Ach, ze zijn niet zo veel ouder dan je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
MSN'en met kindjes van 10 is niet goed voor je spelling
Dat merken we hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Hey LLquote:
Twaalf uur verschil , het is hier de 26ste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Want hoe laat is het daar? 10 uur later? 11 uur later?
Op FOK! posten ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Stimstamp hoort met spekjes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moeders kookte.
stampot rauw andijvie (wat zonder spekje heerlijk is) met SPEKJESen een grove worst erbij
Voedselverkrachting
zum kotsen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:29 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag wel enorm gelachen om opmerking van collega naar klant toe. Ik zou graag een nummer met u willen maken ipv mag ik uw nummer noteren. Ze herstelde zich wel meteen. Ik dook meteen onder mijn buro omdat ik op zoek moest "iets" want onder mijn buro lag.
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twaalf uur verschil , het is hier de 26ste.
Klopt, maar in ontwikkeling scheelt het toch heel watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze zijn niet zo veel ouder dan je.
Bedoel je daar iets mee?quote:
Er lopen er wel wat rond, die niet is weten wat fatsoenlijk Nederlands isquote:
Pandaquote:
die was een beetje bitterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat merken we hier
[..]
Hey LL![]()
Hoe was de bloemkool?
Dat wordt afkicken als je weer aant werk gaatquote:
Nu nieuw zeeland, akaroa, vanmidag christchurch, morgen singapore en overmorgen langkawi. Omdat het kan.quote:
Oooh dat wil ik later ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nieuw zeeland, akaroa, vanmidag christchurch, morgen singapore en overmorgen langkawi. Omdat het kan.
Ik bedoel te zeggen, dat er een hoop users rondlopen met een zeer slechte spelling, Niet dat mijn spelling perfect is, maar ik maak toch wel een aantal fouten dat lager ligt dan gemiddeld hier op fok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar in ontwikkeling scheelt het toch heel wat![]()
[..]
Bedoel je daar iets mee?![]()
Beetje druk maar goed hoor. Mag niet klagen hoewel ik dat soms wel doe.quote:
Ja oke, ik doen dan nog mijn bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er lopen er wel wat rond, die niet is weten wat fatsoenlijk Nederlands is
Jammer en het is nog wel zo lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pandahoe is het meisje?
[..]
die was een beetje bitter
Ik bedoel in het algemeen en dat valt wel mee hoorquote:[..]
Dat wordt afkicken als je weer aant werk gaat
Ooohw, ik dacht dat je bedoelde dat mijn spelling heel slecht wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, dat er een hoop users rondlopen met een zeer slechte spelling, Niet dat mijn spelling perfect is, maar ik maak toch wel een aantal fouten dat lager ligt dan gemiddeld hier op fok!
klagen mag soms wel hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beetje druk maar goed hoor. Mag niet klagen hoewel ik dat soms wel doe.
Ik ga voortaan maar in januari naar de zomer. Warm ,geen gezeik met de beste wensen en dat irritante gedoe en mijn verjaardag met 25+ is ook eens wat anders dan die teringkou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |