Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er zondag etenIk zal vast even witte kool bestellen
![]()
daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
OH! En die kutkinderen die staan te schooien om fucking voetbalplaatjes mogen van mij ter plekke afgeschoten worden![]()
![]()
whahaaha staan ze er nu alweerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
OH! En die kutkinderen die staan te schooien om fucking voetbalplaatjes mogen van mij ter plekke afgeschoten worden![]()
![]()
Werkt goed hoorquote:
Succes en have fun Phenoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
Tijd om te douchen, te ontbijten en weer de bergjes door naar christchurch, tot ooit.
ik had geen muntje dus ik moest met zo'n klote trolleyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig had ik hem toen hij nog net een beetje vrolijk was in een wagentje gepropt...pfoe
Die zijn zeker irritantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ben soms wel verwentquote:
Die vind dus wel veel lekkerder dan die van moraquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Beckers komt uit DeurneNet als de frikandel
"Lieve lieve buurtjongetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
you're meanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het al!
Ik ga ze nu die toy story poppetjes geven
Verwend zijn is leuuuuukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben soms wel verwent
[..]
Die vind dus wel veel lekkerder dan die van mora
die ouders mogen wat mij betreft worden gevierendeeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar heb ik ook een hekel aan.
Maar ligt het aan mij of zouden onze ouders dat vroeger verboden hebben op straf van 5 dagen geen eten?
Een beetje mag maar niks meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verwend zijn is leuuuuuk![]()
En klopt, die zijn veeel lekkerder dan van Mora
op zijn minst!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ouders mogen wat mij betreft worden gevierendeeld
Bijna, hij is nu even als een gladiator op zijn blokkenkar aan het racenquote:
eetze RNquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Dus nu voedsel zoeken/maken, tot zo
Succes en eetsequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Dus nu voedsel zoeken/maken, tot zo
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
"Lieve lieve buurtjongetjesIk heb geen voetbalplaatjes
En onthou dat maar even heel goed voor de volgende keer
want de eerstvolgende die over voetbalplaatjes begint schop ik zijn knieschijven doormidden
Duidelijk?
Fijn zo
"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna, hij is nu even als een gladiator op zijn blokkenkar aan het racen
mijne zitten met de DS te spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |