Heb je nu echt een luier aan?quote:
dûhh, wat dacht jij danquote:
Ik dacht van wel, maargoed ik weet dat ook niet exact hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij was dat toen nog niet zo hoor
En is Pien echt je mama?quote:
als jullie rustiger gingen zou ik teruglezenquote:
Maar je kon wel zien dat ik het tegen pgr hadquote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie rustiger gingen zou ik teruglezen![]()
nou dus niet
ehhmm, m'n tante heet wel Pienquote:
Je tante verschoont je bed?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm, m'n tante heet wel Pien
ik ben verhongerd en met jou alles goed?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Die stuurde je ook al in FoBoquote:
ochja, ik had 'm toch al op m'n Ctrl+V., dus waarom nietquote:
Liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmmmmmmmhhhh eten![]()
Hoe is het hier?
Weer geen eten bij je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben verhongerd en met jou alles goed?
Ook nog even langs het ctrl+V topic zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ochja, ik had 'm toch al op m'n Ctrl+V., dus waarom niet
gefeliciteerdquote:
is die er dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook nog even langs het ctrl+V topic zeker?
Ohnoesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer geen eten bij je?
Hier moe, moe en moeEn m'n eerste afwijzing al binnen zonder dat iemand m'n cv gezien heeft
Liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Hier? Donker, koud, hongerig, moe...
Daar?
Jij als notoire onzinpostmaker zou dat toch moeten wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |