Voor jou wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinig.
heb nog pringles voor straksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinig.
Dat zou ik ook gedaan hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Raapt Trev op. Ik onder mijn buro met mijn hand stevig voor mijn mond tranen met tuiten gelachen.
Bis Later en Leer Zequote:
1 hele bus vol bussen pringles?quote:
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1 hele bus vol bussen pringles?![]()
Dat is ook niet handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb ook wel eens een blunder begaan hoor. Ik heb een keer een vrouwelijke klant heel enthousiast begroet met kussen op de wangen en roepende heeeeeeeeeee tijd niet gezien hoe is het met jouhou. Ik dacht dat het een ex collega was
Foutjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb ook wel eens een blunder begaan hoor. Ik heb een keer een vrouwelijke klant heel enthousiast begroet met kussen op de wangen en roepende heeeeeeeeeee tijd niet gezien hoe is het met jouhou. Ik dacht dat het een ex collega was
Neequote:
Dat zou bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
NeeMaar gelukkig kon zij er wel om lachen. Ik vond het op dat moment een minder geslaagde actie van mijzelf.
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?quote:
12 uur later zei Pheno gisteren volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |