quote:Als de clubs eruit komen vertrekt Castaignos per direct
Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten.
Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.
Luc staat open voor de plannen van Inter, zegt zaakwaarnemer Arie Treffers tegen Voetbal international. Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.
Internazionale is naar verluidt bereid om een bedrag te betalen dat kan oplopen tot drie miljoen euro voor Castaignos. Voor Feyenoord is een transfer ook interessant, omdat de geldigheid van het nieuwe contract van de belofte wordt betwist.
Bij een uitspraak van de KNVB-arbitragecommissie in het nadeel van de Rotterdammers, kan Castaignos deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip.
Nee maar ik heb heel sterk het gevoel dat er via Treffers wel een beetje mee gedreigd is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Ruud het volgende:
![]()
![]()
Is er een zaak over dat contract dan? Zo ja, wanneer?
Hond is het ook die Treffersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb heel sterk het gevoel dat er via Treffers wel een beetje mee gedreigd is.
Sinds Treffers begon over rechtsgeldigheid is er nooit meer over verlening gesproken ofja één verkennend gesprek. Daarna was het alleen maar het Inter verhaal,
Triest iddquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Triest idd
Hoop dat ze zn ruiten er uit kankeren.
quote:Dani Fernandez weer op trainingsveld
25 januari 2011
Dani Fernandez kwam rond de klok van 11.30 uur op het trainingsveld, zo meldt Feyenoordtraining.nl. Aan zijn lachende gezicht was te zien dat hij opgetogen was om zijn medespelers weer te zien op het veld. Na de begroeting door diverse spelers ging hij met Toine van de Goolberg op het andere veld aan de slag. De speler is herstellende van zijn tweede zware blessure op rij.
En dat is niet triest??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Triest idd
Hoop dat ze zn ruiten er uit kankeren.
quote:
Half jaar gehuurd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben ze net Swerts gehaald.
Duurt wel ff voordat Fernandez weer wedstrijdfit is hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben ze net Swerts gehaald.
Verbod geven om z'n rotkop nog in de Kuip te laten zien, net als bij PSV destijds gebeurde met die crimineel daar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:35 schreef Siyara het volgende:
Heeft die hond nog andere Feyenoord talenten onder zijn hoede?
Word diegene die dus heeft liggen slapen er ook uit gekicked?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef john-x het volgende:
[..]
Verbod geven om z'n rotkop nog in de Kuip te laten zien, net als bij PSV destijds gebeurde met die crimineel daar.
Het zal wel weer eens niet zo zijn dat Feyenoord z'n zaakjes contractueel niet op orde heeft
Dat is onder verantwoording van Bosz of Beenhakker geweest, zijn er beide al uitgekickt. Maar dan zou je nog bij de jurist uitkomen die de contracten opstelt en nakijkt. Dit soort fouten mogen niet gemaakt worden en in onze situatie al helemaal niet. Het gaat hier om een misstap die je tot enkele miljoenen kan kosten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Word diegene die dus heeft liggen slapen er ook uit gekicked?
Wel zo eerlijk niet?
Bij Ajax verkopen ze overbodige spelers voor meer geld dan wij ons grootste talentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
weer een talent wat weer eens niet opbrengt wat gedacht word.
Dat Blokland zichzelf niet opvreet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
el Ahmadi word verhuurd om ruimte te maken voor een extra spits , en tegelijkertijd dreigt je grootste zelf opgeleide spits voor een bedrag weggedaan waardoor bij de meeste supporters het bloed gaat koken..
kortom we moeten op zoek naar TWEE transfervrije Spitsen die voor een habbekrats hier willen spelen..
wie wil er in godsnaam nog naar deze puinhoop ??
Niemand...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
el Ahmadi word verhuurd om ruimte te maken voor een extra spits , en tegelijkertijd dreigt je grootste zelf opgeleide spits voor een bedrag weggedaan waardoor bij de meeste supporters het bloed gaat koken..
kortom we moeten op zoek naar TWEE transfervrije Spitsen die voor een habbekrats hier willen spelen..
El Ahmadi heb gewoon ernstige ruzie gehad met Been.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
Die politie hield hem alleen tegen vanwege een snelheidsovertreding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi heb gewoon ernstige ruzie gehad met Been.
Schijnt zaterdag ook als een halve zool bij de Kuip te zijn weggereden met politie er bij en alles.
Zal echt wel iets voorgevallen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die politie hield hem alleen tegen vanwege een snelheidsovertreding.
Al die zaakwaarnemers zijn trouwens criminelen, net als mino raiola. Allemaal puur eigenbelang. En dan een beetje stoken bij de clubs zodat zij lekker veel geld krijgen en de spelers onder hun hoede ergens mogen bankzitten
El Ahmadi reed als een idioot de poorten uit en supporters konden nog net wegspringen agenten hebben hem toen een paar honderd meter verder staande gehouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal echt wel iets voorgevallen zijn.
En zo'n gozert als Tim de Cler die maar een andere club moest zoeken na Exelsior zal het ook wel niet zo naar zn zin hebben
Serieus zo erg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
El Ahmaoi reed als een idioot de poorten uit en supporters konden nog net wegspringen agenten hebben hem toen een paar honderd meter verder staande gehouden.
Jep, en blijkbaar is die 'relatie' nooit meer geworden wat het was. Als Karim definitief pleiten is zal hij wel weer een boekje open doen in Vi over de hele situatie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus zo erg?![]()
Hij en Mario hebben toch al eerder een conflict gehad?
Niet gek dat Gini dat zegt, hij kan doen en laten wat hij wil op de bank komt hij toch niet.quote:Wijnaldum steunt Been: 'Volgens mij kun je hem niets verwijten'
Georginio Wijnaldum heeft niet de indruk dat het slachtofferen van Mario Been iets zou veranderen aan de sportieve malaise bij Feyenoord. Been zit na twintig wedstrijden nog steeds in het zadel als coach, terwijl liefst de helft van de duels al verloren ging. Afgelopen weekend kwam er een beschamende 1-0 nederlaag bij tegen De Graafschap. Wijnaldum hoopt echter dat Been het tij uiteindelijk zal keren. Voor hem is het ook niet makkelijk, zegt de middenvelder.
Na de Klassieker van zes dagen geleden sprak Been juist nog woorden van kritiek richting Wijnaldum en diens teamgenoot, Luc Castaignos. Dat ze potentie hebben om goed te worden is duidelijk, maar als je een goeie bent moet je het ook op het veld laten zien. En als je dan ziet wat we voorin laten zien, dan is dat veel te weinig. In deze wedstrijden moet je het laten zien, gaf Been toen aan na de 2-0 nederlaag tegen Ajax. Dat heeft veel met kwaliteit en met lef te maken.
Wijnaldum kraakt in NUsport echter geen kritische noot over zijn coach. Volgens hem heeft trainer Been nog steeds een positieve uitwerking op de groep.Ik denk het wel. Voor hem is het ook niet makkelijk. Vorig jaar speelden hier wat routiniers die heel belangrijk waren in het teamproces. Nu zijn er veel belangrijke krachten weggevallen en moeten we verder met jeugdspelers. Dan wordt het gewoon heel moeilijk. Volgens mij kun je de trainer niets verwijten.
Al met al gelooft Wijnaldum dat de huidige veertiende plaats niet de eindklassering van zijn club zal zijn, dit seizoen. Er zijn nog aardig wat wedstrijden te gaan. Ik denk dat we nog steeds naar boven moeten kijken. Wij komen er echt wel weer bovenop, garandeert de jeugdinternational. Feyenoord gaat komende zondag op bezoek in de Grolsch Veste, bij kampioen FC Twente.
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.quote:Leefbaar wil debat over nieuwe stadion
Leefbaar Rotterdam raadslid Ronald Schneider wil aanstaande donderdag tijdens de raadsvergadering een tweeminutendebat houden over de kosten voor het renoveren van het Stadion Feijenoord.
Volgens Schneider is het financiële kostenplaatje voor een eventuele renovatie momenteel een belangrijk element dat nog ontbreekt in de discussie rond de bouw van een nieuwe Kuip en de ontwikkeling van het Stadionpark. Door de Kuip te renoveren zou het stadion, volgens Leefbaar, nog zeker vijftig jaar behouden kunnen blijven. Eén van de nadelen is echter dat de Kuip dan niet tevens dienst kan doen als evenementenhal. Schneider: Om een goed besluit te kunnen nemen, willen wij de puzzel compleet hebben.
Uit het jaarverslag 2004/2005 van de Stadion Feijenoord N.V. Blijkt dat onderzoek van TNO heeft uitgewezen dat het stadion, met een verhoogd volume in onderhouds- en vervangingsinvesteringen, nog zeker 50 jaar behouden kan blijven. De enige maar is dat de gewenste aanpassingen dan niet allemaal in het huidige stadion zijn te realiseren.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-nieuwe-stadion.html
Als je wil dat Feyenoord financieel kan groeien moeten we natuurlijk eerst die schulden wegwerken, maar stap twee is toch echt wel een nieuw stadion. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van De Kuip, maar ik houd méér van een Feyenoord dat consequent Champions League kan spelen of in ieder geval geld heeft om mee te draaien in de top.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.
Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat is onder verantwoording van Bosz of Beenhakker geweest, zijn er beide al uitgekickt. Maar dan zou je nog bij de jurist uitkomen die de contracten opstelt en nakijkt. Dit soort fouten mogen niet gemaakt worden en in onze situatie al helemaal niet. Het gaat hier om een misstap die je tot enkele miljoenen kan kosten.
Van mij ook niet, maar het zal wel moeten als je weer een topclub wilt worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.
Idd, maar ook in de tijd van v.d. Herik werd veel geblunderd. Al begon dat pas toen hij de touwtjes wat los liet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.
Ja weet ik wel man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je wil dat Feyenoord financieel kan groeien moeten we natuurlijk eerst die schulden wegwerken, maar stap twee is toch echt wel een nieuw stadion. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van De Kuip, maar ik houd méér van een Feyenoord dat consequent Champions League kan spelen of in ieder geval geld heeft om mee te draaien in de top.
Eens. Er moet altijd een spanningsveld zijn tussen dat soort lieden zodat alle aspecten - financieen, korte en lange termijn sportieve resultaten - goed vertegenwoordigd zijn. Leo is een capabele TD zoals hij oa bij Ajax heeft laten zien, maar Feyenoord heeft iemand nodig die met geen of zeer weinig geld toch iets kan doen. En niet al teveel kost, want je hebt niks aan dure TD zonder dat je geld hebt ><quote:Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.
Ben ik met je eens, maar de bouwplannen zagen er zeker niet zo uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja weet ik wel man.
Maar de Kuip is zo mooi. Zoveel herinneringen en zoveel sfeer.![]()
Ben een beetje bang voor het Arena effect
Zou het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de bouwplannen zagen er zeker niet zo uit.
Maakt niet uit, 'gewone' plekken zullen er genoeg blijven hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou het?
Er komen dan meer business-plaatsen toch?
Precies, ruimte voor de fans zal zeker blijven en zal sowieso wel groeien ten opzichte van de Kuip!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Maakt niet uit, 'gewone' plekken zullen er genoeg blijven hoor.Nog wel meer dan nu. En die business-plekken zijn hard nodig mocht je interessant willen blijven voor sponsors.
Ja, misschien zelfs wat teveel. Ik weet niet of Feyenoord wekelijks meer dan 50.000 mensen kan trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, ruimte voor de fans zal zeker blijven en zal sowieso wel groeien ten opzichte van de Kuip!
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, dan zitten de hoogste rijen gewoon niet vol en dan boeit het nog geen fuckquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfs wat teveel. Ik weet niet of Feyenoord wekelijks meer dan 50.000 mensen kan trekken.
Onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef john-x het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar het zal wel moeten als je weer een topclub wilt worden.
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?quote:
Sorry maar dit Feyenoord zal komend seizoen niet eens volle zalen trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?
Kuip is niet degelijk genoeg, faciliteiten zijn dramatisch voor skyboxen e.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar dit Feyenoord zal komend seizoen niet eens volle zalen trekken.
Met andere woorden je mag blij zijn als er 35.000 zitten gemiddeld 2011/2012.
Waarom moet je dan naar een stadion van 70.000? Dat is een half leeg stadion wat je dan hebt. Denk je dat je skyboxen vol gaat krijgen?
Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Overigens hebben zowel Twente als AZ als Heerenveen aanzienlijk minder skyboxplaatsen dat Feyenoord nu al heeft.
Je krijgt dat stadion niet kado van de gemeente Rotterdam he. Er zal aanzienlijk meer huur betaald moeten gaan worden.
Neuh.... als de Kuip degelijk genoeg blijkt te zijn lekker blijven zitten
De Kuip zit volgend jaar gewoon net zo vol als dit jaar hoor, zolang we maar niet degraderen, dat zou echt een doodssteek zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar een stadion van 70.000? Dat is een half leeg stadion wat je dan hebt. Denk je dat je skyboxen vol gaat krijgen?
Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Overigens hebben zowel Twente als AZ als Heerenveen aanzienlijk minder skyboxplaatsen dat Feyenoord nu al heeft.
Je krijgt dat stadion niet kado van de gemeente Rotterdam he. Er zal aanzienlijk meer huur betaald moeten gaan worden.
Dat is 2011/2012. Tegen de tijd dat dat stadion er eindelijk is moet je weer om de titel spelen. Al vind ik 70.000 ook erg overdreven, 60.000 is genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ, Twente en Heerenveen zijn dan ook provincieclubjes die wij in 2020 moeten verpletteren in alle opzichten. Het nieuwe stadion moet het nummer 1 concert/evenementen-gebouw van Nederland worden.quote:Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Idd. Natuurlijk is het zonde om de Kuip te verlaten maar om vooruit te kunnen moet dat. De realiteit moet je nu even boven je sentimenten zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De Kuip zit volgend jaar gewoon net zo vol als dit jaar hoor, zolang we maar niet degraderen, dat zou echt een doodssteek zijn.
Overigens zie ik niet in hoe je De Kuip zo kunt verbouwen dat het commerciële aspect groeit en er ook meer mensen in kunnen? Sowieso moet je je stadion niet bouwen op de situatie nu, maar hoe het in de toekomst is; er moeten groeimogelijkheden zijn. Ook moet je niet alleen denken aan skyboxplaatsen alleen maar ook aan bijvoorbeeld een hoogwaardig restaurant waar zakelijke diners kunnen worden genuttigd, dat is in de Kuip ook niet te doen.
Sowieso is de Kuip natuurlijk al ontzettend oud, een extra ring oid zou een enorm lastige operatie zijn, waarbij de fundering flink verstevigd moet worden en ik denk dat je dan al aan tientallen miljoenen moet denken. Zoals macca728 zegt moet je natuurlijk ook aan concerten en activiteiten denken... Zou me niets verbazen als dat alleen je al een paar miljoen per jaar extra oplevert.
Knap zeg, dat je het zo goed weet. Laat dat nou maar aan de gemeente etc. over. En met een beetje logisch verstand zie je ook wel de feiten in.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
Er is toch helemaal geen gebrek aan zitplaatsen t.o.v. de interesse voor kaarten of wel?
Waarom zouden we er dan een ring op moeten zetten als die niet bezet gaat worden?
En zo gammel is volgens die onderzoekers de Kuip helemaal niet. Ze kan nog nog prima 50 jaar mee bouwtechnisch gezien![]()
En een hoogwaardig restaurant kan prima geïmplementeerd worden bij de Brasserie.
Sowieso moet je dus echt ff niet denken dat het nieuwe stadion van Feyenoord is.
De inkomsten uit concerten e.d. zullen rechtstreeks naar event-organisators als Mojo gaan. Europese finale zal je wellicht één keer krijgen. Heb je ook geen nieuw stadion voor nodig.
Je moet pas uitwijken naar een nieuw stadion als aantoonbaar is dat dit niet meer werkt. Of als uitbreiding in het belang van de club is omdat er wachtlijsten staan.
Tot die tijd gewoon lekker voetballen in de Kuip.
Opknappen kost max 20 miljoen, een heel nieuw stadion bouwen 650 miljoen. Waar hebben we het over zeg.
Doe ik ook. En die onderzoeken (terecht) de alternatieven van een renovatie voor ze lukraak een nieuw stadion neerplempen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je het zo goed weet. Laat dat nou maar aan de gemeente etc. over.
Dat is zeker wel terecht ja, dat ze het onderzoeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe ik ook. En die onderzoeken (terecht) de alternatieven van een renovatie voor ze lukraak een nieuw stadion neerplempen.
Het 5-jaren plan van Gudde kan alvast weer de vuilnisbak in volgens mij ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef Jorwol het volgende:
Ach we zien het allemaal wel, voorlopig kunnen we minstens nog 6-7 jaar van De Kuip genieten, tegen de tijd dat de gemeente eindelijk eens goedkeurt zijn we sowieso ook nog wel jaren verder
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef john-x het volgende:
[..]
Het 5-jaren plan van Gudde kan alvast weer de vuilnisbak in volgens mij ja.
Precies!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.
Maar tussen de start van de bouw van zo'n stadion en de oplevering zit ook weer een jaar of 5, 6. Wat je dit seizoen doet mag dus eigenlijk geen grote invloed hebben op die plannen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.
Zie m'n reactie hierboven. Je moet zo'n 7 jaar vooruit plannen dus nu 14e staan moet volledig los staan van de plannen over 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Mensen zijn soms zo fucking opportunistisch soms als het om de club gaat:
Moet je bijvoorbeeld dit topic lezen:
Woerts: "met nieuw stadion begroting Feyenoord 100 miljoen"
En spiegel dat ff met de realiteit van vandaag. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad lijkt me.....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Mensen zijn soms zo fucking opportunistisch soms als het om de club gaat:
Moet je bijvoorbeeld dit topic lezen:
Woerts: "met nieuw stadion begroting Feyenoord 100 miljoen"
En spiegel dat ff met de realiteit van vandaag. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad lijkt me.....
Hee een ajaciedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Die woerts heeft het vermogen van logisch redeneren verloren.
Dat is zeker waar en ik vind het ook alleen maar goed dat alle opties worden onderzocht, maar punt is wel, dat als je het voetbaltechnisch niet op de rails krijgt je ook niets aan een groot stadion hebt. Daar zou wel de focus moeten liggen, dan staat dat stadion er maar 1 of 2 jaar later, boeie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Maar tussen de start van de bouw van zo'n stadion en de oplevering zit ook weer een jaar of 5, 6. Wat je dit seizoen doet mag dus eigenlijk geen grote invloed hebben op die plannen.
Mijn excuses dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
De lui die mij in eerdere topics beschuldigden van trollen toen ik zei dat feyenoord een zeer matig elftal heeft zouden gisteren eens naar VI moeten kijken.
Gijp: Er zít gewoon niet meer in!
Hij verwoorde precies wat ik denk.
Voor Gijpie is alles behalve Barcelona het niveau van de jupiler league. .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
De lui die mij in eerdere topics beschuldigden van trollen toen ik zei dat feyenoord een zeer matig elftal heeft zouden gisteren eens naar VI moeten kijken.
Pfffff vorig jaar werden we 4e . Dan zou ondanks het wegvallen van Gio en Makaay een plekkie rond de middenmoot nu makkelijk haalbaar moeten zijn. Mario moet gewoon eens stoppen met zijn eeuwige losergedrag door zich achter vanalles te verschuilen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
Ben nie boos hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Jorwol het volgende:
Rustig Stokstaart, rustig maar. Niet teveel happen..
Je snapt ook wel dat ik niet zeg dat ik gelijk heb omdat Gijp het zegt, het is alleen geen getroll wat werd geïnsinueerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn excuses dan.
Als van der Gijp het zegt is het natuurlijk waar.
Ik ben van mening dat dat dus ook zwaar boven het niveau van feyenoord was. Ze hebben het toen boven verwachting fantastisch gedaan, net zoiets als dat Roda nu 4e zou worden, of ADO. Van diezelfde "klasse" is feyenoord op dit moment ook gewoon zoals ik het ziequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pfffff vorig jaar werden we 4e . Dan zou ondanks het wegvallen van Gio en Makaay een plekkie rond de middenmoot nu makkelijk haalbaar moeten zijn. Mario moet gewoon eens stoppen met zijn eeuwige losergedrag door zich achter vanalles te verschuilen.
Fucking jonge apen mogen maar wat aankloten want ach ze weten immers niet beter![]()
Komop zeg mouwen opstropen en met hulp van het Legioen er boven op knallen. Laffe berusting past niet bij een club van onse statuur. Als je verliest dan strijdend maar niet op deze manier.
Oh jawel, dan wel inderdaad, dat is echter meer dan een kwart van je team, ik had het over het huidige teamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Lastpost het volgende:
Ach, 4 middelmatige maar ervaren spelers op verschillende posities van willekeurige Eredivisie-clubs met de eigenschappen die we nu missen op kritieke posities en we doen gewoon mee om de plekken 5 tot 9.
Laten we onszelf vooral gaan voorhouden dat we een degradatie-waardige selectie hebben en dat er niet meer in zit.
Met dit team inclusief alle blessures, Been en diens tactisch falen horen we gewoon tussen plek 8 en 12 te spelen, alles daaronder (boven dus qua ranglijstpositie) is gewoon het falen van dit team want ze kunnen wel degelijk veel beter dan ze nu doen.
Neuh ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dat dus ook zwaar boven het niveau van feyenoord was. Ze hebben het toen boven verwachting fantastisch gedaan, net zoiets als dat Roda nu 4e zou worden, of ADO. Van diezelfde "klasse" is feyenoord op dit moment ook gewoon zoals ik het zie
De Kuip, het enige stadion wat nu al geschikt was voor een eventueel WK in 2018. Met de Kuip kan Feijenoord gewoon verder de komende twintig jaar. Onze begrotingen was jarenlang veel hoger, maar door wanbeleid naar beneden bijgesteld, dat had helemaal niets van doen met de 'slechte' Kuip.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?
Qua commerciële exploitatie is het gewoon een beperkt en oud stadion. Onze begroting was jarenlang juist dóór wanbeleid veel hoger, omdat bepaalde personen dachten dat we toch wel weer eventjes CL haalden en toch wel weer eventjes kampioen werden etc. Dat is opportunistisch begroten en daar is de club bijna aan ten onder gegaan. Natuurlijk kunnen we best in de Kuip blijven, maar om niet verder achter te raken bij de concurrentie zul je tussen nu en 10-15 jaar echt wel naar een ander stadion moeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De Kuip, het enige stadion wat nu al geschikt was voor een eventueel WK in 2018. Met de Kuip kan Feijenoord gewoon verder de komende twintig jaar. Onze begrotingen was jarenlang veel hoger, maar door wanbeleid naar beneden bijgesteld, dat had helemaal niets van doen met de 'slechte' Kuip.
Zo een onzin om de Kuip een beperkt stadion te noemen. Doet in geen enkele zin onder voor de andere, nieuwere stadions in Nederland.
Wat heb deze Kuip volgens jou wat een nieuwe Kuip wel zou hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Qua commerciële exploitatie is het gewoon een beperkt en oud stadion. Onze begroting was jarenlang juist dóór wanbeleid veel hoger, omdat bepaalde personen dachten dat we toch wel weer eventjes CL haalden en toch wel weer eventjes kampioen werden etc. Dat is opportunistisch begroten en daar is de club bijna aan ten onder gegaan. Natuurlijk kunnen we best in de Kuip blijven, maar om niet verder achter te raken bij de concurrentie zul je tussen nu en 10-15 jaar echt wel naar een ander stadion moeten.
Je hebt er nú ook geen bagger aan, dat zeg ik zelf ook, maar wanneer de economie weer aantrekt en bedrijven weer geld hebben én als Feyenoord weer beter presteert zitten die business-seats vanzelf weer vol. Op het gebied van horeca e.d. moet inderdaad ook een flinke slag mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb deze Kuip volgens jou wat een nieuwe Kuip wel zou hebben?
Nogmaals gebrek aan business-seats is onzin want bijna de helft staat leeg momenteel.
Ze zouden wel wat aan de horeca mogen doen. Het is toch te kut dat als je in de rust ff koffie wilt halen je nog moet rennen omdat het anders op is.
Precies joh, we zien het allemaal wel, duurt toch nog jaren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Hamilcar het volgende:
Business-seats is niet een skybox. Je wilt boxen aan bedrijven verkopen, die dan weer vertegenwoordigers met klanten ergens heen kunnen laten gaan. Zo'n sky-box levert je belachelijk veel geld op en nieuwe stadions integreren skyboxen beter in hun model dan een oud stadion als de Kuip. Dat een nieuw stadion veel meer kan gaan opleveren is dan ook niet zo'n raar idee - het is alleen de vraag hoe je dat gaat financieeren en of het opweegt tegen desnoods een grondige renovatie van de Kuip.
Dat kan ik je niet vertellen, maar de gemeente lijkt er druk mee bezig te zijn
Been stuurt gewoon aan op een vertrek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
Snap werkelijk niet waarom Mario er niet voor openstaat om Willem mee te laten lopen.
Willem is toch gewoon de grootste oer en oer Feyenoorder die je je maar kan bedenken.
Waarom zou je die in godsnaam wantrouwen?
Ja daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Been stuurt gewoon aan op een vertrek.
Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Ebbao het volgende:
Een Maldini die zo nu en dan op een training verschijnt kan je niet vergelijken met iemand die je in dienst neemt.
Ik vind het juist wel goed dat Mario op zijn strepen blijft staan, indien hij dit niet doet zal dit vroeg laat toch weer uitkomen en bovendien grotere gevolgen hebben (iemand zal dan weer moeten opstappen / ontslagen worden = geld)
Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?
Sterker nog dat wil Willem helemaal niet. Die wil lekker golfen en daarnaast wat ouwehoeren op de club in de hoop de situatie te verbeteren.
Is toch heerlijk man als jong gassie stijf onder allerlei stress om zo'n icoon en vooral droogkloot af en toe ff voorbij te zien komen fietsen .
Ach man zijn hele insteek ademt wantrouwen uit:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.
Uitlatingen van Been over een situatie zoals jij schetst zijn er volgens mij niet.
quote:Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn, zei Been tegen de NOS.
Wat is dat voor arrogante tyfushouding joh. Willem is een held. Idd zn beste tijd als trainer gehad maar dat heeft die vanaf het eerste moment gezegd. Dat het hem daar helemaal niet om te doen is.quote:Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.''
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
Been is gewoon bang voor v Hanegem.
Bang dat het met Willem op de achtergrond opeens wel zou gaan draaien.
Bang voor zijn eigen positie....
Nee joh gewoon logisch nadenken af en toequote:
veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef PIETR het volgende:
Mario is ook een echte Feyenoorder. En waarom zou het goed gaan met Willem erbij? Bij Utrecht vertrok ie ook, door een gat in een hek, na weinig te hebben klaargespeeld daar ..
Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..
stel je voor dat het dan wel ineens loopt..
hij zakt meer en meer weg in aanzien
Willem wil dat zelf niet eens in die rol. Heeft die herhaaldelijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.
En is Willem een verbetering tov Been? Denk het niet.
quote:Been gaat met Van Hanegem het gesprek aan
Mario Been voert deze week een gesprek met Willem van Hanegem. De Feyenoord-trainer geeft hiermee gehoor aan het verzoek van zowel geldschieters als supporters van de Rotterdamse club.
Omdat club-icoon Van Hanegem het slechte spel van Feyenoord van de laatste maanden maar moeilijk kon verdragen bood hij zijn diensten meerdere malen aan. De Kromme deed dit in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiele functie voor hem klaarligt.
De aanbieding van Van Hanegem om Feyenoord te helpen ging een eigen leven leiden omdat beide partijen weigerde de telefoon op te pakken en de ander te bellen. Sinds de nederlagen tegen Ajax en De Graafschap had men er daardoor in alle geledingen van de club een mening over. Toen het gerucht rond ging dat een Feyenoord-sponsor al gesproken zou hebben met Van Hanegem reageerde Been zeer geirriteerd. Hij zou dat als een ondermijning van zijn gezag zien. Omdat diverse investeerders (verenigd in de Vrienden van Feyenoord) er op bleven aandringen dat er naar Van Hanegem geluisterd moet worden komt het gesprek tussen hem en Been er nu toch.
En niet te vergeten een super gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Willem toevoegen aan je staf kan nooit kwaad. Op en top Feyenoorder, zeer veel verstand van voetbal en bovendien een warm mens.
En als ik dan Been voor de camera zie zeggen dat hij gewoon door blijft gaan op de ingeslagen weg terwijl Feyenoord dit seizoen al 5 keer gelijk heeft gespeeld en 10 keer verloren, waaronder 10-0 tegen PSV.
quote:El Ahmadi per direct naar Dubai
Karim El Ahmadi speelt de rest van dit seizoen voor Al-Ahli. Feyenoord verhuurt de 25-jarige middenvelder voor een half jaar aan de club uit Dubai.
Trainer Mario Been laat op de site van Feyenoord weten dat hij El Ahmadi graag had willen gebruiken de rest van het seizoen. ,,De situatie is zo dat we op dit moment meer behoefte hebben aan een aanvallende impuls. Op het middenveld zitten we wat ruimer in onze keuzes.''
El Ahmadi maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Twente naar Feyenoord. Hij speelde dit seizoen vijftien competitiewedstrijden voor de Rotterdamse club. Door het vertrek van de middenvelder komt er ruimte in de salarissfeer en hoopt Feyenoord zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een aanvaller.
quote:Fer richt zich op Vitesse
Feyenoord-middenvelder Leroy Fer heeft van de medische staf het advies gekregen zich te richten op de wedstrijd tegen Vitesse. De wedstrijd van komend weekend tegen FC Twente komt voor hem te vroeg.
De 21-jarige Fer raakte in de uitwedstrijd tegen PSV geblesseerd aan zijn knie. Na maanden revalideren wordt de uitwedstrijd tegen Vitesse van zondag zes februari het nieuwe doel.
quote:Loopbaan Beenhakker nog niet voorbij
De loopbaan van Leo Beenhakker is nog niet voorbij. Dit meldde hij voordat hij op non-actief werd gezet aan NUsport. "De kans is groot dat ik nog bij een andere club opduik", vertelde Beenhakker aan het sportmagazine.
"Mijn carriere is hopelijk nog niet voorbij. Ik amuseer me nog altijd heel erg in dit wereldje. Zolang het lijf nog wil, de geest nog fris is en ik het nog leuk vind, blijf ik actief". Beenhakker werd maandag als technisch directeur op non-actief gezet bij Feyenoord, naar aanleiding van zijn kritische uitlatingen aan het adres van de directie bij Feyenoord.
quote:Feyenoord hofleverancier Oranje onder 17
Feyenoord levert de meeste talent aan Oranje onder 17. De Rotterdamse coach Albert Stuivenberg selecteerde zeven Feyenoorders en twee Spartanen voor de stage die als voorbereiding dient voor de oefeninterland tegen Griekenland.
Anass Achahbar, Jean-Paul Boetius, Vincent Jansen, Boy de Jong, Terence Kongolo, Karim Rekik en Joey Sleegers zijn de zeven Feyenoorder die naar Griekenland af zullen reizen. Ruben Valk en Jetro Willems zijn de twee geselecteerde Spartanen. In totaal zijn er 24 spelers geselecteerd, waarvan coach Stuivenberg er achttien van over wil houden. De oefeninterland zal op acht februari worden gespeeld.
Groot gelijk, ben ook niet geweest om precies diezelfde reden.quote:Willem van Hanegem schitterde afgelopen zaterdag door afwezigheid op het 'Feest van de Eeuw' van Feyenoord. Supporters vroegen zich af waarom 'de Kromme' niet op kwam dagen, en een minder populaire oud-Feyenoorder, Johan Cruijff, juist wel aanwezig was. Van Hanegem had naar eigen zeggen 'geen goed gevoel' bij het feest.
Dat zei de huidig FC Utrecht-trainer in het televisieprogramma Holland Sport. 'Ik had geen speciaal gevoel erbij en dan moet je het ook niet doen, het feest was ook door grote zakenmensen georganiseerd en niet door de club zelf.'
De reactie van Feyenoord op zijn afzegging kon het boegbeeld van de Rotterdammers al helemaal niet bekoren. 'Ze zeiden dat ik maling heb aan de supporters van Feyenoord, met dat soort dingen heb je helemaal geen kans van slagen, ik laat me niet chanteren.'
quote:Castaignos staat open voor directe transfer naar Inter
Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc Castaignos kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten.
Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.
'Luc staat open voor de plannen van Inter', zegt zaakwaarnemer Arie Treffers tegen Voetbal international. 'Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.'
Internazionale is naar verluidt bereid om een bedrag te betalen dat kan oplopen tot drie miljoen euro voor Castaignos. Voor Feyenoord is een transfer ook interessant, omdat de geldigheid van het nieuwe contract van de belofte wordt betwist.
Bij een uitspraak van de KNVB-arbitragecommissie in het nadeel van de Rotterdammers, kan Castaignos deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip.
quote:Been sluit rol voor Van Hanegem als assistent uit
Mario Been sluit uit dat Willem van Hanegem een rol in de technische staf van Feyenoord gaat bekleden. Wel gaat de trainer met het clubicoon in gesprek.
Het gerucht ging dat Van Hanegem een rol bij het eerste elftal zou kunnen gaan vervullen, maar dat wordt door Been dus resoluut ontkracht. 'Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen. Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar', aldus een strijdlustige Been
Zijn er niet ergens statistieken met daarin het aantal blessure-dagen per club?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Toch nog een beetje positief nieuws. Schaken zal niet meer spelen dit seizoen.
Of zouden we hem op dit moment wel nodig hebben?
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen.quote:Seizoen Schaken mogelijk al voorbij
Feyenoord kan waarschijnlijk de rest van het seizoen geen beroep meer doen op Ruben Schaken. De aanvaller is vandaag in Rotterdam aan zijn knie geopereerd en is vier tot zes maanden uitgeschakeld.
Schaken werd geopereerd aan zijn rechterknie vanwege kraakbeenschade. Ook werd een loszittend stukje kraakbeen verwijderd. Schaken had al enkele weken last van zijn knie en ging daarom niet mee op trainingskamp naar Oman.
De 28-jarige aanvaller kwam afgelopen zomer transfervrij over van VVV-Venlo en speelde tot dusver elf competitieduels voor Feyenoord.
quote:Het Hongaarse Ujpesti TE zegt nog van niets te weten over een akkoord met Feyenoord over een eventueel meerjaarig verblijf van Krisztián Simon in Rotterdam. Het 19-jarige talent speelt momenteel op huurbasis voor de Rotterdammers.
Volgens Feyenoord is er met zijn vorige club, Ujpesti, al een akkoord bereikt over een optie tot koop aan het eind van dit seizoen. De Hongaren ontkennen dit echter. "Dat is nog helemaal niet rond", aldus trainer Zoltan Kovacs over de berichten van Feyenoord. Ook zegt de trainer dat het weinig had gescheeld of Simon had een contract bij het Duitse TSG 1899 Hoffenheim ondertekend. "Hij had zijn woord echter al gegeven aan de mensen van Feyenoord en wilde daar niet op terugkomen", aldus de oefenmeester op de officiële website van zijn club.
"Met het bedrag dat Hoffenheim voor hem over had had hij de duurste speler in onze clubhistorie kunnen worden." Naar verluidt lag dit bedrag rond de zeven ton. "We wilden Krisztián niet richting een bepaalde club sturen, hij was al rond met Feyenoord", zo belsuit Kovacs. Opmerkelijk genoeg bevesigt Simon dit zelf ook tegenover Origo.hu. "Ik had bij Hoffenheim veel meer kunnen verdienen, maar ik had al een akkoord met Feyenoord", aldus de de Hongaar.
Bron: Soccernews.nl
Weglopen als het eventjes ietsje minder gaat hè. Nepsupporter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen.![]()
Zit er dan echt helemaal geen bodem in die gifbeker ?
quote:
Dit is juist een flinke slok uit de gifbeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!
Ik neem aan dat ze een huursom krijgen of dat ze een optie tot koop in de huurovereenkomst hebben staan. El Ahmadi is sowieso niet de goedkoopste en het wegvallen van zijn salaris zal ook positief zijn in verband met het eventueel aantrekken van spelers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Calciumdude het volgende:
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Je denkt werkelijk dat ik een traan laat om Schaken ? Of je nu zonder rechtsbuiten het veld op komt of met Schaken, het verschil is 0.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef msnk het volgende:
[..]
PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig
Mokotjo lijkt me en daarna Fer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Owja Leroy is er straks natuurlijk ook weer bij. Al schijnt het dan ff tegen te zitten met die klote blessurequote:
Eventueel alleen halen als reserve voor Beukering. Zo'n Ruud of hoe hij dan ook heten mag hoeft natuurlijk niet direct te rekenen op een basissplaats.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
Bron: Voetbalzone.nlquote:Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde. De hoofdtrainer van Feyenoord gaat graag met het clubicoon om tafel, maar wil Van Hanegem niet als zijn assistent hebben. “Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn”, zei Been tegen de NOS.
Van Hanegem toont zich in zijn columns vaak kritisch over Feyenoord en bood al diverse malen zijn hulp aan, maar werd naar eigen zeggen nog niet benaderd door de Rotterdamse club. Geruchten rondom Feyenoord beweerden dat Van Hanegem in beeld zou zijn om plaats te nemen op de bank bij zijn jeugdliefde, maar daar wil Been niets van weten.
“Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar”, zei Been. “Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.'' Maandag nam Beens klankbord Leo Beenhakker al afscheid van Feyenoord.
Eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Waar precies eist Willem dan een rol in de technische staf? Hij wil de club alleen vooruit helpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
Sluit ook niet uit dat Mario zn dagen zijn geteld en Willem dit seizoen af gaat maken. Als interim.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)
Ow komen we weer met dat salaris waarvan niemand weet of dat klopt. Maar Derksen zegt het hequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)
Ik denk dat het óf Willem óf Mario wordt.. Het is jammer dat we niks kunnen betalen, anders zou een andere trainer zonder ''Feyenoordhart'' het beste zijn voor deze groep denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sluit ook niet uit dat Mario zn dagen zijn geteld en Willem dit seizoen af gaat maken. Als interim.
Eigenlijk hoop ik dat niet. Gewoon Mario en Willem samen. Op basis van wederzijds respect.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn....
Maar als je dit gezeik alweer leest kun je zelf wel bedenken welke kant het op zal gaan.
Mijn punt is wel duidelijk, toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ow komen we weer met dat salaris waarvan niemand weet of dat klopt. Maar Derksen zegt het he
Even los van onze sentimenten. Been is hoofdtrainer en vult zelf z'n staf in. Het lijkt me dat dat ook contractueel vastgelegd is. Als men Been WvH opdringt is dat een pure motie van wantrouwen, welke trainer gaat daarmee akkoord?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sluit ook niet uit dat Mario zn dagen zijn geteld en Willem dit seizoen af gaat maken. Als interim.
Eigenlijk hoop ik dat niet. Gewoon Mario en Willem samen. Op basis van wederzijds respect.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn....
Maar als je dit gezeik alweer leest kun je zelf wel bedenken welke kant het op zal gaan.
Been nodigt hem toch ook uit voor een gesprek? En als de journalist vraagt of hij een plekje vrij heeft in zijn technische staf geeft hij daar ook gewoon antwoord op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Niet echt hoor. Alhoewel ik ook weinig vertrouwen in Been heb, kan ik me voorstellen dat je niet zomaar je baan eraan geeft zonder afkoopsom. Het strookt niet met z'n uitlatingen over een echte Feyenoorder te zijn maar wie neemt dat serieus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mijn punt is wel duidelijk, toch?
De man zelf zal vast denken dat hij het nog kan redden.. Maar op een gegeven moment is het over, althans zo zie ik het. Een zakkenvuller vind ik het niet, eerder iemand met gebrek aan zelfreflectie, ik hoor hem zelden zichzelf de schuld geven of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:
Nog een paar weken en Mario is voor sommige niets meer dan een ordinaire zakkenvuller zonder Feyenoord gevoel.
Eigenlijk verdiend hij op basis van de resultaten gewoon rechtstreeks ontslag. Als je zo enorm kut presteert.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Even los van onze sentimenten. Been is hoofdtrainer en vult zelf z'n staf in. Het lijkt me dat dat ook contractueel vastgelegd is. Als men Been WvH opdringt is dat een pure motie van wantrouwen, welke trainer gaat daarmee akkoord?
Wellicht lag dat ook contractueel vast dat bij een positieve evaluatie na het eerste jaar, er verlengd zou worden, een 2 jarig contract is niet lang natuurlijk om iets op te bouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
Heb eigenlijk ook nooit begrepen waarom Beens contract tussentijds zo nodig verlengd moest worden.
Ontslag kunnen we niet betalen en zou jij je baan er zomaar aangeven? Dat bedoel ik dus, Been zal zelf op moeten stappen en dat doet hij nog niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk verdiend hij op basis van de resultaten gewoon rechtstreeks ontslag. Als je zo enorm kut presteert.
Dan komt men met een handreiking in de vorm van Willem en ga je arrogant lopen doen.
Ja IK Mario been heb er volop vertrouwen in. Zelfde riedeltje alleen niemand heeft er nog vertrouwen in.
Klopt maar dan rijst nog altijd de vraag of iemand anders er meer uithaalt. Wij kunnen wel denken van wel maar je hebt 0,0 garanties.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
De man zelf zal vast denken dat hij het nog kan redden.. Maar op een gegeven moment is het over, althans zo zie ik het. Een zakkenvuller vind ik het niet, eerder iemand met gebrek aan zelfreflectie, ik hoor hem zelden zichzelf de schuld geven of ligt dat aan mij?
Was dat niet tijdens de sentimentele fase direct na de 10-0 afstraffing in Eindhoven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wellicht lag dat ook contractueel vast dat bij een positieve evaluatie na het eerste jaar, er verlengd zou worden, een 2 jarig contract is niet lang natuurlijk om iets op te bouwen.
Garanties zijn er nooit en zo werkt het ook niet.. Ik zeg ook niet dat Mario weg moet, maar een nieuwe impuls voor die jongens in de vorm van van Hanegem lijkt mij echt echt niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt maar dan rijst nog altijd de vraag of iemand anders er meer uithaalt. Wij kunnen wel denken van wel maar je hebt 0,0 garanties.
Hij kan dan toch gewoon Willem in een bijrol accepteren louter in het belang van de club?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ontslag kunnen we niet betalen en zou jij je baan er zomaar aangeven? Dat bedoel ik dus, Been zal zelf op moeten stappen en dat doet hij nog niet.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens de sentimentele fase direct na de 10-0 afstraffing in Eindhoven?
Ja ben er ook nog steeds ziek van. En eigenlijk heb ik het Mario ook nooit helemaal vergeven.quote:
Nee mij ook niet maar ik snap wel dat Been dat niet wil, zoiets staat gelijk aan het toegeven van eigen falen. En welk mens geeft dat graag toe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Garanties zijn er nooit en zo werkt het ook niet.. Ik zeg ook niet dat Mario weg moet, maar een nieuwe impuls voor die jongens in de vorm van van Hanegem lijkt mij echt echt niet verkeerd.
Ik ben het volkomen met je eens maar zo zitten mensen niet in elkaar. Bovendien zijn Been en Blokland goede maatjes dus het in een spel van intriges van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan dan toch gewoon Willem in een bijrol accepteren louter in het belang van de club?
Ik snap die arrogantie/trots niet meer. Hij faalt gewoon keihard als trainer en dan moet je in het belang van Feyenoord ook wel eens heel ff je eigen trots en perikelen opzij kunnen zetten.
Staan we er nou redelijk voor dan kan ik dat begrijpen. Maar je kan toch begrijpen dat mensen de neiging hebben te denken dat ingrijpen noodzakelijk is?
Zeker als je net een shitload aan geld in de club gestoken hebt.
Bron: Voetbalprimeur.nlquote:'AZ en Feyenoord hebben Kubik op het oog'
Frantisek Kubik staat in de belangstelling van Feyenoord en AZ, meldt het Algemeen Dagblad. De aanvaller speelt dit seizoen voor ADO Den Haag, dat de Slowaak huurt van AS Trencin.
De 21-jarige aanvaller heeft in de eerste helft van het seizoen indruk gemaakt op zowel AZ als Feyenoord, dat de jongeling met grote belangstelling volgt. ADO heeft tot het einde van het seizoen op huurbasis de beschikking over Kubik, die daarna mogelijk terugkeert naar de club van Tscheu la Ling.
Kubik, die in achttien competitiewedstrijden tien keer vroegtijdig naar de kant werd gehaald, maakt op de vleugels bij ADO indruk. Tijdens het lopende seizoen, waarin de club van trainer John van den Brom momenteel de achtste plaats bezet op de ranglijst, scoorde de voorhoedespeler zes keer en leverde hij al drie assists.
Waarom? Been heeft al gezegd dat er minimaal een speler bij gaat komen. En dat kan ook niet anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Paul-89 het volgende:
Opvallend dat Feyenoord weer regelmatig genoemd wordt bij transfergeruchten.
Omdat Leo Beenhakker zonder geld heel europa door moest en dat er niets van kwam omdat Feyenoord nergens geld voor heeft. Waar ga je nu dan spelers van halen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Waarom? Been heeft al gezegd dat er minimaal een speler bij gaat komen. En dat kan ook niet anders.
Ik denk Castaignos z'n transfersom.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Leo Beenhakker zonder geld heel europa door moest en dat er niets van kwam omdat Feyenoord nergens geld voor heeft. Waar ga je nu dan spelers van halen ?
Van het salaris van El Dramadi ? Het lijkt me dat ze dat toch eerst weer in de schulden moeten steken.
quote:We beginnen dit keer in Italië, waar Internazionale zoekt naar een nieuwe aanvaller. Giampaolo Pazzini (Sampdoria) is de grote favoriet van voorzitter Massimo Moratti, terwijl ook Alexis Sánchez (Udinese) nog op de verlanglijst staat.
Feyenoord-spits Luc Castaignos is ook nog altijd in beeld, maar de Nerazzurri zien in het talent nog geen directe versterking. Mochten Pazzini en Sánchez niet haalbaar blijken, dan zijn ook Valeri Bojinov (Parma), Andrea Caracciolo (Brescia), Luís Fabiano (Sevilla) en Miroslav Klose (Bayern München) nog kanshebber.
en dat is dan weer heel gek!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:
Nog een paar weken en Mario is voor sommige niets meer dan een ordinaire zakkenvuller zonder Feyenoord gevoel.
Ja, mensen vormen veels te veel hun mening door de media. Als Mario weigert op te geven dan is het vanwege het salaris, want ja Derksen heeft gezegd dat Mario een miljoen per jaar krijgt. En wie gaat dat nu even opzeggen ?quote:
Heb niets tegen dat Been aanblijft als trainer , maar hij plaatst zich met zijn houding tov De Kromme boven de club.quote:
quote:Feyenoord haalt Japanner Miyaichi
Feyenoord is dichtbij een overeenkomst met Arsenal om de Japanner Ryo Miyaichi voor de rest van het seizoen te huren. De Rotterdammers moeten alleen de laatste papieren nog op orde brengen.
Miyaichi traint al ruim een week mee bij Feyenoord. De 18-jarige Japanse aanvaller tekende vorige maand een contract bij Arsenal, maar voldoet niet aan de regels om in Engeland te mogen spelen.
Nice.quote:
Lijkt me niet, dit was allang bekend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Calciumdude het volgende:
is dat de aanvaller waar Mario op hoopt ??
quote:Simon en van Beukering zijn ziek
Feyenoord-trainer Mario Been kan komend weekend voor het uitduel met FC Twente weer beschikken over Diego Biseswar. De aanvaller deed woensdagmorgen mee aan de groepstraining en is volledig wedstrijdfit.
Dat geldt nog niet voor Leroy Fer, ook hij trainde woensdag volledig mee, maar komt nog wedstrijdritme te kort. Dani Fernandez was ook aanwezig op het trainingsveld, de Spanjaard liet zich dinsdag voor het eerst weer zien op Varkenoord.
Krisztian Simon en Jhonny van Beukering ontbraken op de woensdagochtendtraining beide spelers zijn ziek.
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog sprake zal zijn van enig shock-effect tegen Twente na die kansloze nederlaag van zaterdag.
Echt he, weinig kans dat ze daar gaan winnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Die gaan gewoon op dezelfde voet verder zondag.
Nog buiten het winnen of verliezen: Want tuurlijk, die nep-Duitsers hebben gewoon een kwalitatief veel betere selectie, zou het de hoogste tijd worden voor volledige inzet en passie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Echt he, weinig kans dat ze daar gaan winnen
Ze beginnen het geduld van hun supporters wel op de proef te stellen. Dat je niet wint tegen Twente kan iedereen begrijpen, maar de komende weken weer zo weinig inzet tonen dan krijg je echt de Kuip terecht tegen je.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Die gaan gewoon op dezelfde voet verder zondag.
Degraderen zou de genadeklap zijn. Dan moet de gemeente Rotterdam of wie dan ook echt gewoon in 1 klap 50 miljoen in de club pompen wil je nog een toekomst hebben. En ik overdrijf niet ben ik bang.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Inderdaad, met strijd kan je winnen van FCT. Zag je in de beker en zag je in de Kuip dit seizoen.
Ik hoop dat het wel wat heeft losgemaakt en dat je echt moet vechten om iets voor elkaar te krijgen.
Is dat niet doorgedrongen wordt het echt helemaal niks meer, en dan ga ik echt bidden om volgend jaar niet Jupiler bier hoef te drinken..
In Leeuwarden schenken we Amstel, je bent altijd van harte welkom in het supportershome.. Ben alleen bang dat de veiligheids"manager" daar anders over denktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Inderdaad, met strijd kan je winnen van FCT. Zag je in de beker en zag je in de Kuip dit seizoen.
Ik hoop dat het wel wat heeft losgemaakt en dat je echt moet vechten om iets voor elkaar te krijgen.
Is dat niet doorgedrongen wordt het echt helemaal niks meer, en dan ga ik echt bidden om volgend jaar niet Jupiler bier hoef te drinken..
Je hebt wel een toepasselijke naam nu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
In Leeuwarden schenken we Amstel, je bent altijd van harte welkom in het supportershome.. Ben alleen bang dat de veiligheids"manager" daar anders over denkt
Precies, als je je vanaf nu inzet gaat tonen pak je in de Kuip in elk geval nog een punt of 7 a 9 wat genoeg moet zijn om 13e of 14e te blijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef Gert het volgende:
Ook met strijd wint dit team 19 van de 20 keer niet bij Twente uit.
Maar het verliest zoveel prettiger als je alles gegeven hebt wat er in je zit, in plaats van als miskende geniale spelverdeler te gaan liggen janken omdat supporters het laffe slappe spel niet pikken.
Ajax uit en De Graafschap gemist?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Merkie het volgende:
Dit team wordt zelden afgetroefd op inzet hoor, beetje makkelijk praten. Je kunt ze best veel verwijten, maar de meeste spelers tonen echt wel inzet.
Ajax was gewoon slecht. Tegen De Graafschap werd heus wel inzet getoond.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax was gewoon slecht. Tegen De Graafschap werd heus wel inzet getoond.
Inzet was er wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax was gewoon slecht. Tegen De Graafschap werd heus wel inzet getoond.
Dat is gewoon erg moeilijk in een team waar het zelfvertrouwen gedaald is tot het dieptepunt zonder een leider in het veld. Er is maar één remedie en dat is idd winnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef john-x het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen zo extreem bang is voor de bal.
Als je je best doet om een goede actie te maken in de Kuip en het mislukt vooralsnog, dan krijg je eerder applaus dan dat je iets verweten wordt. Zeker nu. Nu lopen ze weg voor de bal en worden ze nog harder uitgefloten...
Zoals Utrecht zondag tegen Ajax speelde, die DVD zouden ze komende week elke dag 2 keer moeten kijken. Zo moet het... technisch gezien niet beter zijn maar voluit voor elke bal gaan en zonder lompe overtredingen je tegenstander aanpakken.
Dat zou meer opleveren dan wat ze zaterdag deden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
Wat willen jullie? Moeten ze met 10 man in de zestien van de tegenstander op de bal jagen?
Ze kunnen het wel, dat zag je na de 1-0. Maar toen was het te laat...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon erg moeilijk in een team waar het zelfvertrouwen gedaald is tot het dieptepunt zonder een leider in het veld. Er is maar één remedie en dat is idd winnen.
Toen gingen ze met 11 man op de helft van De Graafschap spelen, dat is gewoon zelfmoord om dat de hele wedstrijd te doen. Mulder stond nog net in de zestien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, dat zag je na de 1-0. Maar toen was het te laat...
Wat wil jij? Lekker zo doorgaan en maar hopen dat het kwartje eens de andere kant opvalt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Toekito het volgende:
Wat willen jullie? Moeten ze met 10 man in de zestien van de tegenstander op de bal jagen?
Het was redelijk tot aan de zestien,quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat zou meer opleveren dan wat ze zaterdag deden.
Dat deed Ajax ook hele periodes lang tegen ons. Stekelenburg was nog net geen eerste spits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toen gingen ze met 11 man op de helft van De Graafschap spelen, dat is gewoon zelfmoord om dat de hele wedstrijd te doen. Mulder stond nog net in de zestien.
Wat ze in de laatste vijf minuten deden tegen de graafschap, zo zou het de eerste vijf minuten al moeten zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
Ja, wil je zeggen dat ze er de kantjes van af liepen? Er werd hard gewerkt en er werden enorm veel meters gemaakt.
Wedstrijden in de Arena zijn al jarenlang kansloos, ik snap er niets van. Utrecht en ADO hebben er ook gewonnen, dan moet een gelijkspel toch ook haalbaar zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat deed Ajax ook hele periodes lang tegen ons. Stekelenburg was nog net geen eerste spits.
Dat is inderdaad wel heel opvallend, die penalty's. Kan dat ook niet verklaren eerlijk gezegd. Je ziet Been en de spelers niet eens meer reageren als we een 100 % penalty niet krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Merkie het volgende:
Het zit ook gewoon erg tegen moet ik zeggen. Van Beukering die onderuit gehaald werd was een zuivere penalty (volgens mij), maar dit is echt al de 10e keer dit seizoen dat wij een 100% penalty niet krijgen. Krijg je die wel, dan moet De Graafschap komen en heb je veel ruimte en wordt het zo 3-0. Maar omdat het team al ongelofelijk weinig zelfvertrouwen heeft wordt elke minuut dat het 0-0 blijft in een volle Kuip de kans steeds kleiner dat het doelpunt gaat vallen.
Zaterdag sprong de hele bak volgens mij op bij die situatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel opvallend, die penalty's. Kan dat ook niet verklaren eerlijk gezegd. Je ziet Been en de spelers niet eens meer reageren als we een 100 % penalty niet krijgen.
Wat dat betreft is Simon nog wel iemand die dat kan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
Probleem is dat eigenlijk alles te statisch is voorin, je hebt eigenlijk iemand nodig die een beetje onvoorspelbaar is of nog een echte versnelling heeft, nu heb je wel van Beukering die met de rug naar het doel kan spelen maar hij kan ze wel afleggen maar wie moet er dan op doel schieten ? Werkelijk dramatisch die schoten (op doel). Ik hoop dat die Japanner een beetje een frommelaar is.
Oh, was me niet opvallen eigenlijk. Maar heb al een aantal keer gezien dat Been gewoon blijft zitten zuchten bij zo'n situatie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zaterdag sprong de hele bak volgens mij op bij die situatie.
Jep, maar eigenlijk heb je zo iemand ook wat centraler nodig, dus op 10 of als extra spits. Type Kalou,Suarez, Lens etc. Een beetje onvoorspelbare spelers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Simon nog wel iemand die dat kan.
Idd, Bruins zou zoiets moeten kunnen maar dat komt er niet uit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, maar eigenlijk heb je zo iemand ook wat centraler nodig, dus op 10 of als extra spits. Type Kalou,Suarez, Lens etc. Een beetje onvoorspelbare spelers.
En Wijnaldum kan het ook niet, kijkt alleen maar naar de grond en heeft daardoor geen overzicht, is ook niet echt goed in het passeren/frommelen in het centrum, en zijn schot is ook erg matig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef john-x het volgende:
[..]
Idd, Bruins zou zoiets moeten kunnen maar dat komt er niet uit...
Meneer is te druk met dromen over Barcelona, die hem vast zal willen hebben als ie straks transfervrij is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Wijnaldum kan het ook niet, kijkt alleen maar naar de grond en heeft daardoor geen overzicht, is ook niet echt goed in het passeren/frommelen in het centrum, en zijn schot is ook erg matig.
Het lijkt wel alsof Been puur op voetbal en techniek probeert de boel op de rails te krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Lastpost het volgende:
Ach ons huidige middenveld bestaat uit technisch begaafde fragiele jonge ventjes.
Immers bij Ado, Hadouir bij Roda, Engelaar bij PSV, De Zeeuw bij Ajax of een Schaars bij AZ.
Allemaal jongens die de duels niet schuwen en in de as van het veld ervoor zorgen dat de jongens eromheen hun ding kunnen doen, zo'n jongen missen wij ook in deze selectie.
Het zijn allemaal 'mooi-weer' voetballers, dat is geen probleem want die heeft ieder Eredivisie-team in de basis staan en die renderen daar wel, maar wij missen gewoon het type voetballers dat die andere teams wel hebben.
Die type jongens hadden we met alle routine vorig jaar gek genoeg ook niet, maar dan merk je dat de ervaring van spelers als Gio een hoop kan helpen, ze speelden zelf geregeld niet uitmuntend, maar ze zorgden er wel voor dat de rest met vertrouwen speelde en durfde te voetballen, al leek het toen nergens op.
Eens maar ze kunnen het tenminste een keer proberen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef Gert het volgende:
Ook met strijd wint dit team 19 van de 20 keer niet bij Twente uit.
Maar het verliest zoveel prettiger als je alles gegeven hebt wat er in je zit, in plaats van als miskende geniale spelverdeler te gaan liggen janken omdat supporters het laffe slappe spel niet pikken.
Hij was al lelijk maar dit slaat werkelijk allesquote:
Het verschil tussen Ajax en Feyenoord is (veel) groter dan tussen De Graafschap en Feyenoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat deed Ajax ook hele periodes lang tegen ons. Stekelenburg was nog net geen eerste spits.
Kwalitatief heeft Feyenoord echt wel een veel beter elftal dan de Graafschap. Maar dat kun je compenseren met inzet, kijk naar hoe ADO en Utrecht Ajax aan hebben gepakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ajax en Feyenoord is (veel) groter dan tussen De Graafschap en Feyenoord.
Ons elftal is vergelijkbaar met dat van Utrecht idd. Ja ze hebben v Wolfswinkel. Maar zo heel veel meer dan Castaignos heeft die ook niet gescoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef john-x het volgende:
[..]
Kwalitatief heeft Feyenoord echt wel een veel beter elftal dan de Graafschap. Maar dat kun je compenseren met inzet, kijk naar hoe ADO en Utrecht Ajax aan hebben gepakt.
Ik schat Utrecht toch wel iets hoger in dan ons, met ook Mertens en Silberbauer. Maar als zij met 3-0 Ajax alle hoeken van het veld kunnen laten zien, moeten wij er toch in elk geval een puntje aan overhouden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ons elftal is vergelijkbaar met dat van Utrecht idd. Ja ze hebben v Wolfswinkel. Maar zo heel veel meer dan Castaignos heeft die ook niet gescoord.
Achterin hebben ze wel een paar jongens die wat kunnen. Maar die hebben wij in principe ook met Vlaar en Bahia.
Hoop dat als v Geel komt hij die Tyton meeneemt. V Dijk moet volgend jaar echt met pensioen en zo'n Mulder win je geen wedstrijden mee.
Lastig. Je zult sowieso een keeper erbij moeten hebben, want zelfs als Darley eerste keeper wordt is ie niet de minst blessurevrije speler.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Geloof dat de contracten van Mulder en Van Dijk na dit seizoen afgelopen zijn, dan heb je enkel Darley nog waarin ik genoeg potentieel zie.
Mochten ze Darley voor komend seizoen nog niet zien als eerste doelman kunnen ze beter snel afscheid nemen van hem aangezien ie nogal een riant salaris ontvangt.
Tot 2012 liggen ze allebei nog onder contract.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Geloof dat de contracten van Mulder en Van Dijk na dit seizoen afgelopen zijn, dan heb je enkel Darley nog waarin ik genoeg potentieel zie.
Mochten ze Darley voor komend seizoen nog niet zien als eerste doelman kunnen ze beter snel afscheid nemen van hem aangezien ie nogal een riant salaris ontvangt.
Dan Darley en Mulder het uit laten vechten als eerste keeper en een jeugdkeeper als derde keeper.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot 2012 liggen ze allebei nog onder contract.
Darley krijgt denk ik niet eens meer de kans van Been. Jammer want die jongen heeft wel degelijk potentie en uitstraling. Uitstraling die Mulder echt 0,0 heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan Darley en Mulder het uit laten vechten als eerste keeper en een jeugdkeeper als derde keeper.
Klopt ja. Maar een jeugdkeeper zal niet veel meer uitstraling hebben dan Mulder. Als je die laat vertrekken moet je weer een keeper gaan kopen en dat lijkt me nu niet de eerste prioriteit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Darley krijgt denk ik niet eens meer de kans van Been. Jammer want die jongen heeft wel degelijk potentie en uitstraling. Uitstraling die Mulder echt 0,0 heeft.
Ik zou persoonlijk enkel Bruins en Swerts houden mits ie een meerwaarde blijkt in het komende half jaar.quote:Tim de Cler
Luigi Bruins
Jon Dahl Tomasson
Rob van Dijk
Jhonny van Beukering
Gill Swerts
Wat dat betreft hebben we aan v. Geel een goede, die weet wel hoe je dat doet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk moeten we toekomstige jonge spelers gewoon proberen een zo lang mogelijk contract aan te bieden.
Dus tot 2016 ipv 2012 of 2013.
Als ze het dan op de heupen krijgen en heel stoer hogerop willen kun je ze tenminste gewoon aan hun contract houden.
Dat was echt niet zo'n heel bijzonder achievement in die tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:29 schreef john-x het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we aan v. Geel een goede, die weet wel hoe je dat doet.
Babel voor 18 miljoen verkopen.
Wel in de zin van te lichten opties (die rechtsgeldig zijn) graag, die jongens willen ook niet voetballen voor een appel en een ei tegen de tijd dat ze in de 20 zijn natuurlijk en je moet ze nog wel relatief simpel kunnen lozen mochten ze de potentie vanuit de jeugd niet doorzetten als ze ouder worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk moeten we toekomstige jonge spelers gewoon proberen een zo lang mogelijk contract aan te bieden.
Dus tot 2016 ipv 2012 of 2013.
Als ze het dan op de heupen krijgen en heel stoer hogerop willen kun je ze tenminste gewoon aan hun contract houden.
Exact.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wel in de zin van te lichten opties (die rechtsgeldig zijn) graag, die jongens willen ook niet voetballen voor een appel en een ei tegen de tijd dat ze in de 20 zijn natuurlijk en je moet ze nog wel relatief simpel kunnen lozen mochten ze de potentie vanuit de jeugd niet doorzetten als ze ouder worden.
Je ziet tegenwoordig vaak dit soort constructies langskomen.
Op hun 18e:
- Contract voor 3 of 4 jaar.
- Een te lichten optie zonder gelimiteerde transfersom voor 2 jaar en een verhoging van het salaris.
- Na die optie een extra optie voor nog eens 2 jaar met een gelimiteerde som in het contract en nogmaals een verhoging van het salaris.
Zo zit je niet te lang vast aan een speler mocht ie niet aan de verwachtingen kunnen voldoen, voldoet ie wel dan heb je hem nog eens 2 jaar extra onder contract en hoop je de hoofdprijs te kunnen vangen en anders heb je hem nog tot z'n 25ste onder contract en verkoop je hem voor een gelimiteerd afgesproken bedrag.
Ik vind dat soort clausules in een contract prima en die zouden een uitkomst zijn voor Feyenoord, alleen jammer dat die clubs uit Engeland vaak al voor hun 18e verjaardag aan komen zetten.![]()
Vooral in Italië en Duitsland zie je dit soort contracten geregeld voorbij komen waarmee je alles van hun 18e tot mogelijk hun 25/26ste al op papier hebt staan en beiden partijen weten waar ze aan toe zijn.
Of zo'n Fer gewoon een heel seizoen op de tribune zetten. Kutkneus met zn ambities. Laat ze eerst godverdomme wat presteren op de club voor ze alweer denken aan oprotten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Merkie het volgende:
Ach, ze brengen ons momenteel toch niet verder. Verkopen in de zomer zodat Van Geel kan bouwen aan een nieuw elftal.
Ik denk dat je er wel wat aan kunt doen, als je met de ECV gezamelijk naar de politiek stapt. Om of de EU-leeftijd te verhogen of hier onze eigen wet te versoepelen. Die wet is bedoeld om kinderen te beschermen maar dat heeft dus geen effect als ze in Engeland ze vervolgens wel een contract krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact.
Het is toch fucking zielig dat ons concept voor de jeugdopleidingen interesse geniet van de halve Europese top en wij machteloos moeten toekijken hoe jongens op hun 21e transfervrij, of voor een schijntje de deur uitlopen.
Uitzonderlijke talenten die op hun 15e weggekaapt worden daar buiten gelaten. Doe je niets aan en onze scouts halen zelf ook zeer jonge spelers uit jeugdelftallen weg van andere clubs zoals ADO.
Zullen ze daar vast ook niet vrolijk van worden.
Klopt, maar dat was niet aan onszelf te danken maar aan de hype die rondom hem ontstond door dat EK -19. In elk geval heeft v. Geel het overal goed gedaan qua aankoop en met name verkoopbeleid. Is bij Ajax ook niet weggegaan omdat ie daar faalde, maar een reorganisatie waarbij ik dacht v. Basten in de praktijk boven hem zou komen te staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was echt niet zo'n heel bijzonder achievement in die tijd.
In die periode hebben wij Royston ook verkocht voor 10 miljoen![]()
Het mes snijdt denk ik wel aan 2 kanten. Als je de Engelse dwingt hun regelgeving aan gaat passen heb je ook kans dat constructies zoals nu met Arsenal en die jonge Japanner niet meer gaan werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef john-x het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel wat aan kunt doen, als je met de ECV gezamelijk naar de politiek stapt. Om of de EU-leeftijd te verhogen of hier onze eigen wet te versoepelen. Die wet is bedoeld om kinderen te beschermen maar dat heeft dus geen effect als ze in Engeland ze vervolgens wel een contract krijgen.
Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc. Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef john-x het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was niet aan onszelf te danken maar aan de hype die rondom hem ontstond door dat EK -19. In elk geval heeft v. Geel het overal goed gedaan qua aankoop en met name verkoopbeleid. Is bij Ajax ook niet weggegaan omdat ie daar faalde, maar een reorganisatie waarbij ik dacht v. Basten in de praktijk boven hem zou komen te staan.
Dat is ook weer waar ja, maar tot nu toe hebben zij meer voordeel aan onze jeugd dan wij aan hun Japanners.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het mes snijdt denk ik wel aan 2 kanten. Als je de Engelse dwingt hun regelgeving aan gaat passen heb je ook kans dat constructies zoals nu met Arsenal en die jonge Japanner niet meer gaan werken.
Denk je dat zo'n V Geel het beter zou doen dan Leo zonder geld?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc. Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.
Ik stelde hem overigens al voor als TD toen Beenhakker nog niet was aangesteld en toen werd ik in dit topic weggehoond.
Nee dat denk ik niet, ik zeg ook niet dat Beenhakker een verkeerde keus was geweest. Echter, toen was Beenhakker nog bondscoach bij Polen en zag ik liever een full-time TD dan iemand die het er half bij doet, zoals Beenhakkers destijds wel deed. Daarom dacht ik aan Van Geel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n V Geel het beter zou doen dan Leo zonder geld?
Enige dat ik hem deels aanreken (even buiten de recente poppenkast) is dat hij er niet in geslaagd is spelers bij te laten tekenen.
Maar dan kan ook door het gebrek aan ambitie of de sfeer in de kleedkamer komen natuurlijk.
En vooral arrogantie en zelfoverschatting bij sommige jongetjes
Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook n.a.v. dat Coronol-rapport. Daarin stond dat hij spelers kocht met negatief scoutingadvies of niet in overleg met de rest van de technische staf, etc.
Dat kwam denk ik voornamelijk omdat we dan wederom weer een ex-Ajax speler/TD zouden krijgen. Maar ja, so be it. Een technisch directeur hoeft geen clubliefde te hebben maar goed beleid te voeren. Liever Martin dan Willem dus.quote:Goed, bij Willem II, AZ en Roda JC doet hij het verder prima dus ik maak me daar niet zo druk om. Hij lijkt me zeker een prima TD.
Ik stelde hem overigens al voor als TD toen Beenhakker nog niet was aangesteld en toen werd ik in dit topic weggehoond.
Kijk eens wat ie bij Roda heeft gedaan nu. Daar hadden ze toen hij aantrad even veel geld te besteden als wij nu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n V Geel het beter zou doen dan Leo zonder geld?
Enige dat ik hem deels aanreken (even buiten de recente poppenkast) is dat hij er niet in geslaagd is spelers bij te laten tekenen.
Ook mensen waarvan je het helemaal niet zou verwachten, zoals Fer en Vlaar. Lijken me prima jongens...quote:Maar dan kan ook door het gebrek aan ambitie of de sfeer in de kleedkamer komen natuurlijk.
En vooral arrogantie en zelfoverschatting bij sommige jongetjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten.![]()
Ja, wellicht.. Toch ben ik een visionair.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik voornamelijk omdat we dan wederom weer een ex-Ajax speler/TD zouden krijgen. Maar ja, so be it. Een technisch directeur hoeft geen clubliefde te hebben maar goed beleid te voeren. Liever Martin dan Willem dus.
Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Spelers met een negatief scoutingadvies gewoon kopen zou bij ons voor hem plijten.Ben benieuwd welke spelers dat dan waren trouwens.
En dat Coronol-rapport ligt alweer een paar jaar in de prullenbak, dus hoe serieus je dat kunt nemen...
[..]
Dat kwam denk ik voornamelijk omdat we dan wederom weer een ex-Ajax speler/TD zouden krijgen. Maar ja, so be it. Een technisch directeur hoeft geen clubliefde te hebben maar goed beleid te voeren. Liever Martin dan Willem dus.
Van Geel is nummer 1 op de lijst.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?
ze kregen 3,5 miljoen van ons....quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef john-x het volgende:
[..]
Kijk eens wat ie bij Roda heeft gedaan nu. Daar hadden ze toen hij aantrad even veel geld te besteden als wij nu.
Nee, dat mag ik niet hopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Willem van Hanegem is mag ik hopen toch geen optie als eventuele TD bij de heren directie?
Als ie ons er voor 3,5 miljoen bovenop kan helpen, zeg ik: doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze kregen 3,5 miljoen van ons....
Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef john-x het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet hopen.Maar het was als voorbeeld bedoeld, dat je nu niet moet kijken naar wie ooit bij Ajax gewerkt heeft maar naar z'n kwaliteiten.
Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ook schijt aan hebben idd. Liefste had ik nu een Adriaanse voor de groep gehad.
Maar die hebben ze geloof al een keer benaderd toen het er allemaal nog een stuk rooskleuriger uitzag en toen wilde die ook niet.
Ron Jans?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Co zou alleen komen als hij direct 20 miljoen mocht uitgeven.
Verbeek zou denk ik onze ideale trainer zijn (nu op De Cler na iedereen weg is) maar ja die hebben we al gehad.
Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ron Jans?
Al acht ik die intelligent genoeg om nu niet in deze puinbak te stappen.
Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Rons Jans is net als Been veels te aardig. Die kan z'n spelers ook niet met het mes tussen de tanden het veld op sturen.
Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik las in de VI geloof ik een stuk over hem. Dat je in elke selectie minstens 2 klootzakken nodig hebt om de kar te trekken.
Die gasten hebben we nu natuurlijk totaal niet. Daarnaast is hij net als Adriaanse en v Gaal oorspronkelijk docent geweest dus die is echt wel in staat hetgeen hij tactisch bedenkt aan zijn groep op te leggen.
Maarja speculeren speculeren speculeren. Vooralsnog zullen we het gewoon met (loser) Mario Been moeten doen.
Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef john-x het volgende:
[..]
Een loser vind ik het eigenlijk niet, hij geeft niet op en dat is wel goed.
Alleen ik ben bang dat hij dit elftal niet meer aan het voetballen krijgt... Aan de andere kant: bij NEC heeft hij ook zo'n periode gehad. Toen lieten ze hem zitten en dat heeft ie dubbel en dwars uitbetaald.
Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loser niet zo zeer karakterologisch maar meer qua spelopvatting en tactiek.
Als mens is het een prettige gozert om te zien en om naar te luisteren.
Overigens weet je natuurlijk niet of hij blijft omdat hij als hij zelf opstapt hij zijn salaris kwijt is, of dat hij echt denkt dat de club gebaat is bij zijn aanwezigheid.
Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef john-x het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie is van z'n liefde voor de club en z'n ervaring toen bij NEC. Die waren geloof ik echt op sterven na dood met een 14e plek en toen kwam opeens de ommekeer en speelden ze maandenlang werfelend voetbal en overleefden ze in Europa. Als zoiets met NEC lukt, moet het ook met Feyenoord lukken zal z'n redenatie zijn.
Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme wraak zijn als hij zondag van Twente wint en na een reeks prima resultaten alsnog kwalificatie Europaleague weet af te dwingen
Probleem is alleen dat zoiets er totaal niet in zit. Zelfs de wedstrijden die we wel wisten te winnen tegen ADO enzo waren totaal niet overtuigend.
Laatste klinkende thuiszege was volgens mij tegen Vitesse of zo
Dan moet je beter opletten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een x aantal posts zien maken waarbij je de huidige situatie bekritiseert, zonder dat je zelf aangeeft wat jij nou specifiek zou veranderen. Dus bij deze, pak je kans en verlicht mij/ons!
Dit is overigens niet alleen op jou gericht hoorall are welcome!
Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.quote:Feyenoord wil verder met Jean-Paul van Gastel
* Feyenoord nieuws
Feyenoord wil het aflopende contract van jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel verlengen. De verbintenis van de oud-speler van Feyenoord liep af en de club is zeer te spreken over zijn trainerskwaliteiten.
Van Gastel werd al twee keer kampioen met de Landelijke Jeugd van Feyenoord. De Brabander stroomde talenten als Stefan de Vrij, Luc Castaignos, Kelvin Leerdam, Jerson Cabral en Ricky van Haaren door naar het eerste elftal.
Hoofdopleidingen Stanley Brard heeft contractverlenging aangeboden en binnenkort gaat Van Gastel met algemeen directeur Eric Gudde om de tafel om te praten over de functie die hij de komende jaren bij Feyenoord gaat bekleden.
(Bron: rijnmond.nl)
Zit er dik in inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zie ik ook nog wel een keer de club trainen over zoveel jaar.
Om dan toch bij twitter te blijvenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Hehehe, uiteraard is het niet zijn echte twitter, maar de berichtjes zijn vermakelijk: http://twitter.com/timdecler5
Jij ziet meer dan ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Irrem het volgende:
[..]
Om dan toch bij twitter te blijven
Kan beter niet uitlekken met wie ze bezig zijn (waren ook bijna kapers op de kist voor Simon) laat maar even schuiven daar bij #Feyenoord.
41 minutes ago via Twitter for iPhone
Aldus Van Cuilenborg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |