Altijd goed.quote:
Klinkt allemaal goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
De vrouw is er vanavond niet, maar die had voor de kids al aardappels, witte kool en een hamburger klaargezet. Ik heb voor mezelf wat noodles en sate gemaakt, en we hebben alles met z'n 3-en gedeeld
quote:
jaquote:
Haiquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
THIJS luisteren naar je lieve leuke knappe moeder.
niet geslapen bij de gastouder en hij wil he-le-maal NIETS!quote:
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte koolquote:
Na morgen...tot en met dinsdagquote:
Het is nooit goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil een hele beker vol met latte schuimniet alleen de bovenste rand
STquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja
[..]
Hai![]()
Uhuh
[..]
[..]
niet geslapen bij de gastouder en hij wil he-le-maal NIETS!
schoppend en gillend naar boven voor een PI net, tijdens het eten alles zelf willen doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos worden als het niet lukt en dan zeggen dat ik het moet doen en als ik het dan doe de lepel heel boos uit mijn hand slaan![]()
hij gaat zo naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Dat snap ik, hij is helemaal opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ja
[..]
Hai![]()
Uhuh
[..]
[..]
schoppend en gillend naar boven voor een PI net, tijdens het eten alles zelf willen doen, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos worden als het niet lukt en dan zeggen dat ik het moet doen en als ik het dan doe de lepel heel boos uit mijn hand slaan![]()
![]()
![]()
![]()
Balen manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me gwn niet echt best.
Kan dat dan niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil een hele beker vol met latte schuimniet alleen de bovenste rand
jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte kool
wat?quote:
Fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na morgen...tot en met dinsdag
oh dearquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je kan niet altijd alles hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, alleen had 1 van de kids weinig trek in die witte kool
is ook mijn favoriet nietquote:
ooit. Ik heb nu even mijn portie gehad na deze reis. Schiphol zal ik zien, maar zodra de koffers van die band af rollen ben ik naar huis. Kou lijenquote:
Vreemde zaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
De vrouw is er vanavond niet, maar die had voor de kids al aardappels, witte kool en een hamburger klaargezet. Ik heb voor mezelf wat noodles en sate gemaakt, en we hebben alles met z'n 3-en gedeeld
Ik kan hierin je vrouw geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook mijn favoriet nietNet als Bloemkool
Mja vrouwlief vind dat ze alles moeten eten he
uhuh...in de winkel ook joh, alles was NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
oh dearja dat wordt even een enkeltje naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |