yep, de vrouw wil er graag 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ik
Moet je er niet een van Snakebyte kopen. Die heb ik, is na een maand kapoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de vrouw wil er graag 1
En iedere gedachte dat ze meer gaat bewegen steun in van harte
Kan die mij ook wat brengen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja tijd voor wat te snacken appie tijd
handig een albert op je werk![]()
Ik heb alleen van horen zeggen dat het nog wel mee valt dat dat gebeurt, ligt vooral aan je zelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
kijksequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
X-menquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze![]()
Waar ga je naar kijken?
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruiken
de kinect is bij ons in wk 1 gebruikt.. en nu is ie haar aan het laten groeien..
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfdequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waaaaaar![]()
Wok doet knappe dingen voor mijn oude werk, dat dan weer wel
ik eerstquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
zoeken jullie geen fulltime ICT-er ? ben het hier een beetje zat soms
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Nu doen we het even wat rustiger
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDSquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happen
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn maquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doen
hmmm ik las weer eens iets raarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zat met je hoofd bij ST op kantoordat heet dagdromen
Het is mijn wii maar volgens mij heeft mijn zusje er al meer uren mee gespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDS
raar? of ehm...iets anders?quote:
quote:
koen kennende.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raar? of ehm...iets anders?
hahaha is dat alles?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn ma
jij eerst wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfde![]()
[..]
ik eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |