Leuk om je post-aantal op te krikkenquote:
Hey Marijkequote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer geen eten bij je?
Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
jawel maar Muck had eerst zelf gegeten gisteren en de rest in een trog voor mij gedaan.quote:
Dat is klote! Wat wil je worden?quote:Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
Uhhm ONZ ofzo? Zal eens in mijn Myat kijkenquote:
Hai Koenepoenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik laatst bij de 20000
[..]
Marijke![]()
Doeiiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
ik ga langzaam afbreken hier, wat spullen opruimen en nog ff iets bespreken met iemand
En dan naar huis!
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar Muck had eerst zelf gegeten gisteren en de rest in een trog voor mij gedaan.
[..]
Dat is klote! Wat wil je worden?
Welthuis!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
ik ga langzaam afbreken hier, wat spullen opruimen en nog ff iets bespreken met iemand
En dan naar huis!
Bis Later Koenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
En dan naar huis!
Dat is wel jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?
Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
en een nieuwe reeks bagger was ontketendquote:
Don't see the differencequote:
Al een tijdje jaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en een nieuwe reeks bagger was ontketend
Ik denk dat het te weinig was. Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?
Balenquote:Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
Het Droste-effectquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik link naar jouw post die naar het topic linkt etc
Aahzoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik link naar jouw post die naar het topic linkt etc
Jaquote:
marijkequote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Hahaha, ja preciesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat het te weinig was. Dat probleem heb ik ook altijd.
[..]
Balen. Maar wel goed van je dat je gewoon gesolliciteerd hebt : o*O*
.
laters koenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
En dan naar huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |