Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Ebbao het volgende:
Een Maldini die zo nu en dan op een training verschijnt kan je niet vergelijken met iemand die je in dienst neemt.
Ik vind het juist wel goed dat Mario op zijn strepen blijft staan, indien hij dit niet doet zal dit vroeg laat toch weer uitkomen en bovendien grotere gevolgen hebben (iemand zal dan weer moeten opstappen / ontslagen worden = geld)
Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?
Sterker nog dat wil Willem helemaal niet. Die wil lekker golfen en daarnaast wat ouwehoeren op de club in de hoop de situatie te verbeteren.
Is toch heerlijk man als jong gassie stijf onder allerlei stress om zo'n icoon en vooral droogkloot af en toe ff voorbij te zien komen fietsen .
Ach man zijn hele insteek ademt wantrouwen uit:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.
Uitlatingen van Been over een situatie zoals jij schetst zijn er volgens mij niet.
quote:Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn, zei Been tegen de NOS.
Wat is dat voor arrogante tyfushouding joh. Willem is een held. Idd zn beste tijd als trainer gehad maar dat heeft die vanaf het eerste moment gezegd. Dat het hem daar helemaal niet om te doen is.quote:Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.''
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
Been is gewoon bang voor v Hanegem.
Bang dat het met Willem op de achtergrond opeens wel zou gaan draaien.
Bang voor zijn eigen positie....
Nee joh gewoon logisch nadenken af en toequote:
veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef PIETR het volgende:
Mario is ook een echte Feyenoorder. En waarom zou het goed gaan met Willem erbij? Bij Utrecht vertrok ie ook, door een gat in een hek, na weinig te hebben klaargespeeld daar ..
Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..
stel je voor dat het dan wel ineens loopt..
hij zakt meer en meer weg in aanzien
Willem wil dat zelf niet eens in die rol. Heeft die herhaaldelijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.
En is Willem een verbetering tov Been? Denk het niet.
quote:Been gaat met Van Hanegem het gesprek aan
Mario Been voert deze week een gesprek met Willem van Hanegem. De Feyenoord-trainer geeft hiermee gehoor aan het verzoek van zowel geldschieters als supporters van de Rotterdamse club.
Omdat club-icoon Van Hanegem het slechte spel van Feyenoord van de laatste maanden maar moeilijk kon verdragen bood hij zijn diensten meerdere malen aan. De Kromme deed dit in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiele functie voor hem klaarligt.
De aanbieding van Van Hanegem om Feyenoord te helpen ging een eigen leven leiden omdat beide partijen weigerde de telefoon op te pakken en de ander te bellen. Sinds de nederlagen tegen Ajax en De Graafschap had men er daardoor in alle geledingen van de club een mening over. Toen het gerucht rond ging dat een Feyenoord-sponsor al gesproken zou hebben met Van Hanegem reageerde Been zeer geirriteerd. Hij zou dat als een ondermijning van zijn gezag zien. Omdat diverse investeerders (verenigd in de Vrienden van Feyenoord) er op bleven aandringen dat er naar Van Hanegem geluisterd moet worden komt het gesprek tussen hem en Been er nu toch.
En niet te vergeten een super gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Willem toevoegen aan je staf kan nooit kwaad. Op en top Feyenoorder, zeer veel verstand van voetbal en bovendien een warm mens.
En als ik dan Been voor de camera zie zeggen dat hij gewoon door blijft gaan op de ingeslagen weg terwijl Feyenoord dit seizoen al 5 keer gelijk heeft gespeeld en 10 keer verloren, waaronder 10-0 tegen PSV.
quote:El Ahmadi per direct naar Dubai
Karim El Ahmadi speelt de rest van dit seizoen voor Al-Ahli. Feyenoord verhuurt de 25-jarige middenvelder voor een half jaar aan de club uit Dubai.
Trainer Mario Been laat op de site van Feyenoord weten dat hij El Ahmadi graag had willen gebruiken de rest van het seizoen. ,,De situatie is zo dat we op dit moment meer behoefte hebben aan een aanvallende impuls. Op het middenveld zitten we wat ruimer in onze keuzes.''
El Ahmadi maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Twente naar Feyenoord. Hij speelde dit seizoen vijftien competitiewedstrijden voor de Rotterdamse club. Door het vertrek van de middenvelder komt er ruimte in de salarissfeer en hoopt Feyenoord zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een aanvaller.
quote:Fer richt zich op Vitesse
Feyenoord-middenvelder Leroy Fer heeft van de medische staf het advies gekregen zich te richten op de wedstrijd tegen Vitesse. De wedstrijd van komend weekend tegen FC Twente komt voor hem te vroeg.
De 21-jarige Fer raakte in de uitwedstrijd tegen PSV geblesseerd aan zijn knie. Na maanden revalideren wordt de uitwedstrijd tegen Vitesse van zondag zes februari het nieuwe doel.
quote:Loopbaan Beenhakker nog niet voorbij
De loopbaan van Leo Beenhakker is nog niet voorbij. Dit meldde hij voordat hij op non-actief werd gezet aan NUsport. "De kans is groot dat ik nog bij een andere club opduik", vertelde Beenhakker aan het sportmagazine.
"Mijn carriere is hopelijk nog niet voorbij. Ik amuseer me nog altijd heel erg in dit wereldje. Zolang het lijf nog wil, de geest nog fris is en ik het nog leuk vind, blijf ik actief". Beenhakker werd maandag als technisch directeur op non-actief gezet bij Feyenoord, naar aanleiding van zijn kritische uitlatingen aan het adres van de directie bij Feyenoord.
quote:Feyenoord hofleverancier Oranje onder 17
Feyenoord levert de meeste talent aan Oranje onder 17. De Rotterdamse coach Albert Stuivenberg selecteerde zeven Feyenoorders en twee Spartanen voor de stage die als voorbereiding dient voor de oefeninterland tegen Griekenland.
Anass Achahbar, Jean-Paul Boetius, Vincent Jansen, Boy de Jong, Terence Kongolo, Karim Rekik en Joey Sleegers zijn de zeven Feyenoorder die naar Griekenland af zullen reizen. Ruben Valk en Jetro Willems zijn de twee geselecteerde Spartanen. In totaal zijn er 24 spelers geselecteerd, waarvan coach Stuivenberg er achttien van over wil houden. De oefeninterland zal op acht februari worden gespeeld.
Groot gelijk, ben ook niet geweest om precies diezelfde reden.quote:Willem van Hanegem schitterde afgelopen zaterdag door afwezigheid op het 'Feest van de Eeuw' van Feyenoord. Supporters vroegen zich af waarom 'de Kromme' niet op kwam dagen, en een minder populaire oud-Feyenoorder, Johan Cruijff, juist wel aanwezig was. Van Hanegem had naar eigen zeggen 'geen goed gevoel' bij het feest.
Dat zei de huidig FC Utrecht-trainer in het televisieprogramma Holland Sport. 'Ik had geen speciaal gevoel erbij en dan moet je het ook niet doen, het feest was ook door grote zakenmensen georganiseerd en niet door de club zelf.'
De reactie van Feyenoord op zijn afzegging kon het boegbeeld van de Rotterdammers al helemaal niet bekoren. 'Ze zeiden dat ik maling heb aan de supporters van Feyenoord, met dat soort dingen heb je helemaal geen kans van slagen, ik laat me niet chanteren.'
quote:Castaignos staat open voor directe transfer naar Inter
Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc Castaignos kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten.
Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.
'Luc staat open voor de plannen van Inter', zegt zaakwaarnemer Arie Treffers tegen Voetbal international. 'Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.'
Internazionale is naar verluidt bereid om een bedrag te betalen dat kan oplopen tot drie miljoen euro voor Castaignos. Voor Feyenoord is een transfer ook interessant, omdat de geldigheid van het nieuwe contract van de belofte wordt betwist.
Bij een uitspraak van de KNVB-arbitragecommissie in het nadeel van de Rotterdammers, kan Castaignos deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip.
quote:Been sluit rol voor Van Hanegem als assistent uit
Mario Been sluit uit dat Willem van Hanegem een rol in de technische staf van Feyenoord gaat bekleden. Wel gaat de trainer met het clubicoon in gesprek.
Het gerucht ging dat Van Hanegem een rol bij het eerste elftal zou kunnen gaan vervullen, maar dat wordt door Been dus resoluut ontkracht. 'Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen. Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar', aldus een strijdlustige Been
Zijn er niet ergens statistieken met daarin het aantal blessure-dagen per club?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Toch nog een beetje positief nieuws. Schaken zal niet meer spelen dit seizoen.
Of zouden we hem op dit moment wel nodig hebben?
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen.quote:Seizoen Schaken mogelijk al voorbij
Feyenoord kan waarschijnlijk de rest van het seizoen geen beroep meer doen op Ruben Schaken. De aanvaller is vandaag in Rotterdam aan zijn knie geopereerd en is vier tot zes maanden uitgeschakeld.
Schaken werd geopereerd aan zijn rechterknie vanwege kraakbeenschade. Ook werd een loszittend stukje kraakbeen verwijderd. Schaken had al enkele weken last van zijn knie en ging daarom niet mee op trainingskamp naar Oman.
De 28-jarige aanvaller kwam afgelopen zomer transfervrij over van VVV-Venlo en speelde tot dusver elf competitieduels voor Feyenoord.
quote:Het Hongaarse Ujpesti TE zegt nog van niets te weten over een akkoord met Feyenoord over een eventueel meerjaarig verblijf van Krisztián Simon in Rotterdam. Het 19-jarige talent speelt momenteel op huurbasis voor de Rotterdammers.
Volgens Feyenoord is er met zijn vorige club, Ujpesti, al een akkoord bereikt over een optie tot koop aan het eind van dit seizoen. De Hongaren ontkennen dit echter. "Dat is nog helemaal niet rond", aldus trainer Zoltan Kovacs over de berichten van Feyenoord. Ook zegt de trainer dat het weinig had gescheeld of Simon had een contract bij het Duitse TSG 1899 Hoffenheim ondertekend. "Hij had zijn woord echter al gegeven aan de mensen van Feyenoord en wilde daar niet op terugkomen", aldus de oefenmeester op de officiële website van zijn club.
"Met het bedrag dat Hoffenheim voor hem over had had hij de duurste speler in onze clubhistorie kunnen worden." Naar verluidt lag dit bedrag rond de zeven ton. "We wilden Krisztián niet richting een bepaalde club sturen, hij was al rond met Feyenoord", zo belsuit Kovacs. Opmerkelijk genoeg bevesigt Simon dit zelf ook tegenover Origo.hu. "Ik had bij Hoffenheim veel meer kunnen verdienen, maar ik had al een akkoord met Feyenoord", aldus de de Hongaar.
Bron: Soccernews.nl
Weglopen als het eventjes ietsje minder gaat hè. Nepsupporter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen.![]()
Zit er dan echt helemaal geen bodem in die gifbeker ?
quote:
Dit is juist een flinke slok uit de gifbeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!
Ik neem aan dat ze een huursom krijgen of dat ze een optie tot koop in de huurovereenkomst hebben staan. El Ahmadi is sowieso niet de goedkoopste en het wegvallen van zijn salaris zal ook positief zijn in verband met het eventueel aantrekken van spelers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Calciumdude het volgende:
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Je denkt werkelijk dat ik een traan laat om Schaken ? Of je nu zonder rechtsbuiten het veld op komt of met Schaken, het verschil is 0.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef msnk het volgende:
[..]
PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig
Mokotjo lijkt me en daarna Fer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Owja Leroy is er straks natuurlijk ook weer bij. Al schijnt het dan ff tegen te zitten met die klote blessurequote:
Eventueel alleen halen als reserve voor Beukering. Zo'n Ruud of hoe hij dan ook heten mag hoeft natuurlijk niet direct te rekenen op een basissplaats.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
Bron: Voetbalzone.nlquote:Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde. De hoofdtrainer van Feyenoord gaat graag met het clubicoon om tafel, maar wil Van Hanegem niet als zijn assistent hebben. “Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn”, zei Been tegen de NOS.
Van Hanegem toont zich in zijn columns vaak kritisch over Feyenoord en bood al diverse malen zijn hulp aan, maar werd naar eigen zeggen nog niet benaderd door de Rotterdamse club. Geruchten rondom Feyenoord beweerden dat Van Hanegem in beeld zou zijn om plaats te nemen op de bank bij zijn jeugdliefde, maar daar wil Been niets van weten.
“Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar”, zei Been. “Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.'' Maandag nam Beens klankbord Leo Beenhakker al afscheid van Feyenoord.
Eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Waar precies eist Willem dan een rol in de technische staf? Hij wil de club alleen vooruit helpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |