Bij Ajax verkopen ze overbodige spelers voor meer geld dan wij ons grootste talentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef Calciumdude het volgende:
weer een talent wat weer eens niet opbrengt wat gedacht word.
Dat Blokland zichzelf niet opvreet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
el Ahmadi word verhuurd om ruimte te maken voor een extra spits , en tegelijkertijd dreigt je grootste zelf opgeleide spits voor een bedrag weggedaan waardoor bij de meeste supporters het bloed gaat koken..
kortom we moeten op zoek naar TWEE transfervrije Spitsen die voor een habbekrats hier willen spelen..
wie wil er in godsnaam nog naar deze puinhoop ??
Niemand...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
el Ahmadi word verhuurd om ruimte te maken voor een extra spits , en tegelijkertijd dreigt je grootste zelf opgeleide spits voor een bedrag weggedaan waardoor bij de meeste supporters het bloed gaat koken..
kortom we moeten op zoek naar TWEE transfervrije Spitsen die voor een habbekrats hier willen spelen..
El Ahmadi heb gewoon ernstige ruzie gehad met Been.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef Calciumdude het volgende:
Die politie hield hem alleen tegen vanwege een snelheidsovertreding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Ahmadi heb gewoon ernstige ruzie gehad met Been.
Schijnt zaterdag ook als een halve zool bij de Kuip te zijn weggereden met politie er bij en alles.
Zal echt wel iets voorgevallen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die politie hield hem alleen tegen vanwege een snelheidsovertreding.
Al die zaakwaarnemers zijn trouwens criminelen, net als mino raiola. Allemaal puur eigenbelang. En dan een beetje stoken bij de clubs zodat zij lekker veel geld krijgen en de spelers onder hun hoede ergens mogen bankzitten
El Ahmadi reed als een idioot de poorten uit en supporters konden nog net wegspringen agenten hebben hem toen een paar honderd meter verder staande gehouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal echt wel iets voorgevallen zijn.
En zo'n gozert als Tim de Cler die maar een andere club moest zoeken na Exelsior zal het ook wel niet zo naar zn zin hebben
Serieus zo erg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
El Ahmaoi reed als een idioot de poorten uit en supporters konden nog net wegspringen agenten hebben hem toen een paar honderd meter verder staande gehouden.
Jep, en blijkbaar is die 'relatie' nooit meer geworden wat het was. Als Karim definitief pleiten is zal hij wel weer een boekje open doen in Vi over de hele situatie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus zo erg?![]()
Hij en Mario hebben toch al eerder een conflict gehad?
Niet gek dat Gini dat zegt, hij kan doen en laten wat hij wil op de bank komt hij toch niet.quote:Wijnaldum steunt Been: 'Volgens mij kun je hem niets verwijten'
Georginio Wijnaldum heeft niet de indruk dat het slachtofferen van Mario Been iets zou veranderen aan de sportieve malaise bij Feyenoord. Been zit na twintig wedstrijden nog steeds in het zadel als coach, terwijl liefst de helft van de duels al verloren ging. Afgelopen weekend kwam er een beschamende 1-0 nederlaag bij tegen De Graafschap. Wijnaldum hoopt echter dat Been het tij uiteindelijk zal keren. Voor hem is het ook niet makkelijk, zegt de middenvelder.
Na de Klassieker van zes dagen geleden sprak Been juist nog woorden van kritiek richting Wijnaldum en diens teamgenoot, Luc Castaignos. Dat ze potentie hebben om goed te worden is duidelijk, maar als je een goeie bent moet je het ook op het veld laten zien. En als je dan ziet wat we voorin laten zien, dan is dat veel te weinig. In deze wedstrijden moet je het laten zien, gaf Been toen aan na de 2-0 nederlaag tegen Ajax. Dat heeft veel met kwaliteit en met lef te maken.
Wijnaldum kraakt in NUsport echter geen kritische noot over zijn coach. Volgens hem heeft trainer Been nog steeds een positieve uitwerking op de groep.Ik denk het wel. Voor hem is het ook niet makkelijk. Vorig jaar speelden hier wat routiniers die heel belangrijk waren in het teamproces. Nu zijn er veel belangrijke krachten weggevallen en moeten we verder met jeugdspelers. Dan wordt het gewoon heel moeilijk. Volgens mij kun je de trainer niets verwijten.
Al met al gelooft Wijnaldum dat de huidige veertiende plaats niet de eindklassering van zijn club zal zijn, dit seizoen. Er zijn nog aardig wat wedstrijden te gaan. Ik denk dat we nog steeds naar boven moeten kijken. Wij komen er echt wel weer bovenop, garandeert de jeugdinternational. Feyenoord gaat komende zondag op bezoek in de Grolsch Veste, bij kampioen FC Twente.
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.quote:Leefbaar wil debat over nieuwe stadion
Leefbaar Rotterdam raadslid Ronald Schneider wil aanstaande donderdag tijdens de raadsvergadering een tweeminutendebat houden over de kosten voor het renoveren van het Stadion Feijenoord.
Volgens Schneider is het financiële kostenplaatje voor een eventuele renovatie momenteel een belangrijk element dat nog ontbreekt in de discussie rond de bouw van een nieuwe Kuip en de ontwikkeling van het Stadionpark. Door de Kuip te renoveren zou het stadion, volgens Leefbaar, nog zeker vijftig jaar behouden kunnen blijven. Eén van de nadelen is echter dat de Kuip dan niet tevens dienst kan doen als evenementenhal. Schneider: Om een goed besluit te kunnen nemen, willen wij de puzzel compleet hebben.
Uit het jaarverslag 2004/2005 van de Stadion Feijenoord N.V. Blijkt dat onderzoek van TNO heeft uitgewezen dat het stadion, met een verhoogd volume in onderhouds- en vervangingsinvesteringen, nog zeker 50 jaar behouden kan blijven. De enige maar is dat de gewenste aanpassingen dan niet allemaal in het huidige stadion zijn te realiseren.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-nieuwe-stadion.html
Als je wil dat Feyenoord financieel kan groeien moeten we natuurlijk eerst die schulden wegwerken, maar stap twee is toch echt wel een nieuw stadion. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van De Kuip, maar ik houd méér van een Feyenoord dat consequent Champions League kan spelen of in ieder geval geld heeft om mee te draaien in de top.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.
Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat is onder verantwoording van Bosz of Beenhakker geweest, zijn er beide al uitgekickt. Maar dan zou je nog bij de jurist uitkomen die de contracten opstelt en nakijkt. Dit soort fouten mogen niet gemaakt worden en in onze situatie al helemaal niet. Het gaat hier om een misstap die je tot enkele miljoenen kan kosten.
Van mij ook niet, maar het zal wel moeten als je weer een topclub wilt worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prima plan. Van mij hoeven we niet weg uit De Kuip.
Idd, maar ook in de tijd van v.d. Herik werd veel geblunderd. Al begon dat pas toen hij de touwtjes wat los liet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.
Ja weet ik wel man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je wil dat Feyenoord financieel kan groeien moeten we natuurlijk eerst die schulden wegwerken, maar stap twee is toch echt wel een nieuw stadion. Begrijp me niet verkeerd, ik houd van De Kuip, maar ik houd méér van een Feyenoord dat consequent Champions League kan spelen of in ieder geval geld heeft om mee te draaien in de top.
Eens. Er moet altijd een spanningsveld zijn tussen dat soort lieden zodat alle aspecten - financieen, korte en lange termijn sportieve resultaten - goed vertegenwoordigd zijn. Leo is een capabele TD zoals hij oa bij Ajax heeft laten zien, maar Feyenoord heeft iemand nodig die met geen of zeer weinig geld toch iets kan doen. En niet al teveel kost, want je hebt niks aan dure TD zonder dat je geld hebt ><quote:Het komt altijd zo amateuristisch over allemaal. Ik denk dat het beter is om een keiharde zakenman in het Maasgebouw te hebben.
Ben ik met je eens, maar de bouwplannen zagen er zeker niet zo uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja weet ik wel man.
Maar de Kuip is zo mooi. Zoveel herinneringen en zoveel sfeer.![]()
Ben een beetje bang voor het Arena effect
Zou het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de bouwplannen zagen er zeker niet zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |