abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92804660
Het is niet zo moeilijk maar als je veel met mensen speelt worden het toch je "vrienden", ik heb het niet in me om zo mensen op te lichten.
pi_92807767
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:21 schreef drumstickNL het volgende:
Het is niet zo moeilijk maar als je veel met mensen speelt worden het toch je "vrienden", ik heb het niet in me om zo mensen op te lichten.
Daar zou ik waarschijnlijk ook moeite mee hebben ja. Al zijn er bijvoorbeeld bepaalde alliances en corps waar ik een hekel aan heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:09:21 #203
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92807937
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die doorsnee contract scams ed vind ik maar triestig eerlijk gezegd. Het is vooral profiteren van de onervarenheid en het te goeder trouw zijn van mensen. Ik kan niet zeggen dat het spel daar leuker van wordt. En dan ook nog altijd er disposable alts voor gebruiken, nul risico, hoge opbrengst en elke idioot kan het.... :{

Voor de zorgvuldig opgezette corp thefts en investment scams waar gedurende vele maanden en soms zelfs jaren aan gewerkt wordt kan ik niet genoeg krijgen daarentegen. Van die verhalen kan ik echt smullen.

Het is dat ik er te lam voor ben maar het lijkt me prachtig om zelf zo'n 500 billion + scam/theft te voltooien _O_
Tis niet eens via contracts maar gewoon "hey, geef mij een 500 miljoen deposit (je krijgt het terug, heus!) en ik zorg dat je in mijn corp komt". En mensen willen dat blijkbaar zo graag dat ze daar intrappen. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_92808176
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Tis niet eens via contracts maar gewoon "hey, geef mij een 500 miljoen deposit (je krijgt het terug, heus!) en ik zorg dat je in mijn corp komt". En mensen willen dat blijkbaar zo graag dat ze daar intrappen. :')
Goonswarm? :D

Maar dat is van hetzelfde laken een pak natuurlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:43:59 #205
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92808665
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jep. :P

En tja, het is wel lame, maar goed, het zorgt er wel voor dat ik allerlei gratis schepen en skillbooks en implants kan krijgen, dus whatever. 8-)
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:17:22 #206
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92809507
Noooo, heb ik eindelijk een leuke voorraad enriched uranium, die gisteravond voor 7000 het stuk gingen, is de markt opeens ingestort en gaan ze nog maar voor 2000. ;(
pi_92809528
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Noooo, heb ik eindelijk een leuke voorraad enriched uranium, die gisteravond voor 7000 het stuk gingen, is de markt opeens ingestort en gaan ze nog maar voor 2000. ;(
Wtf? Dat is nogal een collapse ja :o
pi_92809574
In Jita gaat enriched uranium overigens nog gewoon voor 8k.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:23:24 #209
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92809697
Moet ik weer iemand vinden die het naar jita wilt verslepen, ik wacht wel tot de prijs omhoog gaat. :P Naar de price history kijkend komen spontane crashes wel vaker voor en herstelt het na een paar dagen weer.
pi_92814979
Waar ligt het?
pi_92815033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die gasten moeilijk op te lichten zijn. :)
pi_92820287
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die gasten moeilijk op te lichten zijn. :)
Ik bedoel dat Goonswarm dat soort scams veel runt. :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:35:11 #213
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92880549
Moet wel zeggen dat ik bij eve online voornamelijk wel ingelogd ben, maar echt helemaal niks doe. Vreemd spel. :')
pi_92894577
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Moet wel zeggen dat ik bij eve online voornamelijk wel ingelogd ben, maar echt helemaal niks doe. Vreemd spel. :')
Tegenovergestelde hier, ik wil vaak veel dingen doen maar heb maar voor een ding de tijd. Bijv. ik wil een incursion doen omdat mensen mij vragen mee te gaan maar ik moet mijn buy&sell orders updaten. :{
pi_92894847
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Oh, ik ben ook de helft van de tijd afk-ish hoor :')
pi_92895519
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook de helft van de tijd afk-ish hoor :')
I've noticed. :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:59:06 #217
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92895551
Ben nu aan het wachten tot ik Caldari frigate IV heb, zodat ik cruisers kan trainen en misschien eens in een beetje degelijk schip kan gaan. Nog 30 uur te gaan. ;(

Zou eigenlijk eens zo'n miningbot moeten gaan gebruiken. :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:36:59 #218
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92903726
Hallo beste Eve O'ers, ik ben gisteren begonnen met Eve Online. Heb ooit een paar dagen de trial gedaan en heb nu gewoon een maand gekocht met het idee om serieus te gaan spelen en me in te lezen enzo. Maar buiten dat ben ik newbie material :P Ik ben redelijk wegwijs met veel basics voor mijn gevoel. (In de trial voelde ik me totaal verloren.)

Wat ik me afvroeg is of jullie me een goede corp kunnen aanraden? Ik heb niet echt eisen, behalve misschien dat ze goed met newbies omgaan. Vraag me wel af of het uitmaakt waar je eerste corp zijn reet neerzet. Als newbie is het misschien niet handig als je de hele map moet doorkruizen?

Toevoeging: Verdere badass beginnerstips zijn nooit weg. ;)
En wat slecht voor je is.
pi_92903749
EVE University.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:42:29 #220
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92903797
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:38 schreef drumstickNL het volgende:
EVE University.
Ja, misschien wel een goed idee. Maar vond het zo'n gedoe om daar bij te komen enzo :+ . Dacht eraan misschien het spel te leren in een wat casual corp. Toch is het misschien verstandiger om maar eens gelijk het spel goed te leren in EVE university?
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:16:01 #221
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92904447
Badass beginnerstip 1: vlieg in niks wat je niet kan veroorloven te verliezen, want je gaat het op een gegeven moment verliezen. :P Een frigate als de Rifter, uitgerus met een microwarpdrive, is snel genoeg om te kunnen ontkomen aan de meeste mensen die je willen opblazen

Badass beginnerstip 2: lees je in in Planetary Interaction. Ik weet niet helemaal hoe makkelijk je dat kan doen op planeten in high-sec gebieden (meen dat er delen zijn waar het niet mag), maar ik trek er een miljoen isk per planeet per dag mee binnen in 0.0 sec gebieden, voor 20 minuten werk in totaal. 8-) Kost iets van 1 dag trainen maar, hoewel ik niet weet hoe duur de skillbooks zijn die je nodig hebt (Interplanetary Consolidation, Remote Sension, Command Center Upgrades, Planetology) aangezien mijn corp ze gratis geeft.

badass beginnerstip 3: ga niet minen tenzij je dood wilt gaan van verveling. :P Maar echt, ga niet minen, en zeker niet in high-sec gebied. Dat is echt de moeite niet waard.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:21 #222
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92904875
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:16 schreef ethiraseth het volgende:
Badass beginnerstip 1: vlieg in niks wat je niet kan veroorloven te verliezen, want je gaat het op een gegeven moment verliezen. :P Een frigate als de Rifter, uitgerus met een microwarpdrive, is snel genoeg om te kunnen ontkomen aan de meeste mensen die je willen opblazen

Badass beginnerstip 2: lees je in in Planetary Interaction. Ik weet niet helemaal hoe makkelijk je dat kan doen op planeten in high-sec gebieden (meen dat er delen zijn waar het niet mag), maar ik trek er een miljoen isk per planeet per dag mee binnen in 0.0 sec gebieden, voor 20 minuten werk in totaal. 8-) Kost iets van 1 dag trainen maar, hoewel ik niet weet hoe duur de skillbooks zijn die je nodig hebt (Interplanetary Consolidation, Remote Sension, Command Center Upgrades, Planetology) aangezien mijn corp ze gratis geeft.

badass beginnerstip 3: ga niet minen tenzij je dood wilt gaan van verveling. :P Maar echt, ga niet minen, en zeker niet in high-sec gebied. Dat is echt de moeite niet waard.
Ok, dankje. Zal het eens uitzoeken allemaal :P
pi_92905038
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ben nu aan het wachten tot ik Caldari frigate IV heb, zodat ik cruisers kan trainen en misschien eens in een beetje degelijk schip kan gaan. Nog 30 uur te gaan. ;(

Zou eigenlijk eens zo'n miningbot moeten gaan gebruiken. :')
Past prima in de stijl van Goonswarm idd... :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:42:07 #224
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92905197
Elke grote corp doet dat, hoe denk je anders dat ze Titans en supercarriers kunnen veroorloven. :P
pi_92905291
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:42 schreef ethiraseth het volgende:
Elke grote corp doet dat, hoe denk je anders dat ze Titans en supercarriers kunnen veroorloven. :P
Het is gemeengoed onder de grote 0.0 alliances ja. Officieel zullen ze het nooit toegeven natuurlijk. Maakt het niet minder lame overigens.

Maar goed, blijkbaar willen de badass 0.0 mensen graag een wedstrijdje 'wie kan de meeste bots runnen' ipv serieuze competitie... Want daar komt het hele 0.0 warfare gebeuren op neer doorgaans: wie kan het meeste verliezen lijden zonder om te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')