Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij wint de hoofdprijsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KUTKutterdekutkut
Hai Panda
we doen onze bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef Panda72 het volgende:
Dat vind ik nou zo fijn he. Ben je een beetje depri kom je hier ben je weer helemaal opgevrolijkt![]()
ik vind deze eigenlijk wel leukquote:
Nee waarom jouw UI is leuk.quote:
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?quote:
Niet in het topic zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind deze eigenlijk wel leuk
quote:
Okee, dan doe ik het nietquote:
Ja leukquote:
Ja graagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, maar als ik de wiki aanpas, pas ik toch direct de OP aan?
Geniet van een warme douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
Ik ga douchen, heb het KOUDTot later
Kut? Waar? Ik eerst!!!!!quote:
Hmm, 4-1quote:
Doeiiiquote:Ik ga douchen, heb het KOUDTot later
![]()
Hey Barretjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
toch wel spannend ouders en schoonouders ontmoeten elkaar voor het eerst
Hoiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
Nee, klopt.quote:
Moeders kookte.quote:
na hoelang? Succes trouwens!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
weer thuis!
zo weer weg!
Dag schatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag wel enorm gelachen om opmerking van collega naar klant toe. Ik zou graag een nummer met u willen maken ipv mag ik uw nummer noteren. Ze herstelde zich wel meteen. Ik dook meteen onder mijn buro omdat ik op zoek moest "iets" want onder mijn buro lag.
Ik vind dat wel lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
stampot rauw andijvie (wat zonder met spekjes heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Aha, dan houd het hier dus opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben niet de TS en ook geen mod meer. Dus kan ik dat niet
Maar de wiki is bijgewerkt
Hoezoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moeders kookte.
stampot rauw andijvie (wat zonder spekje heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Voedselverkrachting
zum kotsen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag wel enorm gelachen om opmerking van collega naar klant toe. Ik zou graag een nummer met u willen maken ipv mag ik uw nummer noteren. Ze herstelde zich wel meteen. Ik dook meteen onder mijn buro omdat ik op zoek moest "iets" want onder mijn buro lag.
Whahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Lekker douchen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
[..]
Ja graag![]()
Hey Trevquote:
Ik zie een goede maaltijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
2 borden met krieltjes, sla en kipschnitzels is zeker teveel van het goede?
Dat is wel erg veel ja, maar wel jammiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Raapt Trev op. Ik onder mijn buro met mijn hand stevig voor mijn mond tranen met tuiten gelachen.quote:
Als tussendoortje wel. Als maaltijd is het wat weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Neeee geen billekoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje mijn bericht wijzigen in een quote. Ik vind spekjes echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |