abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92646944
Welke corp zit je in dan?
pi_92649237
Skillen, skillen, skillen, skillen, skilluh!!! Aaaaaaaaaargh....
なんだっけ
pi_92649728
Client crashes, server reboots en nou sloeg m'n router weer eens vast. Het is geen goede dag voor EVE hier....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92655437
Toch zie ik je constant online Grrr. :o
pi_92666230
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

To be added :P Even kleine werving voor mijn Corp doen :P Ik weet niet hoelang je al speelt maar ik moet zeggen dat ze wel erg vriendelijk zijn en een leuke training geven aan beginners dus mocht je een goede basis willen krijgen voor EVE moet je het maar laten weten.
Zit al in EVE Uni 
pi_92672746
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef drumstickNL het volgende:
Toch zie ik je constant online Grrr. :o
Volgens mij is het adress book nog steeds bugged, dat de status van iemand vaak niet veranderd als hij offline gaat...

Maar ik ben wel veel online ja, hoewel ik 3/4 van de tijd (semi-)afk ben :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:55:01 #182
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_92675725
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef drumstickNL het volgende:
Welke corp zit je in dan?
Ik zit bij Ordo Mercuia dat is de beginners groep van de Paladin Order (PAOR). Wij zijn compleet tegen pirating en dat soort dingen. Opleiden van beginners is een belangrijk onderdeel en gewoon gezelligheid :)

Waar zitten jullie?

Ik zag trouwens dat je me had toegevoegd gister :)
Domo Arigato!
pi_92676253
Die orca komt nu wel heel snel in zicht zo.
なんだっけ
pi_92676621
Het erin kunnen zitten of het goed vliegen ervan? :P
pi_92677139
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef drumstickNL het volgende:
Het erin kunnen zitten of het goed vliegen ervan? :P
Het erin zitten. Vliegen kan ik zeker goed met mijn skills. Mis alleen nog indy command 5, maar ik heb niemand om mijn awesome leadership skills te geven haha.

Ik wil genoeg liquid assets hebben om nog te kunnen traden ipv. nu een orca kopen en dan weer platzak zijn. Maar een orca zal wel makkelijker zijn om mijn t2 schepen te haulen om te verkopen.
Een freighter is net te groot.

[ Bericht 7% gewijzigd door Crashcat op 12-02-2011 13:44:28 ]
なんだっけ
pi_92689554
Ik hoor trouwens dat corp-leden meelezen. :W Lurkers. :P
pi_92784571
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoor trouwens dat corp-leden meelezen. :W Lurkers. :P
[para] Zie je, daar heb je het al!1!1!![/para]

Ik heb trouwens een ongelooflijk in-kak-moment wat trading betreft. Kan het nauwelijks opbrengen om ook maar een order aan te raken :')
pi_92784668
Hmm same hier maar dan met het aantal sell orders dat gevuld word. :{ Implants gaan echt helemaal niet momenteel.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:02:10 #189
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92784881
Welp, mijn Bestower opgeblazen omdat ik vergat de lokale surveillance kanalen te lezen. Zal me leren. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92785149
In jita? Daar vind ik implant trading over het algemeen ook iets te intensief. Hoewel ik me er soms wel eens aan waag, maar dat zijn dan meer lange termijn plannen. Gewoon vrij laag inzetten met je buy order en dan gewoon wachten totdat het een keertje tot dat niveau daalt, en dan een vrij hoge sell order opzetten en wachten totdat de prijs weer tot dat niveau omhoog gaat. Kan maanden duren :+
pi_92785250
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef ethiraseth het volgende:
Welp, mijn Bestower opgeblazen omdat ik vergat de lokale surveillance kanalen te lezen. Zal me leren. :')
Ik lees nooit kanalen, ik zou niet eens weten waar ik relevante info zou kunnen vinden :+ .

Maar geganked in hi-sec dus?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:12 #192
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92787420
Nah, 0.0 gebied, 1 jump van de thuisbasis van mijn corp vandaan waar een paar mensen een warpbubble hadden geplaatst en ik dus in terecht kwam toen ik een schip vol crap dat ik had gesalvaged naar een reprocessing plant wilde brengen. :+
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92787532
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef ethiraseth het volgende:
Nah, 0.0 gebied, 1 jump van de thuisbasis van mijn corp vandaan waar een paar mensen een warpbubble hadden geplaatst en ik dus in terecht kwam toen ik een schip vol crap dat ik had gesalvaged naar een reprocessing plant wilde brengen. :+
Auw :')
pi_92787732
Incursions verdienen best leuk bij als je er snel wat achter elkaar doet.
pi_92792974
oei ging net heel erg slecht met incursion. 20 man fleet in stukken geschoten omdat we niet snel genoeg konden reppen. Echt jammer. :{ (Om een of andere manier overleef ik het altijd. :') )

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 21:54:46 ]
pi_92797183
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
oei ging net heel erg slecht met incursion. 20 man fleet in stukken geschoten omdat we niet snel genoeg konden reppen. Echt jammer. :{ (Om een of andere manier overleef ik het altijd. :') )
Houdt de economie levendig :+
pi_92797855
Ik zal ze nog even een mail sturen dat ik schepen te koop heb. o|O
pi_92799213
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zal ze nog even een mail sturen dat ik schepen te koop heb. o|O
"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!" :+
  maandag 14 februari 2011 @ 23:22:15 #199
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92799483
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Discount Drumstick, special prices for special friends! BUY NAO!1!!" :+
Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen. :')
pi_92800189
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zou best eens kunnen werken gezien de stupiditeit van een hoop spelers. Mensen in mijn corp lukt het geregeld om mensen voor honderden miljoenen te scammen. :')
Die doorsnee contract scams ed vind ik maar triestig eerlijk gezegd. Het is vooral profiteren van de onervarenheid en het te goeder trouw zijn van mensen. Ik kan niet zeggen dat het spel daar leuker van wordt. En dan ook nog altijd er disposable alts voor gebruiken, nul risico, hoge opbrengst en elke idioot kan het.... :{

Voor de zorgvuldig opgezette corp thefts en investment scams waar gedurende vele maanden en soms zelfs jaren aan gewerkt wordt kan ik niet genoeg krijgen daarentegen. Van die verhalen kan ik echt smullen.

Het is dat ik er te lam voor ben maar het lijkt me prachtig om zelf zo'n 500 billion + scam/theft te voltooien _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')