Zit al in EVE Uni quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
To be addedEven kleine werving voor mijn Corp doen
Ik weet niet hoelang je al speelt maar ik moet zeggen dat ze wel erg vriendelijk zijn en een leuke training geven aan beginners dus mocht je een goede basis willen krijgen voor EVE moet je het maar laten weten.
Volgens mij is het adress book nog steeds bugged, dat de status van iemand vaak niet veranderd als hij offline gaat...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef drumstickNL het volgende:
Toch zie ik je constant online Grrr.
Ik zit bij Ordo Mercuia dat is de beginners groep van de Paladin Order (PAOR). Wij zijn compleet tegen pirating en dat soort dingen. Opleiden van beginners is een belangrijk onderdeel en gewoon gezelligheidquote:
Het erin zitten. Vliegen kan ik zeker goed met mijn skills. Mis alleen nog indy command 5, maar ik heb niemand om mijn awesome leadership skills te geven haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef drumstickNL het volgende:
Het erin kunnen zitten of het goed vliegen ervan?
[para] Zie je, daar heb je het al!1!1!![/para]quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoor trouwens dat corp-leden meelezen.Lurkers.
Ik lees nooit kanalen, ik zou niet eens weten waar ik relevante info zou kunnen vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef ethiraseth het volgende:
Welp, mijn Bestower opgeblazen omdat ik vergat de lokale surveillance kanalen te lezen. Zal me leren.
Auwquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef ethiraseth het volgende:
Nah, 0.0 gebied, 1 jump van de thuisbasis van mijn corp vandaan waar een paar mensen een warpbubble hadden geplaatst en ik dus in terecht kwam toen ik een schip vol crap dat ik had gesalvaged naar een reprocessing plant wilde brengen.
Houdt de economie levendigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
oei ging net heel erg slecht met incursion. 20 man fleet in stukken geschoten omdat we niet snel genoeg konden reppen. Echt jammer.(Om een of andere manier overleef ik het altijd.
)
"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!"quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zal ze nog even een mail sturen dat ik schepen te koop heb.
Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!"
Die doorsnee contract scams ed vind ik maar triestig eerlijk gezegd. Het is vooral profiteren van de onervarenheid en het te goeder trouw zijn van mensen. Ik kan niet zeggen dat het spel daar leuker van wordt. En dan ook nog altijd er disposable alts voor gebruiken, nul risico, hoge opbrengst en elke idioot kan het....quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |