wat een TT allemaal niet teweeg kan brengenquote:
Oooh wat een slijmpost lieve postquote:
Meer een voor en na fotoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen zin in, foto's van zwarte gordijnen zijn niet zo spannend
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door hebquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh wat een slijmpost lieve post
Zijn er alsnog foto's gepost in het vorige deel dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat een TT allemaal niet teweeg kan brengen
de foto's zijn gelijk vergeten
Ja, dan moet ik zeker nu de gordijnen er weer af gaan halen, de oude lelijke stoffen lamellen weer ophangen, foto maken, lamellen er weer afhalen, gordijnen weer ophangen, nog een foto maken... neequote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer een voor en na foto
kunnen wij het verschil zien
Luiers zijn de oplossingquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door heb
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
begin al een beetje dement te worden, het loopt eruit zonder dat ik het door heb
Pien is TFM's mama?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn er alsnog foto's gepost in het vorige deel dan?
Dus we zijn gewoon te laatquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik zeker nu de gordijnen er weer af gaan halen, de oude lelijke stoffen lamellen weer ophangen, foto maken, lamellen er weer afhalen, gordijnen weer ophangen, nog een foto maken... nee
volgens mij was dat toen nog niet zo hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij boefje.
Want toen was je heul nog wel leerplichtig...
Jij wilde zo'n foto's van mij?quote:
laters trevquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later en veel plezier vanavond![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij maakt maar lekker zijn huiswerk zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |