Maakt niet uit, 'gewone' plekken zullen er genoeg blijven hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou het?
Er komen dan meer business-plaatsen toch?
Precies, ruimte voor de fans zal zeker blijven en zal sowieso wel groeien ten opzichte van de Kuip!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef john-x het volgende:
[..]
Maakt niet uit, 'gewone' plekken zullen er genoeg blijven hoor.Nog wel meer dan nu. En die business-plekken zijn hard nodig mocht je interessant willen blijven voor sponsors.
Ja, misschien zelfs wat teveel. Ik weet niet of Feyenoord wekelijks meer dan 50.000 mensen kan trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, ruimte voor de fans zal zeker blijven en zal sowieso wel groeien ten opzichte van de Kuip!
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, dan zitten de hoogste rijen gewoon niet vol en dan boeit het nog geen fuckquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfs wat teveel. Ik weet niet of Feyenoord wekelijks meer dan 50.000 mensen kan trekken.
Onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef john-x het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar het zal wel moeten als je weer een topclub wilt worden.
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?quote:
Sorry maar dit Feyenoord zal komend seizoen niet eens volle zalen trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?
Kuip is niet degelijk genoeg, faciliteiten zijn dramatisch voor skyboxen e.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar dit Feyenoord zal komend seizoen niet eens volle zalen trekken.
Met andere woorden je mag blij zijn als er 35.000 zitten gemiddeld 2011/2012.
Waarom moet je dan naar een stadion van 70.000? Dat is een half leeg stadion wat je dan hebt. Denk je dat je skyboxen vol gaat krijgen?
Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Overigens hebben zowel Twente als AZ als Heerenveen aanzienlijk minder skyboxplaatsen dat Feyenoord nu al heeft.
Je krijgt dat stadion niet kado van de gemeente Rotterdam he. Er zal aanzienlijk meer huur betaald moeten gaan worden.
Neuh.... als de Kuip degelijk genoeg blijkt te zijn lekker blijven zitten
De Kuip zit volgend jaar gewoon net zo vol als dit jaar hoor, zolang we maar niet degraderen, dat zou echt een doodssteek zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar een stadion van 70.000? Dat is een half leeg stadion wat je dan hebt. Denk je dat je skyboxen vol gaat krijgen?
Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Overigens hebben zowel Twente als AZ als Heerenveen aanzienlijk minder skyboxplaatsen dat Feyenoord nu al heeft.
Je krijgt dat stadion niet kado van de gemeente Rotterdam he. Er zal aanzienlijk meer huur betaald moeten gaan worden.
Dat is 2011/2012. Tegen de tijd dat dat stadion er eindelijk is moet je weer om de titel spelen. Al vind ik 70.000 ook erg overdreven, 60.000 is genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ, Twente en Heerenveen zijn dan ook provincieclubjes die wij in 2020 moeten verpletteren in alle opzichten. Het nieuwe stadion moet het nummer 1 concert/evenementen-gebouw van Nederland worden.quote:Trouwens wie zegt er dat er met een grootschalige verbouwing ook niet plaats kan komen voor wat extra skyboxen.
Idd. Natuurlijk is het zonde om de Kuip te verlaten maar om vooruit te kunnen moet dat. De realiteit moet je nu even boven je sentimenten zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De Kuip zit volgend jaar gewoon net zo vol als dit jaar hoor, zolang we maar niet degraderen, dat zou echt een doodssteek zijn.
Overigens zie ik niet in hoe je De Kuip zo kunt verbouwen dat het commerciële aspect groeit en er ook meer mensen in kunnen? Sowieso moet je je stadion niet bouwen op de situatie nu, maar hoe het in de toekomst is; er moeten groeimogelijkheden zijn. Ook moet je niet alleen denken aan skyboxplaatsen alleen maar ook aan bijvoorbeeld een hoogwaardig restaurant waar zakelijke diners kunnen worden genuttigd, dat is in de Kuip ook niet te doen.
Sowieso is de Kuip natuurlijk al ontzettend oud, een extra ring oid zou een enorm lastige operatie zijn, waarbij de fundering flink verstevigd moet worden en ik denk dat je dan al aan tientallen miljoenen moet denken. Zoals macca728 zegt moet je natuurlijk ook aan concerten en activiteiten denken... Zou me niets verbazen als dat alleen je al een paar miljoen per jaar extra oplevert.
Knap zeg, dat je het zo goed weet. Laat dat nou maar aan de gemeente etc. over. En met een beetje logisch verstand zie je ook wel de feiten in.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
Er is toch helemaal geen gebrek aan zitplaatsen t.o.v. de interesse voor kaarten of wel?
Waarom zouden we er dan een ring op moeten zetten als die niet bezet gaat worden?
En zo gammel is volgens die onderzoekers de Kuip helemaal niet. Ze kan nog nog prima 50 jaar mee bouwtechnisch gezien![]()
En een hoogwaardig restaurant kan prima geïmplementeerd worden bij de Brasserie.
Sowieso moet je dus echt ff niet denken dat het nieuwe stadion van Feyenoord is.
De inkomsten uit concerten e.d. zullen rechtstreeks naar event-organisators als Mojo gaan. Europese finale zal je wellicht één keer krijgen. Heb je ook geen nieuw stadion voor nodig.
Je moet pas uitwijken naar een nieuw stadion als aantoonbaar is dat dit niet meer werkt. Of als uitbreiding in het belang van de club is omdat er wachtlijsten staan.
Tot die tijd gewoon lekker voetballen in de Kuip.
Opknappen kost max 20 miljoen, een heel nieuw stadion bouwen 650 miljoen. Waar hebben we het over zeg.
Doe ik ook. En die onderzoeken (terecht) de alternatieven van een renovatie voor ze lukraak een nieuw stadion neerplempen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je het zo goed weet. Laat dat nou maar aan de gemeente etc. over.
Dat is zeker wel terecht ja, dat ze het onderzoeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe ik ook. En die onderzoeken (terecht) de alternatieven van een renovatie voor ze lukraak een nieuw stadion neerplempen.
Het 5-jaren plan van Gudde kan alvast weer de vuilnisbak in volgens mij ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef Jorwol het volgende:
Ach we zien het allemaal wel, voorlopig kunnen we minstens nog 6-7 jaar van De Kuip genieten, tegen de tijd dat de gemeente eindelijk eens goedkeurt zijn we sowieso ook nog wel jaren verder
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef john-x het volgende:
[..]
Het 5-jaren plan van Gudde kan alvast weer de vuilnisbak in volgens mij ja.
Precies!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.
Maar tussen de start van de bouw van zo'n stadion en de oplevering zit ook weer een jaar of 5, 6. Wat je dit seizoen doet mag dus eigenlijk geen grote invloed hebben op die plannen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, laten we eerst maar eens dit seizoen overleven, schuldenvrij worden en eens meedoen in de top voordat we enorme stadions bouwen hehe.
Zie m'n reactie hierboven. Je moet zo'n 7 jaar vooruit plannen dus nu 14e staan moet volledig los staan van de plannen over 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Mensen zijn soms zo fucking opportunistisch soms als het om de club gaat:
Moet je bijvoorbeeld dit topic lezen:
Woerts: "met nieuw stadion begroting Feyenoord 100 miljoen"
En spiegel dat ff met de realiteit van vandaag. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad lijkt me.....
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Mensen zijn soms zo fucking opportunistisch soms als het om de club gaat:
Moet je bijvoorbeeld dit topic lezen:
Woerts: "met nieuw stadion begroting Feyenoord 100 miljoen"
En spiegel dat ff met de realiteit van vandaag. Een beetje bescheidenheid kan geen kwaad lijkt me.....
Hee een ajaciedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Die woerts heeft het vermogen van logisch redeneren verloren.
Dat is zeker waar en ik vind het ook alleen maar goed dat alle opties worden onderzocht, maar punt is wel, dat als je het voetbaltechnisch niet op de rails krijgt je ook niets aan een groot stadion hebt. Daar zou wel de focus moeten liggen, dan staat dat stadion er maar 1 of 2 jaar later, boeie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Maar tussen de start van de bouw van zo'n stadion en de oplevering zit ook weer een jaar of 5, 6. Wat je dit seizoen doet mag dus eigenlijk geen grote invloed hebben op die plannen.
Mijn excuses dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
De lui die mij in eerdere topics beschuldigden van trollen toen ik zei dat feyenoord een zeer matig elftal heeft zouden gisteren eens naar VI moeten kijken.
Gijp: Er zít gewoon niet meer in!
Hij verwoorde precies wat ik denk.
Voor Gijpie is alles behalve Barcelona het niveau van de jupiler league. .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
De lui die mij in eerdere topics beschuldigden van trollen toen ik zei dat feyenoord een zeer matig elftal heeft zouden gisteren eens naar VI moeten kijken.
Pfffff vorig jaar werden we 4e . Dan zou ondanks het wegvallen van Gio en Makaay een plekkie rond de middenmoot nu makkelijk haalbaar moeten zijn. Mario moet gewoon eens stoppen met zijn eeuwige losergedrag door zich achter vanalles te verschuilen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef honda1990 het volgende:
Ben nie boos hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Jorwol het volgende:
Rustig Stokstaart, rustig maar. Niet teveel happen..
Je snapt ook wel dat ik niet zeg dat ik gelijk heb omdat Gijp het zegt, het is alleen geen getroll wat werd geïnsinueerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn excuses dan.
Als van der Gijp het zegt is het natuurlijk waar.
Ik ben van mening dat dat dus ook zwaar boven het niveau van feyenoord was. Ze hebben het toen boven verwachting fantastisch gedaan, net zoiets als dat Roda nu 4e zou worden, of ADO. Van diezelfde "klasse" is feyenoord op dit moment ook gewoon zoals ik het ziequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pfffff vorig jaar werden we 4e . Dan zou ondanks het wegvallen van Gio en Makaay een plekkie rond de middenmoot nu makkelijk haalbaar moeten zijn. Mario moet gewoon eens stoppen met zijn eeuwige losergedrag door zich achter vanalles te verschuilen.
Fucking jonge apen mogen maar wat aankloten want ach ze weten immers niet beter![]()
Komop zeg mouwen opstropen en met hulp van het Legioen er boven op knallen. Laffe berusting past niet bij een club van onse statuur. Als je verliest dan strijdend maar niet op deze manier.
Oh jawel, dan wel inderdaad, dat is echter meer dan een kwart van je team, ik had het over het huidige teamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Lastpost het volgende:
Ach, 4 middelmatige maar ervaren spelers op verschillende posities van willekeurige Eredivisie-clubs met de eigenschappen die we nu missen op kritieke posities en we doen gewoon mee om de plekken 5 tot 9.
Laten we onszelf vooral gaan voorhouden dat we een degradatie-waardige selectie hebben en dat er niet meer in zit.
Met dit team inclusief alle blessures, Been en diens tactisch falen horen we gewoon tussen plek 8 en 12 te spelen, alles daaronder (boven dus qua ranglijstpositie) is gewoon het falen van dit team want ze kunnen wel degelijk veel beter dan ze nu doen.
Neuh ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dat dus ook zwaar boven het niveau van feyenoord was. Ze hebben het toen boven verwachting fantastisch gedaan, net zoiets als dat Roda nu 4e zou worden, of ADO. Van diezelfde "klasse" is feyenoord op dit moment ook gewoon zoals ik het zie
De Kuip, het enige stadion wat nu al geschikt was voor een eventueel WK in 2018. Met de Kuip kan Feijenoord gewoon verder de komende twintig jaar. Onze begrotingen was jarenlang veel hoger, maar door wanbeleid naar beneden bijgesteld, dat had helemaal niets van doen met de 'slechte' Kuip.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je dit niet inziet snap je de voetbalwereld niet helemaal. Twente, Heerenveen, AZ e.d. verdienen òf al meer òf gaan met hun kleinere stadions De Kuip binnen een aantal jaar voorbij in commerciële verdiensten. Enige manier dat Feyenoord met de beperkte Kuip nog veel geld kunnen verdienen is de prijs van de kaartjes en SK's weer verhogen, maar dat willen we toch zeker ook niet? De skyboxen e.d., dáár verdienen de clubs aan, het 'klootjesvolk' zoals ik dat maar even plat zeg zorgen niet voor de grote inkomsten. Of wil jij lekker nog 10 jaar op deze begroting blijven en dan helemaal niet meer naar de top?
Qua commerciële exploitatie is het gewoon een beperkt en oud stadion. Onze begroting was jarenlang juist dóór wanbeleid veel hoger, omdat bepaalde personen dachten dat we toch wel weer eventjes CL haalden en toch wel weer eventjes kampioen werden etc. Dat is opportunistisch begroten en daar is de club bijna aan ten onder gegaan. Natuurlijk kunnen we best in de Kuip blijven, maar om niet verder achter te raken bij de concurrentie zul je tussen nu en 10-15 jaar echt wel naar een ander stadion moeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
De Kuip, het enige stadion wat nu al geschikt was voor een eventueel WK in 2018. Met de Kuip kan Feijenoord gewoon verder de komende twintig jaar. Onze begrotingen was jarenlang veel hoger, maar door wanbeleid naar beneden bijgesteld, dat had helemaal niets van doen met de 'slechte' Kuip.
Zo een onzin om de Kuip een beperkt stadion te noemen. Doet in geen enkele zin onder voor de andere, nieuwere stadions in Nederland.
Wat heb deze Kuip volgens jou wat een nieuwe Kuip wel zou hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Qua commerciële exploitatie is het gewoon een beperkt en oud stadion. Onze begroting was jarenlang juist dóór wanbeleid veel hoger, omdat bepaalde personen dachten dat we toch wel weer eventjes CL haalden en toch wel weer eventjes kampioen werden etc. Dat is opportunistisch begroten en daar is de club bijna aan ten onder gegaan. Natuurlijk kunnen we best in de Kuip blijven, maar om niet verder achter te raken bij de concurrentie zul je tussen nu en 10-15 jaar echt wel naar een ander stadion moeten.
Je hebt er nú ook geen bagger aan, dat zeg ik zelf ook, maar wanneer de economie weer aantrekt en bedrijven weer geld hebben én als Feyenoord weer beter presteert zitten die business-seats vanzelf weer vol. Op het gebied van horeca e.d. moet inderdaad ook een flinke slag mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb deze Kuip volgens jou wat een nieuwe Kuip wel zou hebben?
Nogmaals gebrek aan business-seats is onzin want bijna de helft staat leeg momenteel.
Ze zouden wel wat aan de horeca mogen doen. Het is toch te kut dat als je in de rust ff koffie wilt halen je nog moet rennen omdat het anders op is.
Precies joh, we zien het allemaal wel, duurt toch nog jaren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Hamilcar het volgende:
Business-seats is niet een skybox. Je wilt boxen aan bedrijven verkopen, die dan weer vertegenwoordigers met klanten ergens heen kunnen laten gaan. Zo'n sky-box levert je belachelijk veel geld op en nieuwe stadions integreren skyboxen beter in hun model dan een oud stadion als de Kuip. Dat een nieuw stadion veel meer kan gaan opleveren is dan ook niet zo'n raar idee - het is alleen de vraag hoe je dat gaat financieeren en of het opweegt tegen desnoods een grondige renovatie van de Kuip.
Dat kan ik je niet vertellen, maar de gemeente lijkt er druk mee bezig te zijn
Been stuurt gewoon aan op een vertrek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:
Snap werkelijk niet waarom Mario er niet voor openstaat om Willem mee te laten lopen.
Willem is toch gewoon de grootste oer en oer Feyenoorder die je je maar kan bedenken.
Waarom zou je die in godsnaam wantrouwen?
Ja daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Been stuurt gewoon aan op een vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |