet. Als ik wat verdien geef ik het uit aan pvp.
Zeg grr, ik ben nu constant aan het heen en weer vliegen met mn providence, ik ben het goedkoopste kwa buyorders maar niemand verkoopt me wat?
Al zijn er 5000 buy en sell orders. als er niemand een keer rechts klikt en blind verkoopt zal dat je niet helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:
Maar dat is het dus, er zijn veel buy orders en veel sell orders maar ik heb vandaag niks kunnen kopen terwijl ik constant de goedkoopste ben geweest.
Proberen om je probes nog dichter op het signaal te krijgen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Teeno het volgende:
Net bezig met die Magnetometric Training, 4 probes op 0,1 tot 0,2 AU maar blijft steken op 99,99%, zie ik nog iets over het hoofd?
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik beleef eigenlijk geen reet omdat ik vooral aan trading doe eerlijk gezegd
Zat mensen spelen het spel juist om het traden alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?
Mij lijkt het juist gaaf om in dikke pvp space battles mee te doen etc.
Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal
Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alleen traden? Hoe hou je het spel dan leuk voor jezelf?
Mij lijkt het juist gaaf om in dikke pvp space battles mee te doen etc.
Volgens mij had ik op youtube een keer een filmpje gezien dat ze met een hele corp een heel duur schip gingen zergen van een top corp. echt geniaal
Vrijwel elke PvP'er heeft idd een flink inkomen nodig uit trade/productie/andere carebearzut.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat trade veel geld opbrengt daardoor kunnen traders dure schepen gebruiken in pvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |