Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Overduidelijkzeerzekersteweten welquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog steeds liever wiet dan frikandellen?
allebei geluktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Fail TT, maar wilde snel een nieuw topic voor jullie openen
pics!!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Pien85 het volgende:
Mja, dan ga ik 't bed maar verschonen en de slaapkamer opruimen. Zo met de nieuwe gordijnen enzo ziet dat er vast mooi uit
Veel succes er meequote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Pien85 het volgende:
Mja, dan ga ik 't bed maar verschonen en de slaapkamer opruimen. Zo met de nieuwe gordijnen enzo ziet dat er vast mooi uit
Jij boefjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Huiswerk? Man dat heb ik ook al 15 jaar niet gemaakt ofzo
zie het van de positieve kant, je kan mij uitlachen omdat ik het wel moet makenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kut TT. door jullie voel ik me oud
Ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Overduidelijkzeerzekersteweten wel
en wat denk je van mij danquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik nietquote:
Het is gelukt om een fail TT te maken bedoel je?quote:
Ochja, ieder z'n eigen meuk.quote:
Maak ze danquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik niet
Maar 't zijn gewoon zwarte gordijnen, niks spannends
Een beetjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukt om een fail TT te maken bedoel je?![]()
Sorry sorry sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Geen zin in, foto's van zwarte gordijnen zijn niet zo spannendquote:
quote:
Ook goed...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
En TFM maakt zijn eigen huiswerk maar.
wat een TT allemaal niet teweeg kan brengenquote:
Oooh wat een slijmpost lieve postquote:
Meer een voor en na fotoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen zin in, foto's van zwarte gordijnen zijn niet zo spannend
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door hebquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh wat een slijmpost lieve post
Zijn er alsnog foto's gepost in het vorige deel dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat een TT allemaal niet teweeg kan brengen
de foto's zijn gelijk vergeten
Ja, dan moet ik zeker nu de gordijnen er weer af gaan halen, de oude lelijke stoffen lamellen weer ophangen, foto maken, lamellen er weer afhalen, gordijnen weer ophangen, nog een foto maken... neequote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer een voor en na foto
kunnen wij het verschil zien
Luiers zijn de oplossingquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door heb
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door heb
Pien is TFM's mama?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn er alsnog foto's gepost in het vorige deel dan?
Dus we zijn gewoon te laatquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik zeker nu de gordijnen er weer af gaan halen, de oude lelijke stoffen lamellen weer ophangen, foto maken, lamellen er weer afhalen, gordijnen weer ophangen, nog een foto maken... nee
volgens mij was dat toen nog niet zo hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij boefje.
Want toen was je heul nog wel leerplichtig...
Jij wilde zo'n foto's van mij?quote:
laters trevquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later en veel plezier vanavond![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij maakt maar lekker zijn huiswerk zelf
Heb je nu echt een luier aan?quote:
dûhh, wat dacht jij danquote:
Ik dacht van wel, maargoed ik weet dat ook niet exact hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat toen nog niet zo hoor
En is Pien echt je mama?quote:
als jullie rustiger gingen zou ik teruglezenquote:
Maar je kon wel zien dat ik het tegen pgr hadquote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie rustiger gingen zou ik teruglezen![]()
nou dus niet
ehhmm, m'n tante heet wel Pienquote:
Je tante verschoont je bed?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm, m'n tante heet wel Pien
ik ben verhongerd en met jou alles goed?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Die stuurde je ook al in FoBoquote:
ochja, ik had 'm toch al op m'n Ctrl+V., dus waarom nietquote:
Liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Weer geen eten bij je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben verhongerd en met jou alles goed?
Ook nog even langs het ctrl+V topic zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ochja, ik had 'm toch al op m'n Ctrl+V., dus waarom niet
gefeliciteerdquote:
is die er dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook nog even langs het ctrl+V topic zeker?
Ohnoesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer geen eten bij je?
Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
Liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Hier? Donker, koud, hongerig, moe...
Daar?
Jij als notoire onzinpostmaker zou dat toch moeten wetenquote:
Leuk om je post-aantal op te krikkenquote:
Hey Marijkequote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer geen eten bij je?
Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
jawel maar Muck had eerst zelf gegeten gisteren en de rest in een trog voor mij gedaan.quote:
Dat is klote! Wat wil je worden?quote:Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
Uhhm ONZ ofzo? Zal eens in mijn Myat kijkenquote:
Hai Koenepoenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik laatst bij de 20000
[..]
Marijke![]()
Doeiiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
ik ga langzaam afbreken hier, wat spullen opruimen en nog ff iets bespreken met iemand
En dan naar huis!
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar Muck had eerst zelf gegeten gisteren en de rest in een trog voor mij gedaan.
[..]
Dat is klote! Wat wil je worden?
Welthuis!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
ik ga langzaam afbreken hier, wat spullen opruimen en nog ff iets bespreken met iemand
En dan naar huis!
Bis Later Koenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
En dan naar huis!
Dat is wel jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?
Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
en een nieuwe reeks bagger was ontketendquote:
Don't see the differencequote:
Al een tijdje jaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en een nieuwe reeks bagger was ontketend
Ik denk dat het te weinig was. Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?
Balenquote:Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
Het Droste-effectquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik link naar jouw post die naar het topic linkt etc
Aahzoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik link naar jouw post die naar het topic linkt etc
Jaquote:
marijkequote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Hahaha, ja preciesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat het te weinig was. Dat probleem heb ik ook altijd.
[..]
Balen. Maar wel goed van je dat je gewoon gesolliciteerd hebt : o*O*
.
laters koenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
En dan naar huis!
Hai GFquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GFLekkere vrije dag gehad?
Snap ikquote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies
Ja, en ik ben het zo zat, ik hoorde dus vandaag dat in het kader van de bezuinigingen het project waar ik op zit zeer waarschijnlijk ook gestopt wordtDus dan maar over m'n grenzen en hopen dat het goed gaat dan mezelf nog meer naar beneden laten halen...
Wel minder dat het project misschien stop wordt gezetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies
Ja, en ik ben het zo zat, ik hoorde dus vandaag dat in het kader van de bezuinigingen het project waar ik op zit zeer waarschijnlijk ook gestopt wordtDus dan maar over m'n grenzen en hopen dat het goed gaat dan mezelf nog meer naar beneden laten halen...
Was het gezellig?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schoonouders op visite gehad
Escherquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://escherdroste.math.leidenuniv.nl/index.php?menu=intro
Dat is pas cool![]()
trog is leeg inmiddels. Nee hoor eet zo thuis wel weer. Maar heb nu 6 boterhammen (ontbijt en tussendoor) op en dus zo'n bak vol chinese zooi.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt bloedirritant dat ze je ook geen eens een kans geven.quote:Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
Hoinquote:
OMG OMG OMGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://escherdroste.math.leidenuniv.nl/index.php?menu=intro
Dat is pas cool![]()
flitserquote:
Niets aan te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik. Wat een klote-situatie zeg
.
*knuffel*
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel minder dat het project misschien stop wordt gezet
Nog meer sollicitaties lopen?
Hai RZ!quote:
het was heel gezelligquote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het gezellig?
En misschien een gekke vraag, maar wat vinden je ouders/schoonouders eigenlijk van je beroep?(vroeg het me ineens af, sorry
)
Woah! Da's echt vet veelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
trog is leeg inmiddels. Nee hoor eet zo thuis wel weer. Maar heb nu 6 boterhammen (ontbijt en tussendoor) op en dus zo'n bak vol chinese zooi.
[..]
Echt bloedirritant dat ze je ook geen eens een kans geven.
Ik heb college gehad van meneer Kluukhuunquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Daar heb ik een lezing over gehad, door Prof. Lenstra zelf!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan te doenEn het kost me zo bakken energie
Ik ben het ZO beu... Ik zou zo graag een normaal leven willen waarin ik me gewoon weer happy voel ipv weer een verhoging van de meds
![]()
Dankje
[..]
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zitten
[..]
Hai RZ!Alles goed?
Tofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was heel gezellig
ze hebben er geen probleem mee
* Trevland geeft Marijke een stevige Knuffquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan te doenEn het kost me zo bakken energie
Ik ben het ZO beu... Ik zou zo graag een normaal leven willen waarin ik me gewoon weer happy voel ipv weer een verhoging van de meds
![]()
Dankje
Ik ben vandaag ook nuttig bezig geweest, ben weer een wat aan het code gegaanquote:[..]
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zitten
Muwhaha "Kluukhuun"quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb college gehad van meneer Kluukhuun
Welthuis liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
.
Maargoed, ik moet gaan, anders mis ik de trein...
Bis Later MPGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik zal even herhalen wat ik vanmiddag al zei: ik weet niet wie RZ is maar ik ben het niet. Ik weet niet wie het wel is, maar wat ik uit een post van DaMart begreep was het niet de vrolijkste.quote:
Dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een stevige Knuff
[..]
Ik ben vandaag ook nuttig bezig geweest, ben weer een wat aan het code gegaan
Hij heeft zelfs een eigen wiki en een eigen boekquote:
Graag gedaanquote:
TFM waar ben je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me een denderend plan.
Rustig bedaar, ik sta al klaarquote:
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rustig bedaar, ik sta al klaar
wij zitten zelf al een jaar of 20 in deze wereld en we zijn er ook mee op tv geweest dus ze kwamen ervan zelf achter.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
Kon je het ze ook gewoon meteen vertellen dan? Of zit het in de familie en swingen ze zelf ook?
laters MPGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
.
quote:
quote:
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammenquote:
Het was niet daarvoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammen
En sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammen
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zitten zelf al een jaar of 20 in deze wereld en we zijn er ook mee op tv geweest dus ze kwamen ervan zelf achter.
en de club hebben we nou bijna 6 jaar
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen meequote:
Oke want het is gewoon zoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen mee
Ben je trouwens geband geweest ofzo dat je nu weer "terug" bent volgens je sig?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen mee
quote:
quote:
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je trouwens geband geweest ofzo dat je nu weer "terug" bent volgens je sig?
Alle vrouwen zijn overigens hoeren, ontken maar nietquote:
jeujj, feestjuhhhquote:
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden wordenquote:
Dan ben ik geen vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn overigens hoeren, ontken maar niet
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenquote:
Zo, een early adopter.quote:
Ik zie hier geen zonquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden worden
Aha, pics van de slaapkamer die helemaal af isquote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenmaar de slaapkamer is nu wel helemaal af
Ik maak het uit!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb ik niet, en ga ik niet maken ookquote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier geen zon
[..]
Aha, pics van de slaapkamer die helemaal af is
over parenclubs bij de wallen op stap, het is gezellig hier en nog een paar programma'squote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?En ja, dan kun je het moeilijk stil houden whehe
En bestaat het swingen al zo lang joh? Dat wist ik helemaal niet... En wat heb je hiervoor dan eigenlijk altijd gedaan?
Ik was er al laat meequote:
Kan ik dat ergens terugzien?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over parenclubs bij de wallen op stap, het is gezellig hier en nog een paar programma's![]()
swingen bestaat al veel langer![]()
ik heb diverse ander bedrijven gehad hiervoor.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het uit!Spoilers werken niet op een ipad. Dan zie ik alleen "spoiler". Het was al uit, verjaardagen vergeten is killingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hij zit in België dus dat moet wel bij Jambers geweest zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?En ja, dan kun je het moeilijk stil houden whehe
En bestaat het swingen al zo lang joh? Dat wist ik helemaal niet... En wat heb je hiervoor dan eigenlijk altijd gedaan?
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenmaar de slaapkamer is nu wel helemaal af
ipadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoilers werken niet op een ipad. Dan zie ik alleen "spoiler". Het was al uit, verjaardagen vergeten is killing
zou het niet weten is al een jaar of 15 geleden dacht ikquote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens terugzien?
Ook parenclubs of heel wat anders?
1persoons is nog wel prima te doen in m'n eentje, doe ik op m'n werk 2 keer per dagquote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerIets te enthousiast mijn dekbed in de hoes geschud.
* Marijkezwolle zet haar beste Jambers-imiteer-stem opquote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij zit in België dus dat moet wel bij Jambers geweest zijn.
Oeps!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerIets te enthousiast mijn dekbed in de hoes geschud.
Wat gaaf zegquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten is al een jaar of 15 geleden dacht ik![]()
iets heel anders![]()
alhoewel ik ook nog een sex shop heb gehad
Heil ipad, een paar gram aan boekenbagage ipv kilo'squote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ipadouder worden
![]()
Ik vroeg of je het leuk had snoetje?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar beste Jambers-imiteer-stem op
Overdag is Henry automonteur, 's nachts verkleed hij zich als konijn
fles ouwe mopperpotquote:
ik zit er nog op te wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Pien85 het volgende:
Niemand die een beschrijving van de slaapkamer wil dus?
Mijn laptop weegt ook niet veel en kan tenminste wel spoilers lezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heil ipad, een paar gram aan boekenbagage ipv kilo's
Ja hoor, een droge muil door dat wijnproeven, maar dat lossen we straks wel weer op. Uitspuigen van wijn is zo zonde
Tuurlijk wil ik dat welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb dus een twee persoons, en ik kan er wel mee schudden maar dat vindt mijn lamp niet leuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1persoons is nog wel prima te doen in m'n eentje, doe ik op m'n werk 2 keer per dagMaar 2 persoons valt echt heel erg tegen
Kan ik niet eens mee schudden
Weet ik toch welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet bij jambers geweest
En ik kan hem dus echt na doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar beste Jambers-imiteer-stem op
Overdag is Henry automonteur, 's nachts verkleed hij zich als konijn
Hup hup hup, aan het werk jijquote:
Nuuutquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn overigens hoeren, ontken maar niet
Yes pleasequote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit er nog op te wachten
Bed is grijs, tapijt is grijs, kast is wit, muren zijn wit, gordijnen zwart, zwart/wit dekbedovertrek, grijze nachtkastjesquote:
Mijn armen zijn te kort om te schuddenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb dus een twee persoons, en ik kan er wel mee schudden maar dat vindt mijn lamp niet leuk.
Mooiquote:
Beter tochquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nuuut!
Ik heb namelijk niet hoeven betalen![]()
![]()
...
Coolquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik kan hem dus echt na doen.
Gratis ritje op je volle stempelkaart zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nuuut!
![]()
...
Goedkope hoeren ook nog!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nuuut!
![]()
...
Niet lekker?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was nog nooit zo snel klaar met eten
Dat leest niet lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn laptop weegt ook niet veel en kan tenminste wel spoilers lezen
Nice!Fijn dat je het naar je zin hebt
Toch niet goed gegaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was nog nooit zo snel klaar met eten
Ik zie het me beter voor me vanaf beeldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Bed is grijs, tapijt is grijs, kast is wit, muren zijn wit, gordijnen zwart, zwart/wit dekbedovertrek, grijze nachtkastjesZwart/witkamer
[..]
Mijn armen zijn te kort om te schudden
Wauw, kun je toch niet een fotootje maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Bed is grijs, tapijt is grijs, kast is wit, muren zijn wit, gordijnen zwart, zwart/wit dekbedovertrek, grijze nachtkastjesZwart/witkamer
[..]
Mijn armen zijn te kort om te schudden
Oh neequote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkeerde pakje kruidenmixdag 5 liter pastasaus in advance
Nee, vindt vriendje niet leukquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, kun je toch niet een fotootje maken?
en nog trek!quote:
dat is helaas wel zo.quote:Ja, maar ja, het is niet anders...
Dat is zeker vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, vindt vriendje niet leukKom maar een keer kijken
Lintwormquote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en nog trek!
[..]
dat is helaas wel zo.
Wie?quote:
Hier was het ook al zo'n maandagquote:
Da's kutquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met de trein naar NZquote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie?
Nou, met de trein kun je niet bij me langskomen hoor!
oh echt ergquote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier was het ook al zo'n maandag
Knuff
quote:
Ben je verhuisd of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie?
Nou, met de trein kun je niet bij me langskomen hoor!
Wie noem je nou een goedkope hoerquote:
Zeg ik nietquote:
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Andere parasieten dan, het is bijna eng
Waar?quote:
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!
[..]
Waar?
wel goed voor zijn kilometerstandquote:
Bootquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel goed voor zijn kilometerstamdmaar weinig bordjes.
De waterfiets gaat wel.
vrijdagquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeIk zal het wel een keer beleven
![]()
* Toekito toont interessequote:Hier
Ohnoes!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok theequote:
Woeiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrijdag
[..]
* Toekito toont interesse
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Je hebt oud en pre-historischquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!
[..]
Waar?
Hyvesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.quote:
Whahaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijn
maar jong van geestquote:
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Waar betaal je dat vanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
Zo te lezen vermaak jij je nog wel evenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Woah, de heldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Je weet dat ik op oud val toch?quote:
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mailbox vol
ik heb ze uit de rotsblokken nog gekaptquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Van onze toekomstige baan liefjequote:
maar ook op prehistorischquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet dat ik op oud val toch?![]()
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoudquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.
Mijn salaris bij fok!quote:
Bongquote:
bongquote:
Als jij het bent welquote:
Ik zou daar blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoeveel heb je bij moeten lenenquote:
Ik vergeet ook wel eens ettersquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoud
Goldeneye 007quote:
quote:
Hoi gfquote:
Ja, dat zijn geen grappen.quote:
Doe m'n bestquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, pag 6 al. ff doorfietsentreinen nog
Bedoel je niet letters?quote:
Zoveel vingers heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je bij moeten lenen
Fijn om te horenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goldeneye 007
[..]![]()
Goed, met jou?
[..]
Hoi gf
Je mag door voor de koelkast.quote:
Je vergeet je e-penisquote:
Ja dat dacht ik ook alquote:
Is het weer aan?quote:
Er zitten leuke knipoogjes naar de oude game maar verder is het gewoon een lekker schietspel wat meer wegheeft van CoD maar dan wel met die typische 007 sfeer wat het ook een aparte vibe meegeeft + een leuke online multiplayerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het wat want op de N64 vond ik hem tof
Oh ligt ie nog bij jou thuis?quote:
Oke maar in de filmpjes die ik er van heb gezien zit wel een grote min inquote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten leuke knipoogjes naar de oude game maar verder is het gewoon een lekker schietspel wat meer wegheeft van CoD maar dan wel met die typische 007 sfeer wat het ook een aparte vibe meegeeft + een leuke online multiplayer
quote:
quote:
Jaquote:
Wat bedoel je met grote min?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke maar in de filmpjes die ik er van heb gezien zit wel een grote min in
hebben ze dat nou eindelijk gemaakt?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of die mobiele layout wel wat zegt als een topic vol is...
Ik begreep van MPG dat ie dat wel zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Dan zie je zoeen kookwekkertje in de topiclistquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ook...quote:
Daniel Graig als bond, KLOPT NIET!quote:
Hey DMquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, nu twijfel ikquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze dat nou eindelijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |