ik heb ze uit de rotsblokken nog gekaptquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Van onze toekomstige baan liefjequote:
maar ook op prehistorischquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet dat ik op oud val toch?![]()
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoudquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.
Mijn salaris bij fok!quote:
Bongquote:
bongquote:
Als jij het bent welquote:
Ik zou daar blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
hoeveel heb je bij moeten lenenquote:
Ik vergeet ook wel eens ettersquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoud
Goldeneye 007quote:
quote:
Hoi gfquote:
Ja, dat zijn geen grappen.quote:
Doe m'n bestquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, pag 6 al. ff doorfietsentreinen nog
Bedoel je niet letters?quote:
Zoveel vingers heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je bij moeten lenen
Fijn om te horenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goldeneye 007
[..]![]()
Goed, met jou?
[..]
Hoi gf
Je mag door voor de koelkast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |