Toch niet goed gegaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was nog nooit zo snel klaar met eten
Ik zie het me beter voor me vanaf beeldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Bed is grijs, tapijt is grijs, kast is wit, muren zijn wit, gordijnen zwart, zwart/wit dekbedovertrek, grijze nachtkastjesZwart/witkamer
[..]
Mijn armen zijn te kort om te schudden
Wauw, kun je toch niet een fotootje maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Bed is grijs, tapijt is grijs, kast is wit, muren zijn wit, gordijnen zwart, zwart/wit dekbedovertrek, grijze nachtkastjesZwart/witkamer
[..]
Mijn armen zijn te kort om te schudden
Oh neequote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkeerde pakje kruidenmixdag 5 liter pastasaus in advance
Nee, vindt vriendje niet leukquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, kun je toch niet een fotootje maken?
en nog trek!quote:
dat is helaas wel zo.quote:Ja, maar ja, het is niet anders...
Dat is zeker vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, vindt vriendje niet leukKom maar een keer kijken
Lintwormquote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en nog trek!
[..]
dat is helaas wel zo.
Wie?quote:
Hier was het ook al zo'n maandagquote:
Da's kutquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met de trein naar NZquote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie?
Nou, met de trein kun je niet bij me langskomen hoor!
oh echt ergquote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier was het ook al zo'n maandag
Knuff
quote:
Ben je verhuisd of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie?
Nou, met de trein kun je niet bij me langskomen hoor!
Wie noem je nou een goedkope hoerquote:
Zeg ik nietquote:
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Andere parasieten dan, het is bijna eng
Waar?quote:
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!
[..]
Waar?
wel goed voor zijn kilometerstandquote:
Bootquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel goed voor zijn kilometerstamdmaar weinig bordjes.
De waterfiets gaat wel.
vrijdagquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeIk zal het wel een keer beleven
![]()
* Toekito toont interessequote:Hier
Ohnoes!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok theequote:
Woeiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrijdag
[..]
* Toekito toont interesse
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Je hebt oud en pre-historischquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!
[..]
Waar?
Hyvesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.quote:
Whahaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijn
maar jong van geestquote:
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Waar betaal je dat vanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
Zo te lezen vermaak jij je nog wel evenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Woah, de heldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Je weet dat ik op oud val toch?quote:
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mailbox vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |