ik heb ze uit de rotsblokken nog gekaptquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Van onze toekomstige baan liefjequote:
maar ook op prehistorischquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet dat ik op oud val toch?![]()
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoudquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.
Mijn salaris bij fok!quote:
Bongquote:
bongquote:
Als jij het bent welquote:
Ik zou daar blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
hoeveel heb je bij moeten lenenquote:
Ik vergeet ook wel eens ettersquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel eens berichten met inhoud
Goldeneye 007quote:
quote:
Hoi gfquote:
Ja, dat zijn geen grappen.quote:
Doe m'n bestquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, pag 6 al. ff doorfietsentreinen nog
Bedoel je niet letters?quote:
Zoveel vingers heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel heb je bij moeten lenen
Fijn om te horenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goldeneye 007
[..]![]()
Goed, met jou?
[..]
Hoi gf
Je mag door voor de koelkast.quote:
Je vergeet je e-penisquote:
Ja dat dacht ik ook alquote:
Is het weer aan?quote:
Er zitten leuke knipoogjes naar de oude game maar verder is het gewoon een lekker schietspel wat meer wegheeft van CoD maar dan wel met die typische 007 sfeer wat het ook een aparte vibe meegeeft + een leuke online multiplayerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het wat want op de N64 vond ik hem tof
Oh ligt ie nog bij jou thuis?quote:
Oke maar in de filmpjes die ik er van heb gezien zit wel een grote min inquote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten leuke knipoogjes naar de oude game maar verder is het gewoon een lekker schietspel wat meer wegheeft van CoD maar dan wel met die typische 007 sfeer wat het ook een aparte vibe meegeeft + een leuke online multiplayer
quote:
quote:
Jaquote:
Wat bedoel je met grote min?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke maar in de filmpjes die ik er van heb gezien zit wel een grote min in
hebben ze dat nou eindelijk gemaakt?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of die mobiele layout wel wat zegt als een topic vol is...
Ik begreep van MPG dat ie dat wel zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Dan zie je zoeen kookwekkertje in de topiclistquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ook...quote:
Daniel Graig als bond, KLOPT NIET!quote:
Hey DMquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, nu twijfel ikquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze dat nou eindelijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |