yep, de vrouw wil er graag 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ik
Moet je er niet een van Snakebyte kopen. Die heb ik, is na een maand kapoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, de vrouw wil er graag 1
En iedere gedachte dat ze meer gaat bewegen steun in van harte
Kan die mij ook wat brengen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja tijd voor wat te snacken appie tijd
handig een albert op je werk![]()
Ik heb alleen van horen zeggen dat het nog wel mee valt dat dat gebeurt, ligt vooral aan je zelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
kijksequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, dan ga ik maar filmpje kijken
X-menquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze![]()
Waar ga je naar kijken?
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat ze het gaat gebruiken
de kinect is bij ons in wk 1 gebruikt.. en nu is ie haar aan het laten groeien..
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfdequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waaaaaar![]()
Wok doet knappe dingen voor mijn oude werk, dat dan weer wel
ik eerstquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:08 schreef Koen66 het volgende:
zoeken jullie geen fulltime ICT-er ? ben het hier een beetje zat soms
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Nu doen we het even wat rustiger
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDSquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happen
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn maquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja zelf ook tig verschillende dingen aan het doen
hmmm ik las weer eens iets raarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zat met je hoofd bij ST op kantoordat heet dagdromen
Het is mijn wii maar volgens mij heeft mijn zusje er al meer uren mee gespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WII is aardig in gebruik bij de kids, al zijn ze gekker op de NDS
raar? of ehm...iets anders?quote:
quote:
koen kennende.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raar? of ehm...iets anders?
hahaha is dat alles?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog mijn slaapkamer goed schoonmaken van mijn ma
jij eerst wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
langzaam loop ik op je in, straks werken we bij dezelfde![]()
[..]
ik eerst
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raar? of ehm...iets anders?
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
De wii zelf staat hier ook behoorlijk stof te happen
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halenquote:
Ik ken het, een maat van mij heeft er ook eentje maar zo vaak zitten we er ook niet achterquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedacht.
Alleen twijfel ik dus ook hoe intensief ik hem zal gaan gebruiken. Spelletjes zijn vaak even leuk, om vervolgens lange tijd ongespeeld te blijven.
post was in de warquote:
Het probleem met games is een beetje dat ze zo veel tijd in beslag nemen, dat ik me schuldig ga voelen dat ik niets nuttigers doe in de tijd dat ik ze speelquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, een maat van mij heeft er ook eentje maar zo vaak zitten we er ook niet achter
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende kotersquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedacht.
Alleen twijfel ik dus ook hoe intensief ik hem zal gaan gebruiken. Spelletjes zijn vaak even leuk, om vervolgens lange tijd ongespeeld te blijven.
poehee, wat een slavendrijver, jouw moederquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende koters
Ze hebben een WII, ieder een DS, een oude PS1, en een laptop
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
post was in de war![]()
nu aan gepast.
ik eerst werken bij jou
laptop is een krijgertje van mijn werk, PS1 was van mij uit de pre-koters tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
bij mij geen wii, xbox, nintendo, ps1 2 of 3 en ze hebben ook geen laptop
wel een pc![]()
en die heb ik gekaapt om er een esxi host van te maken
Dat heb ik niet, ik game regelmatig ook met de pcquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem met games is een beetje dat ze zo veel tijd in beslag nemen, dat ik me schuldig ga voelen dat ik niets nuttigers doe in de tijd dat ik ze speel.
Dat is ook meer dan genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kids zaten ook al over een PS3 te zeuren, maar ze bekijken het maar, verwende koters
Ze hebben een WII, ieder een DS, een oude PS1, en een laptop
Ik zit niet voor de lol in de ziektewetquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
poehee, wat een slavendrijver, jouw moeder
Wat ben jij gemeen, pas maar op dat ze niet jou laptop gaan kapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
bij mij geen wii, xbox, nintendo, ps1 2 of 3 en ze hebben ook geen laptop
wel een pc![]()
en die heb ik gekaapt om er een esxi host van te maken
alsof ik ooit zou weg gaan als ik bij jou werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik leg wel een wachtlijst aan
dat laatste is voor de studiequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen, pas maar op dat ze niet jou laptop gaan kapen
Slecht opgevoed, die ma van je. Hier worden mijn hokken overgeslagen bij de grote poets. Moet t dan wel zet doen, maar daar ben ik zo mee klaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal schoonmaken is niet erg maar die grote wel, moet alle zooi onder mijn bed vandaan halen
Jaja, ik weet hoe dat gaatquote:
Bij mij dus ook maar als ik het dan niet doe zoals zij dat wil dan gaat ze weer zeurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Slecht opgevoed, die ma van je. Hier worden mijn hokken overgeslagen bij de grote poets. Moet t dan wel zet doen, maar daar ben ik zo mee klaar
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:57 schreef Koen66 het volgende:
flikkers hier bij de Centrale ICT afdeling, poorten dichtzetten voor de laatste versie MSN.
Oudere versies doen het nog wel....
koffie![]()
je werkt bij MaleDuckquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag weer eens meeten
Er moet minder vergaderd worden hier en meer gewerkt
Sterkte Toekquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
en weer vele wachtende hier...........................dus ben weinig online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |