Hai GFquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GFLekkere vrije dag gehad?
Snap ikquote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies
Ja, en ik ben het zo zat, ik hoorde dus vandaag dat in het kader van de bezuinigingen het project waar ik op zit zeer waarschijnlijk ook gestopt wordtDus dan maar over m'n grenzen en hopen dat het goed gaat dan mezelf nog meer naar beneden laten halen...
Wel minder dat het project misschien stop wordt gezetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies
Ja, en ik ben het zo zat, ik hoorde dus vandaag dat in het kader van de bezuinigingen het project waar ik op zit zeer waarschijnlijk ook gestopt wordtDus dan maar over m'n grenzen en hopen dat het goed gaat dan mezelf nog meer naar beneden laten halen...
Was het gezellig?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schoonouders op visite gehad
Escherquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://escherdroste.math.leidenuniv.nl/index.php?menu=intro
Dat is pas cool![]()
trog is leeg inmiddels. Nee hoor eet zo thuis wel weer. Maar heb nu 6 boterhammen (ontbijt en tussendoor) op en dus zo'n bak vol chinese zooi.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je de trog dan niet mee? Of is het al op en moet je dus even de pizzaboer bellen?
Echt bloedirritant dat ze je ook geen eens een kans geven.quote:Ik had gereageerd op schuldhulpverlener, en ze vroeger ervaring die ik niet heb en dat was al reden genoeg om niet eens m'n cv te bekijken
Hoinquote:
OMG OMG OMGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://escherdroste.math.leidenuniv.nl/index.php?menu=intro
Dat is pas cool![]()
flitserquote:
Niets aan te doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik. Wat een klote-situatie zeg
.
*knuffel*
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel minder dat het project misschien stop wordt gezet
Nog meer sollicitaties lopen?
Hai RZ!quote:
het was heel gezelligquote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het gezellig?
En misschien een gekke vraag, maar wat vinden je ouders/schoonouders eigenlijk van je beroep?(vroeg het me ineens af, sorry
)
Woah! Da's echt vet veelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
trog is leeg inmiddels. Nee hoor eet zo thuis wel weer. Maar heb nu 6 boterhammen (ontbijt en tussendoor) op en dus zo'n bak vol chinese zooi.
[..]
Echt bloedirritant dat ze je ook geen eens een kans geven.
Ik heb college gehad van meneer Kluukhuunquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Daar heb ik een lezing over gehad, door Prof. Lenstra zelf!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan te doenEn het kost me zo bakken energie
Ik ben het ZO beu... Ik zou zo graag een normaal leven willen waarin ik me gewoon weer happy voel ipv weer een verhoging van de meds
![]()
Dankje
[..]
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zitten
[..]
Hai RZ!Alles goed?
Tofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was heel gezellig
ze hebben er geen probleem mee
* Trevland geeft Marijke een stevige Knuffquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan te doenEn het kost me zo bakken energie
Ik ben het ZO beu... Ik zou zo graag een normaal leven willen waarin ik me gewoon weer happy voel ipv weer een verhoging van de meds
![]()
Dankje
Ik ben vandaag ook nuttig bezig geweest, ben weer een wat aan het code gegaanquote:[..]
Nog niet, moet echt m'n cv nog aanpassen enzo, dus woensdag even voor gaan zitten
Muwhaha "Kluukhuun"quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb college gehad van meneer Kluukhuun
Welthuis liebchenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
.
Maargoed, ik moet gaan, anders mis ik de trein...
Bis Later MPGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik zal even herhalen wat ik vanmiddag al zei: ik weet niet wie RZ is maar ik ben het niet. Ik weet niet wie het wel is, maar wat ik uit een post van DaMart begreep was het niet de vrolijkste.quote:
Dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een stevige Knuff
[..]
Ik ben vandaag ook nuttig bezig geweest, ben weer een wat aan het code gegaan
Hij heeft zelfs een eigen wiki en een eigen boekquote:
Graag gedaanquote:
TFM waar ben je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me een denderend plan.
Rustig bedaar, ik sta al klaarquote:
Okeequote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rustig bedaar, ik sta al klaar
wij zitten zelf al een jaar of 20 in deze wereld en we zijn er ook mee op tv geweest dus ze kwamen ervan zelf achter.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof
Kon je het ze ook gewoon meteen vertellen dan? Of zit het in de familie en swingen ze zelf ook?
laters MPGquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
.
quote:
quote:
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammenquote:
Het was niet daarvoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammen
En sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
het feit dat je 6000 posts hebt is nog niet een reden om te spammen
Oh echt? Waarmee zijn jullie op tv geweest?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zitten zelf al een jaar of 20 in deze wereld en we zijn er ook mee op tv geweest dus ze kwamen ervan zelf achter.
en de club hebben we nou bijna 6 jaar
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen meequote:
Oke want het is gewoon zoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen mee
Ben je trouwens geband geweest ofzo dat je nu weer "terug" bent volgens je sig?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met 'spam' ervoor heb ik er geen problemen mee
quote:
quote:
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je trouwens geband geweest ofzo dat je nu weer "terug" bent volgens je sig?
Alle vrouwen zijn overigens hoeren, ontken maar nietquote:
jeujj, feestjuhhhquote:
Nee, maar de zon komt net op, dus dat zal vandaag wel weer 20~25 graden wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |