Bruggers zijn kleiner dan mijquote:
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me aan me reet roesten
trouwuhs... ben ik wel welkom ?Je weet dat ik half Amsterdams ben he
![]()
Oeh pics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OKE OKE nu er zoveel mensen een pic willen zal ik er een posten
Ja, dat weet ik, maar ik had dit liedje in mijn hoofd.quote:
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag Lex Immers, Theo BOs, de Kampioensschaal en een speler van Excelsior en volgens mij nog 1..
Je wilde een aanslag plegen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekochtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.
ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekocht
Dat is vaker dan ik. AL ga ik er dit jaar waarschijnlijk wel een keer heen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
oh echt johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt johen vond je het eng?
Bij PSV ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ook
Dan sta jij er dus niet alleen op, anders kan hij gewoon niet mislukknequote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |