Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vaker dan ik. AL ga ik er dit jaar waarschijnlijk wel een keer heen.
Kom 5 keer per week in 020, dus ik vind het niet bijzonder meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.
solquote:
Ik heb het nu puur over de ArenA. niet over de stad zelf. Daar ben ik in 2009 nog een keer heen geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar pr-dingetjes daar. Meestal grachtengordel, dus parkeren is altijd gezellig. Maar amsterdam om zo maar? Nee, nog nooit. Onpersoonlijke stad, tenminste, zo komt het bij mij over.
trevquote:
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...quote:
Heb je ooit wel eens de moeite genomen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
PMen mag ook altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of ik mijn foto nog wel ga plaatsen...
Ik vind het niet bijzonder, ik vind het parkeren allleen zo iritant (en duur). Vijf euro per uur in het centrum vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Kom er 5 keer per week, dus ik vind het niet bijzonder meer.
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Toekito het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)OV-chipkaart%20faalt Chipkaart weer gekraakt
Jij mag um lekker niet zienquote:
Parkeer buiten de centrum gordel (is zowat overal gratis in weekend), neem de tram sta je in 10 minuten en 1,60 in het centrum.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder, ik vind het parkeren allleen zo iritant (en duur). Vijf euro per uur in het centrum vragendan mag ie meteen gewassen, gekeurd en gepimpt worden, mafketels.
dat filmpjequote:
Even na een persdingetje rondlopen? Ja, maar de stad trekt me gewoon niet. Niet genoeg om te denken, ik moet daar eens een dagje heen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens de moeite genomen dan?
Over 2 jaar weer gewoon de bus- en treinkaartjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat filmpje
Het is zo simpel als een fotootje van je telefoon halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |