abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91872160
Hoewel ik momenteel niet erg positief ben, moeten mensen ook geen wonderen verwachten van Willem.
Willem is ook geen man van discipline e.d., misschien iets wat deze ploeg juist zo ontzettend hard nodig heeft.
#12 is not for sale!
pi_91873721
quote:
Seizoen Schaken mogelijk al voorbij

Feyenoord kan waarschijnlijk de rest van het seizoen geen beroep meer doen op Ruben Schaken. De aanvaller is vandaag in Rotterdam aan zijn knie geopereerd en is vier tot zes maanden uitgeschakeld.

Schaken werd geopereerd aan zijn rechterknie vanwege kraakbeenschade. Ook werd een loszittend stukje kraakbeen verwijderd. Schaken had al enkele weken last van zijn knie en ging daarom niet mee op trainingskamp naar Oman.

De 28-jarige aanvaller kwam afgelopen zomer transfervrij over van VVV-Venlo en speelde tot dusver elf competitieduels voor Feyenoord.
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen. :(

Zit er dan echt helemaal geen bodem in die gifbeker ? :'(
pi_91873933
quote:
Het Hongaarse Ujpesti TE zegt nog van niets te weten over een akkoord met Feyenoord over een eventueel meerjaarig verblijf van Krisztián Simon in Rotterdam. Het 19-jarige talent speelt momenteel op huurbasis voor de Rotterdammers.

Volgens Feyenoord is er met zijn vorige club, Ujpesti, al een akkoord bereikt over een optie tot koop aan het eind van dit seizoen. De Hongaren ontkennen dit echter. "Dat is nog helemaal niet rond", aldus trainer Zoltan Kovacs over de berichten van Feyenoord. Ook zegt de trainer dat het weinig had gescheeld of Simon had een contract bij het Duitse TSG 1899 Hoffenheim ondertekend. "Hij had zijn woord echter al gegeven aan de mensen van Feyenoord en wilde daar niet op terugkomen", aldus de oefenmeester op de officiële website van zijn club.

"Met het bedrag dat Hoffenheim voor hem over had had hij de duurste speler in onze clubhistorie kunnen worden." Naar verluidt lag dit bedrag rond de zeven ton. "We wilden Krisztián niet richting een bepaalde club sturen, hij was al rond met Feyenoord", zo belsuit Kovacs. Opmerkelijk genoeg bevesigt Simon dit zelf ook tegenover Origo.hu. "Ik had bij Hoffenheim veel meer kunnen verdienen, maar ik had al een akkoord met Feyenoord", aldus de de Hongaar.

Bron: Soccernews.nl
pi_91874029
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Weglopen als het eventjes ietsje minder gaat hč. Nepsupporter. :(
pi_91874067
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

:') :') :')

En het wanbeleid zet voort, als dit klopt... Wel een jongen met een geweldige mentaliteit overigens, dat ie zich aan z'n woord houdt _O_ Al zal ie nu wel spijt hebben. :') Heeft zeker nog geen zaakwaarnemer ontdekt...
pi_91874116
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dit is juist een flinke slok uit de gifbeker. *O*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:54:20 #132
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91874239
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91874435
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!

:P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:02:22 #134
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91874798
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef john-x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig :@
AFC AJAX
pi_91875047
Ik snap trouwens niet waarom Feyenoord zich niet oriënteert in de Jupiler Leaque. Er lopen toch wel spelers rond met een enorme potentie. Kijk naar een Boerrigter die best goed loopt te voetballen bij RKC of Botteghin die het goed voor elkaar heeft bij Zwolle. Maar nee, in plaats daarvan gaan ze kijken naar spelers in Kazachstan of iets dergelijks.
Feyenoord Rotterdam
pi_91875059
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91875501
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Calciumdude het volgende:
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Ik neem aan dat ze een huursom krijgen of dat ze een optie tot koop in de huurovereenkomst hebben staan. El Ahmadi is sowieso niet de goedkoopste en het wegvallen van zijn salaris zal ook positief zijn in verband met het eventueel aantrekken van spelers.
Feyenoord Rotterdam
pi_91876707
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef msnk het volgende:

[..]

PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig :@
Je denkt werkelijk dat ik een traan laat om Schaken ? Of je nu zonder rechtsbuiten het veld op komt of met Schaken, het verschil is 0.
pi_91876746
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91876770
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Mokotjo lijkt me en daarna Fer?
pi_91876822
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mokotjo lijkt me en daarna Fer?
Owja Leroy is er straks natuurlijk ook weer bij. Al schijnt het dan ff tegen te zitten met die klote blessure
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:38:08 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91876874
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91876953
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
Eventueel alleen halen als reserve voor Beukering. Zo'n Ruud of hoe hij dan ook heten mag hoeft natuurlijk niet direct te rekenen op een basissplaats.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:41:05 #144
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91877033
quote:
Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde. De hoofdtrainer van Feyenoord gaat graag met het clubicoon om tafel, maar wil Van Hanegem niet als zijn assistent hebben. “Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn”, zei Been tegen de NOS.

Van Hanegem toont zich in zijn columns vaak kritisch over Feyenoord en bood al diverse malen zijn hulp aan, maar werd naar eigen zeggen nog niet benaderd door de Rotterdamse club. Geruchten rondom Feyenoord beweerden dat Van Hanegem in beeld zou zijn om plaats te nemen op de bank bij zijn jeugdliefde, maar daar wil Been niets van weten.
“Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar”, zei Been. “Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.'' Maandag nam Beens klankbord Leo Beenhakker al afscheid van Feyenoord.
Bron: Voetbalzone.nl

:O :O :O :O :O
Waarom?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:54:54 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91877702
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91877760
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Eens
pi_91878620
quote:
Waar precies eist Willem dan een rol in de technische staf? Hij wil de club alleen vooruit helpen.
Bij voorbaat zo argwanend en afwijzend doen snap ik niet goed van Been. Alsof Willem de eerste de beste nietszeggende klootviool is die toch alleen maar onrust komt zaaien. 8)7

Wie de fuck is Been trouwens als je net boven de streep staat en het elftal totaal maar dan ook totaal niet draait om Willem af te wimpelen als een of ander lastig schooljongetje. Lijkt me duidelijk dat hulp in welke vorm dan ook noodzakelijk is.

Nogal onbeschoft van Mario jegens Willem die ook alleen maar aangeeft te willen helpen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:29:43 #148
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91879099
quote:
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Waarom?
pi_91879162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:36:33 #150
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91879313
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')