abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91866386
Een Maldini die zo nu en dan op een training verschijnt kan je niet vergelijken met iemand die je in dienst neemt.

Ik vind het juist wel goed dat Mario op zijn strepen blijft staan, indien hij dit niet doet zal dit vroeg laat toch weer uitkomen en bovendien grotere gevolgen hebben (iemand zal dan weer moeten opstappen / ontslagen worden = geld)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:57:31 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91866436
Als Been weggaat wordt de Kromme toch niet hoofdtrainert he :') ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91866628
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Ebbao het volgende:
Een Maldini die zo nu en dan op een training verschijnt kan je niet vergelijken met iemand die je in dienst neemt.

Ik vind het juist wel goed dat Mario op zijn strepen blijft staan, indien hij dit niet doet zal dit vroeg laat toch weer uitkomen en bovendien grotere gevolgen hebben (iemand zal dan weer moeten opstappen / ontslagen worden = geld)
Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?

Sterker nog dat wil Willem helemaal niet. Die wil lekker golfen en daarnaast wat ouwehoeren op de club in de hoop de situatie te verbeteren.
Is toch heerlijk man als jong gassie stijf onder allerlei stress om zo'n icoon en vooral droogkloot af en toe ff voorbij te zien komen fietsen . O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91866795
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je hoeft Willem toch ook niet in vaste dienst te nemen?

Sterker nog dat wil Willem helemaal niet. Die wil lekker golfen en daarnaast wat ouwehoeren op de club in de hoop de situatie te verbeteren.
Is toch heerlijk man als jong gassie stijf onder allerlei stress om zo'n icoon en vooral droogkloot af en toe ff voorbij te zien komen fietsen . O+
Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.
Uitlatingen van Been over een situatie zoals jij schetst zijn er volgens mij niet.
pi_91867023
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Daar heeft Been het juist over: "Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde". Bron.
Uitlatingen van Been over een situatie zoals jij schetst zijn er volgens mij niet.
Ach man zijn hele insteek ademt wantrouwen uit:

quote:
Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn, zei Been tegen de NOS.
quote:
Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.''
Wat is dat voor arrogante tyfushouding joh. Willem is een held. Idd zn beste tijd als trainer gehad maar dat heeft die vanaf het eerste moment gezegd. Dat het hem daar helemaal niet om te doen is.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:10:16 #106
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91867192
Been mag best die mening hebben. Niks arrogants aan.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:10:50 #107
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91867228
Het is gewoon die hele houding van Been die ervoor zorgt dat hier de nekharen omhoog gaan staan.
Ojee als het bestuur met Willem gepraat heeft, gegarandeerd dat ie niet bij de technische staf komt want die doen het prima, we (Was jij niet gewoon trainert) hebben geen geld om hem in dienst te nemen, hij is welkom om te komen praten maar ik regel zelf niets, Willem weet nergens iets vanaf maar loopt met modder te gooien en ga zo maar door.

Het is gewoon een verplicht veredeld 10-minutengesprek zoals je als ouder ook hebt voor je kind op school, niemand heeft er zin in, maar ze kijken je vreemd aan als je niet komt opdagen of afzegt.
Willem is een icoon, een grootheid bij de club en je mag blij zijn dat zo iemand z'n hulp wil aanbieden, gratis nota bene.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:15:47 #108
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91867495
Mario is ook een echte Feyenoorder. En waarom zou het goed gaan met Willem erbij? Bij Utrecht vertrok ie ook, door een gat in een hek, na weinig te hebben klaargespeeld daar ..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:16:18 #109
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91867529
Als het Been echt alleen om Feyenoord te doen was had hij Willem allang bij de groep gevoegd.

Nog steeds benieuwd wie die speler is. Zal waarschijnlijk iemand zijn zonder club of iemand met een gelimiteerde transfersom in zijn contract (voor Feyenoord). Koevermans?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_91867652
Been is gewoon bang voor v Hanegem.
Bang dat het met Willem op de achtergrond opeens wel zou gaan draaien.
Bang voor zijn eigen positie....
Groetjes, Ezio.
pi_91867841
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
Been is gewoon bang voor v Hanegem.
Bang dat het met Willem op de achtergrond opeens wel zou gaan draaien.
Bang voor zijn eigen positie....
:') :') huis-tuin-en-keuken psychologie :') :')
pi_91867930
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Ebbao het volgende:

[..]

:') :') huis-tuin-en-keuken psychologie :') :')
Nee joh gewoon logisch nadenken af en toe
Groetjes, Ezio.
pi_91867941
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef PIETR het volgende:
Mario is ook een echte Feyenoorder. En waarom zou het goed gaan met Willem erbij? Bij Utrecht vertrok ie ook, door een gat in een hek, na weinig te hebben klaargespeeld daar ..
veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..
stel je voor dat het dan wel ineens loopt..

hij zakt meer en meer weg in aanzien
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:26:18 #114
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91868160
Voor mij heeft ie in ieder geval afgedaan als hoofdtrainer van Feyenoord.
Geweldige gozer verder, echte Feyenoorder en baalt er net zo goed van als wij dat doen, maar die sentimenten zouden niet moeten spelen bij een club als Feyenoord.

Niet presteren is gewoon pleite en ook met al die routine en die brede selectie presteerde ie enkel cijfermatig goed, want qua veldspel was er geen lijn in te ontdekken en was het voetbal echt afschuwelijk om naar te turen.
En met al die andere geintjes (spelers afzeiken, beroerde perspraatjes, bestuur bekritiseren etc) en het feit dat ie gewoon eigenwijs vast blijft houden aan die 4-3-3 met beroerde spelers op de verkeerde plek en dat ze gewoon zonder motivatie en inzet lijken te voetballen zonder passie en beleving valt hem gewoon kwalijk te nemen, blessuregolf of niet en dan hebben we het nog niet eens gehad over al die spelers die perse moesten komen en niets presteerden.

Nee, vers bloed is welkom en graag voordat we in de na-competitie hangen. >:)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:26:23 #115
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91868168
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

veel slechter kan het niet , dus zijn woorden van de week over als er een betere beschikbaar was dat ie opzij zou stappen zijn ook niet veel waard, hij wil Willem niet eens mee laten helpen/denken..
stel je voor dat het dan wel ineens loopt..

hij zakt meer en meer weg in aanzien
Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.

En is Willem een verbetering tov Been? Denk het niet.
pi_91868298
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef PIETR het volgende:

[..]

Als trainer ja, maar als Feyenoorder siert het hem datie niet wegloopt voor de malaise.

En is Willem een verbetering tov Been? Denk het niet.
Willem wil dat zelf niet eens in die rol. Heeft die herhaaldelijk gezegd.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:29:52 #117
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91868391
Willem toevoegen aan je staf kan nooit kwaad. Op en top Feyenoorder, zeer veel verstand van voetbal en bovendien een warm mens.

En als ik dan Been voor de camera zie zeggen dat hij gewoon door blijft gaan op de ingeslagen weg terwijl Feyenoord dit seizoen al 5 keer gelijk heeft gespeeld en 10 keer verloren, waaronder 10-0 tegen PSV. :')
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:31:57 #118
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91868508
quote:
Been gaat met Van Hanegem het gesprek aan

Mario Been voert deze week een gesprek met Willem van Hanegem. De Feyenoord-trainer geeft hiermee gehoor aan het verzoek van zowel geldschieters als supporters van de Rotterdamse club.

Omdat club-icoon Van Hanegem het slechte spel van Feyenoord van de laatste maanden maar moeilijk kon verdragen bood hij zijn diensten meerdere malen aan. De Kromme deed dit in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiele functie voor hem klaarligt.

De aanbieding van Van Hanegem om Feyenoord te helpen ging een eigen leven leiden omdat beide partijen weigerde de telefoon op te pakken en de ander te bellen. Sinds de nederlagen tegen Ajax en De Graafschap had men er daardoor in alle geledingen van de club een mening over. Toen het gerucht rond ging dat een Feyenoord-sponsor al gesproken zou hebben met Van Hanegem reageerde Been zeer geirriteerd. Hij zou dat als een ondermijning van zijn gezag zien. Omdat diverse investeerders (verenigd in de Vrienden van Feyenoord) er op bleven aandringen dat er naar Van Hanegem geluisterd moet worden komt het gesprek tussen hem en Been er nu toch.
pi_91868516
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Willem toevoegen aan je staf kan nooit kwaad. Op en top Feyenoorder, zeer veel verstand van voetbal en bovendien een warm mens.

En als ik dan Been voor de camera zie zeggen dat hij gewoon door blijft gaan op de ingeslagen weg terwijl Feyenoord dit seizoen al 5 keer gelijk heeft gespeeld en 10 keer verloren, waaronder 10-0 tegen PSV. :')
En niet te vergeten een super gevoel voor humor.
Als je een kutdag hebt gehad en je ziet Willem voorbij komen moet je altijd wel ff glimlachen.
Zal dat voor die gasten ook gelden. Uiteindelijk is Mario gewoon de trainer en beslist hij alles wat er wel of niet zou gebeuren en niet Willem.
Maar voor er bij is het een gouden gozert O+
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:37:50 #120
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91868892
quote:
El Ahmadi per direct naar Dubai

Karim El Ahmadi speelt de rest van dit seizoen voor Al-Ahli. Feyenoord verhuurt de 25-jarige middenvelder voor een half jaar aan de club uit Dubai.

Trainer Mario Been laat op de site van Feyenoord weten dat hij El Ahmadi graag had willen gebruiken de rest van het seizoen. ,,De situatie is zo dat we op dit moment meer behoefte hebben aan een aanvallende impuls. Op het middenveld zitten we wat ruimer in onze keuzes.''

El Ahmadi maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Twente naar Feyenoord. Hij speelde dit seizoen vijftien competitiewedstrijden voor de Rotterdamse club. Door het vertrek van de middenvelder komt er ruimte in de salarissfeer en hoopt Feyenoord zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een aanvaller.
quote:
Fer richt zich op Vitesse

Feyenoord-middenvelder Leroy Fer heeft van de medische staf het advies gekregen zich te richten op de wedstrijd tegen Vitesse. De wedstrijd van komend weekend tegen FC Twente komt voor hem te vroeg.

De 21-jarige Fer raakte in de uitwedstrijd tegen PSV geblesseerd aan zijn knie. Na maanden revalideren wordt de uitwedstrijd tegen Vitesse van zondag zes februari het nieuwe doel.
quote:
Loopbaan Beenhakker nog niet voorbij

De loopbaan van Leo Beenhakker is nog niet voorbij. Dit meldde hij voordat hij op non-actief werd gezet aan NUsport. "De kans is groot dat ik nog bij een andere club opduik", vertelde Beenhakker aan het sportmagazine.

"Mijn carriere is hopelijk nog niet voorbij. Ik amuseer me nog altijd heel erg in dit wereldje. Zolang het lijf nog wil, de geest nog fris is en ik het nog leuk vind, blijf ik actief". Beenhakker werd maandag als technisch directeur op non-actief gezet bij Feyenoord, naar aanleiding van zijn kritische uitlatingen aan het adres van de directie bij Feyenoord.
quote:
Feyenoord hofleverancier Oranje onder 17

Feyenoord levert de meeste talent aan Oranje onder 17. De Rotterdamse coach Albert Stuivenberg selecteerde zeven Feyenoorders en twee Spartanen voor de stage die als voorbereiding dient voor de oefeninterland tegen Griekenland.

Anass Achahbar, Jean-Paul Boetius, Vincent Jansen, Boy de Jong, Terence Kongolo, Karim Rekik en Joey Sleegers zijn de zeven Feyenoorder die naar Griekenland af zullen reizen. Ruben Valk en Jetro Willems zijn de twee geselecteerde Spartanen. In totaal zijn er 24 spelers geselecteerd, waarvan coach Stuivenberg er achttien van over wil houden. De oefeninterland zal op acht februari worden gespeeld.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:39:17 #121
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_91868978
Dat er geen enkele lijn te herkennen valt in het spel van Feyenoord is schandelijk na 1,5 jaar. Het is dan ook duidelijk dat Been dit Feyenoord niet aan het voetballen heeft gekregen. Maarjah, als hij vertrekt, wat dan? Ik zou zo snel niet weten wie ons wel aan de praat krijgt. Ja, Hiddink of van Gaal waarschijnlijk, maar die komen niet.

En Willem is natuurlijk een held, maar hij is zeker niet heilig. Was hij niet degene die niet kwam opdagen voor het feest van de eeuw, omdat hij zich gechanteerd voelde door een van de orgasinatoren? Minachting van de supporters vind ik dat.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:41:29 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91869120
quote:
Willem van Hanegem schitterde afgelopen zaterdag door afwezigheid op het 'Feest van de Eeuw' van Feyenoord. Supporters vroegen zich af waarom 'de Kromme' niet op kwam dagen, en een minder populaire oud-Feyenoorder, Johan Cruijff, juist wel aanwezig was. Van Hanegem had naar eigen zeggen 'geen goed gevoel' bij het feest.
Dat zei de huidig FC Utrecht-trainer in het televisieprogramma Holland Sport. 'Ik had geen speciaal gevoel erbij en dan moet je het ook niet doen, het feest was ook door grote zakenmensen georganiseerd en niet door de club zelf.'

De reactie van Feyenoord op zijn afzegging kon het boegbeeld van de Rotterdammers al helemaal niet bekoren. 'Ze zeiden dat ik maling heb aan de supporters van Feyenoord, met dat soort dingen heb je helemaal geen kans van slagen, ik laat me niet chanteren.'
Groot gelijk, ben ook niet geweest om precies diezelfde reden.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:42:46 #123
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91869180
quote:
Castaignos staat open voor directe transfer naar Inter

Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc Castaignos kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten.

Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.

'Luc staat open voor de plannen van Inter', zegt zaakwaarnemer Arie Treffers tegen Voetbal international. 'Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.'

Internazionale is naar verluidt bereid om een bedrag te betalen dat kan oplopen tot drie miljoen euro voor Castaignos. Voor Feyenoord is een transfer ook interessant, omdat de geldigheid van het nieuwe contract van de belofte wordt betwist.

Bij een uitspraak van de KNVB-arbitragecommissie in het nadeel van de Rotterdammers, kan Castaignos deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip.
quote:
Been sluit rol voor Van Hanegem als assistent uit

Mario Been sluit uit dat Willem van Hanegem een rol in de technische staf van Feyenoord gaat bekleden. Wel gaat de trainer met het clubicoon in gesprek.

Het gerucht ging dat Van Hanegem een rol bij het eerste elftal zou kunnen gaan vervullen, maar dat wordt door Been dus resoluut ontkracht. 'Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen. Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar', aldus een strijdlustige Been
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:49:37 #124
268260 Dr.Mikey
pi_91869597
Ik zou het erg jammer vinden mocht Castaignos nu al vertrekken.
Leeft Feyenoord niet meer onder de Rotterdamse jeugd ? Na Drenthe Bruma nu weer Castaignos ,
Fer en Wijnaldum die ook wel weg willen. Als je uit de stad komt en je speelt dan voor Feyenoord dan is dat toch iets magisch ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:16:30 #125
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_91871599
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Toch nog een beetje positief nieuws. Schaken zal niet meer spelen dit seizoen.
Of zouden we hem op dit moment wel nodig hebben? :o
Zijn er niet ergens statistieken met daarin het aantal blessure-dagen per club? :')
Volgens mij heeft Feyenoord echt het dubbele van de nr 2
pi_91872160
Hoewel ik momenteel niet erg positief ben, moeten mensen ook geen wonderen verwachten van Willem.
Willem is ook geen man van discipline e.d., misschien iets wat deze ploeg juist zo ontzettend hard nodig heeft.
#12 is not for sale!
pi_91873721
quote:
Seizoen Schaken mogelijk al voorbij

Feyenoord kan waarschijnlijk de rest van het seizoen geen beroep meer doen op Ruben Schaken. De aanvaller is vandaag in Rotterdam aan zijn knie geopereerd en is vier tot zes maanden uitgeschakeld.

Schaken werd geopereerd aan zijn rechterknie vanwege kraakbeenschade. Ook werd een loszittend stukje kraakbeen verwijderd. Schaken had al enkele weken last van zijn knie en ging daarom niet mee op trainingskamp naar Oman.

De 28-jarige aanvaller kwam afgelopen zomer transfervrij over van VVV-Venlo en speelde tot dusver elf competitieduels voor Feyenoord.
Oké dit is de druppel, ik vertoon me niet meer in de Kuip dit seizoen. :(

Zit er dan echt helemaal geen bodem in die gifbeker ? :'(
pi_91873933
quote:
Het Hongaarse Ujpesti TE zegt nog van niets te weten over een akkoord met Feyenoord over een eventueel meerjaarig verblijf van Krisztián Simon in Rotterdam. Het 19-jarige talent speelt momenteel op huurbasis voor de Rotterdammers.

Volgens Feyenoord is er met zijn vorige club, Ujpesti, al een akkoord bereikt over een optie tot koop aan het eind van dit seizoen. De Hongaren ontkennen dit echter. "Dat is nog helemaal niet rond", aldus trainer Zoltan Kovacs over de berichten van Feyenoord. Ook zegt de trainer dat het weinig had gescheeld of Simon had een contract bij het Duitse TSG 1899 Hoffenheim ondertekend. "Hij had zijn woord echter al gegeven aan de mensen van Feyenoord en wilde daar niet op terugkomen", aldus de oefenmeester op de officiële website van zijn club.

"Met het bedrag dat Hoffenheim voor hem over had had hij de duurste speler in onze clubhistorie kunnen worden." Naar verluidt lag dit bedrag rond de zeven ton. "We wilden Krisztián niet richting een bepaalde club sturen, hij was al rond met Feyenoord", zo belsuit Kovacs. Opmerkelijk genoeg bevesigt Simon dit zelf ook tegenover Origo.hu. "Ik had bij Hoffenheim veel meer kunnen verdienen, maar ik had al een akkoord met Feyenoord", aldus de de Hongaar.

Bron: Soccernews.nl
pi_91874029
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Weglopen als het eventjes ietsje minder gaat hè. Nepsupporter. :(
pi_91874067
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

:') :') :')

En het wanbeleid zet voort, als dit klopt... Wel een jongen met een geweldige mentaliteit overigens, dat ie zich aan z'n woord houdt _O_ Al zal ie nu wel spijt hebben. :') Heeft zeker nog geen zaakwaarnemer ontdekt...
pi_91874116
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dit is juist een flinke slok uit de gifbeker. *O*
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:54:20 #132
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_91874239
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:[..]
Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_91874435
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

Nee met Schaken win je de oorlog.....man wees blij dat die niet mee doet anders sta je steevast met 10 man en de tegenstander met 12!

:P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:02:22 #134
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91874798
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef john-x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig :@
AFC AJAX
pi_91875047
Ik snap trouwens niet waarom Feyenoord zich niet oriënteert in de Jupiler Leaque. Er lopen toch wel spelers rond met een enorme potentie. Kijk naar een Boerrigter die best goed loopt te voetballen bij RKC of Botteghin die het goed voor elkaar heeft bij Zwolle. Maar nee, in plaats daarvan gaan ze kijken naar spelers in Kazachstan of iets dergelijks.
Feyenoord Rotterdam
pi_91875059
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_91875501
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Calciumdude het volgende:
ben benieuwd wat er met el Dramatisch aan de hand was..
kan me niet voorstellen dat je in de huidige situatie een speler zo makkelijk laat vertrekken..
wederom zonder inkomsten !!
Ik neem aan dat ze een huursom krijgen of dat ze een optie tot koop in de huurovereenkomst hebben staan. El Ahmadi is sowieso niet de goedkoopste en het wegvallen van zijn salaris zal ook positief zijn in verband met het eventueel aantrekken van spelers.
Feyenoord Rotterdam
pi_91876707
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef msnk het volgende:

[..]

PI gaf het al een beetje aan ja, maar ik vond 't ook een beetje wazig :@
Je denkt werkelijk dat ik een traan laat om Schaken ? Of je nu zonder rechtsbuiten het veld op komt of met Schaken, het verschil is 0.
pi_91876746
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Groetjes, Ezio.
pi_91876770
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wie gaat er nou op de plek van El Ahmadi spelen dan?
Mokotjo lijkt me en daarna Fer?
pi_91876822
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mokotjo lijkt me en daarna Fer?
Owja Leroy is er straks natuurlijk ook weer bij. Al schijnt het dan ff tegen te zitten met die klote blessure
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:38:08 #142
268260 Dr.Mikey
pi_91876874
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
R.I.P DTS.
pi_91876953
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt dat 1ne R. Van Nistelrooy aan het einde van dit seizoen transfer vrij is ,
Ik heb even gecheckt op youtube en het is wel een aardig spitsje.
Eventueel alleen halen als reserve voor Beukering. Zo'n Ruud of hoe hij dan ook heten mag hoeft natuurlijk niet direct te rekenen op een basissplaats.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:41:05 #144
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91877033
quote:
Mario Been voelt er niets voor om het seizoen af te maken met Willem van Hanegem aan zijn zijde. De hoofdtrainer van Feyenoord gaat graag met het clubicoon om tafel, maar wil Van Hanegem niet als zijn assistent hebben. “Ik ga wel met Willem praten om zijn mening te horen en van alle columns en stukken in de krant af te zijn”, zei Been tegen de NOS.

Van Hanegem toont zich in zijn columns vaak kritisch over Feyenoord en bood al diverse malen zijn hulp aan, maar werd naar eigen zeggen nog niet benaderd door de Rotterdamse club. Geruchten rondom Feyenoord beweerden dat Van Hanegem in beeld zou zijn om plaats te nemen op de bank bij zijn jeugdliefde, maar daar wil Been niets van weten.
“Ik zal luisteren wat Willem te vertellen heeft, maar dit is de staf waar wij vorig jaar vierde mee zijn geworden en hier zullen wij het ook zeker weer mee klaren dit jaar”, zei Been. “Ik heb enorm veel vertrouwen in de mensen om me heen en laat me geen mensen opdringen.'' Maandag nam Beens klankbord Leo Beenhakker al afscheid van Feyenoord.
Bron: Voetbalzone.nl

:O :O :O :O :O
Waarom?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:54:54 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91877702
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_91877760
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Been's standpunt zeer begrijpelijk. Is hij ineens verplicht om Van Hanegem in zijn technische staf op te nemen omdat hij een column schrijft? Waar slaat dat op? Been is groot genoeg om zijn eigen keuzes te maken.
Eens
pi_91878620
quote:
Waar precies eist Willem dan een rol in de technische staf? Hij wil de club alleen vooruit helpen.
Bij voorbaat zo argwanend en afwijzend doen snap ik niet goed van Been. Alsof Willem de eerste de beste nietszeggende klootviool is die toch alleen maar onrust komt zaaien. 8)7

Wie de fuck is Been trouwens als je net boven de streep staat en het elftal totaal maar dan ook totaal niet draait om Willem af te wimpelen als een of ander lastig schooljongetje. Lijkt me duidelijk dat hulp in welke vorm dan ook noodzakelijk is.

Nogal onbeschoft van Mario jegens Willem die ook alleen maar aangeeft te willen helpen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:29:43 #148
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91879099
quote:
Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Waarom?
pi_91879162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Een gesprek kan geen kwaad toch? Gelijk zo van je af bijten is wat mij betreft gewoon een teken van angst hier.
Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:36:33 #150
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91879313
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Been is gewoon bang voor Blokland/VVF.
Leo is ook weggestuurd vanwege zijn Calimerogedrag.
Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen eigenlijk.. Ik zou ook bang worden als ik mijn jaarsalaris van een miljoen euro dreig te verliezen. Zelfs als ''niemand zich groter dan de club mag voelen''. (Ik citeer Mario maar even zelf.)
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')