Dan ben ik geen vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn overigens hoeren, ontken maar niet
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenquote:
Zo, een early adopter.quote:
Ik zie hier geen zonquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden worden
Aha, pics van de slaapkamer die helemaal af isquote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenmaar de slaapkamer is nu wel helemaal af
Ik maak het uit!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb ik niet, en ga ik niet maken ookquote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier geen zon
[..]
Aha, pics van de slaapkamer die helemaal af is
over parenclubs bij de wallen op stap, het is gezellig hier en nog een paar programma'squote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?En ja, dan kun je het moeilijk stil houden whehe
En bestaat het swingen al zo lang joh? Dat wist ik helemaal niet... En wat heb je hiervoor dan eigenlijk altijd gedaan?
Ik was er al laat meequote:
Kan ik dat ergens terugzien?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over parenclubs bij de wallen op stap, het is gezellig hier en nog een paar programma's![]()
swingen bestaat al veel langer![]()
ik heb diverse ander bedrijven gehad hiervoor.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak het uit!Spoilers werken niet op een ipad. Dan zie ik alleen "spoiler". Het was al uit, verjaardagen vergeten is killingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hij zit in België dus dat moet wel bij Jambers geweest zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?En ja, dan kun je het moeilijk stil houden whehe
En bestaat het swingen al zo lang joh? Dat wist ik helemaal niet... En wat heb je hiervoor dan eigenlijk altijd gedaan?
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, normaal doen vriendje en ik samen een nieuw dekbedovertek over het dekbed... Nu moest ik 't alleen doen en dat viel toch een beetje tegenmaar de slaapkamer is nu wel helemaal af
ipadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoilers werken niet op een ipad. Dan zie ik alleen "spoiler". Het was al uit, verjaardagen vergeten is killing
zou het niet weten is al een jaar of 15 geleden dacht ikquote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens terugzien?
Ook parenclubs of heel wat anders?
1persoons is nog wel prima te doen in m'n eentje, doe ik op m'n werk 2 keer per dagquote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerIets te enthousiast mijn dekbed in de hoes geschud.
* Marijkezwolle zet haar beste Jambers-imiteer-stem opquote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij zit in België dus dat moet wel bij Jambers geweest zijn.
Oeps!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom doet de lamp van mijn slaapkamer het niet meerIets te enthousiast mijn dekbed in de hoes geschud.
Wat gaaf zegquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten is al een jaar of 15 geleden dacht ik![]()
iets heel anders![]()
alhoewel ik ook nog een sex shop heb gehad
Heil ipad, een paar gram aan boekenbagage ipv kilo'squote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ipadouder worden
![]()
Ik vroeg of je het leuk had snoetje?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar beste Jambers-imiteer-stem op
Overdag is Henry automonteur, 's nachts verkleed hij zich als konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |