regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan naquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een goede vraagZullen we het aan muck overlaten?
Zal ik iets maken...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga voortaan maar in januari naar de zomer. Warm ,geen gezeik met de beste wensen en dat irritante gedoe en mijn verjaardag met 25+ is ook eens wat anders dan die teringkou.
ik geloof dat marijke ook iets wilde maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan na
Die moet je dan ook eerst pellen,slimpie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
regel maar met de dames. Ik eet alles op banaan na
Snel, een party organiseren!quote:
ja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof dat marijke ook iets wilde maken?
ask mart en je weet wat er gebeurd als ik die eet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moet je dan ook eerst pellen,slimpie!
Het enige en enigste kind thuisquote:
pics anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het enige en enigste kind thuis
Okee,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het enige en enigste kind thuis
Waar wil je een pic van?quote:
van jou, om te kijken of je idd een aardige meid bent. En zo onschuldig als je zegt.quote:
Ja weet ikquote:
OKE OKE nu er zoveel mensen een pic willen zal ik er een postenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
van jou, om te kijken of je idd een aardige meid bent. En zo onschuldig als je zegt.
Ja kan ook gewoon een PM rondsturen ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OKE OKE nu er zoveel mensen een pic willen zal ik er een posten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
het zal me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
@LL ik wil klagen over de voetbalplaatjes die ik net kreeg. Kut De Cler
Ik kreeg vandaag Lex Immers, Theo BOs, de Kampioensschaal en een speler van Excelsior en volgens mij nog 1..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
@LL ik wil klagen over de voetbalplaatjes die ik net kreeg. Kut De Cler
Bruggers zijn kleiner dan mijquote:
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me aan me reet roesten
trouwuhs... ben ik wel welkom ?Je weet dat ik half Amsterdams ben he
![]()
Oeh pics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik had dit liedje in mijn hoofd.quote:
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag Lex Immers, Theo BOs, de Kampioensschaal en een speler van Excelsior en volgens mij nog 1..
Je wilde een aanslag plegen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekochtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet alleen nog een album maar zag dat die bij nivea gratis is deze week.
ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb hem vorige week gewoon gekocht
Dat is vaker dan ik. AL ga ik er dit jaar waarschijnlijk wel een keer heen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik alles uit amsterdam haat? Ben zelfs keer in de ArenA geweest.
oh echt johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt johen vond je het eng?
Bij PSV ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor. Vond het alleen aanstellerig gedrag met muntjes en wat denk je............dat hebben ze bij ons nu ook
Dan sta jij er dus niet alleen op, anders kan hij gewoon niet mislukknequote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |