Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij wint de hoofdprijsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KUTKutterdekutkut
Hai Panda
we doen onze bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef Panda72 het volgende:
Dat vind ik nou zo fijn he. Ben je een beetje depri kom je hier ben je weer helemaal opgevrolijkt![]()
ik vind deze eigenlijk wel leukquote:
Nee waarom jouw UI is leuk.quote:
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?quote:
Niet in het topic zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind deze eigenlijk wel leuk
quote:
Okee, dan doe ik het nietquote:
Ja leukquote:
Ja graagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?
Geniet van een warme douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
Ik ga douchen, heb het KOUDTot later
Kut? Waar? Ik eerst!!!!!quote:
Hmm, 4-1quote:
Doeiiiquote:Ik ga douchen, heb het KOUDTot later
![]()
Hey Barretjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
toch wel spannend ouders en schoonouders ontmoeten elkaar voor het eerst
Hoiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
Nee, klopt.quote:
Moeders kookte.quote:
na hoelang? Succes trouwens!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
Dag schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag wel enorm gelachen om opmerking van collega naar klant toe. Ik zou graag een nummer met u willen maken ipv mag ik uw nummer noteren. Ze herstelde zich wel meteen. Ik dook meteen onder mijn buro omdat ik op zoek moest "iets" want onder mijn buro lag.
Ik vind dat wel lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
stampot rauw andijvie (wat zonder met spekjes heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Aha, dan houd het hier dus opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben niet de TS en ook geen mod meer. Dus kan ik dat niet
Maar de wiki is bijgewerkt
Hoezoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moeders kookte.
stampot rauw andijvie (wat zonder spekje heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Voedselverkrachting
zum kotsen
Vanmiddag wel enorm gelachen om opmerking van collega naar klant toe. Ik zou graag een nummer met u willen maken ipv mag ik uw nummer noteren. Ze herstelde zich wel meteen. Ik dook meteen onder mijn buro omdat ik op zoek moest "iets" want onder mijn buro lag.
Whahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Lekker douchen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
Hey Trevquote:
Ik zie een goede maaltijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
2 borden met krieltjes, sla en kipschnitzels is zeker teveel van het goede?
Dat is wel erg veel ja, maar wel jammiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Raapt Trev op. Ik onder mijn buro met mijn hand stevig voor mijn mond tranen met tuiten gelachen.quote:
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Neeee geen billekoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje mijn bericht wijzigen in een quote. Ik vind spekjes echt walgelijk.
Voor jou wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinig.
heb nog pringles voor straksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinig.
Dat zou ik ook gedaan hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Raapt Trev op. Ik onder mijn buro met mijn hand stevig voor mijn mond tranen met tuiten gelachen.
Bis Later en Leer Zequote:
1 hele bus vol bussen pringles?quote:
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1 hele bus vol bussen pringles?![]()
Dat is ook niet handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb ook wel eens een blunder begaan hoor. Ik heb een keer een vrouwelijke klant heel enthousiast begroet met kussen op de wangen en roepende heeeeeeeeeee tijd niet gezien hoe is het met jouhou. Ik dacht dat het een ex collega was
Foutjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb ook wel eens een blunder begaan hoor. Ik heb een keer een vrouwelijke klant heel enthousiast begroet met kussen op de wangen en roepende heeeeeeeeeee tijd niet gezien hoe is het met jouhou. Ik dacht dat het een ex collega was
Neequote:
Dat zou bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
NeeMaar gelukkig kon zij er wel om lachen. Ik vond het op dat moment een minder geslaagde actie van mijzelf.
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?quote:
12 uur later zei Pheno gisteren volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?
Ach, ze zijn niet zo veel ouder dan je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
MSN'en met kindjes van 10 is niet goed voor je spelling
Dat merken we hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Hey LLquote:
Twaalf uur verschil , het is hier de 26ste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?
Op FOK! posten ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stimstamp hoort met spekjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moeders kookte.
stampot rauw andijvie (wat zonder spekje heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Voedselverkrachting
zum kotsen
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twaalf uur verschil , het is hier de 26ste.
Klopt, maar in ontwikkeling scheelt het toch heel watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze zijn niet zo veel ouder dan je.
Bedoel je daar iets mee?quote:
Er lopen er wel wat rond, die niet is weten wat fatsoenlijk Nederlands isquote:
Pandaquote:
die was een beetje bitterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat merken we hier
[..]
Hey LL![]()
Hoe was de bloemkool?
Dat wordt afkicken als je weer aant werk gaatquote:
Nu nieuw zeeland, akaroa, vanmidag christchurch, morgen singapore en overmorgen langkawi. Omdat het kan.quote:
Oooh dat wil ik later ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nieuw zeeland, akaroa, vanmidag christchurch, morgen singapore en overmorgen langkawi. Omdat het kan.
Ik bedoel te zeggen, dat er een hoop users rondlopen met een zeer slechte spelling, Niet dat mijn spelling perfect is, maar ik maak toch wel een aantal fouten dat lager ligt dan gemiddeld hier op fok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar in ontwikkeling scheelt het toch heel wat![]()
[..]
Bedoel je daar iets mee?![]()
Beetje druk maar goed hoor. Mag niet klagen hoewel ik dat soms wel doe.quote:
Ja oke, ik doen dan nog mijn bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen er wel wat rond, die niet is weten wat fatsoenlijk Nederlands is
Jammer en het is nog wel zo lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pandahoe is het meisje?
[..]
die was een beetje bitter
Ik bedoel in het algemeen en dat valt wel mee hoorquote:[..]
Dat wordt afkicken als je weer aant werk gaat
Ooohw, ik dacht dat je bedoelde dat mijn spelling heel slecht wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, dat er een hoop users rondlopen met een zeer slechte spelling, Niet dat mijn spelling perfect is, maar ik maak toch wel een aantal fouten dat lager ligt dan gemiddeld hier op fok!
klagen mag soms wel hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beetje druk maar goed hoor. Mag niet klagen hoewel ik dat soms wel doe.
Ik ga voortaan maar in januari naar de zomer. Warm ,geen gezeik met de beste wensen en dat irritante gedoe en mijn verjaardag met 25+ is ook eens wat anders dan die teringkou.quote:
regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan naquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een goede vraagZullen we het aan muck overlaten?
Zal ik iets maken...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga voortaan maar in januari naar de zomer. Warm ,geen gezeik met de beste wensen en dat irritante gedoe en mijn verjaardag met 25+ is ook eens wat anders dan die teringkou.
ik geloof dat marijke ook iets wilde maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan na
Die moet je dan ook eerst pellen,slimpie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan na
Snel, een party organiseren!quote:
ja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof dat marijke ook iets wilde maken?
ask mart en je weet wat er gebeurd als ik die eet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan ook eerst pellen,slimpie!
Het enige en enigste kind thuisquote:
pics anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het enige en enigste kind thuis
Okee,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het enige en enigste kind thuis
Waar wil je een pic van?quote:
van jou, om te kijken of je idd een aardige meid bent. En zo onschuldig als je zegt.quote:
Ja weet ikquote:
OKE OKE nu er zoveel mensen een pic willen zal ik er een postenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
van jou, om te kijken of je idd een aardige meid bent. En zo onschuldig als je zegt.
Ja kan ook gewoon een PM rondsturen ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OKE OKE nu er zoveel mensen een pic willen zal ik er een posten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
het zal me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
@LL ik wil klagen over de voetbalplaatjes die ik net kreeg. Kut De Cler
Ik kreeg vandaag Lex Immers, Theo BOs, de Kampioensschaal en een speler van Excelsior en volgens mij nog 1..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
@LL ik wil klagen over de voetbalplaatjes die ik net kreeg. Kut De Cler
Bruggers zijn kleiner dan mijquote:
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me aan me reet roesten
trouwuhs... ben ik wel welkom ?Je weet dat ik half Amsterdams ben he
![]()
Oeh pics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik had dit liedje in mijn hoofd.quote:
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag Lex Immers, Theo BOs, de Kampioensschaal en een speler van Excelsior en volgens mij nog 1..
Je wilde een aanslag plegen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekochtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.
ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekocht
Dat is vaker dan ik. AL ga ik er dit jaar waarschijnlijk wel een keer heen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
oh echt johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt johen vond je het eng?
Bij PSV ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ook
Dan sta jij er dus niet alleen op, anders kan hij gewoon niet mislukknequote:
Waarom niet?quote:
gfquote:
Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vaker dan ik. AL ga ik er dit jaar waarschijnlijk wel een keer heen.
Kom 5 keer per week in 020, dus ik vind het niet bijzonder meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.
solquote:
Ik heb het nu puur over de ArenA. niet over de stad zelf. Daar ben ik in 2009 nog een keer heen geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.
trevquote:
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...quote:
Heb je ooit wel eens de moeite genomen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
PMen mag ook altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...
Ik vind het niet bijzonder, ik vind het parkeren allleen zo iritant (en duur). Vijf euro per uur in het centrum vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Kom er 5 keer per week, dus ik vind het niet bijzonder meer.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)OV-chipkaart%20faalt Chipkaart weer gekraakt
Jij mag um lekker niet zienquote:
Parkeer buiten de centrum gordel (is zowat overal gratis in weekend), neem de tram sta je in 10 minuten en 1,60 in het centrum.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder, ik vind het parkeren allleen zo iritant (en duur). Vijf euro per uur in het centrum vragendan mag ie meteen gewassen, gekeurd en gepimpt worden, mafketels.
dat filmpjequote:
Even na een persdingetje rondlopen? Ja, maar de stad trekt me gewoon niet. Niet genoeg om te denken, ik moet daar eens een dagje heen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens de moeite genomen dan?
Over 2 jaar weer gewoon de bus- en treinkaartjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat filmpje
Het is zo simpel als een fotootje van je telefoon halen
Hier staan nog niet eens poortjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Solique het volgende:
Bij ons gaan ze in februari ook over naar de OV chipkaart.
Vorig weekend ook nog niets, ga denk 1x per jaar met het OV vanuit mijn woonplaats dus zal er sowieso weinig van merken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier staan nog niet eens poortjes
In het weekend werken persbureaus niet. P+R is nog een betaalbare optie,maar ik zou niet weten waarom parkeren zo achterlijk duur moet zijn in de eerste plaats. Ik wil naar mijn afspraak en daarna naar huis kunnen. Niet eerst weer kloten met chipkaarten en ov. Ik heb niet eens een ov chipknipquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Parkeer buiten de centrum gordel (is zowat overal gratis in weekend), neem de tram sta je in 10 minuten en 1,60 in het centrum.
Ik heb nog geen auto dus moet welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Vorig weekend ook nog niets, ga denk 1x per jaar met het OV vanuit mijn woonplaats dus zal er sowieso weinig van merken.
Hey STquote:
THIJS luisteren naar je lieve leuke knappe moeder.quote:
Gecondoleerd. De nieuwe melkkoe naast de auto.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Solique het volgende:
Bij ons gaan ze in februari ook over naar de OV chipkaart.
Dat heb je met elke grote stad in NL. Prijzen slaan nergens op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het weekend werken persbureaus niet. P+R is nog een betaalbare optie,maar ik zou niet weten waarom parkeren zo achterlijk duur moet zijn in de eerste plaats. Ik wil naar mijn afspraak en daarna naar huis kunnen. Niet eerst weer kloten met chipkaarten en ov. Ik heb niet eens een ov chipknip
Auto van de zaakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog geen auto dus moet wel
Dat gaat bij mijn werk nu niet wat wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb je met elke grote stad in NL. Prijzen slaan nergens op.
Zie het bij mijn werk ook, 1 straat verder en het scheelt 25 euro per dag.
[..]
Auto van de zaak
Zal ik je rondleiden ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even na een persdingetje rondlopen? Ja, maar de stad trekt me gewoon niet. Niet genoeg om te denken, ik moet daar eens een dagje heen.
Bijnaquote:
Wanneer heb jij weekend dan?quote:
Altijd goed.quote:
Klinkt allemaal goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
De vrouw is er vanavond niet, maar die had voor de kids al aardappels, witte kool en een hamburger klaargezet. Ik heb voor mezelf wat noodles en sate gemaakt, en we hebben alles met z'n 3-en gedeeld
quote:
jaquote:
Haiquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
THIJS luisteren naar je lieve leuke knappe moeder.
niet geslapen bij de gastouder en hij wil he-le-maal NIETS!quote:
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte koolquote:
Na morgen...tot en met dinsdagquote:
Het is nooit goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil een hele beker vol met latte schuimniet alleen de bovenste rand
STquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja
[..]
Hai![]()
Uhuh
[..]
[..]
niet geslapen bij de gastouder en hij wil he-le-maal NIETS!
schoppend en gillend naar boven voor een PI net, tijdens het eten alles zelf willen doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos worden als het niet lukt en dan zeggen dat ik het moet doen en als ik het dan doe de lepel heel boos uit mijn hand slaan![]()
hij gaat zo naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Dat snap ik, hij is helemaal opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja
[..]
Hai![]()
Uhuh
[..]
[..]
schoppend en gillend naar boven voor een PI net, tijdens het eten alles zelf willen doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos worden als het niet lukt en dan zeggen dat ik het moet doen en als ik het dan doe de lepel heel boos uit mijn hand slaan![]()
![]()
![]()
![]()
Balen manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me gwn niet echt best.
Kan dat dan niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil een hele beker vol met latte schuimniet alleen de bovenste rand
jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte kool
wat?quote:
Fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na morgen...tot en met dinsdag
oh dearquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kan niet altijd alles hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte kool
is ook mijn favoriet nietquote:
ooit. Ik heb nu even mijn portie gehad na deze reis. Schiphol zal ik zien, maar zodra de koffers van die band af rollen ben ik naar huis. Kou lijenquote:
Vreemde zaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
De vrouw is er vanavond niet, maar die had voor de kids al aardappels, witte kool en een hamburger klaargezet. Ik heb voor mezelf wat noodles en sate gemaakt, en we hebben alles met z'n 3-en gedeeld
Ik kan hierin je vrouw geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook mijn favoriet nietNet als Bloemkool
Mja vrouwlief vind dat ze alles moeten eten he
uhuh...in de winkel ook joh, alles was NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
oh dearja dat wordt even een enkeltje naar bed
klopt, zijn maar alteveel kids die alleen patat en pizza vretenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan hierin je vrouw geen ongelijk geven
Bloemkool, net even gekookt en dan zo goed als rauw etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, wij eten het ook wel eens hoor, maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Witte koolquote:
oh ja erg en als hij dan niet mee wil gaat hij zich dan ook als een slappe dweil op de grond liggen.. dan is de zwaartekracht pas ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhuh...in de winkel ook joh, alles was NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
(als een boer met kiespijn)
beter nog: rauwe bloemkool met een dipsausjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bloemkool, net even gekookt en dan zo goed als rauw eten
Ze zet wel eten voor de kids neer maar jij moet maar zien?quote:
Wou ik vroeger ook maar kon/mocht nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zijn maar alteveel kids die alleen patat en pizza vreten
Dan ga ik wel een keer bij jouw moeder etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Witte koolMijn moeder kan dat echt ZOOOO lekker
gehakt erover en dan kaas en in de oven en dan
en
en ook wel
![]()
gelukkig had ik hem toen hij nog net een beetje vrolijk was in een wagentje gepropt...pfoequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja erg en als hij dan niet mee wil gaat hij zich dan ook als een slappe dweil op de grond liggen.. dan is de zwaartekracht pas erg
klopt, op mijn verzoek, heb ik de kans af en toe eens iets te koken voor mezelf wat zij helemaal niet lust (varkensvlees, kaassausjes etc)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zet wel eten voor de kids neer maar jij moet maar zien?
Ik ga er zondag etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een keer bij jouw moeder eten
Dus wel eerlijk verdeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, op mijn verzoek, heb ik de kans af en toe eens iets te koken voor mezelf wat zij helemaal niet lust (varkensvlees, kaassausjes etc)
Oh nou. Opgehelderde zaak danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, op mijn verzoek, heb ik de kans af en toe eens iets te koken voor mezelf wat zij helemaal niet lust (varkensvlees, kaassausjes etc)
Nah, ik ben niet zo van de sauzen. Een fles curry, mayo en dat soort gedoe staat bij ons dan ook echt een jaar of wat in de koelkastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter nog: rauwe bloemkool met een dipsausje![]()
Vroeger kon ik niet uitstaan dat m'n ma het zonodig moest koken "N
Ook lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan eentje van de bakker
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er zondag etenIk zal vast even witte kool bestellen
![]()
daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
OH! En die kutkinderen die staan te schooien om fucking voetbalplaatjes mogen van mij ter plekke afgeschoten worden![]()
![]()
whahaaha staan ze er nu alweerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
OH! En die kutkinderen die staan te schooien om fucking voetbalplaatjes mogen van mij ter plekke afgeschoten worden![]()
![]()
Werkt goed hoorquote:
Succes en have fun Phenoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
Tijd om te douchen, te ontbijten en weer de bergjes door naar christchurch, tot ooit.
ik had geen muntje dus ik moest met zo'n klote trolleyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig had ik hem toen hij nog net een beetje vrolijk was in een wagentje gepropt...pfoe
Die zijn zeker irritantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ben soms wel verwentquote:
Die vind dus wel veel lekkerder dan die van moraquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Beckers komt uit DeurneNet als de frikandel
"Lieve lieve buurtjongetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
you're meanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het al!
Ik ga ze nu die toy story poppetjes geven
Verwend zijn is leuuuuukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben soms wel verwent
[..]
Die vind dus wel veel lekkerder dan die van mora
die ouders mogen wat mij betreft worden gevierendeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar heb ik ook een hekel aan.
Maar ligt het aan mij of zouden onze ouders dat vroeger verboden hebben op straf van 5 dagen geen eten?
Een beetje mag maar niks meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verwend zijn is leuuuuuk![]()
En klopt, die zijn veeel lekkerder dan van Mora
op zijn minst!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ouders mogen wat mij betreft worden gevierendeeld
Bijna, hij is nu even als een gladiator op zijn blokkenkar aan het racenquote:
eetze RNquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Dus nu voedsel zoeken/maken, tot zo
Succes en eetsequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
"Lieve lieve buurtjongetjesIk heb geen voetbalplaatjes
En onthou dat maar even heel goed voor de volgende keer
want de eerstvolgende die over voetbalplaatjes begint schop ik zijn knieschijven doormidden
Duidelijk?
Fijn zo
"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna, hij is nu even als een gladiator op zijn blokkenkar aan het racen
mijne zitten met de DS te spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eet zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Filmpjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
camera leegquote:
Ik denk in jou voorraadkastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Koen66 het volgende:
waar gaat RN allemaal zoeken naar voedsel
Jaaaa, of van de gevolgen van een hooligangevechtjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou je zelf een serie moeten maken met voetbalplaatjes met de meest afschuwelijke overtredingen erop en ze die geven of zo
Dan sluit ik mijn ogen wel en zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
camera leeg![]()
noujaaa, de accu dan he
bij mij en bij jou!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Koen66 het volgende:
En dan zeker botten er uit laten stekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou je zelf een serie moeten maken met voetbalplaatjes met de meest afschuwelijke overtredingen erop en ze die geven of zo
Bosbessen, bramen, dat soort dingen. Oervrouw dat t isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Dan weet je wat het isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht net al wat gestommel te horen
Haha, in de vriezer in de schuurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Koen66 het volgende:
mag ik Bouaozan van jou? of Paul Bosvelt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bosbessen, bramen, dat soort dingen. Oervrouw dat t is
Bijvoorbeeld. Ik wed dat je in een uurtje een mooie serie bij elkaar googeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeker botten er uit laten steken
Exactly, jij snapt hemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik Bouaozan van jou? of Paul Bosvelt?
Heb ik al zo vaak gedaan van de winter dus niet zeuren, nu is het niet meer koud buitenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, in de vriezer in de schuurGing naar de schrru (dus buiten) op blote voeten, nu doen ze pijn van de kou
![]()
Inpakken in een kek zilverfolietje en klaar ben jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijvoorbeeld. Ik wed dat je in een uurtje een mooie serie bij elkaar googelt
Zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb nog wel een filmpje hoe koen zijn toetje eet
Makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik wed dat je in een uurtje een mooie serie bij elkaar googelt
Zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb nog wel een filmpje hoe koen zijn toetje eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |