Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Hai Trev!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Marijke![]()
Ja hoor, heerlijk
Jij dan?
Hai lief meisjequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Marijke![]()
![]()
slapen is voor mietjes
Hoe heb jij geslapen?
Morgen lieverdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
goedemorgen
Nee ik moest er 2x uit om te plassen
en u dan?
Hai Martquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Beter dan de nacht ervoor ja. En hoe was jouw nachtrust?
Druk druk druk dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat verder allemaal he, druk aan t werk weer
Dom gedroomd? Ook al dat je zwanger was soms
Over de voogdij van de al geboren kinderen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik was niet zwangerIk had ruzie
voor jou maak ik een uitzondering, dat weet je.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
please sla mij over, hoef niet echt meer
typisch...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van plan om mee te doen
dat zou bij mij geen romme droom zijn, eerder een realistischequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk dus
Nee, ik was niet zwangerIk had ruzie
Dat is wel waar maar ik wacht toch liever nog evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
typisch...
Mannen staan altijd vooraan in de babyboom
Lieve Wokquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjeknuffel linux babe van me
ik heb er 2, heb geneens ruimte in huis voor meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
typisch...
Sol!quote:
Mannen bouwen wel een hut in de babyboom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
typisch...
Marijkequote:
als het een leuke baan is dan verhuizen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is wel een eindje rijden dan he?
Alsjeblieft lieve Nienkequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou bij mij geen romme droom zijn, eerder een realistische
mwah.. je gaat toch verhuizen naar Zwolle ..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er 2, heb geneens ruimte in huis voor meer
stiekem toch zwanger!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft lieve NienkeIk sms jou zo even
Heb ook iets leuks te vertellen
heheheh.. en slepen de baby aan de haren de hut in?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mannen bouwen wel een hut in de babyboom.
Ja, kom maar bij ons wonen Koenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. je gaat toch verhuizen naar Zwolle ..
Ik hoop het toch nietquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft lieve NienkeIk sms jou zo even
Heb ook iets leuks te vertellen
Werk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu moet ik ECHT naar het werk, ben al te laat![]()
Tot strakjes
laters Marijkjequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot strakjes
Werk ze en Bis Later Marijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot strakjes
vrouwen van 25+quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neu duurt nog eventjes
[..]
Dagelijks... vrouwen van 30 he ?![]()
beetje te kort eigenlijk ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!Iedereen een beetje lekker geslapen?
echt helemaal niets. Ik druk op het power on knopje en krijg geen reactie. Terug naar de mediamarkt dan maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is crap, wat heb je er dan mee gedaan?
Lijkt me een goed idee, ik wil er ook nog eens eentje halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
echt helemaal niets. Ik druk op het power on knopje en krijg geen reactie. Terug naar de mediamarkt dan maar.
quote:
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die moet ik ook hebben nog steeds (een hele wel te verstaan)
Willen jullie er vanaf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ik
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, wij hebben er allebij geen eentje en willen er wel eentje
Lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja tijd voor wat te snacken appie tijd
handig een albert op je werk![]()
yep, de vrouw wil er graag 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ik
Moet je er niet een van Snakebyte kopen. Die heb ik, is na een maand kapoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de vrouw wil er graag 1
En iedere gedachte dat ze meer gaat bewegen steun in van harte
Kan die mij ook wat brengen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja tijd voor wat te snacken appie tijd
handig een albert op je werk![]()
Ik heb alleen van horen zeggen dat het nog wel mee valt dat dat gebeurt, ligt vooral aan je zelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
kijksequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
X-menquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze![]()
Waar ga je naar kijken?
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruiken
de kinect is bij ons in wk 1 gebruikt.. en nu is ie haar aan het laten groeien..
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfdequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waaaaaar![]()
Wok doet knappe dingen voor mijn oude werk, dat dan weer wel
ik eerstquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
zoeken jullie geen fulltime ICT-er ? ben het hier een beetje zat soms
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Nu doen we het even wat rustiger
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDSquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happen
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn maquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doen
hmmm ik las weer eens iets raarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zat met je hoofd bij ST op kantoordat heet dagdromen
Het is mijn wii maar volgens mij heeft mijn zusje er al meer uren mee gespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDS
raar? of ehm...iets anders?quote:
quote:
koen kennende.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raar? of ehm...iets anders?
hahaha is dat alles?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn ma
jij eerst wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfde![]()
[..]
ik eerst
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raar? of ehm...iets anders?
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happen
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halenquote:
Ik ken het, een maat van mij heeft er ook eentje maar zo vaak zitten we er ook niet achterquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedacht.
Alleen twijfel ik dus ook hoe intensief ik hem zal gaan gebruiken. Spelletjes zijn vaak even leuk, om vervolgens lange tijd ongespeeld te blijven.
post was in de warquote:
Het probleem met games is een beetje dat ze zo veel tijd in beslag nemen, dat ik me schuldig ga voelen dat ik niets nuttigers doe in de tijd dat ik ze speelquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, een maat van mij heeft er ook eentje maar zo vaak zitten we er ook niet achter
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende kotersquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedacht.
Alleen twijfel ik dus ook hoe intensief ik hem zal gaan gebruiken. Spelletjes zijn vaak even leuk, om vervolgens lange tijd ongespeeld te blijven.
poehee, wat een slavendrijver, jouw moederquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende koters
Ze hebben een WII, ieder een DS, een oude PS1, en een laptop
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
post was in de war![]()
nu aan gepast.
ik eerst werken bij jou
laptop is een krijgertje van mijn werk, PS1 was van mij uit de pre-koters tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
bij mij geen wii, xbox, nintendo, ps1 2 of 3 en ze hebben ook geen laptop
wel een pc![]()
en die heb ik gekaapt om er een esxi host van te maken
Dat heb ik niet, ik game regelmatig ook met de pcquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem met games is een beetje dat ze zo veel tijd in beslag nemen, dat ik me schuldig ga voelen dat ik niets nuttigers doe in de tijd dat ik ze speel.
Dat is ook meer dan genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende koters
Ze hebben een WII, ieder een DS, een oude PS1, en een laptop
Ik zit niet voor de lol in de ziektewetquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
poehee, wat een slavendrijver, jouw moeder
Wat ben jij gemeen, pas maar op dat ze niet jou laptop gaan kapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
wel een pc![]()
alsof ik ooit zou weg gaan als ik bij jou werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik leg wel een wachtlijst aan
dat laatste is voor de studiequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen, pas maar op dat ze niet jou laptop gaan kapen
Slecht opgevoed, die ma van je. Hier worden mijn hokken overgeslagen bij de grote poets. Moet t dan wel zet doen, maar daar ben ik zo mee klaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halen
Jaja, ik weet hoe dat gaatquote:
Bij mij dus ook maar als ik het dan niet doe zoals zij dat wil dan gaat ze weer zeurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Slecht opgevoed, die ma van je. Hier worden mijn hokken overgeslagen bij de grote poets. Moet t dan wel zet doen, maar daar ben ik zo mee klaar
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:57 schreef Koen66 het volgende:
flikkers hier bij de Centrale ICT afdeling, poorten dichtzetten voor de laatste versie MSN.
Oudere versies doen het nog wel....
koffie![]()
je werkt bij MaleDuckquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag weer eens meeten
Er moet minder vergaderd worden hier en meer gewerkt
Sterkte Toekquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
en weer vele wachtende hier...........................dus ben weinig online
had ik ookquote:
owwwwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
honger ja
straks pitabroodjes met kaas en salami
inderdaad prachtig weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nog altijd niet top, hoewel er wel van alles schijnt los te komen nu![]()
ENprachtig weer
![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
honger ja
straks pitabroodjes met kaas en salami
Ik zou alleen wel een jas aan doen want het ziet er wel mooi uit maar echt warm is het nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad prachtig weer
k ga zometeen tijdens lunch eens ff naar buiten anders zie ik het alleen door het raam heen
ben je uitgekafferd??quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben vanmorgen oraal mishandeld.
Ze heeft hem eraf gebeten??quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
een hele grote gewoon door geduwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
met brokjes en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ENprachtig weer
![]()
Wat ben je nu dan kwijt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ENprachtig weer
![]()
Wat een zeikerd ben je ook, schijnt eens de zon en dan doe je meteen de gordijnen dichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dicht.
Ja gofferquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij krijgt niet want ik ben boos
hangt er van af waar je zitquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan die mij ook wat brengen?
[..]
the evil daystar in the big blue roomquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dicht.
Straks, als de zon mijn raam voorbij is, gaan de gordijnen weer openquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben je ook, schijnt eens de zon en dan doe je meteen de gordijnen dicht
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijnquote:
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectiequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks, als de zon mijn raam voorbij is, gaan de gordijnen weer open.
Alleen een beetje fris buitenquote:
Ik zit met mijn gezicht naar het raam, en de zon scheen precies over het dak van de huizen aan de overkant en onder het balkon van de bovenburen door... dat kijkt toch wat minder prettigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijn
[..]
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectie
Dat snap ik, kan je niet echt goed zien wat je scherm staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit met mijn gezicht naar het raam, en de zon scheen precies over het dak van de huizen aan de overkant en onder het balkon van de bovenburen door... dat kijkt toch wat minder prettig.
herkenbaar probleem ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
hangt er van af waar je huis woondquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijn
[..]
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectie
[..]
Alleen een beetje fris buiten
Kijk maar in mijn profielquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af waar je huis woond
jij bent erg ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
wel een pc![]()
Niet iets van een koekje bij je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
6 boterhammen is wellicht wat weinig...................heb er nog 2 en moet tot 6
6 boterhammen, good griefquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
6 boterhammen is wellicht wat weinig...................heb er nog 2 en moet tot 6
jawel maar overleven doe ik toch wel. Desnoods roerbak ik een collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iets van een koekje bij je?
quote:
Linteloquote:
Dat is ook een optiequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar overleven doe ik toch wel. Desnoods roerbak ik een collega
Vraag maar aan google, die weet het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[..]
Lintelo
waar de f ligt dat dan
cbaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
[..]
Vraag maar aan google, die weet het wel
werken doen sommige toch niet dus wie zou ze missenquote:
In Rotterdam hequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af waar je huis woonT
af en toe moet je ze even duidelijk maken van wie de pc ook alweer isquote:
4 en iets van fruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
6 boterhammen, good grief
neem er altijd 3 mee, en haal e meestal hier in kantine wat salade bij
als je dat nou goed doet mag je vanavond even van de kettingquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Muck het volgende:
Straks eens kijken of ik wat gaatjes van de gipsplaten dicht kan maken...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je dat nou goed doet mag je vanavond even van de ketting
Kies er dan wel eentje uit die er smakelijk uit zietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
werken doen sommige toch niet dus wie zou ze missen
hier werken geen smakelijk uitziende collega'squote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kies er dan wel eentje uit die er smakelijk uit ziet![]()
echt hé je geeft ze 1 vinger en ze happen je tot aan je enkels kapot.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hij eens gul en dan wil je het weer niet, waar gaat het heen met de wereld
Dat is balenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier werken geen smakelijk uitziende collega's
En dan heb je nog gelukquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt hé je geeft ze 1 vinger en ze happen je tot aan je enkels kapot.
Kan je dan eindelijk weer eens naar buiten kijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Hé, volgens mij komt de glazenwasser eraan
groet hem namens zijn fansquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Nee, want de binnenkant is ook nog niet gezeemdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je dan eindelijk weer eens naar buiten kijken?
hier lopen wel wat aantrekkelijke trainee's rond de laatste tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier werken geen smakelijk uitziende collega's
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doe dat dan eens snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, want de binnenkant is ook nog niet gezeemd
Neequote:
Dan kun je na het schuren wel de glazenwasser nog een keer laten komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
We zijn nog volop aan het klussen, en overmorgen gaan we veel schuren, dus het heeft geen zin
We gaan binnen schurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je na het schuren wel de glazenwasser nog een keer laten komen.
Dan heeft het dus ook geen nut dat hij nu al komtquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
We zijn nog volop aan het klussen, en overmorgen gaan we veel schuren, dus het heeft geen zin
oh kan ik ergens solliciterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lopen wel wat aantrekkelijke trainee's rond de laatste tijd![]()
![]()
(ik bedoel DAMES he )
Kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het dus ook geen nut dat hij nu al komt
alleen, behalve die paar aantrekkelijke dames is het huilen met de pet opquote:
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer. Ik kon der toch niks an doen
?
Mot ik nu honger lije ofzo?
Denk aan je sprookjeshuwelijk.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lopen wel wat aantrekkelijke trainee's rond de laatste tijd![]()
![]()
(ik bedoel DAMES he )
Elke dag als ie thuiskomt weer gezeur van die heks?quote:
* MPG gooit de deur dicht en gaat naar de snackbar.quote:
ik geloof jequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk hoe hard en hoog kleine meisjes kunnen gillen
* Muck oren probeert te fixxen
Waarom gil je dan ook!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk hoe hard en hoog kleine meisjes kunnen gillen
* Muck oren probeert te fixxen
Recht onder mijn raamquote:
Ohquote:
Dat is toch veel makkelijker dan je oren dichtstoppenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Recht onder mijn raam
[..]
Oh
Ik zal het niet meer doen
Sterktequote:
Mwehehe, ik zag het voor mequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch veel makkelijker dan je oren dichtstoppen.
Drankorgelquote:
hoi hoi lieverd !quote:
PRIMAquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gooit de deur dicht en gaat naar de snackbar.
Als hij lelijk doet je weets he *neemt kung fu Panda vechthouding aan*quote:
I can handle it myself but thank youquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als hij lelijk doet je weets he *neemt kung fu Panda vechthouding aan*
Liebchenquote:
I know LLquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I can handle it myself but thank you
En als ik uitgegeten ben, moeten we eens even praten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat excuses voor de winterpuinzooi op het spoor? Gratis af te halen
Dat zijn die faalhonden niet waardquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is het goed als ik die de 5 februari op kom halen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffels
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn die faalhonden niet waardNee, die niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Joe hoiquote:
Niet allemaal, want er zijn wachtenden voor uquote:Is het goed als ik die de 5 februari op kom halen?
Met een deel er van ben ik ook al heel blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joe hoi![]()
[..]
Niet allemaal, want er zijn wachtenden voor u
Is de rest van ons helaas overleden ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
Met een deel er van ben ik ook al heel blij
Geen idee, misschien wel eten of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de rest van ons helaas overleden ofzo?![]()
Wat een rust zeg...
werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rust zeg...
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werkquote:
Ik was even 2 boterhammen met aardbeienjam aan het smeren en vervolgens aan het opeten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rust zeg...
k heb pas 13:30 lunchquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werk
iedereen heeft z'n handen vol aan de boterhemmen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werk
Ik las botermemmenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen heeft z'n handen vol aan de boterhemmen!
Hee, hoe is het met jouw buik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
Ik was even 2 boterhammen met aardbeienjam aan het smeren en vervolgens aan het opeten.
Mooi he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
* Barretje80 doet een Fok! ontdekking!
als je op je actieve topics bent en je houd je cursur boven de laatste poster, dan krijg je het laatste bericht te zien!
en jah.. dat is vast akl JAAAAren bekend
Ik weet niet of dat bij iedereen bekent is maar die functie is er sinds de nieuwe layout erquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
als je op je actieve topics bent en je houd je cursur boven de laatste poster, dan krijg je het laatste bericht te zien!
quote:
Mijn buik houdt me ook vandaag nog thuis. Het wisselt ook, zo heb ik een paar uur geen last, en zo moet ik een paar keer rennen in een half uur tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met jouw buik?
Heb je je cursor ook al boven de topicstarter gehouden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
Dat is kut, hoezo hebben ze dat gedaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef summer2bird het volgende:
Godver, bestelling bij bol.com is geannuleerd.
Wow!! de OP!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je cursor ook al boven de topicstarter gehouden?.
Geannuleerd: artikel was helaas niet leverbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is kut, hoezo hebben ze dat gedaan?
Stom zeg, zo heb je er ook niks aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geannuleerd: artikel was helaas niet leverbaar.
Dat staat er, vannacht kreeg ik al een mail dat de zendtijd langer ging duren.
laters trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben boodschappen aan het doen, bis later Lui![]()
quote:
dat ziet er hmmm interessant uit ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
Or rather: koerier![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
bordjes op canvas?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn 2 van de 3 proefafdrukken die ik besteld had om te zien hoe het er uit komt te zien en of het een beetje leesbaar blijft. Uiteindelijk laat ik de hele afbeelding op 100 x 100 cm afdrukken bij de boer die dat het mooiste doet. Voor in m'n nieuwe huyschquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ziet er hmmm interessant uit ?
wokquote:
quote:
je bordjes op canvas zijn binnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
ik ook en die op aluminiumquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Flesen nu zonder verpakking
Ik ben benieuwd naar die op amulinium
skipi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb brood met kaas
en een kiwi
ammeleninimumquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Nee volgens Koen is het kipiquote:
datquote:
Marie Curiequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, gekkie, wibi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee volgens Koen is het kipi
[..]
dat![]()
geilquote:Hi die Daniela hier,
blöde Sache aber ich hoffe ich hatte dein Mailaddi richtig
im
Messifenster notiert, bevor mein Rechner abgestürzt ist.
Entweder
meine olle Kiste ist wirklich bald hinüber oder unser
Gespräch war
einfach zu heiß ;-)
Nein im ernst, wäre schön wenn du mich nochmal antickerst,
damit wir
das fortführen können. Am liebsten man trifft sichd ann auch
endlich
mal um Nägel mit Köpfen zu machen *ggg*.
Weißt ja wo du mich findest. Stups mich einfach auf meinem
Profil bei
ww.hasentreffen.com
an.
Bin doch so ungeduldig... ;-)
Kuss Deine kleine, süsse Dani
u haz killed ze topicquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
1 collega die "ren je rot" niet kent
En nu op Alumi... amulini... ammelemi.... metaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
1 collega die "ren je rot" niet kent
summerquote:
ziet er wel strak uit flesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu op Alumi... amulini... ammelemi.... metaal![]()
[ afbeelding ]
Er is toch wel wat geknipt in de hoek. Linksboven had passend moeten zijn.
mja je kan amper zien dat het op alu-dinges isquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bukkenburgquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zeg maar NIETquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja je kan amper zien dat het op alu-dinges is
muckquote:
vertel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik krijg net een heel goed idee...
links, 6de van bovenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GFquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muck
wat is pleuriswerk?
Ja vond ik ook wel. Ben best tevreden over het algemeenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit fles
Nee laat maar, ik ben hobbyfotograaf en ik dacht zo, ik maak een mooie close-up van roze tulpenblaadjes op het vogelhuisje in mijn tuin.quote:
Ziet er goed uit... wel een beetje jammer dat Hoorn Kersenboogerd erop staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zeg maar NIETJe kan kiezen of je aluminium spiegelend, geborsteld of met een witte toplaag wilt hebben. Wit is het goedkoopste, maar wit is voor mijn toepassing ook het beste. ANders gaan al die witte letters ineens spiegelend metaal worden
Alu met witte toplaag is eigenlijk hetzelfde als gewoon wit printpapier qua oppervlak.
Aan de ene kant begrijpelijk omdat het maar een deel van de hele afbeelding is. Maar de linkerrand en de bovenrand hadden dus passend moeten zijn. Nu even gaan klieren hoeveel dat scheelt. ALS ik besluit om het op alemenimimum te laten doen, want dat is wel fors duurder dan op canvas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
links, 6de van boven![]()
aan de zijkanten is wel wat weggevallen
er is nogal wat weggevallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
links, 6de van boven![]()
aan de zijkanten is wel wat weggevallen
hoe ziet het op canvas eruit ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijpelijk omdat het maar een deel van de hele afbeelding is. Maar de linkerrand en de bovenrand hadden dus passend moeten zijn. Nu even gaan klieren hoeveel dat scheelt. ALS ik besluit om het op alemenimimum te laten doen, want dat is wel fors duurder dan op canvas.
BatsBaas !quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ziet het op canvas eruit ?
fubarquote:
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?quote:
flitserquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ziet het op canvas eruit ?
dan moet je veel vulsel gebruiken en een grote spaanquote:
de hele linker en bovenste rij zijn gewoon wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Er valt flink wat weg omdat het op 4 cm dikke spielatten gemonteerd is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?
ik had een 2 voor Duits op mijn eindlijstquote:
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je veel vulsel gebruiken en een grote spaan
[ afbeelding ]
pas op met de kiertjes want dat geeft heel snel scheurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzen
iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Er valt flink wat weg omdat het op 4 cm dikke spielatten gemonteerd is
Ik vind dat altijd zo fout:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik had een 2 voor Duits op mijn eindlijst![]()
maar dit is inderdaad de duitse versie
Weet ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op met de kiertjes want dat geeft heel snel scheuren
heb je ook van die vezel band gebruikt voor de kieren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzen
Nope, dat blijf je zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je ook van die vezel band gebruikt voor de kieren?
Op canvas heeft dan wel weer het mooie effect dat de afbeelding ook aan de zijkanten te zien is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En de hoekjes:
Alunogwattium:
[ afbeelding ]
Canvas:
[ afbeelding ]
Wibi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |